Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Eli sinäkin myönnät että et tiedä. Ja hienoa että vihdoin päästään tuista sinun jokapäiväisestä porusta että sinua solvataan. Kun kukaan ei susta puhu yhtään mitään mutta sä vedät nerneen nenään jos joku ei ole sun kanssa samaa mieltä ja sitten alkaa tosiaan poru kuinka minua solvataan yhyy, minua haukutaan yhyy..
Minähän en kirjoittanut, että haukkuisit ja solvaisit minua, vaan että SOLVAAT JA HAUKUT MUITA. Et osaa edes lukea, sen lisäksi, että olet täysin tietämätön.
Mikä ihmeen suuruudenhullu harha sulla on, että just sinun pitää puolustaa noita? Heillähän on jo kahden miljoonan turvatiimi ja kaamea aggressiivinen Sussex Squad ihmiskilpinään ja nyt vielä sitten sotaveteraanitkin masinoitiin Harry-paran, suuren sotasankarin, turvaksi.
Ja paheksun minä esimerkiksi Staliniakin, vaikkei se juuri minulle mitään ole tehnyt. Joten voit lopettaa tuon itkunsekaisen vaikeroinnin, et
Sun jokapäiväinen ULINA solvauksesta ja haukkumisesta on turhaa, tuokaan kirjoittaja ei haukkunut eikä solvannut ketään, kirjoitti Meghanista ja Harrysta. Sen sijaan SINÄ haukuit valopääksi.
Minä saan kirjoittaa Sussexeista mitä haluan ilman että sinä tulet siihen melttoamaan että se on Solvausta muita kirjoittajia kohtaan.
Sun jokapäiväinen ULINA solvauksesta ja haukkumisesta on turhaa, tuokaan kirjoittaja ei haukkunut eikä solvannut ketään, kirjoitti Meghanista ja Harrysta. Sen sijaan SINÄ haukuit valopääksi.
Minä saan kirjoittaa Sussexeista mitä haluan ilman että sinä tulet siihen melttoamaan että se on Solvausta muita kirjoittajia kohtaan.
Hän haukkui ja solvasi valehtelijoiksi kaikkia niitä, jotka kirjoitti jotain mitä hän ei teidä eli käytännössä ihan kaikkea, koska hän ei tiedä mitään.
Ja nimenomaan koko eilinen päiväkin toivottiin kirjoittelua sussexeista sen sijaan että vänkytetään joko ulkopuolisista tai haukutaan keskustelijoita.
Kris ja Meghan eivät päässeet yhteisymmärrykseen tuotteista..
Vierailija kirjoitti:
Hän haukkui ja solvasi valehtelijoiksi kaikkia niitä, jotka kirjoitti jotain mitä hän ei teidä eli käytännössä ihan kaikkea, koska hän ei tiedä mitään.
Ja nimenomaan koko eilinen päiväkin toivottiin kirjoittelua sussexeista sen sijaan että vänkytetään joko ulkopuolisista tai haukutaan keskustelijoita.
Kirjoitin eilen että minusta Meganin esiintymisessä ei ole mitään vikaa ja minulle sanottiin että vänkytän🤷 Ei täällä saa muuta kuin haukkua sussexeja, jos sanoo edes mitään neutraalia heistä niin saa nämä vakkarikirjoittajat silmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin eilen että minusta Meganin esiintymisessä ei ole mitään vikaa ja minulle sanottiin että vänkytän🤷 Ei täällä saa muuta kuin haukkua sussexeja, jos sanoo edes mitään neutra
Sinustako siis ihan kaikki Meghania kritisoivat on väärässä ja sinä yksin oikeassa? Vaikket edes tiedä mitään, kuten itse totesit?
Jopa tuolla tilaisuudessa heille buuattiin ja huudeltiin kritiikkiä ja Venus Williams ei suostunut edes katsomaan päin?
Kaikki nuokinko ihan vaan aina vaan haluavat valehdella ja olla syyttä ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin eilen että minusta Meganin esiintymisessä ei ole mitään vikaa ja minulle sanottiin että vänkytän🤷 Ei täällä saa muuta ku
Sinustako siis ihan kaikki Meghania kritisoivat on väärässä ja sinä yksin oikeassa? Vaikket edes tiedä mitään, kuten itse totesit?
I rest my case niin kuin lakisarjoissa sanotaan.
I rest my case niin kuin lakisarjoissa sanotaan.
Eli et osaa sanoa itse asiasta mitään, vaan solvaaminen senkun jatkuu. Mikä sinä itse olet muuta kuin vakkarikirjoittaja? Ketjun alusta asti vänkyttänyt tuota loputonta samaa marinaasi.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä et esitä niitä positiivisia asioita????
Sen sijaan että vingut loputtomiin että ei ei ei, valetta vaan, pakko olla vale jne."
Onhan niita esitetty vaikka kuinka monta kertaa mutta ei vaan uppoa kun niin tulenpalavasti uskotte vaikka noihin palkintojen ostamisiin. Kylla vaan olisi suuri skandaali USAssa jos kavisi ilmi etta palkintoja voi ostaa. Kun ei niita ostella muualla kuin juorulehtien palstoilla ja jonkun nobodyn nettivideoissa. I pick my battles and this ain't one.
Tämä! En hetkeäkään kyllä usko että näitä palkintoja voidaan ostaa.
Mitään todisteita ostamisesta ei ole. Tilaisuus meni hyvin ja Meghan ja Harry edustivat hyvin.
Miksi kaikesta pitää aina hakea negatiivisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että vingut loputtomiin että ei ei ei, valetta vaan, pakko olla vale jne."
Onhan niita esitetty vaikka kuinka monta kertaa mutta ei vaan uppoa kun niin tulenpalavasti uskotte vaikka noihin palkintojen ostamisiin. Kylla vaan olisi suuri skandaali USAssa jos kavisi ilmi etta palkintoja voi ostaa. Kun ei niita ostella muualla kuin juorulehtien palstoilla ja jonkun nobodyn nettivideoissa. I pick my battles and this ain't one.
Mitään todisteita ostamisesta ei ole. Tilaisuus meni hyvin ja Meghan ja Harry edustivat hyvin.
Mikään tästä sössötyksestähän ei ole totta.
Ei valehtelu ole positiivista. Se on valehtelua.
Venus tuijotti kädet puuskassa Harryn eukkoa ja katsoi tätä päästä varpaisiin. Haastajan elkeet. Mitähän siellä on tapahtunut ennen tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tästä sössötyksest
Miten niin ei ole totta? Miksi minun mielipide on sinun mielestäsi sössötystä?
Miten niin ei ole totta? Miksi minun mielipide on sinun mielestäsi sössötystä?
Et sinä esittänyt sitä mielipiteenä, vaan väitteinä. Mikään väitteistäsi ei ole totta.
Ihan vaan sössötystä kaikki tyynni.
Kaikkein huvittavin hetki oli, kun Harry nousi istuimeltaan lähteäkseen palkintoa vastaanottamaan, ja Meghan roikkui hänessä kaksin käsin kiinni. Meghan yritti saada Harryn ottamaan hänet mukaan lavalle, mutta Harry kiskaisi käsivartensa irti kiukkuisen näköisenä ja lähti yksin. Nolo Meghan nousi seisomaan ja aloitti hyljetaputuksen, johon osa yleisöstä yhtyi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein huvittavin hetki oli, kun Harry nousi istuimeltaan lähteäkseen palkintoa vastaanottamaan, ja Meghan roikkui hänessä kaksin käsin kiinni. Meghan yritti saada Harryn ottamaan hänet mukaan lavalle, mutta Harry kiskaisi käsivartensa irti kiukkuisen näköisenä ja lähti yksin. Nolo Meghan nousi seisomaan ja aloitti hyljetaputuksen, johon osa yleisöstä yhtyi.
Niinpä.
Tässä on hyvä video Sussexien pr-tempuista:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa tietäjät, miksi kuningas Charles III on ostanut asunnon New Yorkista?
Johan se oli uutisissa alkuviikosta että haluaa nähdä lapsenlapsiaan Yhdysvalloissa.
Kiitos tiedosta. Voit varmaan myös kertoa, miksei mikään kuningashuoneen jo ennestään omistamasta kahdestakymmenestäneljästä New Yorkin asunnosta kelvannut lastenlasten tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitaan tuollaista ei tapahtunut. Taas VALEHTELET.
Vierailija kirjoitti:
Ne lavalle seisomaan pakotetut naiset on muuten haavoittuneita sotilaita, JOILTA ON AMPUTOITU JALAT. Se paikallaan seisominen oli heille silmin nähden tuskallista ja se ilmeisesti palovammoja saanut ex-sotilas sitten yritti tukea heitä siellä, kun Harry paasasi niitä Meghanin Hallmark-korteista pihistettyjä latteuksia blaa-blaa-blaa.
Ai, nyt vasta huomasit että oli jalat amputoitu vaikka olivat ihan tarkoituksella valinneet iltapuvut joissa oli halkio? Jutun jujuhan oli Invictus Games, pitää kai piirtää diagrammi sinulle ennenkuin ymmärrat näin yksinkertaisen asian. Ex-sotilaalla on nimikin, Israel Del Toro, aika kuuluisa USAssa vaikka ethän sinä mistään mitään tiedä eikä sinua saa ojentaakaan.
Ja taas mun puhelin sekoilee nimien kanssa. Sori.