Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Harry alkoi kostaa, vaikka ei nyt sitä suoraan sanonut, perheelleen, sen jälkeen kun tämä Marklen henkilöstön mobbausskandaali tuli julki. Ilmeisesti hän katsoi, että palatsin olisi pitänyt suojella Marklea. Mutta mitä nyt itse ymmärrän, niin lait koskevat myös palatsin työpaikkoja eli niistä nyt vain pitää ilmoittaa virallisesti eikä peitellä. Läpinäkyvyys siis pätee sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuupi ihan siltä että Willy ja Kate ovat eroamassa. Eivät ole samaan aikaan samassa paikassa.
Kyllä ne on kuule molemmat samassa paikassa. Catherine vain meni eri matkaa perässä Wimbledonin takia.
Selvä erohan se on, jos ei olla koko ajan kieli toisen suussa ;D
Mun mies seilasi aikoinaan rahtilaivoilla aina 3kk kerrallaan, kunnes pyysin vaihtamaan kaislikkokiitäjiin. Hänen lapsuudenkaverinsa kipparoi työkseen öljytankkerilla. Ovat olleet vaimonsa kanssa koko ikänsä yhdessä ja naimissa vuosia. Ei ole ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuupi ihan siltä että Willy ja Kate ovat eroamassa. Eivät ole samaan aikaan samassa paikassa.
Kyllä ne on kuule molemmat samassa paikassa. Catherine vain meni eri matkaa perässä Wimbledonin takia.
Mun mies seilasi aikoinaan rahtilaivoilla aina 3kk kerrallaan, kunnes pyysin vaihtamaan kaislikkokiitäjiin. Hänen lapsuudenkaverinsa kipparoi työkseen öljytankkerilla. Ovat olleet vaimonsa kanssa koko ikänsä yhdessä ja naimissa vuosia. Ei ole ero tulossa.
Ketään ei kiinnosta sun avioliittokuviot, vielä vähemmän sun ukkos kaverin. Pysytäänpä aiheessa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun avioliittokuviot, vielä vähemmän sun ukkos kaverin. Pysytäänpä aiheessa, kiitos.
Aiheeseen ei kuulu myöskään jankuttaa Walesien avioerosta koko ajan, ja erittäin harhaisena. Eli tästä lähtien raportoin meidän elämästä heti, jos tuo täysin vailla perusteita oleva AIHEESEEN KUULUMATON rääpiminen ei lopu.
Joillekin heikkolahjaisille täytyy myös esimerkein esittää, että muunlaisiakin vaihtoehtoja ja elämäntyylejä on, kuin se mihin he ovat alkoholisti- ja väkivaltaperheissään tottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Harry alkoi kostaa, vaikka ei nyt sitä suoraan sanonut, perheelleen, sen jälkeen kun tämä Marklen henkilöstön mobbausskandaali tuli julki. Ilmeisesti hän katsoi, että palatsin olisi pitänyt suojella Marklea. Mutta mitä nyt itse ymmärrän, niin lait koskevat myös palatsin työpaikkoja eli niistä nyt vain pitää ilmoittaa virallisesti eikä peitellä. Läpinäkyvyys siis pätee sielläkin.
Eikö Harry ollut aikoinaan ihan asiallinen hovin henkilökuntaa kohtaan? Miksi hän ei puuttunut Meghanin käytökseen? Kyllä hormonihuuruisimmankin aikuisen miehen pitäisi nähdä, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Harry ollut aikoinaan ihan asiallinen hovin henkilökuntaa kohtaan? Miksi hän ei puuttunut Meghanin käytökseen? Kyllä hormonihuuruisimmankin aikuisen miehen pitäisi nähdä, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei.
Taitaa olla niin, että Harry on aina ollut mätämuna, mutta hovi onnistui salaamaan sen.
"Mutta mitä nyt itse ymmärrän, niin lait koskevat myös palatsin työpaikkoja eli niistä nyt vain pitää ilmoittaa virallisesti eikä peitellä."
Mitähän tuo olisi suomeksi? Kenelle niistä laeista pitää ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mitä nyt itse ymmärrän, niin lait koskevat myös palatsin työpaikkoja eli niistä nyt vain pitää ilmoittaa virallisesti eikä peitellä."
Mitähän tuo olisi suomeksi? Kenelle niistä laeista pitää ilmoittaa?
Niuhotan itsekin aika usein, mutta juuri tuosta rakenteesta en niuhottaisi.
Kuningatar maksoi selvityksen omasta pussistaan ja sen tuloksia ei kerrota julkisuuteen siksi, että noita uhreja halutaan suojella. Meghan ja Sussex Squad repisi heidät kappaleiksi.
Virhe mennä naimisiin neken kanssa
Vierailija kirjoitti:
Pahempi piirre se narsismi on.
Vierailija kirjoitti:
Rasismi on ruma piirre ihmisessä, varsinkin tällä vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomauttanut tästä jo niille tuli-joille, jotka meitä vääräuskoisiksi nimittelevät ja itse kovin eurooppalaisiksi haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomauttanut tästä jo niille tuli-joille, jotka meitä vääräuskoisiksi nimittelevät ja itse kovin eurooppalaisiksi haluavat...
Ei se ole rasismia.
Taitaa tuo "neke"-jankuttaja vain haluta ketjun poistoon. Ei ilmeisesti kestä täysin aiheellista Meghan-kritiikkiä, joten menee asiattomuuksiin, jotta ketju häviää. Kuulunee siis tosiasiassa Sussex Squadiin.
Meghan juttelee Dianan kanssa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Diana kommentoinut Harryn välirikkoa perheensä kanssa ja etenkin sen syytä eli Meghania itseään? Haamuilla on erikoinen tapa olla aina samaa mieltä elävien juttukaveriensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Diana kommentoinut Harryn välirikkoa perheensä kanssa ja etenkin sen syytä eli Meghania itseään? Haamuilla on erikoinen tapa olla aina samaa mieltä elävien juttukaveriensa kanssa.
Diana varmaan kiitellyt miten Meghan on pelastanut Harryn ja tehnyt tämän onnelliseksi ja kehottaa riitelemään niistä turvallisuuskuluista ja haukkuu Catherinen paljon huonommaksi miniäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy että et ole lukenut Harryn viimeistä haastattelua missä hän kertoo mikä oli yksi suuri syy välirikkoon. Ei ollut Meghan.