Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
"Miksi sinä et esitä niitä positiivisia asioita????
Sen sijaan että vingut loputtomiin että ei ei ei, valetta vaan, pakko olla vale jne."
Onhan niita esitetty vaikka kuinka monta kertaa mutta ei vaan uppoa kun niin tulenpalavasti uskotte vaikka noihin palkintojen ostamisiin. Kylla vaan olisi suuri skandaali USAssa jos kavisi ilmi etta palkintoja voi ostaa. Kun ei niita ostella muualla kuin juorulehtien palstoilla ja jonkun nobodyn nettivideoissa. I pick my battles and this ain't one.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään tiedä. Eikö sinua ole tässäkään kertaakaan solvattu eikä haukuttu.
Eli myönnät että et tiedä. Kiitos. Viimein!
Nyt voitkin sitten lopettaa meuhaamisesi.
Eli sinäkin myönnät että et tiedä. Ja hienoa että vihdoin päästään tuista sinun jokapäiväisestä porusta että sinua solvataan. Kun kukaan ei susta puhu yhtään mitään mutta sä vedät nerneen nenään jos joku ei ole sun kanssa samaa mieltä ja sitten alkaa tosiaan poru kuinka minua solvataan yhyy, minua haukutaan yhyy..
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä et esitä niitä positiivisia asioita????
Sen sijaan että vingut loputtomiin että ei ei ei, valetta vaan, pakko olla vale jne."
Onhan niita esitetty vaikka kuinka monta kertaa mutta ei vaan uppoa kun niin tulenpalavasti uskotte vaikka noihin palkintojen ostamisiin. Kylla vaan olisi suuri skandaali USAssa jos kavisi ilmi etta palkintoja voi ostaa. Kun ei niita ostella muualla kuin juorulehtien palstoilla ja jonkun nobodyn nettivideoissa. I pick my battles and this ain't one.
Mitä on esitetty?
Ja mitä nuo palkinnot siis sinusta edes merkitsee???
eihän ne ole heidän tekojaan tai sanomisiaan.
Kerro mitä hyvää he ovat twhneet. Mitä hyvää sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah. Asiantuntija Kelly. Ei sukunimeä ja AI-ääni. Muten vakuuttavaa!
Onneksi Kelly nyt kertoo kaiken, kun tähän asti edes Sussexit eivät ole kelvanneet ketjun valopäälle lähteeksi!
Aivan yhta vakuuttavaa kuin vastapuolen "royal expertit", jossain USAn perahikialla videoita kuvaavat ja Lontoon lehdisto. Ja miksi nimittelet valopaaksi ja sitten seuraavaksi tuherrat itkua etta sinua on loukattu. jos saat samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kelly nyt kertoo kaiken, kun tähän asti edes Sussexit eivät ole kelvanneet ketjun valopäälle lähteeksi!
Aivan yhta vakuuttavaa kuin vastapuolen "royal expertit", jossain USAn perahikialla videoita kuvaavat ja Lontoon lehdisto. Ja miksi nimittelet valopaaksi ja sitten seuraavaksi tuherrat itkua etta sinua on loukattu. jos saat samalla mitalla takaisin.
Juu. Kyllä nimetön AI-tuotettu Kelly on vakuuttava. Kyllä.
Kun sinähän lyttäät jatkuvasti mm Sussexit itsensä lähteinä. Mutta nyt on sitten Kelly!
Invictus Games ei tiedä mikä on jne. Valetta kaikki tyynni. Kaikki muu kuin Kelly on sinusta valetta.
Harry on käynyt ottamassa botoxia otsaansa ja käy Marc Dauerin kaltaisten lääkäreiden tykönä hakemassa toista mielipidettä ongelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä just! Itse hän täällä solvaa muita (minua haukkui narsistiksi) vaikka en en hänelle kirjoittanut tai edes vastannut hänen viesteihinsä. Ja sitten valittaa kun muut solvaa ja haukkuu. Aina sama levy, täällä olisi ihan asiallista keskustella jos tuo yksi ei olis AINA valittamassa.
Kertokaapa tietäjät, miksi kuningas Charles III on ostanut asunnon New Yorkista?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa tietäjät, miksi kuningas Charles III on ostanut asunnon New Yorkista?
Johan se oli uutisissa alkuviikosta että haluaa nähdä lapsenlapsiaan Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Harry on käynyt ottamassa botoxia otsaansa ja käy Marc Dauerin kaltaisten lääkäreiden tykönä hakemassa toista mielipidettä ongelmiinsa.
Todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se oli uutisissa alkuviikosta että haluaa nähdä lapsenlapsiaan Yhdysvalloissa.
Tieto vai spekulaatio? Lontoosta New Yorkiin lentää nopeammin kuin New Yorkista Santa Barbaraan.
ESPN:n katsojaluvut romahtivat Harryn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto vai spekulaatio? Lontoosta New Yorkiin lentää nopeammin kuin New Yorkista Santa Barbaraan.
Sussex-leirin puppugeneraattorista. Yhtä totta kuin muukin heidän mölinänsä.
Ne lavalle seisomaan pakotetut naiset on muuten haavoittuneita sotilaita, JOILTA ON AMPUTOITU JALAT. Se paikallaan seisominen oli heille silmin nähden tuskallista ja se ilmeisesti palovammoja saanut ex-sotilas sitten yritti tukea heitä siellä, kun Harry paasasi niitä Meghanin Hallmark-korteista pihistettyjä latteuksia blaa-blaa-blaa.
Eli sinäkin myönnät että et tiedä. Ja hienoa että vihdoin päästään tuista sinun jokapäiväisestä porusta että sinua solvataan. Kun kukaan ei susta puhu yhtään mitään mutta sä vedät nerneen nenään jos joku ei ole sun kanssa samaa mieltä ja sitten alkaa tosiaan poru kuinka minua solvataan yhyy, minua haukutaan yhyy..
Minähän en kirjoittanut, että haukkuisit ja solvaisit minua, vaan että SOLVAAT JA HAUKUT MUITA. Et osaa edes lukea, sen lisäksi, että olet täysin tietämätön.
Mikä ihmeen suuruudenhullu harha sulla on, että just sinun pitää puolustaa noita? Heillähän on jo kahden miljoonan turvatiimi ja kaamea aggressiivinen Sussex Squad ihmiskilpinään ja nyt vielä sitten sotaveteraanitkin masinoitiin Harry-paran, suuren sotasankarin, turvaksi.
Ja paheksun minä esimerkiksi Staliniakin, vaikkei se juuri minulle mitään ole tehnyt. Joten voit lopettaa tuon itkunsekaisen vaikeroinnin, että mitä ne on teille tehnyt. Heitä paheksutaan globaalisti kaamean käytöksensä takia.
Löysin vihdoin yhden Harryyn liittyvän positiivisen uutisen: Wimbletonin miesten nelinpelin voittivat Henry ja Harri!