Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
421/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin:

1) Haluan elää tulojeni mukaista elintasoa

2) En halua nostaa kenenkään toisen elintasoa.

=> Naisella on oltava yhtäläiset tulot kuin minulla.

Tuo on ihan oikein. Noin ajattelen minäkin. Tosin en tiedä mieheni tuloja, mutta osasin kyllä seurusteluaikana päätellä ja huomata, että hän tienaa sen verran, että elämäntapamme ja tulevaisuuden toiveemme ovat yhtäläiset. Ja hän ajatteli varmasti samoin, koska hänelle on itsestäänselvyys, että maksamme asumisen ja ruoan puoliksi. Mutta jos hän olisi sanonut jotain sellaista kuin avauksessa kerrottu mies, niin enpä olisi jatkanut tutustumista.

Vierailija
422/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin ääliöitä.

Niin niin, ompa tietenkin kun ei haluta alkaa lokkeilijan elättäjäksi. *HAUKOTUUUUUUUUUUUS!!!!*

Jaa, että ei edelleenkään teillä ole mitään muuta ulistavaa? No kokeilkaa vaikka mennä OIKEISIIN TÖIHIN, tienaamaan. Niin katsella niitä pariutumisjudansseja sitten tarkemmin.

Mä olen ajatellut, että menisin lääkäriin ja sanoisin, että olen masentunut. Mielummin olen kotona, kun käyn töissä sen takia, että kelpaisin jollekin miehelle.

Justiisa, ihan kuin minun akka. Ai että masentaa, kun hankalaa muijaa ei kukaan halua pakotettua kauempaa työpaikalla pitää. Masentaa koko akka, pääsisinköhän eläkkeelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan ja kunnioitan naista tasavertaisena kumppanina jos hän tarjoutuu maksamaan osuutensa. Vaikka hän olisi täysin persaukinen. Minulta kyllä löytyy rahaa jos näin on. Ajatus on tässä se tärkein.

Siivelläeläjät ovat ala-arvoisia pummeja ja 2. luokan naisia.

Missä vaiheessa se nainen sitten muuttuu pummiksi ja toisen luokan naiseksi, jos on sinua köyhempi? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Alkaako köyhyydestä kyykyttäminen sitten vasta vakiintuneemmassa suhteessa?

Siinä vaiheessa, kun tuet ovat vain hörhön omaan henk.kohtaiseen kulutukseen, lapsista viis.

Ja sohvan nurkassa istuu päivät piereskelemässä, eikä yhtään kehitä itseään ja vähäistä älyään. On kuin Ahmed Ahne, haluaa eläkeläiseksi eläkeläisten tilalle :(

Mitkä ihmeen tuet? Jos asutte yhdessä ja teillä on lapsia, ei nainen saa mitään muuta tukea kuin korkeintaan työttömyystukea ja lapsilisiä. 

En kyllä ymmärrä ajatustapaasi, mutta eipä kyllä oikeasti tarvitsekaan. Minun näkökulmastani kukaan ei muutu pummiksi vain siksi, että on puolisoaan vähävaraisempi. Etenkään pienten lasten äiti.

Just nuo tuet, vain omaan hörhöilyyn. Itse pienipalkkaisena kustannat kaiken elämisen, ruoat, vuokran, lasten (teinejä) menot jne. Akka käyttää itseensä ja hömpötyksiin saamansa 700-800€/kk.

Riittää jo, älkää miehet ikinä erehtykö tyhmään ja ahneeseen akkaan!

Ei sulla mitään akkaa ole eikä influencer ole mikään työ. Ja sulla on ikää niin paljon, että et kelpaa enää isäksi kenenkään naisen lapselle.

Vierailija
424/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko se tulovaatimus netto vai brutto?

425/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoitella tuollaisia profiilitekstiin. Mieluumin kannattaa lukea naisten profiilitekstejä läpi ja tykätä vain niistä, jotka ammattinsa perusteella tienaavat vähintään sen 50k. Eli tykätä esim. Juristeista ja lääkäreistä, mutta ei sairaanhoitajista eikä kokeista.

Vierailija
426/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkina? Pankkihan on paikka, mihin talletetaan omia rahoja.

Outoa settiä, ei jatkoon.

Vierailija
427/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antavat ketjussa huonon kuvan itsestään, kun haukkuvat miehiä.

Vierailija
428/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei kannata kirjoitella tuollaisia profiilitekstiin. Mieluumin kannattaa lukea naisten profiilitekstejä läpi ja tykätä vain niistä, jotka ammattinsa perusteella tienaavat vähintään sen 50k. Eli tykätä esim. Juristeista ja lääkäreistä, mutta ei sairaanhoitajista eikä kokeista.

En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on kokki, se voisi arvostella mun tekemiä hyviä ruokia.

Vierailija
429/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti jollain tuollainen ilmoitus. Kuulostaa todella naisvihamieliseltä. 

Vierailija
430/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on kokki, se voisi arvostella mun tekemiä hyviä ruokia.

*paskoja ruokia

Vierailija
431/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rahoja ei nainen käytä. Nainen maksaa minulle vuokraa, jos haluaa muuttaa yhteen. Ja kaikki kulut puoliksi. Voitte vain arvata, että olenko sinkku, kun tässä maassa naiset haluaa miehiltä rahaa oman elintasonsa nostoon esim. ulkomaanmatkoilla ja paremmilla asunnoilla. M27

Tuo vuokran haluaminen ei lakkaa hämmästyttämästä minua. Omassa parisuhteessani on itsestään selvää, että asumiskulut maksetaan puoliksi (ml. remontit ja hankinnat), vaikka puoliso omistaa asunnon. Minkä ihmeen takia hän perisi minulta saman summan vuokrana ja maksaisi siitä veroa?

Selittäisitkö, mikä logiikka tuossa on?

Vierailija
432/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti jollain tuollainen ilmoitus. Kuulostaa todella naisvihamieliseltä. 

Ei ole naisvihaa.

Vierailija
433/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen ihminen edes etsii seuraa, kun on jo noin aggressiivinen ja ennakkoluuloinen valmiiksi? Olisi yksin onnellisena.

Vierailija
434/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että nämä tiettyä tulotasoa kumppaniltaan vaativat ovat usein itse niitä pahimpia lokkeja.

Vierailija
435/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun rahoja ei nainen käytä. Nainen maksaa minulle vuokraa, jos haluaa muuttaa yhteen. Ja kaikki kulut puoliksi. Voitte vain arvata, että olenko sinkku, kun tässä maassa naiset haluaa miehiltä rahaa oman elintasonsa nostoon esim. ulkomaanmatkoilla ja paremmilla asunnoilla. M27

Tuo vuokran haluaminen ei lakkaa hämmästyttämästä minua. Omassa parisuhteessani on itsestään selvää, että asumiskulut maksetaan puoliksi (ml. remontit ja hankinnat), vaikka puoliso omistaa asunnon. Minkä ihmeen takia hän perisi minulta saman summan vuokrana ja maksaisi siitä veroa?

Mies haluaa ilmeisesti, että nainen maksaa hänen asuntoaan. Eiköhän moni tämäntyyppinen mies projisoi naisiin sitä, että ovat itse tosiasiassa hakemassa naisista taloudellista hyötyä.

Vierailija
436/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisvihaa.

No ei todellakaan ole :D Se että vaatii hapentuhlaajaämmää tienaamaan oman leipänsä, ei kyllä saa normaali ihminen millään käännettyä naisvihaksi. Mutta tuohan ei olekaan normaali ihminen, se on saaastainen feeeemakko.

Normaaliälyisille se on ihan selvää että molemmat tienaavat ja käyvät töissä. Vain vihaiset ulisijat voivat kirjoittaa jotain noin typerää tinderiin. Mitäs ottavat loisivia kumppaneita. 

Vierailija
437/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että nämä tiettyä tulotasoa kumppaniltaan vaativat ovat usein itse niitä pahimpia lokkeja.

Se ei tee naisesta lokkia, jos haluaa hyvää elämää. N43

Vierailija
438/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ihmeessä tuo tyyppi olettaa, että kukaan nainen haluaisi muuttaa vuokralle johonkin kuppaiseen poikamiesluukkuun?

Olen samanikäinen ja mulla on omistusasunto, en todellakaan muuttaisi vuokralle kenenkään nurkkiin.

Vierailija
439/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut tuollaisia? Minä en onneksi ole. Todella kummallista, ja nekin miehet, jotka ovat olleet liian kiinnostuneita peritystä arvoasunnostani olen pikaisesti siirtänyt pois tuttavistakin.

Millainen ihminen puhuu parisuhdetta etsiessään ensin rahasta? Ei tule mieleen mitään positiivista siitä. Vitsinä tuohon voisi todeta, että minun kanssani ei ole treffeille mitään asiaa, jos sinulla ei kerran ole varaa minua elättää.

Vierailija
440/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori 80-luvulla sain kerran pakit kun sälli tajusi, että olen ylioppilas. En viitsinut ressukalle sanoa että olen myös hyvätuloinen akateeminen. Kyllä nauratti.

Kolleegoiden kanssa mietittiin, että miksi miehet silloissa kirjeenvaihtoilmoituksissa etsi suoraan sairaanhoitajia tai opettajia lastensa äideiksi.

Toivottavasti tulivat onnellisiksi.

Päätelmä: mieheltä menee potenssi, jos nainen tienaa liikaa tai ammatti on epätavallinen.

Nykyään on siis toisin, vai mitä?

Siskot, kouluttautukaa ja seiskää omilla jaloillanne. Pakko on kuitenkin miettiä, voiko saada kaiken, sekä uran että perheen. Miehen tulee tukea eikä lykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi