Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä Harryn valintoja. Harry on saanut syntyä ja elää koko elämänsä etuoikeutettua elämää ja hänellä oli laajat resurssit saada ja tehdä mitä tahansa ja missä tahansa, mutta hän valitsi tiensä lähtemällä siitä etuoikeutetusta asemasta Hollywoodin? En tiedä, mutta uskon sen, että Hollywoodissa kilpailu on kovaa ja jatkuvasti pinnalla olemista.
Harrylla oli kuninkaallisessa perheessä asema, kotimaassaan ystäviä, iso perhe, kun otetaan mukaan sukulaiset ja ihmisten suosio. Ei hänellä ole ollut huolta rahasta, mitä syö tai vaikkapa asumisesta, mutta aitako oli sitten vihreämpää siellä Yhdysvalloissa, koska Meghan sanoi tyyliin, että nyt lähdetään.
Tuskin se ilman Marklea mihinkään olisi lähtenyt. Kaksi huomionhakuista löysi toisensa. Harry meni sekaisin, kun oli viimeinkin ykkönen naiselleen (edelliset eivät halunneet julkisuuteen ja "häkkiin") ja sai kaiken "ihailun ja palvonnan", kun Markkeli alkoi työstää siitä itselleen showprinssiä, jolla tehdä miljoonia. Kupla on tainnut puhjeta jo, enää ei oikein voi alkaa solvaamaan hovia tai kirjoitella kirjoja, kun sillä hankkii vain bullyn maineen, mikä taitaa jo heillä ollakin.
Hilloa ja koirankeksejä kuvaa hyvin heidän tämänhetkistä statustaan. Harry nyt vielä toistaiseksi otetaan jonnekin aina puhumaan joutavia horinoitaan. Mutta ei sitä jaksa ikuisuuksiin kukaan kuunnella. Ei ole minkään alan asiantuntija. Sama kuin Ismo Leikola kutsuttaisiin paikalle hauskuuttamaan.
Huvittuneena katsoin, millä sijalla Harry on verrattuna Henry Cavilliin.
Vierailija kirjoitti:
Harry on maailman 50 komeimman miehen listalla.
Mutta Britannian seksikkäin mies onkin Jeremy Clarkson - toista kertaa peräkkäin.
https://www.carscoops.com/2024/05/jeremy-clarkson-named-uks-sexiest-man…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä Harryn valintoja. Harry on saanut syntyä ja elää koko elämänsä etuoikeutettua elämää ja hänellä oli laajat resurssit saada ja tehdä mitä tahansa ja missä tahansa, mutta hän valitsi tiensä lähtemällä siitä etuoikeutetusta asemasta Hollywoodin? En tiedä, mutta uskon sen, että Hollywoodissa kilpailu on kovaa ja jatkuvasti pinnalla olemista.
Harrylla oli kuninkaallisessa perheessä asema, kotimaassaan ystäviä, iso perhe, kun otetaan mukaan sukulaiset ja ihmisten suosio. Ei hänellä ole ollut huolta rahasta, mitä syö tai vaikkapa asumisesta, mutta aitako oli sitten vihreämpää siellä Yhdysvalloissa, koska Meghan sanoi tyyliin, että nyt lähdetään.
Tuskin se ilman Marklea mihinkään olisi lähtenyt. Kaksi huomionhakuista löysi toisensa. Harry meni sekaisin, kun oli viimeinkin ykkönen naiselleen (edelliset eivät halunneet julki
Ismo ja Harry ovatkin elähtämässä kovaa vauhtia, ja kummankin jutut polkevat paikallaan. On varmasti ankeaa olla julkkis, jolta ei oikein odoteta enää muuta kuin noloa sivu suun puhumista rahan toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen listaan on käyty kaikki maailman miehetkö läpi?
Jos nyt kuitenkin katsotaan ilman fanituslaseja, ja etenkin sen sivuprofiilia, niin eiköhän asia selviä ilman listaustakin, missä mennään. Ei ole enää mikään komea. Joskus nuorempana, tuuheahiuksisena pisamineen oli kivannäköinen, ja jos olisi 170 senttinen, niin eipä jäisi mitään katsottavaa jäljelle.
