Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
35921/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä raiteiltaan mene kuin se Ääkkösetön. Kiihtyy tosissaan ja solvaaminen alkaa vaikka ei ketään haukukaan ja aina puhuu korrektisti ja ystävällisesti ihan jokaiselle , riippumatta siitä miten pahaa kieltä se vastapuoli käyttää. On siinä sitten itselleen sokea ihminen!

Vierailija
35922/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mitä nykyään vaaditaan mutta Ääkkösettömän aikaan sinne pääsi kun oli suorittanut 15 opintopisteen tutkinnon taidehistoriasta ja sitoutui olemaan käytämättä ääkkösiä USA:n maaperällä ollessaan. Paitsi ehkä keittiössä joskus saa käyttää. Tärkeätä on myös halveksia entistä kotimaataan, sen kulttuuria ja kansalaisia."

Mummeli on taas katsonut muistivihostaan että tuli taas kaikki herjat sanottua. Lopetaisit jo, olet niin säälittävä kun roikut päivästä toiseen jokaisessa sanassani. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35923/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Meghan oikeasti sanonut olevansa maailman kiusatuin tai kiusatuimpia ihmisiä? Uskomatonta. Jo siksi ettei todellakaan ole mutta myös siksi että jos on tilaisuudessa jossa kiusattuja nuoria ja lapsia niin pitääkö lähteä kilpailemaan ja voittamaan olemalla itse paljon kiusatumpi? Tai jos se oli kömpelö yritys olla samaistuttava niin pieleen meni jos heti ilmoitti olevansa superlatiivisesti kiusattu, kukaan ei yllä samalle tasolle. Nuori kipaa ymmärtäjää ja rinnallakulkijaa, ei kärsimyksissä voittajaa, ts aikuisen kärsimys on paljon syvempää kuin sen nuoren. Väheksyntää he eivät tarvitse enää lainkaan, ei edes kuninkaalliselta supersankarittarelta ja yli-ihmiseltä nimeltä Meghan MArkle.

Vierailija
35924/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hieno tyylikonsti? Mielestäsi kirjoitat monimutkaisemmin kuin ekaluokkalaiset? Sekavasti kirjoitat usein, kyllä, jos sitä monimutkaisuudella tarkoitat, muutoin tekstisi on melko yksinkertaista eikä mitenkään tyylikikkailua, ainakaan onnistunutta sellaista. Mistä "Maa" tiesi vuosikymmeniä sitten kun joku Amerikkaan lähti onko tämä onnistuja? Aikanaanhan sinne mentiin juuri onnistumaan tai ainakin yrittämään sitä kun kotimaassa meni huonosti."

Ja sinä olet kova lyttäämään. Alemmuuskompleksi? Kannattaisi tarkistaa faktat ennenkuin alkaa solvaamaan ja kritisoimaan. USAaan muuttamisesta et näy tietävän edes alkeita.

No kerrohan sinä sitten mitkä olivat pääsyvaatimukset usaan kuuskyt ja seitkytluvulla, kiitos. T: eri

MIKSI?

Vierailija
35925/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Prinssi Harry on mielenterveysongelmainen narkkari, Doria on huumekauppias ja Meghan on luonnevikainen bully. Miksi brittihovi ei puutu asioihin ja varmista oman hovinsa pikku-prinssin ja -prinsessan hyvinvointia?"

Tässä ollaan jo kunnianloukkauksen rajoilla. Onko OK kertoa samanlaisia juttuja sinun perheestäsi?

Tosin prinssi ja prinsessa eivät  enää kuulu brittihoviin.

Kaikki on totta mitä tuossa on sanottu.EIkä tuollaiset vanhemmat ole turvallisia minkään kasvavan ihmisen kehitykselle.

Kun kerran tiedät kaiken olevan totta niin linkitä tähän tieto Dorian vankilassaolosta. MIssä osavaltiossa ja minkäniminen vankila? Kukaan muu ei ole pystynyt tupta selvittämän.

Dorian vankeustuomioista ja muista pikku keppostelu

Näissä kaikissa lähde on tuntematon sisäpiiri. Missään ei todellakaan mainita vankilaa missä Doria oli tai muutakaan faktaa koko asiasta.

Meghanin isä tai siskopuolet eivät ole lehdille myyneet tätä tietoa vaikka kaikki muut asiat kyllä laulavat kun rahaa saavat.

Vierailija
35926/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tiedä mitä nykyään vaaditaan mutta Ääkkösettömän aikaan sinne pääsi kun oli suorittanut 15 opintopisteen tutkinnon taidehistoriasta ja sitoutui olemaan käytämättä ääkkösiä USA:n maaperällä ollessaan. Paitsi ehkä keittiössä joskus saa käyttää. Tärkeätä on myös halveksia entistä kotimaataan, sen kulttuuria ja kansalaisia."

Mummeli on taas katsonut muistivihostaan että tuli taas kaikki herjat sanottua. Lopetaisit jo, olet niin säälittävä kun roikut päivästä toiseen jokaisessa sanassani. Hanki elämä.

Olen eri mutta en minä päivästä toiseen roiku jokaisessa sanassasi. Muistan ne kuitenkin aina kun kommenttejasi luen, ei ole tarvinnut kirjoittaa mihinkään vihkoon. Kannattaisiko sinun itsesi miettiä mitä tänne näpyttelet ja kirjoiitta jopa siihen kuuluisaan vahakantiseen vihkoon, täällä on aika monta jotka muistavat mitä olet suoltanut, ihan varmasti jäät aina valeistasi kiinni. Ja tulihan se sieltä taas, haukkumasanana mummeli.

Vierailija
35927/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hieno tyylikonsti? Mielestäsi kirjoitat monimutkaisemmin kuin ekaluokkalaiset? Sekavasti kirjoitat usein, kyllä, jos sitä monimutkaisuudella tarkoitat, muutoin tekstisi on melko yksinkertaista eikä mitenkään tyylikikkailua, ainakaan onnistunutta sellaista. Mistä "Maa" tiesi vuosikymmeniä sitten kun joku Amerikkaan lähti onko tämä onnistuja? Aikanaanhan sinne mentiin juuri onnistumaan tai ainakin yrittämään sitä kun kotimaassa meni huonosti."

Ja sinä olet kova lyttäämään. Alemmuuskompleksi? Kannattaisi tarkistaa faktat ennenkuin alkaa solvaamaan ja kritisoimaan. USAaan muuttamisesta et näy tietävän edes alkeita.

No kerrohan sinä sitten mitkä olivat pääsyvaatimukset usaan kuuskyt ja seitkytluvulla, kiitos. T: eri

MIKSI?

Vaikka SIKSI ettei enää tarvitse ylimielisesti todeta ettemme tiedä mitään siitä mitä silloin vaadittiin sinne pääsemiseksi. Ihan siitä syystä, täällä usalainen pakkosyöttää tietoutta amerikoista mutta AINA kun jotain kysyy niin siihen sitten ei millään saa vastausta. Paitsi v*ttuilua.

Vierailija
35928/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Meghan oikeasti sanonut olevansa maailman kiusatuin tai kiusatuimpia ihmisiä? Uskomatonta. Jo siksi ettei todellakaan ole mutta myös siksi että jos on tilaisuudessa jossa kiusattuja nuoria ja lapsia niin pitääkö lähteä kilpailemaan ja voittamaan olemalla itse paljon kiusatumpi? Tai jos se oli kömpelö yritys olla samaistuttava niin pieleen meni jos heti ilmoitti olevansa superlatiivisesti kiusattu, kukaan ei yllä samalle tasolle. Nuori kipaa ymmärtäjää ja rinnallakulkijaa, ei kärsimyksissä voittajaa, ts aikuisen kärsimys on paljon syvempää kuin sen nuoren. Väheksyntää he eivät tarvitse enää lainkaan, ei edes kuninkaalliselta supersankarittarelta ja yli-ihmiseltä nimeltä Meghan MArkle.

Kyllä minä uskon että on. Onhan täälläkin tämä ketju jossa päivittäin valehdellaan tai ainakin "keksitään" juoruja Meghanista.

Vierailija
35929/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten jumiuduttu maahantulovaatimuksiin. Mutta kyllä minullakin heräsi kiinnostus että kuinka heppoiset ne aikoinaan ovat olleet kun Ääkkönenkin on sinne huolittu. Vai onko tosiaan naimisissa syntyperäisen usalaisen kanssa ja pelkästään miehensä siivellä päässyt ja nyt sitten uhoaa omaa paremmuuttansa muihin verrattuna. Vaikea kuvitella että hän olisi niin älykäs, kouluttautunut ja kielitaitoinen että olisi heittämällä päässyt.

