Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
"Aikooko Kelly loihtia Harrylle rusketuksen ja surffitukan ja kaksvitosen kropan?"
Ei missaan lotrata aurinkosuojan (?) kanssa niinkuin Kaliforniassa. Ainoastaan vanhat hipit ovat ruskeita ja ryppyisia.
Tuollainenhan tollopariskunta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, onko Katen takapuolifanaatikko nyt löytänyt sen tissit kohteekseen?
No, harrastuksensa kullakin. Itse olen enemmän kiinnostunut musiikista ja kirjoista ja autourheilusta.
Noista Katen kuvistahan oli oikeudenkäynti ja siellä todettiin, että kuvat oli otettu 800 metrin päästä, joten tuskin Kate on edes tiennyt että kuvataan. Kate ja William lomailivat silloin Provencessa Ranskassa ja ottivat aurinkoa yksityisalueella olevalla terassilla. Kuvaajat ainakin saivat kovat sakkotuomiot ja ilmeisesti myös lehtipomot tuomittiin.
Catherine tulee olemaan ensimmäinen kuningatar josta on ot
Entäs Kate?
"Tollo ja typerä hutsu Markle varmaan esitteleekin kuvottavat rusinansa."
On taas niin sivistynyttä kommentointia. 🙄
Vierailija kirjoitti:
"Sen jälkeen tokaisee kuinka kohtelee kaikkia samanarvoisesti ja kohteliaasti, samalla kun jakaa Amerikka-tietouttaan moukille. Lopuksi kiihtyessään herpaantuu niin, ettei enää hoksaakaan miten ne ääkköset ilmaantuvat, kunnes taas katoavat...sitähän se on, kun joudutaan siirtymään aina välillä huoneesta toiseen.
Kyllä tuollaisesta jo voi näin pelkkänä maallikkonakin ihan selvän diagnoosin antaa..."
Yksinpuhelijamme on taas vallannut ketjun, muistelee menneitä ja roikkuu Megisssä ja usalaisessa. Ei ole ressukalla muuta menoa lauantaina.
Hakkaatko itteäs puukengällä päähän kun painat lähetä ja huomaat samalla että johonkin tuli vahingossa äääääääääääääääääää?
Meghania ei P Diddyn bileissä nähty. Syy: she was too trashy!
Se on jo melkoinen rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
Nimittelyä nimittelyn perään näiltä ketjulaisilta jotka muka tietävät jotain P. Diddyn kekkereistä. Siinähän olisi tulossa paljon rahaa kun tuollaisen jutun myy medialle.
Vierailija kirjoitti:
Hyytävän kylmä kuvaus brittihovista. Varsinainen käärmeenpesä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Yorkin sisaret nähtiin ja esim strippareita (classy?) jne.
Diddyn bileet olivat monitahoisia eli ei ne kaikki julkkikset jotka niissä nähtiin olleet tai jääneet niihin friikkibileisiin. Tai ei niitä välttämättä edes kaikissa bileissä ollut. Mutta pervohan se on ja pervon aivot ovat sellaiset että se kaipaa koko ajan friikimpää ja friikimpää eli just sitä mitä löytyy sitten jostain dark webbbistä. Kumma miten nämä saa jatkaa vuosikymmeniä.
Itse uskoisin, että tuo tuleva saksalainen dokumentti näistä tolloista keskittyy sussex squadiin. Yksi näistä jäsenistä nimittäin lennätettiin Saksasta tuonne Nigeriaan. Eli hyvinkin voi olla että dokun tekijät ovat yksinkertaisesti soluttaneet jonkun jäseneksi pahamaineiseen klaaniin. Se oli tuhoavaa, varsinkin kun nämä kaksi taistelevat netissä tapahtuvaa mobbausta vastaan. Ja siis itse harrastavat sitä kulissien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo melkoinen rimanalitus.Onneksi Yorkin sisaret nähtiin ja esim strippareita (classy?) jne.
Niin, stripparitkin ovat classympiä kuin Meghan!
Miten Happy Harrystä tuli Miserable Harry. Kuvakavalkadi kertoo pistämättömän totuuden. Ja toimii erinomaisena varoituksena siitä, että kannattaa miettiä vakavasti kerran, kaksi ja kolmannenkin, ennen kuin valitsee puolisoa itselleen. Kun noita kuvia katsoo, ei ole ihme, että Harryn mielessä väikkyy Chelsy Davy hänen elämänsä suurena rakkautena ja onnellisten aikojen muistona.
Vierailija kirjoitti:
Miten Happy Harrystä tuli Miserable Harry. Kuvakavalkadi kertoo pistämättömän totuuden. Ja toimii erinomaisena varoituksena siitä, että kannattaa miettiä vakavasti kerran, kaksi ja kolmannenkin, ennen kuin valitsee puolisoa itselleen. Kun noita kuvia katsoo, ei ole ihme, että Harryn mielessä väikkyy Chelsy Davy hänen elämänsä suurena rakkautena ja onnellisten aikojen muistona.
Harryparka on enää tyhjäsilmäinen kuori entisestä itsestään. Muutos tapahtui heti, kun hän päästi tuon syöpäläisen elämäänsä.
Koska se Hartsa päätyy kotiinsa. Nyt julkaistiin vanha surffausvideo.
Mieletön kemia Harryn ja Chelsyn välillä.
En minä ainakaan näe mitään "kyykäärmemäistä kylmyyttä" kuninkaallisen porukan kesken.
Meghan käänsi Harryn omaa perhettään, hovia, vastaan. Manipuloi ja näytteli itsetuhoista päästäkseen pois, kun ei osannut itse käyttäytyä. Harry oli liian hyväuskoinen ja vulnerable, haavoittuva.
Jonkun olisi pitänyt maksaa Meghan matkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mieletön kemia Harryn ja Chelsyn välillä.
En minä ainakaan näe mitään "kyykäärmemäistä kylmyyttä" kuninkaallisen porukan kesken.
Katsoitko videon? Onko niin että puhuttu englanti tuottaa vaikeuksia?
Tollo ja typerä hutsu Markle varmaan esitteleekin kuvottavat rusinansa.