Ystävä kutsui viikko sitten syömään ja nyt tuli viesti jossa pyytää ostamaan raaka-aineet
Kommentit (32)
Ohittaisi koko viestin ja poistaisin yhteystiedot. Törkeä ja todella nolo.
Vierailija kirjoitti:
En menisi jos ei kutsuja tarjoa.
Näin. Paitsi jos mies kutsuu treffeille, niin nainen maksaa omansa, ja jos nainen sitten kutsuu niemen syömään, mies tulee valmiille, eikä maksa mitään👍
Käyt kaupassa ostamassa halvinta X-traa ja Rainbowia. Ja vain sitä yhtä nimenomaista ateriaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Paitsi jos mies kutsuu treffeille, niin nainen maksaa omansa, ja jos nainen sitten kutsuu niemen syömään, mies tulee valmiille, eikä maksa mitään👍
Mitä se mies nyt jonkun Niemen aterioita maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI! Miehen kuuluu aina tarjota naiselle.
Ystäväsi halusi tavata, mutta nyt rahatilanne onkin hänellä niin huono, ettei pysty ostamaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi halusi tavata, mutta nyt rahatilanne onkin hänellä niin huono, ettei pysty ostamaan ruokaa.
Kannattaisiko silloin pyytää vaikka tuomaan sitä ruokaa mutta ei kutsua eka syömään ja vasta sitten kertoa että tarvitsee rioka-apua.
Onko ap taas näitä, jotka mielellään tulkitsevat asioita niin, että heidät on kutsuttu syömään/yökylään/mökille, vaikka itse on tuppautumassa puoliväkisin?
Millainen kutsu oli?
Jos se oli muotoa: Syödään lauantaina meillä, kannattaa kysäistä, että mitäs mä toisin.
Jos se oli muotoa: Tule lauantaina mun luo syömään, on kohteliasta kysyä, tuonko jotain.
Jos se oli muotoa: Ruokailu klo 17:00 meillä lauantaina, viet viinipullon.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kutsu oli?
Jos se oli muotoa: Syödään lauantaina meillä, kannattaa kysäistä, että mitäs mä toisin.
Jos se oli muotoa: Tule lauantaina mun luo syömään, on kohteliasta kysyä, tuonko jotain.
Kello 17?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kutsu oli?
Kello 17?
Että mitä että?
Ei ole.