Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Kolumbia, ei Colombia. Kiitos.
Suomi vai Finland, kas siinäpä on kysymys. "To refer to this country, the Colombian government uses the terms Colombia and República de Colombia." Gracias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti rouvan kehuttu espanjan kieli ei ole ihan puhekelpoista. EIhän siinä mitään harvalla on, jos ei käytä opittua kieltä, mutta rouvan ongelma on se valehtelu, että puhuisi sitä sujuvasti. Voisi sanoa, että on kauan aikaa kun olen kieltä aktiivisesti käytänyt ja blaa blaa. Mutta tuolle on totuuden sanominen ihan ihmeen vaikeaa. MIksiköhän.
Neal Shawn vanhana toimittajanketkuna äkkäsi että meghan piti korvassaan mini-mikrofonia joka "sanelee" meghanille puheen korvaan ja Meghan toistaa sen parhaansa mukaan. Espanjan puhujat ovat kommentoineet mm. kummallisia tauotuksia ja miettineet ymmärsikö hän itsekkään mitä hän puhui.
Tarkoitat varmaan Neil Seania? Samaa "lehtimiestä" joka kirjoitti kymmenen vuotta juorupalstaa ilman ainoatakaan juorua? Samaa joka vihaa Meghania henkeen ja vereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinahan se vasta alykko olet. Et ymmarra etta korjataan naita valheita aina kun joku innoissaan niita sepittelee. Joku voisi muuten niita uskoakin.
"Eikä ole" ja "ite oot" eivät ole korjaamista.
Linkkaapa kommenttiin jossa noin sanotaan.
Kaikki teidän amerikkalaisiksi itsenne kokevien kirjoitukset ovat jompaakumpaa lajia. Ei itse aiheesta mitään, mutta tyhjää inttämistä ja muista kirjoittajista puhumista riittää.
"Kaikki teidän amerikkalaisiksi itsenne kokevien" on mielestäni asian vierestä ja muista kirjoittajista puhumista. Onhan se kyllä
Ja sinun pitää vajota yhtä alas että olisit tasoissa etkä jäisi mistään paitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti rouvan kehuttu espanjan kieli ei ole ihan puhekelpoista. EIhän siinä mitään harvalla on, jos ei käytä opittua kieltä, mutta rouvan ongelma on se valehtelu, että puhuisi sitä sujuvasti. Voisi sanoa, että on kauan aikaa kun olen kieltä aktiivisesti käytänyt ja blaa blaa. Mutta tuolle on totuuden sanominen ihan ihmeen vaikeaa. MIksiköhän.
ET:n reportteri hämmästeli eilen että hän ei tiennytkään että Meghan puhuu sujuvaa espanjaa. Videossa jutteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi vai Finland, kas siinäpä on kysymys. "To refer to this country, the Colombian government uses the terms Colombia and República de Colombia." Gracias.
No ku tää ny ei oo toi kolumbialainen keskustelupalsta vaan ihan suomalainen, ja suomen kielessä Kolumbia on Kolumbia.
Mutta minun puolestani voit aivan hyvin suunnata sinne kolumbialaiselle keskustelupalstalle to Colombia. Ei tulisi ikävä.
Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ku tää ny ei oo toi kolumbialainen keskustelupalsta vaan ihan suomalainen, ja suomen kielessä Kolumbia on Kolumbia.
Mutta minun puolestani voit aivan hyvin suunnata sinne kolumbialaiselle keskustelupalstalle to Colombia. Ei tulisi ikävä.
Hopi hopi.
Voihan sita tuollaisesta pienestakin loukkaantua verisesti ja ottaa nokkaansa kun ei ole minkaantasoista huumorintajua.
Komentele omiasi! Largarse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET:n reportteri hämmästeli eilen että hän ei tiennytkään että Meghan puhuu sujuvaa espanjaa. Videossa jutteli.
Ihan hyvinhän Meghan tossa veti. Se "mikrofoni" hänen korvassaan on tosiaan simultaanitulkkausta varten. Jos huomasitte, niin sekä Meghan että hänen vieressään ollut panelisti viritteli nappeja korviin sen panelin aluksi. Ihan yleinen käytäntö monikielisissä tilaisuuksissa.
