"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei köyhänkään miehen kannata vajaakykyistä muijaa ottaa.
Itse teen kaupan alalla vuorotyötä ja nettoa n..1600 kuussa. Kaksi teini-ikäistä lasta.
Akka työllistyy ehkä puolet vuodesta, ja nekin hankkeet kiikuttaa kirpputoreille. On niin halpaa, että ostaa vaikkei tarttekkaan. Lopun aikaa istuu sohvan nurkassa pieremässä.
Onneksi muksut saavat koulussa syödäkseen, ja itsellä tp-ruokailu. Muijan pöperöistä saa vain pa skataudin, se on elävä esimerkki siitä.
Toimeen tulisin ja lapsetkin elättäisin palkalla ja mahd. tuilla. Mutta akan tm-tuki (jonka täysin käyttää hörhöihinsä) estää muiden tukien saannin.
Ei prk le, tästä tulee loppu! Saa kohta pierrä ihan keskenään.
Vaatikaa siis akalta vähintään ÄO 120, muuten saatte vaan vanhan kakaran elätiksi!
Minulla on ÄÖ yli 120 ja tulot muutaman kerran isommat kuin sinulla. Saathan sinä vaatia, mutta mitä luulet, olisinko miehen kanssa joka puhuu noin juntisti ja kutsuu naisia akoiksi?
ÄÖ (älytön öyhötysmäärä?)
mitä suurempi määrä, sitä älyttömämpi jäärä
eli HÖNÖ
Hönö oli se miksi äiti sua kännissä kutsui. Oletko alle 18. Harva täysi-ikäinen kirjoittaa tollaista tekstiä, vain korkeintaan alle 18 joka ei ole vielä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen kaupan alalla vuorotyötä ja nettoa n..1600 kuussa. Kaksi teini-ikäistä lasta.
Akka työllistyy ehkä puolet vuodesta, ja nekin hankkeet kiikuttaa kirpputoreille. On niin halpaa, että ostaa vaikkei tarttekkaan. Lopun aikaa istuu sohvan nurkassa pieremässä.
Onneksi muksut saavat koulussa syödäkseen, ja itsellä tp-ruokailu. Muijan pöperöistä saa vain pa skataudin, se on elävä esimerkki siitä.
Toimeen tulisin ja lapsetkin elättäisin palkalla ja mahd. tuilla. Mutta akan tm-tuki (jonka täysin käyttää hörhöihinsä) estää muiden tukien saannin.
Vaatikaa siis akalta vähintään ÄO 120, muuten saatte vaan vanhan kakaran elätiksi!
Minulla on ÄÖ yli 120 ja tulot muutaman kerran isommat kuin sinulla. Saathan sinä vaatia, mutta mitä luulet, olisinko miehen kanssa joka puhuu noin juntisti ja kutsuu naisia akoiksi?
eli HÖNÖ
Hönö oli se miksi äiti sua kännissä kutsui. Oletko alle 18. Harva täysi-ikäinen kirjoittaa tollaista tekstiä, vain korkeintaan alle 18 joka ei ole vielä mies.
Palstalle ei ole ikärajaa. Se on joku teinijätkä.
Ei halua omaa Brianna Koota. Nainen huijasi työssäkäyvänä naisena keskituloisen miehen. Kahden lapsen jälkeen halusi pysyä kotona. Tyypillinen stoori.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee näitä lukiessa mieleen, että nykymiehet haluaa seurustella toisen miehen kanssa. Nainen ei saa olla nainen, vaan pitää olla kunnianhimoinen uraohjus, ei saa viihtyä kotona ja arvojen pitää olla raha, raha, raha.
Nykymiehet... miehet ovat siis sinusta, ja sinun viestistäsi tykänneiden mielestä jokin parviäly, joka ajattelee yhdellä tavalla? Vain naiset ovat yksilöitä?
Mutta vastataan näkemykseesi: naiset ovat itse päättäneet että "50-luku meni jo".
Olette itsenäisiä, tienaatte rahanne, eikä miehiä tarvita mihinkään.
Seurustelkaas siis itse toisten naisten kanssa, ei tarvitsis lukea 100 miesvihaketjua päivässä missä päivittelette mitä taas miehet jossain tekevät :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat naisilta 'kovia arvoja', niin ehkä naisten pitäisi alkaa vaatimaan miehiltä sitten pehmeitä arvoja. Miehen tulee olla huolehtiva, empaattinen, tunneälykäs kodinhengetär.
Voin kertoa, että ovat aika harvassa. Mieluummin tietysti kokonaan ilman jos tuollaista ei löydy. Minulle ei löytynyt. Tarjolla vain rikkaita ja kylmiä tai muita huithapeleita. Edes köyhistä ei löytynyt sopivaa. En aio olla huonojen miesgeenien jatkumisen mahdollistaja, joten jos hyvää miestä ei koskaan löydy, niin sitten ei löydy. Mihinkään onnettomaan pakkopullaperheeseen en lähde kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat naisilta 'kovia arvoja', niin ehkä naisten pitäisi alkaa vaatimaan miehiltä sitten pehmeitä arvoja. Miehen tulee olla huolehtiva, empaattinen, tunneälykäs kodinhengetär.
