Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Banyanpuu? Kylläpä sinä kaivelet vanhoja asioita."
Kun on tarpeeksi saanut kuraa niskaan ja nimittelya tosiasioiden toteamisesta niin ei tarvitse edes kaivella, muistaa muutenkin.
Tuosta muistuu mieleeni tuoreempi tapaus. Kevin Kostnerin party missa Meghan oli pukeutunut ponchoon ja sai taas ketjuhaukut niskaansa kun ei osaa Kalifornian helteissa edes pukeutua. Sopii nyt katsoa DMn ottamaa kuvaa Harrysta kesaisella lenkilla kumisaappaat jalassa ja ihan tarpeeksi lampimasti pukeutuneena. Suurin piirtein sama vuodenaikakin.
Miten minusta tuntuu että olen nähnyt sen tismalleen saman kuvan jo paljon aiemminkin? Mistä tiedät koska se kuva on otettu? Voisiko samasta vuodenajasta riippumatta olla erilainen lämpötila tai ehkä heistä kumpikaan ei osaa pukeutua vallitsevien sääolojen mukaan
No niin, tässä taas nähtiin kuinka kestäviä ne usalaisen väitteet ja perustelut on. Jos tuo oli yritys estää Meghanin vääränlainen lämpötilan suhteen pukeutuminen niin pieleen meni. Harryn kuva on otettu yli 1,5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olenko pudonnut kelkasta vai onko nyt niin että Harry on ollut aika hiljaa viime aikoina eli ei ole julkisesti haukkunut tai mustamaalannut hovia?
Montecitossa saattaa nyt kuohua ja kuplia. Josko Harrysta on tullut varovaisempi, oisko mieleen hiipinyt ajatuksia että yhteiselo Megsun kanssa ei välttämättä kestäkään ja on säikähtänyt ettei kotiin ole asiaa jos ei itse rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
En osaa laittaa linkkiä. 5. tammikuuta 2023 on Daily Mail:ssa ollut aivan sama kuva ja muutama muukin samasta tilanteesta. Löytyi ihan hakusanoilla Prince Harry Dog Kalifornia.
Kyllä minä luottaisin tällaisen ihmisen muistiin ja muistikuviin aika paljon vahvemmin kuin ääkkösettömän.
"Puuttuisin. Kuten puutuin siihen hölinään kalifornialaisesta koulusysteemistäkin. Ei tarvitse olla amerikkalainen tajutakseen että se oli ihan puuta heinää."
Ala viitsi enaa. Montessoriin mennaan USAssa 3 vuotiaina tai aikaisemmin. Sen jalkeen useimmat siirtyvat ilmaisen, julkisen koululaitoksen oppilaiksi.
"Oppivelvollisuusikä riippuu osavaltiosta. Oppivelvollisuus alkaa 57 vuoden iässä ja päättyy 1618 vuoden iässä."
Taalla on myos vanhemmilla taysi vapaus kouluttaa lapsiaan ihan minka systeemin mukaan haluavat.
Kysy lisaa jos et ymmarra, kylla mina selitan. t. usalainen
Ääkkösetön nyt varmaan myöntää olleensa väärässä, eikö niin, kun sitä niin pontevasti peräänkyseli muilta ;)
Vierailija kirjoitti:
"Puuttuisin. Kuten puutuin siihen hölinään kalifornialaisesta koulusysteemistäkin. Ei tarvitse olla amerikkalainen tajutakseen että se oli ihan puuta heinää."
Ala viitsi enaa. Montessoriin mennaan USAssa 3 vuotiaina tai aikaisemmin. Sen jalkeen useimmat siirtyvat ilmaisen, julkisen koululaitoksen oppilaiksi.
"Oppivelvollisuusikä riippuu osavaltiosta. Oppivelvollisuus alkaa 57 vuoden iässä ja päättyy 1618 vuoden iässä."
Taalla on myos vanhemmilla taysi vapaus kouluttaa lapsiaan ihan minka systeemin mukaan haluavat.
Minä kysyn: miksi sinä jauhat sitä montessoria? Onko Archie sellaisessa? Etkä vieläkään vastannut kysymykseen miksi koulua käydään monta vuotta ja vasta sitten mennään esikouluun ja sen jälkeen uudestaan kouluun? Noin sinä selitit. En todellakaan ymmärrä. Montessoripäiväkoti on tarkoitettu 3-6-vuotiaille, Montessorikoulu tarjoaa opetusta 1-6-luokkalaisille. Suomessa, ehkä Kaliforniassa sitten sovelletaan sitäkin poedagogiikkaa ja mennään suorilta kouluun. Vahvasti epäilen, se ei istu Maria Montessorin havaintoihin ja päätelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön nyt varmaan myöntää olleensa väärässä, eikö niin, kun sitä niin pontevasti peräänkyseli muilta ;)
Ihan varmasti. Eikä missään nimessä ja jankkaa ja vääristele asioita.
Vierailija kirjoitti:
Voi ääkkösetön.. kyselet eikö voisi sanoa "olen väärässä" :D sinä olet ollut tosi monta kertaa väärässä muttet ikinä sitä myönnä vaan alat syyttelemään muita ja uhriudut. Miksi tuon pitäisi myönnellä erehtyneensä kun ei ollutkaan kyse jossittelusta vaan kuva tosiaan oli vanha?
