Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19881/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema kuitenkin taitaa olla, että ei noillq ole mitåän vaikutusta, jotain olisi jo tapahtunut, jos niikseen olisi.

Näillä korteilla nyt mennäån......

Vierailija
19882/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja nuo Käärijän omat Insta stoorit.

Mulla tulee aina olo, että älkää kiusatko poloista, kun tehdään noita "virallisia" klippejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19883/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhana, että tuo ukkeli "turns me on" 🔥

Vierailija
19884/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää Pont Aeri ON kiusallisen lähellä Tattoota.

Vierailija
19885/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää Pont Aeri ON kiusallisen lähellä Tattoota.

Tässä nämä kaksi vertailussa

Vierailija
19886/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes yes, Käärijän kuntosalivideokin keränny jo 10 000 katselua 21 tunnissa, ja ulkomaalaiset antaa hehkutusta. (Omasta mielestä tuo video oli ensiks vähän ehkä tjaa, mutta näyttää menevän kuumille kiville kun lukee kommentteja)

Tää on sitä toimivinta "markkinointia", olematta markkinointia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19887/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon eräät jaksaa tuhlata aikaansa näinkin jonnin joutavan asian pohtimiseen ja "todistamiseen".

Vierailija
19888/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä laittanut takkiinsa roikkumaan heijastimen : ) Hyvä, että suojautuu pimeällä, moni aikuinen kun ei heijastinta käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19889/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää Pont Aeri ON kiusallisen lähellä Tattoota.

Tässä nämä kaksi vertailussa

Oon pettynyt ettei tuossa edes ole sitä lähempänä olevaa osuutta tuosta Pont Aerin biisistä.

Vierailija
19890/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes yes, Käärijän kuntosalivideokin keränny jo 10 000 katselua 21 tunnissa, ja ulkomaalaiset antaa hehkutusta. (Omasta mielestä tuo video oli ensiks vähän ehkä tjaa, mutta näyttää menevän kuumille kiville kun lukee kommentteja)

Tää on sitä toimivinta "markkinointia", olematta markkinointia!

Jaoin ton videon täällä eilen, mut nyt kun sanoit niin joo, mullekin tuli tuosta vähän sellainen olo että vitsi alkaa olla jo vähän väsynyt (koska on ilmeistä että Käärijä osaa kyllä halutessaan puhua hieman sujuvamminkin) ja että noita rallienglantivideoita tulee ehkä vähän liian tiuhalla tahdilla. Vitsi siis tavallaan alkaa toistaa jo itseään. Ehkä välillä voisi julkaista myös jotain "vakavammin otettavaa" sisältöä? En oo Instassa tosin, eli en tiedä kaikkea mitä siellä on nyt julkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19891/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes yes, Käärijän kuntosalivideokin keränny jo 10 000 katselua 21 tunnissa, ja ulkomaalaiset antaa hehkutusta. (Omasta mielestä tuo video oli ensiks vähän ehkä tjaa, mutta näyttää menevän kuumille kiville kun lukee kommentteja)

Tää on sitä toimivinta "markkinointia", olematta markkinointia!

Jaoin ton videon täällä eilen, mut nyt kun sanoit niin joo, mullekin tuli tuosta vähän sellainen olo että vitsi alkaa olla jo vähän väsynyt (koska on ilmeistä että Käärijä osaa kyllä halutessaan puhua hieman sujuvamminkin) ja että noita rallienglantivideoita tulee ehkä vähän liian tiuhalla tahdilla. Vitsi siis tavallaan alkaa toistaa jo itseään. Ehkä välillä voisi julkaista myös jotain "vakavammin otettavaa" sisältöä? En oo Instassa tosin, eli en tiedä kaikkea mitä siellä on nyt julkaistu.

Joo, vähän samoilla linjoilla. Huonon englannin ja ruotsin solkkaamisesta voisi jo astua askeleen eteenpäin.

