Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19541/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Nuo pukutemput ovat todella vanhanaikaisia viisuissa. Ei kiitos pukutempulle tai peruukille. Niistä kumpikaan ei korosta biisin merkitystä. Rohkeuden voittaessa ja maailmanpelon häipyessä parasta korostusta on se, että Käärijä alkaa tanssia ensin omaa tanssiaan ja sitten uskaltautuu muiden mukaan.

Kilpailun teema on united by music. Sehän on Käärijän kappaleen yksi sanomista.

Toivon, että Kärtsä tajuaa tämän. Hänellä tähän mennessä on ollut aika hyvä maku ja visio sen suhteen mitä tekee. Kannattaa aina muistaa se biisin sanoma ja kilpailun teema keskiössä erilaisissa valinnoissa. :)

Vierailija
19542/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Mä ymmärsin ne tanssijat jonain demoneina (valkoiset tekohampaat ja sekopäiset ilmeet), ja ajattelin että lopussa ne laitetaan taas nippuun ja Kääryleen arki alkaa taas :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19543/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pukutemput ovat todella vanhanaikaisia viisuissa. Ei kiitos pukutempulle tai peruukille. Niistä kumpikaan ei korosta biisin merkitystä. Rohkeuden voittaessa ja maailmanpelon häipyessä parasta korostusta on se, että Käärijä alkaa tanssia ensin omaa tanssiaan ja sitten uskaltautuu muiden mukaan.

Kilpailun teema on united by music. Sehän on Käärijän kappaleen yksi sanomista.

Tämä. Itsekin väitin jokin aika sitten että peruukki ja asunvaihto pitää saada mukaan mutta se on juuri noin kuin sanoit, aikansa elänyttä ja tyhmää sähellystä.

Vierailija
19544/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Et ole vähemmístössä yksin. Minusta ne kielenlipomiset näyttävät sekä päälleliimatulta että myös teinin teeskentelemiseltä sekä jälkijunassa olemiselta. Miley Curys näytti kieltä kuusi vuotta sitten. Kannattaa unohtaa sellainen touhu, joka ei tue sanomaa ja esitystä. Mielestäni kieltään roikottava aikuinen näyttää hölmöltä. Eihän hän mikään koira ole!

Vierailija
19545/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että bändi jota fanitin ihan yli kaiken teininä, teki uransa alkupuolella todella paljon biisejä, joissa laulettiin joko ihan suoraan tai vähän piilotellummin sanankääntein h**meista. No ei tullut minusta niiden käyttäjää kuitenkaan. Bändi on edelleen loistava, itse asiassa paranee vanhetessaan. Lyriikat ovat kehittyneet niiden kirjoittajan mukana. Sinänsä ihan hauskaa näin "aikuisena", kun biisit seurailevat omaakin kehityskaarta. 

Juomalauluja on täällä ja muualla tehty maailman sivu, ja kyllähän ne esim. aikoinaan opiskelijabileissä oli kovaa valuuttaa. Meidän tiedekunnalla oli oma laulukirja, jossa oli melkoinen liuta tuttuja kappaleita väännetty enemmän tai vähemmän viinasta ja sen juomisesta kertovaksi.

Sanottakoon vielä, että ko. bändi on Suede. Varmaan aika monelle tuttu?

Oijoijoi, on tuttu! <3 Oli mun ylivoimainen suosikkibändi ja Brett (huumeista huolimatta) suuri kaukorakkauteni aina siihen asti, kun jäivät pitkälle tauolle. Nyt kun ovat palanneet ja Brettkin karismaattisesti seestynyt, en jaksa enää ihan samalla tavalla fanittaa, mutta 3 ekaa albumia on kovassa kuuntelussa edelleen. En oo edes kokeillut mitään huumeita elämässäni.

Mä olen nyt koronapaussin jälkeen käynyt aika ahkerasti keikoilla, nyt taas menossa loppukuusta. Brett jakoi myös aikoinaan mielipiteitä aika paljon, mutta voi jeesus mikä karisma edelleen. Ne miehet vaan paranee vanhetessaan.

