Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
36421/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskoisin, että tuo tuleva saksalainen dokumentti näistä tolloista keskittyy sussex squadiin. Yksi näistä jäsenistä nimittäin lennätettiin Saksasta tuonne Nigeriaan. Eli hyvinkin voi olla että dokun tekijät ovat yksinkertaisesti soluttaneet jonkun jäseneksi pahamaineiseen klaaniin. Se oli tuhoavaa, varsinkin kun nämä kaksi taistelevat netissä tapahtuvaa mobbausta vastaan. Ja siis itse harrastavat sitä kulissien takana.

Linkki? Taitaa olla taas nettijuoru.

Vierailija
36422/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Happy Harrystä tuli Miserable Harry. Kuvakavalkadi kertoo pistämättömän totuuden. Ja toimii erinomaisena varoituksena siitä, että kannattaa miettiä vakavasti kerran, kaksi ja kolmannenkin, ennen kuin valitsee puolisoa itselleen. Kun noita kuvia katsoo, ei ole ihme, että Harryn mielessä väikkyy Chelsy Davy hänen elämänsä suurena rakkautena ja onnellisten aikojen muistona. 

Harrylle on vanhemmiten tullut aivan identtinen katse silmiin kuin Charlesilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36423/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghania ei P Diddyn bileissä nähty. Syy: she was too trashy! 

Se on jo melkoinen rimanalitus.

Onneksi Yorkin sisaret nähtiin ja esim strippareita (classy?) jne. 

Voiko Beatrice ja Eugenie joutua todistamaan? 

Vierailija
36424/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Happy Harrystä tuli Miserable Harry. Kuvakavalkadi kertoo pistämättömän totuuden. Ja toimii erinomaisena varoituksena siitä, että kannattaa miettiä vakavasti kerran, kaksi ja kolmannenkin, ennen kuin valitsee puolisoa itselleen. Kun noita kuvia katsoo, ei ole ihme, että Harryn mielessä väikkyy Chelsy Davy hänen elämänsä suurena rakkautena ja onnellisten aikojen muistona. 

Naurattaa kun noin pitää ruskealla sotata Meghanin kasvot että saa hänet näyttämään rumalta. Chelsystä ei olisi ollut Harryn vaimoksi.

Vierailija
36425/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletön kemia Harryn ja Chelsyn välillä.

En minä ainakaan näe mitään "kyykäärmemäistä kylmyyttä" kuninkaallisen porukan kesken.

Katsoitko videon? Onko niin että puhuttu englanti tuottaa vaikeuksia?

Katsoin valokuvat, siihen ei tietääkseni tarvita puhuttua englantia. Lisäksi olen jo isoäiti, ja seurannut kaiken vuosikymmenten ajan, siis mitä hovissa on tapahtunut, suorista uutislähetyksistä ja aikakauden lehtijutuista jne. En siis täällä parikymppisenä ole tutustunut johonkin Diana Spenceriin. Mulla on terävänäköiset silmät päässä myös.

Kukaan meistä ei ole hovissa ollut seuraamassa väitettyä "kyykäärmeistä ja hyytävää elämää", joten en siihenkään tarvitse englanninkielistä selostusta, vaikka kieli hallinnassa onkin, vaan teen omia havaintojani kaikesta mahdollisesta mitä julkaistaan. Kirjoja aiheesta olen myös lukenut. Ne kylläkin suomen kielellä, valitettavasti.

Vierailija
36426/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletön kemia Harryn ja Chelsyn välillä.

En minä ainakaan näe mitään "kyykäärmemäistä kylmyyttä" kuninkaallisen porukan kesken.

Katsoitko videon? Onko niin että puhuttu englanti tuottaa vaikeuksia?

Katsoin valokuvat, siihen ei tietääkseni tarvita puhuttua englantia. Lisäksi olen jo isoäiti, ja seurannut kaiken vuosikymmenten ajan, siis mitä hovissa on tapahtunut, suorista uutislähetyksistä ja aikakauden lehtijutuista jne. En siis täällä parikymppisenä ole tutustunut johonkin Diana Spenceriin. Mulla on terävänäköiset silmät päässä myös.

Kukaan meistä ei ole hovissa ollut seuraamassa väitettyä "kyykäärmeistä ja hyytävää elämää", joten en siihenkään tarvitse englanninkielistä selostusta, vaikka kieli hallinnassa onkin, vaan teen omia havaintojani kai

Kuvia katsomalla ei valitettavasti saa mitään käsitystä siitä miten systemaattisesti hovi ja brittimedia toimivat Meghania vastaan. Ei ole ihme että kutsuivat muuttoa Kanadaan "freedom flight".

Vierailija
36427/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun noin pitää ruskealla sotata Meghanin kasvot että saa hänet näyttämään rumalta. Chelsystä ei olisi ollut Harryn vaimoksi.

Siellä se istui meikeissään, Saksassa Invictus Gamesien katsomossa. Ei ole kukaan muu sotannut hänen kasvojaan kuin hän itse. 

Chelsy todellakin itse valitsi itselleen paremman miehen, mutta ihan oikeusistuimesta käsin olemme kuulleet, miten Chelsy oli Harrylle elämän suuri rakkaus. Vai väitätkö, ettet ole nähnyt Harryn oikeudenkäyntivideoita? 

Vierailija
36428/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, stripparitkin ovat classympiä kuin Meghan!