Miksi ketjussa sitten hyokataan Sussexien tai minun kimppuun? Ei meilla ole tuon kuvan tai sen julkaisemisen kanssa mitaan tekemista. Antakaa DM:n kuulla kunniansa. Ketjussa ei ainakaan osata suunnata vihaa sinne minne se oikeasti kuuluisi.
Olisiko liikaa pyydetty etta lopettaisit nimittelyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ääkkösetön.. kyselet eikö voisi sanoa "olen väärässä" :D sinä olet ollut tosi monta kertaa väärässä muttet ikinä sitä myönnä vaan alat syyttelemään muita ja uhriudut. Miksi tuon pitäisi myönnellä erehtyneensä kun ei ollutkaan kyse jossittelusta vaan kuva tosiaan oli vanha?
Miksi ketjussa sitten hyokataan Sussexien tai minun kimppuun? Ei meilla ole tuon kuvan tai sen julkaisemisen kanssa mitaan tekemista. Antakaa DM:n kuulla kunniansa. Ketjussa ei ainakaan osata suunnata vihaa sinne minne se oikeasti kuuluisi.
Ei tässä hyökätä Sussexien kimppuun. Sinä annoit tuon kuvan todisteeksi ettei Meghan pukeutunut vuodenaikaan nähden "sopimattomasti". Kuvat vain eivät ole vertailukelpoiset koska ovat ihan eri vuosina ja vuodenaikoina otetut. Ei DM kai väittänyt että kuva olisi tuore? Koko juttu oli kooste mitä Harry Kaliforniassa puuhastelee, ei ole mitään syytä antaa DM:n kuulla kunniaansa. Sinun kimppuun "hyökätään" koska valehtelet, olet epäkohtelias muille, kiemurtelet irti omista virheellisistä sanomisistasi, nimittelet muita, syyttelet muita vääristelijöiksi ja valehtelijoiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä - jälleen kerran - olit väärässä mutta, yllätys yllätys, et sitä myönnä vaan uhriudut ja moitit muita ja yrität sekoittaa keskustelun muille raiteille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan AV:n oma vika etta valiviivat jaivat pois sitaatista ja oppivelvollisuus alkaisi 57 vuoden iassa, ei 5-7 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan AV:n oma vika etta valiviivat jaivat pois sitaatista ja oppivelvollisuus alkaisi 57 vuoden iassa, ei 5-7 v.
Joo sen varmasti ymmärtävät kaikki, ei ole ensimmäinen kerta kun noin käy. Mutta vastaahan nyt siihen itse asiaan, kiitos.
Miksi sinä ääkkönen tahdot itseäsi kutsuttavan jos haluaa osoittaa kommentin juuri sinulle?
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13816791/inside-prince-harry-l…
Tässä Harryn aktiviteeteista Kaliforniassa.
Minusta tässä on jotain koomista. Vähän säälittävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn: miksi sinä jauhat sitä montessoria? Onko Archie sellaisessa? Etkä vieläkään vastannut kysymykseen miksi koulua käydään monta vuotta ja vasta sitten mennään esikouluun ja sen jälkeen uudestaan kouluun? Noin sinä
Miksi luet vastauksia sanan kerrallaan? Archie on ennen julkista koulua kaynyt jotain yksityista, USAssa useimmiten Montessori mutta voi olla muunkin niminen. Kun tullaan oppivelvollisuusikaan, siirrytaan yleensa julkiseen systeemiin joka alkaa nimella Kindergarten. Huom. Ensin oli kysymys vapaaehtoisesta, vanhempien kustantamasta koulusta ja nyt ilmaisesta, julkisesta systeemista.
Tassa on nyt kysymys erilaisista systeemeista, Eiko Suomessaa saa pitaa lasta kotona 7 vuotiaaksi asti? USAssa ei saa, oppivelvollisuus alkaa aikaisemmin ja sita ennen ainakin koulutetut vanhemmat jarjestavat lapsilleen jotain "paivahoitoa" parempaa. - Joko selvisi?
Lapset eivät pääse koskaan minnekään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ääkkönen tahdot itseäsi kutsuttavan jos haluaa osoittaa kommentin juuri sinulle?
Anna jo olla, alat jo vaikuttamaan hullummalta kuin ääkkösetön itse.
Perustakaa oma keskinäinen nokitteluketju keskenänne, ääkkösetön ja ääkkösettömän arkkivihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Voisithan vaikka ottaa kantaa kommenttiini vastauksen numerolla. Sina voisit olla #31811 eika tarvitsisi keksia mitaan halventavaa nimea sinulle.
Nykyään Suomessa oppivelvollisuus alkaa 6-vuotiaan esikoululla. Sitä ennen on päiväkoti/ryhmäperhepäivähoito/tms joka ei ole mitenkään vähäteltävää "päivähoitoa" vaan ihan tavoitteellista varhaiskasvatusta. Miksi sinä itse halveksit suomalaista päivähoitoa? Jos se usassa on surkeaa. niin älä luule että täälläkin olisi. Ja edelleen, miksi siellä usassa ihan pikkuisena aloitetaan koulu ja sen jälkeen tulee Kindergarten eli lastentarha joka onkin oikeasti esikoulu ja sitten taas aloitetaan koulu? Tuo on se ongelmakohta ja sitä sinä et suvaitse selittää.
Olenko pudonnut kelkasta vai onko nyt niin että Harry on ollut aika hiljaa viime aikoina eli ei ole julkisesti haukkunut tai mustamaalannut hovia?