Vierailija
35930/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta en minä päivästä toiseen roiku jokaisessa sanassasi. Muistan ne kuitenkin aina kun kommenttejasi luen, ei ole tarvinnut kirjoittaa mihinkään vihkoon. Kannattaisiko sinun itsesi miettiä mitä tänne näpyttelet ja kirjoiitta jopa siihen kuuluisaan vahakantiseen vihkoon, täällä on aika monta jotka muistavat mitä olet suoltanut, ihan var

Mummeli on ihana. pehmeä ja pullantuoksuinen.

Vierailija
35931/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta en minä päivästä toiseen roiku jokaisessa sanassasi. Muistan ne kuitenkin aina kun kommenttejasi luen, ei ole tarvinnut kirjoittaa mihinkään vihkoon. Kannattaisiko sinun itsesi miettiä mitä tänne näpyttelet ja kirjoiitta jopa siihen kuuluisaan vahakantiseen vihkoon, täällä on aika monta jotka muistavat mitä olet suoltanut, ihan var

Mummeli on ihana. pehmeä ja pullantuoksuinen.

Vierailija
35932/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon että on. Onhan täälläkin tämä ketju jossa päivittäin valehdellaan tai ainakin "keksitään" juoruja Meghanista.

Muistaakohan ko madame miten paljon hän itse on valehdellut/valehtelee ja kiusannut/kiusaa muita ja siksi saa paljon kritiikkiä? Jonka ottaa, tetytsi, kiusaamisena.

Vierailija
35933/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mummeli on ihana. pehmeä ja pullantuoksuinen."

Niinhän se on mutta jostain syystä sivistynyt usalaisemme on ottanut sen pilkkanimeksi. Mummo, mummu ja mummeli, siinäpä vasta sellaiset solvaukset että!

Vähän kyllä ihmetyttää että jos hän lähti Suomesta viisikymmentä vuotta sitten niin ei ihan nuori tyttönen ole enää itsekään. Kenties hänellä on kaikkien muiden ongelmien lisäksi vaikeuksia hyväksyä ikääntymistään siellä Californiassa, ikuisten nuorten keskellä?

Vierailija
35934/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot. mutta tuli mieleen noista "ää:n pisteistä", kun aikoinaan olin töissä Ranskassa ja meillä oli myös yksi amerikkalainen. Hän osasi puhua ranskaa jotenkuten ok, mutta kirjoittaessa hän jätti aina kaikki aksenttimerkit pois (esim: é oli hällä pelkkä e) ym. Hän ei ikään kuin ikinä sisäistänyt sitä, ettei nuo merkit olleet mitään vapaaehtoisia koristeita vaan sanan merkitys saattoi muuttua, esim. "sale", saastainen, likainen vs."salé" suolainen. On tietty ero onko joku suolainen vai likainen. Tai esim. "sûr" varma ja "sur" päällä jne. Sama juttu Suomessa kuin esim. "näinkö väärin?" vs "nainko vaarin?". 

Ranskalaiset ihmetteli miksi hän jättää ne pois kun taas minä käytin niitä ihan sujuvasti. Sitten älysin että suomalaisena olen eritavalla lapsesta asti sisäistänyt sen että jos kirjaimen yllä on joku merkki, se kuuluu siihen kirjaimeen. Että kirjaimen tai sanan merkitys voi muuttua jos niitä sen yllä olevia merkkejä ei käytä. Tämä jenkki käytti niitä aina kun hänelle huomautettiin siitä mutta sitten hän taas lipsui, koska hän oli tottunut lapsesta asti siihen, että kirjaimien päällä ei ole mitään ja ilmeisesti ranskaa opetellessaankin oli sivuuttanut ne.