Että hui kun hirnuinen paljastus korvanapista dillä julkkisvloggarilla...🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvinhän Meghan tossa veti. Se "mikrofoni" hänen korvassaan on tosiaan simultaanitulkkausta varten. Jos huomasitte, niin sekä Meghan että hänen vieressään ollut
Ihan hyvin? Olen eri mieltä, mutta makuasioista on paha vääntää - puherytmiä siinä ainakaan ei ollut - tauot erikoisissa paikoissa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvinhän Meghan tossa veti. Se "mikrofoni" hänen korvassaan on tosiaan simultaanitulkkausta varten. Jos huomasitte, niin sekä Meghan että hänen vieressään ollut
Pannaanpas mikki ketjulaisten kouraan ja ala pitaa puhetta englanniksi. Ei taitaisi tulla aanta suomeksikaan.
Minua jatkuvasti ihmetyttaa etta taalla on niin paljon vakea joka kaivaa kaikki epamaaraiset videot esille ja sitten viela uskotaan kaikki se soopa.mita siellla tarjotaan. Jos yrittaa korjata vaarinkasityksia ja valheita saa heti haukut ja kuraa niskaan.
"Ihan hyvin? Olen eri mieltä, mutta makuasioista on paha vääntää - puherytmiä siinä ainakaan ei ollut - tauot erikoisissa paikoissa, jne."
Puhutko sujuvaa espanjaa? Minkä maan? Kuunteletko koskaan suomalaisten puhetta ihan vaan aanena. Se vasta kummallista on, mina-kahden sekunnin tauko-olen, niin hitaasti edetaan etta kuulija unohtaa mista puhuttiin. Ja sitten vedetaan henkea sisaan, juuu.
Et ymmärrä lukemaasi Ääkkönen.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan hyvin? Olen eri mieltä, mutta makuasioista on paha vääntää - puherytmiä siinä ainakaan ei ollut - tauot erikoisissa paikoissa, jne."
Puhutko sujuvaa espanjaa? Minkä maan? Kuunteletko koskaan suomalaisten puhetta ihan vaan aanena. Se vasta kummallista on, mina-kahden sekunnin tauko-olen, niin hitaasti edetaan etta kuulija unohtaa mista puhuttiin. Ja sitten vedetaan henkea sisaan, juuu.
Herrajjumala kun sun elämäs on vaikeaa! Kai sentään Meghanin kuvan alla alttarilla poltat kynttilää ja pidät aina valkoisia kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopi hopi.
Voihan sita tuollaisesta pienestakin loukkaantua verisesti ja ottaa nokkaansa kun ei ole minkaantasoista huumorintajua.
Sinähän siinä loukkaannuit jumalattaresi puolesta.
Sujuva kielitaito ei tarkoita virheetöntä ääntämistä, natiivipuherytmiä, täydellistä kielioppia, koko kielen sanaston osaamista eikä edes täydellistä intonaatiotakaan. Se tarkoittaa sitä, että pystyy jokapäiväisissä tilanteissa, työssä ja vapaa-ajalla tulemaan toimeen ja kertomaan asiansa, ymmärtää muiden epätäydellistä puhetta. Että voi pitää puheen sillä kielellä, muistiinpanoja käyttäen (kuka pitää puheita äidinkielellään ilman muistiinpanoja?) ja itselleen tutusta aiheesta vaikka luennon pari kalvoa tukenaan.
-todellakin eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajjumala kun sun elämäs on vaikeaa! Kai sentään Meghanin kuvan alla alttarilla poltat kynttilää ja pidät aina valkoisia kukkia?
Et sitten muuta keksinyt. Veda tahan nyt viela venalaiset mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopi hopi.
Sinähän siinä loukkaannuit jumalattaresi
Kate is toast, Meghan rules!
Leikelty, keski-ikäinen ja ryppyisissä vaatteissa kuninkaallista esittävä tavis rules?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten muuta keksinyt. Veda tahan nyt viela venalaiset mukaan.
No kun tuo sinun palvontasi on niin hirveän selvää. Ei tarvitse keksiä yhtään mitään, se ilmenee jokaisesta tekstistä, jonka tähän ketjuun väännät.