Vierailija
19892/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentissa 19884 Käärijä-haastis, katsoin sen kokonaan, nauroin äijien jutuille maha väärällä. Voi itku, minullahan meinas alun perin olla ns huono päivä, mutta ei, tämä pelasti. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19893/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes yes, Käärijän kuntosalivideokin keränny jo 10 000 katselua 21 tunnissa, ja ulkomaalaiset antaa hehkutusta. (Omasta mielestä tuo video oli ensiks vähän ehkä tjaa, mutta näyttää menevän kuumille kiville kun lukee kommentteja)

Tää on sitä toimivinta "markkinointia", olematta markkinointia!

Jaoin ton videon täällä eilen, mut nyt kun sanoit niin joo, mullekin tuli tuosta vähän sellainen olo että vitsi alkaa olla jo vähän väsynyt (koska on ilmeistä että Käärijä osaa kyllä halutessaan puhua hieman sujuvamminkin) ja että noita rallienglantivideoita tulee ehkä vähän liian tiuhalla tahdilla. Vitsi siis tavallaan alkaa toistaa jo itseään. Ehkä välillä voisi julkaista myös jotain "vakavammin otettavaa" sisältöä? En oo Instassa tosin, eli en tiedä kaikkea mitä siellä on nyt julkaistu.

Höps. Iso ulkomaalainen yleisö tykkää ja toivoo lisää. Tämä on niistä eksoottista, selvästikin hyvä brändi.

Ja oikeastikaan ei Käärijästä mitään enkkuhaita viisuihin sukeudu, hänellä on tuhat muutakin rautaa tulessa. Ja se vähä aika kannattaa käyttää rentoutumiseen ja hyvään oloon ja virittäytymiseen.

Vierailija
19894/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä että laittaisivat nyt tuon kielitaidon kehittämisen ykköseksi hoidettavien asioiden listalla. Ja ihmettelen todella miten se voi noin huonolla tolalla ollakaan noin nuorella ihmisellä. Mutta onhan meitä joka junaan... Täytyy kyllä nostaa hattua asenteesta ja rohkeudesta. Moni olisi kauhuissaan tuossa tilassa mutta Käärijä vetää ylpeästi huonommallakin kielitaidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19895/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kyllä että laittaisivat nyt tuon kielitaidon kehittämisen ykköseksi hoidettavien asioiden listalla. Ja ihmettelen todella miten se voi noin huonolla tolalla ollakaan noin nuorella ihmisellä. Mutta onhan meitä joka junaan... Täytyy kyllä nostaa hattua asenteesta ja rohkeudesta. Moni olisi kauhuissaan tuossa tilassa mutta Käärijä vetää ylpeästi huonommallakin kielitaidolla.

Eiköhän Käärijällä ole monta vähän tärkeämpääkin asiaa, kuten keikkailut, biisinsä markkinointi, riittävä lepo ja treenaus viisuihin. Sitä paitsi ulkomaalaiset pääasiassa tykkäävät tuosta kielitaidosta ja pitävät sitä sympaattisena. Itsekkin olen tykännyt noista enkku-storyistä, tulee iloinen mieli kun kuuntelee. Hän itse usein vain nauraa kielivirheilleen kun moni muu samassa tilanteessa jäätyisi eikä osaisi sanoa mitään.

Vierailija
19896/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ainakin puhuu siitä kun voitti tuon summan ja paljon puhuvat vedonlyönnistä muutenkin. Oli hyvä haastattelu, suosittelen. Alusta pitää kelata jonkun matkaa että Käärijä tulee.

Siis tämä. (taisi mennä tuo kommenttinumero edelliseen väärin)

Vierailija
19897/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes yes, Käärijän kuntosalivideokin keränny jo 10 000 katselua 21 tunnissa, ja ulkomaalaiset antaa hehkutusta. (Omasta mielestä tuo video oli ensiks vähän ehkä tjaa, mutta näyttää menevän kuumille kiville kun lukee kommentteja)

Tää on sitä toimivinta "markkinointia", olematta markkinointia!

Jaoin ton videon täällä eilen, mut nyt kun sanoit niin joo, mullekin tuli tuosta vähän sellainen olo että vitsi alkaa olla jo vähän väsynyt (koska on ilmeistä että Käärijä osaa kyllä halutessaan puhua hieman sujuvamminkin) ja että noita rallienglantivideoita tulee ehkä vähän liian tiuhalla tahdilla. Vitsi siis tavallaan alkaa toistaa jo itseään. Ehkä välillä voisi julkaista myös jotain "vakavammin otettavaa" sisältöä? En oo Instassa tosin, eli en tiedä kaikkea mitä siellä on nyt julkaistu.