Vierailija
19546/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuon Baptisten käsittelyssä Käärijän lavashow ei mene ihan uusiksi ja piloille. Tuli nimittäin mieleen se Saara Aallon X Factor UK:sta mukaansa ottama kuuluisa koreografi-stylisti, vai mikä olikaan, jonka visio ei sitten ollutkaan ihan niin hienoa, mitä odotettin...

No siis arvostan tätä koreografia suuresti, koska hän on mm. tehnyt koreografioita Britneyn videoihin. Ne näytti maailmanluokan koreografioilta. Mistä sitä tietää jos siitä esityksestä tuli sellainen sekamelska kun oli liikaa tyyppejä , ties mitä kaikkea artistikin halusi ja kokonaisuus sitten vain oli liian sekava ja kusi.

Toivottavasti Kärtsällä on arvostelukykyä niin, että toppuuttelee jos ideoita tulee liikaa niin että esityksestä tulee liian ahdas tai sekava. Simppeli monesti parempi.

Muistan X-Factorissa kun Saara sai suunniteltavakseen jotain esitystä ja se oli joku tasoa hyppy+pomppurata.  Voi hyvinkin olla, että jos esim pelkälle Friedmannille olisi annettu esityksen langat siitä olisi tullut selkeämpi. Se hyrrä oli niin liikaa koko esityksessä, joka sitten taas toisaalta toimi Dominossa.  Domino jälkikäteisharkinnalla olisi ollut selkeämpi, tyylikkäämpi ja parempi esityksenä. Myöskään esityksen pukuvalinnat ja mielikuvat mitä ne toivat eivät toimineet ja esitys oli melkoinen sekasotku. Esim. biisin nimi Monsters yhdistettynä sotilaisiin toi kummallisia mielikuvia siinä missä videon idea jopa toimi.

Taidokasta Käärijän esityksessä on erilaisten musiikkityylien sekoittelu ja se, että oikeasti tuossa esityksessä ne Cha Cha Cha-tanssijat jopa vielä toimivat vaikka biisi itsessään ei sanoja lukuunoattamatta hirveästi yhtymäkohtia koe cha cha cha:han.

Toivon,että he ei keksi kokonaan ns. pyörää uudestaan esityksessä koska siinä on niin paljon osia jotka toimii. Ongelma on se, että ehkä esitys tarvii jotain uutta kun sitä on katsettu niin paljon. Vai tarviiko? Ei Ruotsikaan usein muuttele esitystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19547/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Mä ymmärsin ne tanssijat jonain demoneina (valkoiset tekohampaat ja sekopäiset ilmeet), ja ajattelin että lopussa ne laitetaan taas nippuun ja Kääryleen arki alkaa taas :D

Jos tässä on näin nerokas metataso niin hatunnosto Käärijälle. ;.D Ne voi minusta ne tanssijat ymmärtää myös symbolisesti juomina jota hän kuin kumoaa kun hän vetelee naruista.

Vierailija
19548/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies äsken raivosi, että meidän 6-vuotias laulaa, että pidän juomista kii cha cha chq chaa. Olen pitänyt itse kuulokkeita, joten minults lapsi ei ole voinut oppia sanoja. Positiivista, 6-vuotias laulaa erittäin nuotilleen tämän. Mitä olemme mieltä?

Miehesi on kireä. Rankka viikko ja pitkii päivii takana?

Ihan hito KIREE

Kuin viulunkieli. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19549/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Et ole vähemmístössä yksin. Minusta ne kielenlipomiset näyttävät sekä päälleliimatulta että myös teinin teeskentelemiseltä sekä jälkijunassa olemiselta. Miley Curys näytti kieltä kuusi vuotta sitten. Kannattaa unohtaa sellainen touhu, joka ei tue sanomaa ja esitystä. Mielestäni kieltään roikottava aikuinen näyttää hölmöltä. Eihän hän mikään koira ole!

Uskoisin että Kärtsä hakee näillä jotain provosoivuutta esitykseen suuren idolinsa Till Lindemannin mukaisesti

Vierailija
19550/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonit umk-finaalia livenä, vaan olen katsonut kilpailuesitykset jälkikäteen Areenasta. Nyt vasta huomasin, että siellähän on tosiaan kaksi Cha cha cha -esitystä, eli minulta oli jäänyt kokonaan tulosten jälkeinen voittoesitys katsomatta.