Ukottunut pää ja kaljuuntuminen on hyvin ikävää miehelle kuin miehelle. Kyllä siinä useimmilta komeus karisee hiustenlähdön myötä. Joillekin onneksi sopii täys kalju, siis vain joillekin. Yksi on Michael Scofieldia Pako-sarjassa näytellyt W. Miller.
Harryn kummallinen nenä pilaa koko naaman, ja pään malli on outo. Takaraivo puuttuu. Eikä ne hampaatkaan mitenkään hyvännäköiset ole. Pienet ja hailakat silmät lähellä toisiaan.
Onneksi parta jää, vaikka tukka lähtee. Harry voi peittää parralla kasvojensa iän myötä pulskistuvan alaosan, mutta Meghan ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näyttää olevan sairaalloisen kiinnostunut prinssi Harrysta ketjun pituudesta päätellen 😂
Tämä ketju ja muutama muu ovat pitkiä sen vuoksi, että ns. kestoaihe halutaan pitää yhdessä paikassa sen sijaan, että sitä olisi pätkinä pitkin palstaa. Aiheina on useimmiten joku henkilö, joskus esimerkiksi kellojen siirtely tai jokin muu leimahteleva teema. Samat ihmiset eivät välttämättä ole kirjoittelemassa ketjun koko pituudelta.
Naurettava aihe: toisella puolella maailmaa asuva prinssi, josta kaivetaan tietoja juorulehdistä.
Sinua pitää sitten nauraa, koska tähän ketjuun nyt kirjoitit. Hahhahhahhaa. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin katsotaan ilman fanituslaseja, ja etenkin sen sivuprofiilia, niin eiköhän asia selviä ilman listaustakin, missä mennään. Ei ole enää mikään komea. Joskus nuorempana, tuuheahiuksisena pisamineen oli kivannäköinen, ja jos olisi 170 senttinen, niin eipä jäisi mitään katsottavaa jäljelle.
Ukottunut pää ja kaljuuntuminen on hyvin ikävää miehelle kuin miehelle. Kyllä siinä useimmilta komeus karisee hiustenlähdön myötä. Joillekin onneksi sopii täys kalju, siis vain joillekin. Yksi on Michael Scofieldia Pako-sarjassa näytellyt W. Miller.
Harryn kummallinen nenä pilaa koko naaman, ja pään malli on outo. Takaraivo puuttuu. Eikä ne hampaatkaan mitenkään hyvännäköiset ole. Pi
Meghan käyttääkin ozempicia vai mikä se toinen nyt oli, wagju?
Harryn sija komeimmuudessa selittyy sen listan julkaisseesta lehdestä, minkä olen tänne ajat sitten raportoinut. Ettekö te lue tätä ketjua????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Britannian seksikkäin mies onkin Jeremy Clarkson - toista kertaa peräkkäin.
No, minä olin aina puolueellinen James Maylle, mutta menee se Clarksonkin. 😁 Richard Hammond taas on aina ollut liian nuori minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Harryn sija komeimmuudessa selittyy sen listan julkaisseesta lehdestä, minkä olen tänne ajat sitten raportoinut. Ettekö te lue tätä ketjua????
Joo o, mutta kun nuo fanit eivät millään usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se ilman Marklea mihinkään olisi lähtenyt. Kaksi huomionhakuista löysi toisensa. Harry meni sekaisin, kun oli viimeinkin y
--------------
Ja juuri tuo kahden elähtäneen ukon viimeinen puristus on kiinnostavaa katseltavaa. Harry on reppana, ja paistattelee uteliaiden katseiden ristitulessa, mihin syynä ennemmin myötähäpeä kuin ihailu. Ismo oikeasti luulee olevansa hauska ja nyt sen ex-vaimokin on voimaantunut niin, että heitti jopa vaatteensa pois ja loistaa vihdoinkin sieltä entisen elämänsä varjoista kirkkaasti kuin aamuaurinko. Kaikki pitää kertoa ja näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä olin aina puolueellinen James Maylle, mutta menee se Clarksonkin. 😁 Richard Hammond taas on aina ollut liian nuori minun makuuni.