Höps. Iso ulkomaalainen yleisö tykkää ja toivoo lisää. Tämä on niistä eksoottista, selvästikin hyvä brändi.

Ja oikeastikaan ei Käärijästä mitään enkkuhaita viisuihin sukeudu, hänellä on tuhat muutakin rautaa tulessa. Ja se vähä aika kannattaa käyttää rentoutumiseen ja hyvään oloon ja virittäytymiseen.

No musta voisi vähän vähemmän kuitenkin tehdä noita englanninkielisiä videoita, joissa ihan korostamalla korostetaan sitä kielitaitoa. Fanitan kyllä Käärijää, mutta silti tulee hetkittäin sellainen olo, että katsojaa ehkä hieman aliarvioidaan, kun iso osa sisällöstä tuntuu olevan vain läppää (edelleen voin olla väärässäki, koska en pääse näkemään kaikkea). Voisi siis ihan vakavissaankin olla välillä, vaikka puhuisikin samalla englantia. Kertoa itsestään ja musiikistaan, jne. Tiedän kyllä, että ulkomaalaiset tykkää, mutta toivoisin silti, että ei luoda heille sellaista mielikuvaa, että Käärijän musiikki on huumorimusiikkia. Sellainen sopiva tasapaino siis toiveissa.

Vierailija
19898/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kyllä että laittaisivat nyt tuon kielitaidon kehittämisen ykköseksi hoidettavien asioiden listalla. Ja ihmettelen todella miten se voi noin huonolla tolalla ollakaan noin nuorella ihmisellä. Mutta onhan meitä joka junaan... Täytyy kyllä nostaa hattua asenteesta ja rohkeudesta. Moni olisi kauhuissaan tuossa tilassa mutta Käärijä vetää ylpeästi huonommallakin kielitaidolla.

Eipä peruskoulussa ja ammattikoulussa nyt ihan hirveän vahvaa kielitaitoa vielä luoda, jos ei ole itsellä kielikorvaa eikä motivaatiota kauheasti panostaa opiskeluun. Veljeni on samanlainen taustaltaan, ymmärtää kyllä kohtuu hyvin englantia (kun puhutaan tavanomaisista aiheista), mutta ikinä ei ole sitä joutunut koulun jälkeen missään puhumaan paria lausetta enempää, matkoillakin on aina ollut joku puhetaitoisempi matkassa mukana. Eihän se puhutaito silloin mihinkään kehity, vaikka passiivista sanavarastoa olisi enemmänkin.

Vierailija
19899/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää Pont Aeri ON kiusallisen lähellä Tattoota.

Tässä nämä kaksi vertailussa

Oon pettynyt ettei tuossa edes ole sitä lähempänä olevaa osuutta tuosta Pont Aerin biisistä.

Mä teen TikTokkiin videon tåmän viikon sisällä... Otan mukaan vertailuun kaikki plagioidut kohdat Pont Aerista ja ukrainan biisistä, eikä mitään Abboja

Nimim. Absoluuttinen sävelkorva

Vierailija
19900/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää Pont Aeri ON kiusallisen lähellä Tattoota.

Tässä nämä kaksi vertailussa

Oon pettynyt ettei tuossa edes ole sitä lähempänä olevaa osuutta tuosta Pont Aerin biisistä.

Mä teen TikTokkiin videon tåmän viikon sisällä... Otan mukaan vertailuun kaikki plagioidut kohdat Pont Aerista ja ukrainan biisistä, eikä mitään Abboja

Nimim. Absoluuttinen sävelkorva

Enkä oo mikään Kärtsä hardcore fantili, niin ettei siinäkään suhteessa oo sidonnaisuuksia. Pännii vaan kun jotkut tuntuvat selviävån ilman selitysvelvollisuuksia, jotkut taas eivät

Ketju on lukittu.