Vierailija
35935/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ot. mutta tuli mieleen noista "ää:n pisteistä", kun aikoinaan olin töissä Ranskassa ja meillä oli myös yksi amerikkalainen. Hän osasi puhua ranskaa jotenkuten ok, mutta kirjoittaessa hän jätti aina kaikki aksenttimerkit pois (esim: é oli hällä pelkkä e) ym. Hän ei ikään kuin ikinä sisäistänyt sitä, ettei nuo merkit olleet mitään vapaaehtoisia koristeita vaan sanan merkitys saattoi muuttua, esim. "sale", saastainen, likainen vs."salé" suolainen. On tietty ero onko joku suolainen vai likainen. Tai esim. "sûr" varma ja "sur" päällä jne. Sama juttu Suomessa kuin esim. "näinkö väärin?" vs "nainko vaarin?". 

Ranskalaiset ihmetteli miksi hän jättää ne pois kun taas minä käytin niitä ihan sujuvasti. Sitten älysin että suomalaisena olen eritavalla lapsesta asti sisäistänyt sen että jos kirjaimen yllä on joku merkki, se kuuluu siihen kirjaimeen. Että kirjaimen tai sanan merkitys voi muuttua jos niitä sen yllä olevia merkkejä

Siinä on vain sellainen juttu että tämä ketjun usalainen on oikeasti supisuomalainen. Taatusti tietää ä- ja a-kirjainten eron ja merkityksen.

Vierailija
35936/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pelkästään miehensä siivellä päässyt"

Ihan tasavertaisena puolisoni rinnalla.

Vierailija
35937/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Prinssi Harry on mielenterveysongelmainen narkkari, Doria on huumekauppias ja Meghan on luonnevikainen bully. Miksi brittihovi ei puutu asioihin ja varmista oman hovinsa pikku-prinssin ja -prinsessan hyvinvointia?"

Tässä ollaan jo kunnianloukkauksen rajoilla. Onko OK kertoa samanlaisia juttuja sinun perheestäsi?

Tosin prinssi ja prinsessa eivät  enää kuulu brittihoviin.

Kaikki on totta mitä tuossa on sanottu.EIkä tuollaiset vanhemmat ole turvallisia minkään kasvavan ihmisen kehitykselle.

Kun kerran tiedät kaiken olevan totta niin linkitä tähän tieto Dorian vankilassaolosta. MIssä osavaltiossa ja minkäniminen vankila? Kukaan muu ei ole pystynyt tupta selvittämän.

Eipä ole linkkiä tullut niinkuin jo tiesinkin. Minusta on yllättävää että niin moni ketjulainen uskoo kaikenmaailman tarinoihin edes kyseenalaistamatta mitään. Kyllä Samantha olisi antanut haastatteluja Austraaliaankin jos tuo vankilajuttu olisi totta.

Vierailija
35938/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on mutta jostain syystä sivistynyt usalaisemme on ottanut sen pilkkanimeksi. Mummo, mummu ja mummeli, siinäpä vasta sellaiset solvaukset että!

Vähän kyllä ihmetyttää että jos hän lähti Suomesta viisikymmentä vuotta sitten niin ei ihan nuori tyttönen ole enää itsekään. Kenties hänellä on kaikkien muiden ongelmien lisäksi vaikeuksia hyväksyä ikääntymistään siellä Californiassa, ikuisten nuorten keskellä?

Minä ihan itse kirjoitin tuon 'mummeli on ihana'. t. usalainen. Koeta nyt keksiä jotain herjattavaa siitäkin.

Vierailija
35939/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten jumiuduttu maahantulovaatimuksiin. Mutta kyllä minullakin heräsi kiinnostus että kuinka heppoiset ne aikoinaan ovat olleet kun Ääkkönenkin on sinne huolittu. Vai onko tosiaan naimisissa syntyperäisen usalaisen kanssa ja pelkästään miehensä siivellä päässyt ja nyt sitten uhoaa omaa paremmuuttansa muihin verrattuna. Vaikea kuvitella että hän olisi niin älykäs, kouluttautunut ja kielitaitoinen että olisi heittämällä päässyt.

Sinä et olisi päässyt silloin ja tuskin nytkään. Put that in your pipe and smoke it.

Vierailija
35940/46129 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan itse kirjoitin tuon 'mummeli on ihana'. t. usalainen. Koeta nyt keksiä jotain herjattavaa siitäkin.

Ei siinä mitään herjattavaa ole. Mutta miksi niin usein käytät sitä ja muita mummonimiä ilkeilynä?

Ketju on lukittu.