Ja Catherinella olisi enemmän kokemusta strip teasingistä. 

Vierailija
36429/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "freedom flight". Ja nyt Harry kuitenkin hinkuu takaisin Britanniaan! Tutkimattomia ovat herran (Harryn) tiet. 

Vierailija
36430/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Beatrice ja Eugenie joutua todistamaan? 

Eiköhän näillä ole syytesuoja. 

Vierailija
36431/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai "freedom flight". Ja nyt Harry kuitenkin hinkuu takaisin Britanniaan! Tutkimattomia ovat herran (Harryn) tiet. 

Filosofisesti ajatellen vapaus johonkin on eri asia kuin kuin vapaus jostakin :)

Vierailija
36432/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että olen vuosien ajalta täysin selvästi huomannut, miten Markle on hoviin suhtautunut. Se riittää. Maailmalta on kantautunut jos millaista analyysia, jopa narsismia on väläytetty useaan otteeseen.

Lisänä vielä kaikki se, miten hän on työntekijöihinsä suhtautunut. Ehkä kuitenkin on uskottavampaa se, mitä he ovat kertoneet, kuin vauvapalstan fanaattisen ihailijan väitteet.

Ole sinä omaa mieltäsi, minä omaani. Kenenkään kielitaito tai muut anonyymien kyvyt eivät kuulu palstalle analysoitaviksi. Ei ole asiallisen ihmisen tekemisiä.

Vierailija
36433/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Katekin ruvennut pomottamaan.

Vierailija
36434/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Kelju K. Kojootin näköinen olento tuolla vasemmassa ylänurkassa brittihovin tiedottaja?

Vierailija
36435/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää, että olen vuosien ajalta täysin selvästi huomannut, miten Markle on hoviin suhtautunut. Se riittää. Maailmalta on kantautunut jos millaista analyysia, jopa narsismia on väläytetty useaan otteeseen.

Lisänä vielä kaikki se, miten hän on työntekijöihinsä suhtautunut. Ehkä kuitenkin on uskottavampaa se, mitä he ovat kertoneet, kuin vauvapalstan fanaattisen ihailijan väitteet.

Ole sinä omaa mieltäsi, minä omaani. Kenenkään kielitaito tai muut anonyymien kyvyt eivät kuulu palstalle analysoitaviksi. Ei ole asiallisen ihmisen tekemisiä.

Et sitten usko ollenkaan niita tyotekijoita jotka ylistavat Meghania pomona ja ovat sita mielta etta nuo kommentit tulevat vain joltakin mustamaalaajalta?

Vierailija
36436/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenenkään kielitaito tai muut anonyymien kyvyt eivät kuulu palstalle analysoitaviksi. Ei ole asiallisen ihmisen tekemisiä."

On asiallista analysoida kirjoittajaa joka katsoo valokuvia ja päättelee niistä ajatuksia ja tapahtumia. Lapsellista hommaa, kuvakirjojen katselu.

Vierailija
36437/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Kelju K. Kojootin näköinen olento tuolla vasemmassa ylänurkassa brittihovin tiedottaja?

Ei, se on Meghan Marklen rakastaja. 

Vierailija
36438/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenenkään kielitaito tai muut anonyymien kyvyt eivät kuulu palstalle analysoitaviksi. Ei ole asiallisen ihmisen tekemisiä."

On asiallista analysoida kirjoittajaa joka katsoo valokuvia ja päättelee niistä ajatuksia ja tapahtumia. Lapsellista hommaa, kuvakirjojen katselu.

Aijai, kyllä nyt meni kuvakavalkadi meghanistin tunteisiin ja syrämmeen. 😆

Totuus sattuu, tai sinun paremmin ymmärtämälläsi kielellä, truth hurts. 

Vierailija
36439/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten usko ollenkaan niita tyotekijoita jotka ylistavat Meghania pomona ja ovat sita mielta etta nuo kommentit tulevat vain joltakin mustamaalaajalta?

Minulla on oma näkemykseni tuon ihmisen toiminnasta. Valitan. Mutta niin on mielipiteitä monia, kuin on niiden esittäjiäkin. En arvosta kyseistä henkilöä. On myös paljastunut valheistaan, kuten miehensäkin. Konkreettista näyttöä on tarpeeksi. On myös ollut hyvin nähtävillä se, miten häneen suhtauduttiin alusta alkaen hovissa. Söivät melkein kädestään. Nykyinen Kuningas Charles talutti jopa alttarille, mitä kunniaa ei todellakaan kelle tahansa suoda.

En voi suoda ymmärrystä tuolle pariskunnalle.

Vierailija
36440/46129 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se et sitten millään opi :/ On vain päästävä näykkimään.

Kuvista huokuvat tietynlaiset tunteet, ja jokainen tulkitkoon niitä omalla tavallaan. Ja kuten aiemmin jo kirjoitin, niin paljon on tullut ilmi, siis erittäin negatiivisia asioita, mitä Meghaniin tulee. Yhteenvetoni tuleekin lukuisista videoista, haastatteluista, eri julkaisuista ja kyllä, yksi kuva voi kertoa tuhat sanaa.

Pidetään keskustelu kepeällä linjalla vaan, ei tuo Meghan nyt noin tärkeä ja kivulias asia sinulle voi olla. 

Ketju on lukittu.