Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut niin rankkaa mun lapsen takia että olen itkenyt koko yön

Vierailija
28.01.2023 |

Oon ihan loppu

Kommentit (27)

1/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut ?

Vierailija
2/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun lapsi on tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun lapsi on tehnyt?

Ei mitään, mutta se on aiheuttanut mulle nyt vaan niin paljon huolta. Yritän olla lapsen edessä vahva niin yöllä aina romahdan kun saan olla yksin.

Vierailija
4/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Jos kyse teinistä ja teinimenosta, ei sinun pitäisi itkeä yksiksesi.

Vierailija
5/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole tehnyt mitään sanoo ap. Sama itsellä, lapsi on ihana, eikä ole tehnyt mitään, mutta aiheuttaa huolta. Lapsi vammautui synnytyksessä ja en mene itseeni, vaan lääkäriin, jonka mielestä ei tarvita keisarinleikkausta vaikka kätilö oli sitä mieltä että tarvitaan.  Vamma on lievä ja hän pystyi käymän koulut ja hankkimaan ammatin, mutta aivokäyrässä on poikkeamia mitkä johtuu hapenpuutteesta, kun synnytin kokooni nähden ison lapsen alakautta. En mene itseeni, koska mitään syytä ei ole. Olen käyttänyt lapseen varmasti monta kertaa enemmän aikaa kuin te terveiden lasten vanhemmat osaatte edes kuvitella. Lapsi on kiltti ja ihana, mutta hänellä on puutteita mm. puheen ymmärryksessä. Kirjoitetut ohjeet ymmärtää hyvin. 

Vierailija
6/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka vastailette ilkeästi, menkää kysymään omilta vanhemmiltanne, miksi teistä on kasvatettu noin kauheita ihmisiä. Vai oletteko vain luonnostaan? 

Vierailija
7/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on rankkaa kun sun lapsi voi huonosti? Mene itseesi.

On. Tää jatkuva huolehtiminen on raskasta enkä saa edes nukuttua kunnolla. Lapseni takia mä valvon ja murehdin, en itseni.

Vierailija
8/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vastailette ilkeästi, menkää kysymään omilta vanhemmiltanne, miksi teistä on kasvatettu noin kauheita ihmisiä. Vai oletteko vain luonnostaan? 

Tuota voisi tosiaan kysyä todella monelta.

Vierailija
9/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele kaverille, kumppanille tai kriisipuhelimeen. Ellei se ole sellaista ettei voi kertoa, jos haluat suojella lasta. Jos et lepää tai syö tarpeeksi, se saa itkemään, virkeänä ei itketä ja tulee järkeä. Vitamiineja? Yleensä tilanteet menevät ohi. Mikä olisi sellaista mistä ei selviäisi. Entä jos huoleen ei ole syytä noin paljoa.

Vierailija
10/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi? Jos kyse teinistä ja teinimenosta, ei sinun pitäisi itkeä yksiksesi.

12v eikä tässä ole nyt kyse mistään "teinimenosta". On vaan rankkaa tällä hetkellä muista syistä. Ja ei, ei olla yksin tämän asian kanssa, mutta ei se mun huolta yhtään vähennä. On raskasta olla jatkuvasti vahva ja turvallinen äiti kun itsekin tekisi mieli itkeä lapsen kanssa lapsen murheita.

Vierailija
11/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa itsellesi lääkäriin aika, oot varmasti masentunut.

Vierailija
12/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12v eikä tässä ole nyt kyse mistään "teinimenosta". On vaan rankkaa tällä hetkellä muista syistä. Ja ei, ei olla yksin tämän asian kanssa, mutta ei se mun huolta yhtään vähennä. On raskasta olla jatkuvasti vahva ja turvallinen äiti kun itsekin tekisi mieli itkeä lapsen kanssa lapsen murheita.

Vakava sairaus vai koulukiusaaminen?

Vierailija
13/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se näkee sun silmistä että oot itkenyt ja aistii jos sulla on paha olo. Mitä turvatonta koet olevan siinä, että kerrot sun olevan huolissasi hänestä ja itkisit hänen kanssaan?

Vierailija
14/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se näkee sun silmistä että oot itkenyt ja aistii jos sulla on paha olo. Mitä turvatonta koet olevan siinä, että kerrot sun olevan huolissasi hänestä ja itkisit hänen kanssaan?

Luultavasti tämä ajatus turvattomuudesta on vain mun päässä, mutta oon tehnyt ihan valtavan työn sen kanssa, että lapsi edes kertoi mulle mistään. Aluksi sanoi mulle vaan että hän pärjää kyllä ja pojat ei itke. Sitten pikkuhiljaa alkoi kyyneleet valumaan ja halusi tulla viereen silitettäväksi ja juttelemaan. Mä sanoin tuolloin, että mä olen aikuinen ja mä kestän kyllä mitä vain kun hän sitä epäili. Nyt kun mun lapsi tulee mun luo itkemään niin enhän mä voi romahtaa. Oon pitkän työn jälkeen saanut hänet uskomaan, että hän ei ole mulle taakka vaan mä olen hänen tuki. Jos mä nyt alkaisin hänen edessään murtumaan niin kai hän miettisi että hänen murheet oli mulle liikaa ja hän ei enää niistä puhuisi mulle. Niin ei saa käydä.

Vierailija
15/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on ilmeisesti koulu- tai harrastuskiusaaminen. Harrastuskiusaaminen on muuten asia josta puhutaan tosi vähän, vaikka sitä esiintyy joukkuelajeissa paljon. Näen sen sivusta seuraamalla erästä lajia joka tosin on yksilölaji. Mulla ei ole lapsi siinä, mutta teen välillä vapaaehtoista . Toisille laitetaan sydänhymiöitä ja toiset ignoorataan täysin.  Se hiljainen kiusaaminen on tosi vaikea, kun ei tiedä miten siihen voisi puuttua. Valmentaja vähättelee asiaa kun hänelle sanoo. Eikä kyse olisi siitä, että kiusattu olisi lajissa huono, paremminkin päinvastoin. Kateus lienee yksi syy. 

16/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että tilanne muuttuu kyllä paremmaksi. Se ei tule jatkumaan.

Vierailija
17/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama lapsi jolle tapahtuu niitä onnettomuuksia koulussa joka päivä?

Vierailija
18/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle, ap. Jaa huolesi ystävän tai ammatti-ihmisen kanssa. Terveisin toinen, lapsensa vuoksi öitä valvonut äiti.

Vierailija
19/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että tilanne muuttuu kyllä paremmaksi. Se ei tule jatkumaan.

Jep, lapsesi vaihtaa koulua tai lopettaa harrastuksen. Pääsette kusipåistä eroon ja lapsi voi aloittaa kaiken alusta.

Vierailija
20/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia sinulle, ap. Ei sitä suotta sanota, että äiti voi olla vain niin onnellinen kuin onnettomin lapsistaan. Rakkaus tosiaan tekee kipeää. Minulle kyyneleetön aika koitti vasta lapsen aikuistuttua, toivottavasti sinulle nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi