Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
30101/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikelty, keski-ikäinen ja ryppyisissä vaatteissa kuninkaallista esittävä tavis rules?

Meghan ei olekaan mikään kruunupäinen ruler, vaan enemmän sellainen litteä muovitikku.

Vierailija
30102/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölle ei voi mitään. Aika tyhmää haukkua ketään esim. pitkistä jaloista. Tiedän naisen, jonka ruumiinrakenne muistuttaa paljon Meghania, häntä kehutaan aina pitkistä jaloista. Ainoa kenen olen kuullut valittavan lyhyestä torsosta, on hän itse. Raskausaikana sikiölle ei ole kunnolla tilaa. Ja kauneusleikkaukset ovat yleistyneet, mitä niitäkään valittamaan. Käytös on minusta aihe, mistä kannattaa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30103/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäölle ei voi mitään. Aika tyhmää haukkua ketään esim. pitkistä jaloista. Tiedän naisen, jonka ruumiinrakenne muistuttaa paljon Meghania, häntä kehutaan aina pitkistä jaloista. Ainoa kenen olen kuullut valittavan lyhyestä torsosta, on hän itse. Raskausaikana sikiölle ei ole kunnolla tilaa. Ja kauneusleikkaukset ovat yleistyneet, mitä niitäkään valittamaan. Käytös on minusta aihe, mistä kannattaa keskustella.

Meghan on lyhyt, joten hänellä ei voi olla pitkiä jalkoja. Hän on itse aktiivisesti antanut ymmärtää, että hänen lihattomat kinttunsa ovat upeat, joten kyllä niitä saa arvostella. Ja myös kosmeettisia operaatioita. Meghanillahan ne liittyvät erityisesti rotupiirteiden poistamiseen, mikä on monella tapaa kärjistynyt puheenaihe nykymaailmassa.

Vierailija
30104/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kun tuo sinun palvontasi on niin hirveän selvää. Ei tarvitse keksiä yhtään mitään, se ilmenee jokaisesta tekstistä, jonka tähän ketjuun väännät."

Ei se ole palvontaa etta ei hauku ja valehtele kun kirjoittaa kohteesta. 

Vierailija
30105/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän siinä mitään pahaa ole, jos korjailee luojan luomaa, mutta kun henkilö ilmoittaa olevansa 43% nigerialainen ja korostaa aina itselleen sopivissa tilanteissa olevansa musta, mutta silti on leikkuuttanut afronenänsä ja suoristaa afrokiharansa, niin aika hupaisaa ja tekopyhää tämä tällainen on.

Williamin kaljuuntumisesta on loputtomiin solvauskommentteja. Samoin Katen vartalosta.

Vierailija
30106/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kun tuo sinun palvontasi on niin hirveän selvää. Ei tarvitse keksiä yhtään mitään, se ilmenee jokaisesta tekstistä, jonka tähän ketjuun väännät."

Osaisitkohan olla haukkumatta ja valehtelematta silloin, kun kirjoitat muista kirjoittajista?

Vierailija
30107/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitkohan olla haukkumatta ja valehtelematta silloin, kun kirjoitat muista kirjoittajista?

Laita esimerkki haukkumisistani ja valehtelustani. Miten muuten luulet tietavasi mita kukakin on kommentoinut?

Vierailija
30108/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan hyvin? Olen eri mieltä, mutta makuasioista on paha vääntää - puherytmiä siinä ainakaan ei ollut - tauot erikoisissa paikoissa, jne."

Puhutko sujuvaa espanjaa? Minkä maan? Kuunteletko koskaan suomalaisten puhetta ihan vaan aanena. Se vasta kummallista on, mina-kahden sekunnin tauko-olen, niin hitaasti edetaan etta kuulija unohtaa mista puhuttiin. Ja sitten vedetaan henkea sisaan, juuu.

Ääkkösettömällä nyt ei ole lainkaan huumorintajua. Ja erittäin kummallinen mielikuva suomalaisista, pitäisikö jonkun alkaa valistaa ja oikoa häntä kaikista niistä vääristä käsityksistä tai valheista? Tällä finlandialaisella keskustelupalstalla.

Vierailija
30109/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan hyvin? Olen eri mieltä, mutta makuasioista on paha vääntää - puherytmiä siinä ainakaan ei ollut - tauot erikoisissa paikoissa, jne."

Puhutko sujuvaa espanjaa? Minkä maan? Kuunteletko koskaan suomalaisten puhetta ihan vaan aanena. Se vasta kummallista on, mina-kahden sekunnin tauko-olen, niin hitaasti edetaan etta kuulija unohtaa mista puhuttiin. Ja sitten vedetaan henkea sisaan, juuu.

Ääkkösettömällä nyt ei ole lainkaan huumorintajua. Ja erittäin kummallinen mielikuva suomalaisista, pitäisikö jonkun alkaa valistaa ja oikoa häntä kaikista niistä vääristä käsityksistä tai valheista? Tällä finlandialaisella keskustelupalstalla.

Valistaminen ei auta, kun aspergerilainen saa pakkomielteen. Tuolla tapauksella pakkomielteen kohteena ei ole Meghan, vaan ne, jotka puhuvat Meghanista "väärällä" tavalla.

Vierailija
30110/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän siinä mitään pahaa ole, jos korjailee luojan luomaa, mutta kun henkilö ilmoittaa olevansa 43% nigerialainen ja korostaa aina itselleen sopivissa tilanteissa olevansa musta, mutta silti on leikkuuttanut afronenänsä ja suoristaa afrokiharansa, niin aika hupaisaa ja tekopyhää tämä tällainen on.

Williamin kaljuuntumisesta on loputtomiin solvauskommentteja. Samoin Katen vartalosta.

Onko sinulla todisteita nenaleikkauksesta. Minusta se on sama nena kuin lapsuuskuvissa. Ei Meghan ole koskaan sanonut olevansa 43% nigerialainen, hanen DNA'nsa on.

Vierailija
30111/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valistaminen ei auta, kun aspergerilainen saa pakkomielteen. Tuolla tapauksella pakkomielteen kohteena ei ole Meghan, vaan ne, jotka puhuvat Meghanista "väärällä"

Mista sina olet valmistunut kun voit merten yli tehda asperger diagnoosia ihmisesta jota et ole koskaan nahnyt? Minusta tuo on taas ihan silkkaa valehtelua ja nimittelemista.

Vierailija
30112/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä lukemaasi Ääkkönen. 

Lopeta nimittely.

Vierailija
30113/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nimittely.

Ääkkönen itsekin nimittelee muita keskustelijoita. Miksi häntä pitäisi kohdella silkkihansikkain, varsinkin kun on niin epäystävällinen ja halveksuva muita kohtaan?

Vierailija
30114/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ääkkösetöntä tarvitse nähdä, teksteistään huomaa kyllä millainen on.

Vierailija
30115/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikelty, keski-ikäinen ja ryppyisissä vaatteissa kuninkaallista esittävä tavis rules?

Meghan ei olekaan mikään kruunupäinen ruler, vaan enemmän sellainen litteä muovitikku.

Enhan mina hanta hallitsijaksi sanonutkaan, kaytin verbia "rules" joka puhekielessa tarkoittaa suosittua.

slang : to be extremely cool or popular.

Jata kritiikki niille jotka osaavat kielta. Bumpkin.

Vierailija
30116/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valistaminen ei auta, kun aspergerilainen saa pakkomielteen. Tuolla tapauksella pakkomielteen kohteena ei ole Megha

"Mista sina olet valmistunut kun voit merten yli tehda asperger diagnoosia ihmisesta jota et ole koskaan nahnyt? Minusta tuo on taas ihan silkkaa valehtelua ja nimittelemista."

Voi toki olla niinkin, että et olekaan aspergerilainen, vaan vain käyttäydyt sillä tavalla. Todennäköisesti kuitenkin sinulla on pahoja nepsypiirteitä, ja kärsit niistä - muiden ihmisten ohella - itsekin.

Vierailija
30117/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussexien mukana Los Angelesista Kolumbiaan matkannut valokuvaaja Eric Charbonneau on näköjään nimekkäämpi viihdemaailman elokuvaensi-iltoja ja punaisen maton julkkisten poseerauksia kuvaava tyyppi. Hän on ottanut kuvia esim Oprah'sta ja Tyler Perrysta. Ei ihme, että hän piti hinnat ylhäällä, mistä Harper's Bazaarinkin toimittaja valitti. Toimittajien keskuudessa kritiikkiä on noussut myös siitä, että varapresidentin kanslian WhatsApp-ryhmästä tiputettiin pois, jos kirjoitteli jotain epämieluisaa.

Vierailija
30118/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nimittely.

Ääkkönen itsekin nimittelee muita keskustelijoita. Miksi häntä pitäisi kohdella silkkihansikkain, varsinkin kun on niin epäystävällinen ja halveksuva muita kohtaan?

Aapiskukko alkoi hädissään munimaan!

Vierailija
30119/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhan mina hanta hallitsijaksi sanonutkaan, kaytin verbia "rules" joka puhekielessa tarkoittaa suosittua.

slang : to be extremely cool or popular.

Jata kritiikki niille jotka osaavat kielta. Bumpkin.

Minäpä käytinkin hänestä sanaa "ruler" ensin hallitsija-merkityksessä ja sitten viivoittimena. Sinun kielentajusi, ironiantajusi ja huumorintajusi pettivät kaikki yhtaikaa. :)

Vierailija
30120/46129 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on lukittu.