Olenko jotenkin outo kun noita pidän perusasioina? Että toinen välittää muista, osaa käsitellä tunteensa ja edes siivoaa omat jälkensä. Koska ei aikuisten kodissa sen suurempaa tule edes että mikään kodinhenki tarvitsisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tehän vaaditte noita. Montako ketjua päivässä missä valitatte kun miehet eivät ole tarpeeksi neitejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että ovat aika harvassa. Mieluummin tietysti kokonaan ilman jos tuollaista ei löydy. Minulle ei löytynyt. Tarjolla vain rikkaita ja kylmiä tai muita huithapeleita. Edes köyhistä ei löytynyt sopivaa. En aio olla huonojen miesgeenien jatkumisen mahdollistaja, joten jos hyvää miestä ei koskaan löydy, niin sitten ei löydy. Mihinkään onnettomaan pakkopullaperheeseen en lähde kärsimään.
Hyvälle naiselle löytyy kyllä hyvä mies.
Sulle ei, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia köyhistä naisista? Omallakin kohdalla kaksi viimeistä vähemmän tienaavaa ex-naista suuttui siitä, että asetin yhteisen elintason naisen elintasoon sopivaksi.
Periaatteessa on ihan oikein, jos mennään köyhemmän mukaan, eikä vaadita häntä esim. asuntoon, johon ei ole varaa, mutta täytyy silti skeptisesti suhtautua henkilöön, joka suostuu vuokrayksiöön, vaikka varaa olisi isompaan omistusasuntoon. Sellainen henkilö todennäköisesti kuluttaa omia varojaan paljon yksin kodin ulkopuolella, käy matkoilla ja muutenkin elää oikeasti ihan eri elämää.
Onko sellainen reilu parisuhde kuitenkaan? Entä jos tulee lapsia? Käykö rikkaampi lapsen kanssa reissuissa samalla kun köyhempi on kotona? Tai jos edelleen mennään köyhimmän mukaan, niin onko se reilua lapselle, että saa vain kaurapuuroa, vaikka toisella vanhemmalla olisi rahaa leipää ja leikkeleisiin, mutta sitä ei osteta.
Rikkaampi kerää rahaa pankkitililleen ja todennäköisesti viiden vuoden päästä viimeistään pistää suhteen poikki, kun ei jaksakaan köyhäillä.
Miksei se olisi reilua, että ihminen elää oman tulotasonsa mukaan? Niinhän sinkutkin tekee. Jos olet valinnut jättää kouluttautumatta tai hakeutunut matalapalkka-alalle, niin eikö se elintason valinta ole siinä vaiheessa tehty? Miksei se enää kelpaakaan, jos sattuu rakastumaan paremmin tienaavaan? Yhtäkkiä kaurapuuro on pahaa, kaksio liian pieni ja julkinen liikenne rahvaalle.
Jos haluaa pihviä, ison kämpän ja Audin, niin miksei ole ihan itse tehnyt niiden eteen jotain?
Lain mukaan perhe on yksikkö, jossa puolisot vastaavat toistensa elannosta. Perhe ei ole bisnestä. Perheessä on tarkoitus olla 2 toisiaan rakastavaa vanhempaa ja lapset, joilla on turvallinen ka rakastava lapsuus.
Lain tarkoittama aviopuolison elatusvelvollisuus tarkoittaa MINIMITASOA. Ihmisellä on edelleen itsellään päävastuu omasta elintasostaan.
Avopareilla minimivelvollisuuttakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli HÖNÖ
Ai jai, mie tikahun 😂🤣😆
Tönö-Hönö ja isot tulot
ÄÖ 🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on oma tuottava yritys muttei korkeakoulututkintoa? Sad.
Minulla on todella tuotava yritys, pääomatulot (50 % omistus) vuodelta 2022 55 000 €. Tulen toimeen kyllä itsekseni. Voisin työllistää myös miehen. Lisäksi muuta omaisuutta runsaasti.
Mutta ei korkeakoulututkintoa ja olen yh. Nämä tietysti laskevat pointseja.
Varmasti ilmoituksen kaltaisia naisia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee näitä lukiessa mieleen, että nykymiehet haluaa seurustella toisen miehen kanssa. Nainen ei saa olla nainen, vaan pitää olla kunnianhimoinen uraohjus, ei saa viihtyä kotona ja arvojen pitää olla raha, raha, raha.
Nykymiehet... miehet ovat siis sinusta, ja sinun viestistäsi tykänneiden mielestä jokin parviäly, joka ajattelee yhdellä tavalla? Vain naiset ovat yksilöitä?
Mutta vastataan näkemykseesi: naiset ovat itse päättäneet että "50-luku meni jo".