Kun vertasin näitä kahta CCC-esitystä, siinä jälkimmäisessä on ehkä onnistuneemmat kamerakulmat. Esim. se köysien vatkaus näkyy jotenkin selkeämmin/laajemmin siinä. Ja tanssijoilta on saatu paremmin ne pepsodent-hymyt vangittua. Käärijän nostokohta voisi olla molemmissa esityksissä vähän pidempi. Nyt se on vain nosto ylös ja lasku heti alas. Kärtsö voisi tunnelmoida pari sekuntia pidempään siellä yläilmoissa. Kummassakaan esityksessä kameramies ei onnistunut saamaan Käärijän ilmettä ajoissa keskelle kuvaan, kun biisi loppui. Lopussa kamera vaan huojuu ja hakee Käärijän päätä.

Jännä kyllä nähdä millainen show Liverpooliin tulee. En malta odottaa :)

Pakko vielä sanoa nyt kun Areenan videoita fiilistelin, että Kuumaan ja Robinin kappaleilla oli molemmilla tosi tyylikkäät ja onnistuneet lavashowt umk-finaalissa. Ylittivät odotukseni. Olisivat ehdottomasti ansainneet korkeammat sijoitukset molemmat (heti Kärtsän perään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19551/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.

Sellaistakin huhua on liikkeellä, etä ruotsalainen Sascha-Jean Baptiste voisi kenties suunnitella Käärijän lavashow'n. Se on jo varmistettu, että Sveitsin lavashow tulee olemaan hänen käsialaansa ja Käärijähän oli eilen Tukholmassa yhteiskuvissa Sveitsin edustajan kanssa. Baptiste on tosi arvostettu Euroviisu- ja Mellokuvioissa. Hän on tehnyt tosi monien maiden euroviisulavashow't vuosien varrella ja tänäkin vuonna tekee monelle maalle. Myös Loreenin Tattoon lavaylöspano on hänen käsialaansa samoin kuin Eupforiankin oli. Tässä videolla tukku muita hänen tekeleitään:

Tuohan olisi loistava uutinen. Hän on kyllä rautainen ammattilainen. Toivottavasti tämä huhu muuttuu todeksi.

Vierailija
19552/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijällä nyt mitään möhömahaa ole. Ihan normi kiva kroppa, kelpaahan tuolla olla ilman paitaakin. Ehkä hänen ei sen sairautensa vuoksikaan olisi järkevää tavoitella super treenattua kroppaa, jos pitää miettiä syömisiä ja juomisia tarkemmin

Käärijä joutuu olemaan CU:n vuoksi jo omalla ruokavaliollaan. Ei tarvi miettiä kun elää annettujen ohjeiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19553/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonit umk-finaalia livenä, vaan olen katsonut kilpailuesitykset jälkikäteen Areenasta. Nyt vasta huomasin, että siellähän on tosiaan kaksi Cha cha cha -esitystä, eli minulta oli jäänyt kokonaan tulosten jälkeinen voittoesitys katsomatta.

Kun vertasin näitä kahta CCC-esitystä, siinä jälkimmäisessä on ehkä onnistuneemmat kamerakulmat. Esim. se köysien vatkaus näkyy jotenkin selkeämmin/laajemmin siinä. Ja tanssijoilta on saatu paremmin ne pepsodent-hymyt vangittua. Käärijän nostokohta voisi olla molemmissa esityksissä vähän pidempi. Nyt se on vain nosto ylös ja lasku heti alas. Kärtsö voisi tunnelmoida pari sekuntia pidempään siellä yläilmoissa. Kummassakaan esityksessä kameramies ei onnistunut saamaan Käärijän ilmettä ajoissa keskelle kuvaan, kun biisi loppui. Lopussa kamera vaan huojuu ja hakee Käärijän päätä.

