Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
33361/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.nwciowa.edu/

Megsu tuntee arvonsa. Hänen ammattikorkeakoulututkintonsa vastaa ihan varmasti yliopistotutkintoa, vaikka itse Laki sanoisi toisin.

Pääaineiksi Theatre + Theatre Education ja Cultural Studies. Espanjaakaan ei tarvitse osata, jollei halua.

Ei Meghan Iowassa koulujaan käynyt. Amerikaksi se on Theater.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33363/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Megsu tuntee arvonsa. Hänen ammattikorkeakoulututkintonsa vastaa ihan varmasti yliopistotutkintoa, vaikka itse Laki sanoisi toisin.

Pääaineiksi Theatre + Theatre Education ja Cultural Studies. Espanjaakaan ei tarvitse osata, jollei halua.

Northwestern College käyttääkin tuossa brittivarianttia. On näes tyylikkäämpää.

Vierailija
33364/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt että on tietenkin "sairasta" fantasioida isäukon "posautuksella" ellei isäukko tosiaan ole joku "ihmispaskahirviö". Mutta ihan eri sfääreihin mennään kun kirjoitetaan julkisesti että olen tässä tällaisia voimafantasioita fantasioinut... Jos joku "just harry" olisi jakanut julkisesti fantasioitaan, edes postuumisti muisteloissaan, edelleen elossa ja vallassa olevan kunkun "posauttamisesta", hän varmaan istuis jo linnassa tai ainakin viranomaisvalvonnan alla.

Vierailija
33365/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Gray Audi." Miksi Harry kirjoitutti kirjansa amerikanenglannilla?"

Ehka siksi etta haamukirjoittaja oli amerikkalainen, duh!

Vierailija
33366/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein brittikirjailijoiden kirjat on kirjoitettu "amerikaksi". Johtuuko se siitä että ostan aina halpoja pokkareita ja lähikirjastossa uutuusbrittikirjat on vain pokkariversioina vai kirjoittaako ne jo suoraan amerikanenglannilla? 

Vierailija
33367/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein brittikirjailijoiden kirjat on kirjoitettu "amerikaksi". Johtuuko se siitä että ostan aina halpoja pokkareita ja lähikirjastossa uutuusbrittikirjat on vain pokkariversioina vai kirjoittaako ne jo suoraan amerikanenglannilla? 

En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota tuollaiseen, tai sitten vain ei ole tullut eteen kirjaa, jonka kirjoitusasu olisi poikennut huomattavasti sisällöstä.

Joka tapauksessa on erikoista, että brittiläisyydellään ratsastavan henkilön omaelämäkerta oilisi kirjoitettu amerikanenglanniksi. Ei Harryn kirja mitään korkeakirjallisuutta ole, ja puppuakin tuntuu osin olevan, mutta silti tuo on mielenkiintoinen ilmiö. Voisiko olla niin, että tämä olisikin harkittu valinta, jolla pyritään korostamaan sitä, mitä Harry oli, ja sitä, mitä maansa myynyt Harry koki kirjoitusprojektin aikana olevansa?

Vierailija
33368/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehka siksi etta Harry on senverran amerikkalaistunut kun tuntee olonsa taalla turvatuksi ja hyvaksytyksi. On jopa harkinnut kansalaisuuden ottamista.

Vierailija
33369/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota tuollaiseen, tai sitten vain ei ole tullut eteen kirjaa, jonka kirjoitusasu olisi poikennut huomattavasti sisällöstä.

Joka tapauksessa on erikoista, että brittiläisyydellään ratsastavan henkilön omaelämäkerta oilisi kirjoitettu amerikanenglanniksi. Ei Harryn kirja mitään korkeakirjallisuutta ole, ja puppuakin tuntuu osin olevan, mutta silti tuo on mielenkiintoinen

Lisään vielä, että ehkä kirjoitusasuun vaikuttaa myös se, mille markkinoille kirja on pääosin suunnattu. Amerikkalaisethan pillahtavat itkuun ja lopettavat lukemisen, kun vastaan tulee ""grey" tai "theatre", joten kannattaa kirjoittaa vähemmän vaikeasti.

Vierailija
33370/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa on erikoista, että brittiläisyydellään ratsastavan henkilön omaelämäkerta oilisi kirjoitettu amerikanenglanniksi. Ei Harryn kirja mitään korkeakirjallisuutta ole, ja puppuakin tuntuu osin olevan, mutta silti tuo on mielenkiintoinen

Tai sitten kirja tehtiin tietoisesti amerikkalaiselle yleisölle. Ehkä sen takia, että volyymi on isompi amerikan markkinoilla kuin briteissä?