Seurustelkaas siis itse toisten naisten kanssa, ei tarvitsis lukea 100 miesvihaketjua päivässä missä päivittelette mitä taas miehet jossain tekevät :)
Onnellisia lesboperheitä on lisääntyvissä määrin. Naisethan saavat lapsia lahjoitusspermalla, joten lapsiakin näistä perheistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu tapa ajatella. Sinusta siis jos nainen tienaa omat rahat niin hän ei halua seurueella miehen kanssa. Miksi sitten yhä on parisuhteita? Voisiko ihmisillä olla jokin muu motiivi niihin? Perin outoa, ehkä emme koskaan keksi vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli HÖNÖ
Ai jai, mie tikahun 😂🤣😆
Tönö-Hönö ja isot tulot
ÄÖ 🤪🤪
Oi voi, etkö saa naista. Katso peiliin. Ei ihme kun kirjoitukset on pellen kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvälle naiselle löytyy kyllä hyvä mies.
Sulle ei, joten...
Hyviä miehiä ei vaan ole lukumäärällisesti tarpeeksi. Ei kaikkiin kosintoihin tarvitse suostua jos ei itseä mies miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli HÖNÖ
Ai jai, mie tikahun 😂🤣😆
Tönö-Hönö ja isot tulot
ÄÖ 🤪🤪Oi voi, etkö saa naista. Katso peiliin. Ei ihme kun kirjoitukset on pellen kirjoituksia.
Ja kaverit peukuttaa pellen kirjoituksia, ne on varmaan sen huoneessa kaikki älypuhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on oma tuottava yritys muttei korkeakoulututkintoa? Sad.
Minulla on todella tuotava yritys, pääomatulot (50 % omistus) vuodelta 2022 55 000 €. Tulen toimeen kyllä itsekseni. Voisin työllistää myös miehen. Lisäksi muuta omaisuutta runsaasti.
Mutta ei korkeakoulututkintoa ja olen yh. Nämä tietysti laskevat pointseja.
Varmasti ilmoituksen kaltaisia naisia on paljon.
Niin no tuota liiketoimintaa voisi kasvattaa moninkertaiseksi. Tällä hetkellä olen kotielämässä niin kiinni, että en pysty tekemään täyttä päivää yrityksessä.
Hyvin lypsävä lehmä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän vaaditte noita. Montako ketjua päivässä missä valitatte kun miehet eivät ole tarpeeksi neitejä?
Empaattinen ja tunneälykäs on neiti? Ok, sitten en missään nimessä halua suhdettaa muunlaisen kuin neidin kanssa. Ja neiti taitaa tarjoittaa vahvuutta kun siltä löytyy halua ja kykyä välittää ja huolehtia muista.
Laiska ajattelee vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia köyhistä naisista? Omallakin kohdalla kaksi viimeistä vähemmän tienaavaa ex-naista suuttui siitä, että asetin yhteisen elintason naisen elintasoon sopivaksi.
Periaatteessa on ihan oikein, jos mennään köyhemmän mukaan, eikä vaadita häntä esim. asuntoon, johon ei ole varaa, mutta täytyy silti skeptisesti suhtautua henkilöön, joka suostuu vuokrayksiöön, vaikka varaa olisi isompaan omistusasuntoon. Sellainen henkilö todennäköisesti kuluttaa omia varojaan paljon yksin kodin ulkopuolella, käy matkoilla ja muutenkin elää oikeasti ihan eri elämää.
Onko sellainen reilu parisuhde kuitenkaan? Entä jos tulee lapsia? Käykö rikkaampi lapsen kanssa reissuissa samalla kun köyhempi on kotona? Tai jos edelleen mennään köyhimmän mukaan, niin onko se reilua lapselle, että saa vain kaurapuuroa, vaikka toisella vanhemmalla olisi rahaa leipää ja leikkeleisiin, mutta sitä ei osteta.
Rikkaampi kerää rahaa pankkitililleen ja todennäköisesti viiden vuoden päästä viimeistään pistää suhteen poikki, kun ei jaksakaan köyhäillä.
Pistin hommat poikki, kun en jaksanut naisten ainaista kiukuttelua enkä tosiaan vaatinut kumpaakaan elämään yli varojensa. Viimeisimmän naisen kanssa käytiin syömässä Unicafessa ja tehtiin kämpillä kikhernecurrya ja se oli minulle ihan ok. Kuitenkin naiselle tuli ongelmaksi se, että kävin (työ)kavereiden kanssa syömässä paremmissa ravintoloissa. Ymmärrän siis hyvin, jos tuokin mies haluaa naisen, jonka kanssa voi käydä muuallakin kuin burger kingissa.
Sinä et varmastikaan ostaisi vaimollesi hienoa autoa yllätyslahjaksi tai sampanjaa tavalliseen perjantai-iltaan (kuten oma mieheni tekee), vaikka olisit monimiljonääri, vai mitä? Söisitte edelleen Unicafessa ja vaimo saisi tyytyä prisman paketointipisteellä paketoituun kaulimeen :D
Omahyväiset miehet on todella ikävystyttäviä. Sanoisin itsekin syyksi jotain vastaavaa, jotta pääsisin varmasti eroon eikä tarvitse jankata.