Kaikki kolme ovat jo aikamoisia setiä. Hamsterilla on paras vertailuasema, koska hän on kymmenen vuotta Jeremyä nuorempi, viitisentoista senttiä lyhyempi ja noin kuusisataa kiloa kevyempi. Ja hiusasiantuntijoiden parhaita konsteja on käytetty ensimmäisestä harmaasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme ovat jo aikamoisia setiä. Hamsterilla on paras vertailuasema, koska hän on kymmenen vuotta Jeremyä nuorempi, viitisentoista senttiä lyhyempi ja noin kuusisataa kiloa kevyempi. Ja hiusasiantuntijoiden parhaita konsteja on käytetty ensimmäisestä harmaasta lähtien.
Itse sitä ollaan tässä jo itsekin tätejä, Mayn ja Hammondin välissä. 😄
Clarkson ja May tuli omin silmin nähtyä Helsingin messukeskuksen Top Gear Livessä, marraskuussa 2012. Mies ja minä olemme kumpikin auto- ja autoilufaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme ovat jo aikamoisia setiä. Hamsterilla on paras vertailuasema, koska hän on kymmenen vuotta Jeremyä nuorempi, viitisentoista senttiä lyhyempi ja noin kuusisataa kiloa kevyempi. Ja hiusasiantuntijoiden parhaita konsteja on käytetty ensimmäisestä harmaasta lähtie
Samassa järjestyksessä ollaan. Minäkin Jamesin alla, wink wink, olisinkin. Pojat ovat ihan liian nuoria lopettamaan auto-ohjelmat. Tai lääkäri kielsi Jeremyltä äskettäin melkein kaiken muunkin kuin auto-ohjelmat. Seljankukkateetä saa juoda.
Jottei tule sanomista, katselin, onko Harrylla kolmikkoon muuta yhteyttä kuin se, että Jeremy ei ole kovin ihastunut Harryn rouvaan. Yllätyksekseni löysin oheisen artikkelin. Mikä kumma on "secret appearance", siis muuta kuin oksymoroni?
https://www.foxnews.com/auto/prince-harry-made-a-secret-appearance-on-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn kummallinen nenä pilaa koko naaman, ja pään malli on outo. Takaraivo puuttuu. Eikä ne hampaatkaan mitenkään hyvännäköiset ole. Pi
Harryhan on todella komea. Skotti/keltti-näköinen. Ja sellainen katse silmissä että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Harry oli nuorena maailman tavoitelluin poikamies. Ja flaksi kävisi nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vapaus. Vapaus on tärkeintä. Ei kukaan miehekäs mies halua hovin kultaisen häkkiin. Philip kärsi aivan suunnattomasti.
Ruotsin Daniel, Prinssi Edward ja William sopivat tuohon kultaisen häkkiin.
Philip, Chris O'Neil, Espanjan Felipe, Harry ei.
Prinssi Williamille ei ainakaan kalju sovi. Toivottavasti kasvattaa parran. Hän on yhtä komea viisikymppisenä kuin Monacon Albert 😁
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä mielenkiintoinen juttu: monivalintaosio siitä kokeesta, josta Meghan aikoinaan ei päässyt läpi eikä siis edennyt diplomaattiuralle. Jos kansainvälisiä suhteita opiskellut ja itseään valveutuneena pitävä henkilö ei selviä tästä osiosta kunnialla, hän on opiskellut huonosti eikä ole yhtään valveutunut. Kokeeseen kuuluu myös esseenkirjoittamista, joten toki muutenkin voi mokata.
Historiaa ja maailmanpolitiikkaa seuraavalle kokeen tämä osio ei valtaosin ole liian vaikea. Jos kokeeseen on lisäksi valmistautunut asianmukaisesti, saa hävetä, jos epäonnistuu.
"The three-hour exam is a mixture of politics, history, general knowledge and maths. But it proved too much for Meghan, who failed the exam - although she doesn't mention that often."
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-13988087/The-exam-strai…
Daily Failin slim pickings. Koko sivu omistettu "kuninkaalliset" otsikon alla amerikkalaiselle nobodylle. Toivotaan että kansa unohtaisi kuningattaren toilailut.