Vierailija
33371/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verenpaineet nousevat aina kun lukee "usalaisen" järjen riemuvoittoja. Oikeasti, kuinka joku voi olla niin tyhmä. Aukoo vielä päätään itseään fiksummille.

Joo, opettelisi ymmärtämään suomen kieltä ennen kuin käy meille tolloille suomijunteille englantia tai amerikkalaisia tapoja opettamaan.

Joo, suomalaiselle on paras olla opettamatta yhtään mitään. Kun me kuitenkin aina tiedetään paremmin.

Vierailija
33372/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin paremmin lasten olemassaoloon, jos edes yhden kerran näkisin kuvan, tai edes sanallisen raportin siitä, että Harryn ja turvamiehen kanssa rannalla käveli koiran sijasta pieni poika tai tyttö. 

Jos Sussexien lapset ovat olemassa, miksi heistä oikein tekemällä tehdään friikkejä a la Michael Jacksonin lapset? 

Mitään lapsia ei Montecitossa ole. Harrylla on avioton poika "Archie" UKssa syrjähyppynsä kanssa, tätä mieltä on mm T&T you tubettaja. Nainen ei vain suostunut enää Etelä-Afrikan reissun jälkeen "lainaamaan" vauvaansa.

Minä olen jo kerran postannut pitkän videon Sussexeista tuolle "uskoisin paremmin" ihmiselle mutta on ilmoittanut että hänhän ei auo mitään feikkivideoita. Uskotaan vaan johonkin T&T tubettajaan.

Vierailija
33373/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33374/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita valia kun Meghan ei siella opiskellut vaan Northwestern Universityssa Evanstonissa, Illinoisin osavaltiossa.

Vierailija
33375/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita valia kun Meghan ei siella opiskellut vaan Northwestern Universityssa Evanstonissa, Illinoisin osavaltiossa.

Ehei. Meghan ei ole valmistunut Northwestern Universitystä, vaan hän on juhlinut valmistumista Northwestern Collegen väreissä. Toisin ei ole osoitettu asiakirjoilla, joten Occamin partaveitsi on tässäkin paikallaan. Megsu on amiska.

Vierailija
33376/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33377/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Meghan ei ole valmistunut Northwestern Universitystä, vaan hän

Top Questions. Where did Meghan Markle go to college? Meghan attended Northwestern University in Evanston, Illinois, where she majored in theatre and international studies. She graduated in 2003 with a bachelor's degree.

Meghan Markle Facts | Britannica

Vierailija
33378/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Meghan ei ole valmistunut Northwestern Universitystä, vaan hän

Meghan, Duchess of Sussex / College

Did Meghan Markle go to Northwestern? Yes. She graduated in 2003 with a double major in International Relations and Theatre.

Meghan, Duchess of Sussex / College

Did Meghan Markle go to Northwestern? Yes. She graduated in 2003 with a double major in International Relations and Theatre.

Vierailija
33379/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, joku postailee linkkejä, jotka eivät johda minnekään. Ilmeisesti hän hakee Encyclopaedia Britannicaa. Siinäkin opuksessa on virheitä, ja Megsu hyvinkin on yksi niistä, kun on omalla ilmoituksellaan sinne pässyt. Kukaan ei koskaan ole nähnyt todisteita siitä, että hän olisi väitetyssä oppilaitoksessa opiskellut, saati valmistunut sieltä. Relevantin tiedon määräkin hänellä on niin vähäinen, että uskottavuus on kadonnut vuosia sitten.

Vierailija
33380/46129 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin paremmin lasten olemassaoloon, jos edes yhden kerran näkisin kuvan, tai edes sanallisen raportin siitä, että Harryn ja turvamiehen kanssa rannalla käveli koiran sijasta pieni poika tai tyttö. 

Jos Sussexien lapset ovat olemassa, miksi heistä oikein tekemällä tehdään friikkejä a la Michael Jacksonin lapset? 

Mitään lapsia ei Montecitossa ole. Harrylla on avioton poika "Archie" UKssa syrjähyppynsä kanssa, tätä mieltä on mm T&T you tubettaja. Nainen ei vain suostunut enää Etelä-Afrikan reissun jälkeen "lainaamaan" vauvaansa.

Minä olen jo kerran postannut pitkän videon Sussexeista tuolle "uskoisin paremmin" ihmiselle mutta on ilmoittanut että hänhän ei auo mitään feikkivideoita. Uskotaan vaan johonkin T&T tubettajaan.

Oli muuten väärä ihminen tuossa sinulla tähtäimessä. Heippa, minä täällä, en ole koskaan kuullutkaan mistään teeänteestä. Meitä sussexkriitikoita on täällä iso liuta, että tiedoksi vaan. 

Seuraavalla kerralla sitten vähän paremmin, jookosta? 

Ketju on lukittu.