Jännä kyllä nähdä millainen show Liverpooliin tulee. En malta odottaa :)

Pakko vielä sanoa nyt kun Areenan videoita fiilistelin, että Kuumaan ja Robinin kappaleilla oli molemmilla tosi tyylikkäät ja onnistuneet lavashowt umk-finaalissa. Ylittivät odotukseni. Olisivat ehdottomasti ansainneet korkeammat sijoitukset molemmat (heti Kärtsän perään).

Samoilla linjoilla olen, että Kuumaa ja Robin olisivat ansainneet ylemmän sijan. Eikä Benjamin esityksineen (lukuunottamatta valitettavasti ääntä) ei olisi ansainnut viimeistä sijaa.

Vierailija
19554/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Minua ei jännittänyt oikeastaan kenenkään puolesta tämän vuoden umk:ssa. Kärtsä varsinkin oli kuin syntynyt lavalle. Portion Boysilla esitys oli sekava kuin seinäkello, muilla oli aika hallitut esiintymiset.

Keiralla jäivät hiukset kiinni siihen lavasteeseen ja siinä kohtaa joku tanssijoista meni peittämään Keiran kun hän repi tukkaansa irti häkkyrästä ja jatkoi laulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19555/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.

Sellaistakin huhua on liikkeellä, etä ruotsalainen Sascha-Jean Baptiste voisi kenties suunnitella Käärijän lavashow'n. Se on jo varmistettu, että Sveitsin lavashow tulee olemaan hänen käsialaansa ja Käärijähän oli eilen Tukholmassa yhteiskuvissa Sveitsin edustajan kanssa. Baptiste on tosi arvostettu Euroviisu- ja Mellokuvioissa. Hän on tehnyt tosi monien maiden euroviisulavashow't vuosien varrella ja tänäkin vuonna tekee monelle maalle. Myös Loreenin Tattoon lavaylöspano on hänen käsialaansa samoin kuin Eupforiankin oli. Tässä videolla tukku muita hänen tekeleitään:

Tuohan olisi loistava uutinen. Hän on kyllä rautainen ammattilainen. Toivottavasti tämä huhu muuttuu todeksi.

Mutta ymmärtääkö Baptiste Käärijän persoonan niin että esitys ei mene jonnekin liian laskelmoidut ja yliviilatut esitykset-Loreenin Tattoo-kategoriaan. Mä rakastan Käärijän esityksessä jotain rentoa meininkiä joka ei viimeisen päälle hiotussa esityksessä näkyisi. Ja jotain vapautunutta rentoa huumoria.

Vierailija
19556/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ois kiva nähdä näiden ulkonäköä haukkuvien omat kuvat että kuinkas vähän onkaan silmäpusseja ja mikä onkaan vatsamakkaroiden laita. On ihan käsittämätöntä, mille tasolle tämä arvostelu menee välillä.

Vierailija
19557/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi loistava uutinen. Hän on kyllä rautainen ammattilainen. Toivottavasti tämä huhu muuttuu todeksi.

Jos Baptistesta pitää maksaa extraa, en usko, että Ylen budjetti siihen taipuu, vaan mielummin säästetään ja tehdään itse.

Vierailija
19558/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies äsken raivosi, että meidän 6-vuotias laulaa, että pidän juomista kii cha cha chq chaa. Olen pitänyt itse kuulokkeita, joten minults lapsi ei ole voinut oppia sanoja. Positiivista, 6-vuotias laulaa erittäin nuotilleen tämän. Mitä olemme mieltä?

Miehesi on kireä. Rankka viikko ja pitkii päivii takana?

Ihan hito KIREE

Kuin viulunkieli. 😄

Mäkin koitin karata, mutta oli pakko palata tähän ketjuun, kun kaikki muut seuraamani ketjut on taas poistettu. Tällä palstalla on tunnelma todellakin hankaa, ja on epävirees.

Vierailija
19559/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Et ole vähemmístössä yksin. Minusta ne kielenlipomiset näyttävät sekä päälleliimatulta että myös teinin teeskentelemiseltä sekä jälkijunassa olemiselta. Miley Curys näytti kieltä kuusi vuotta sitten. Kannattaa unohtaa sellainen touhu, joka ei tue sanomaa ja esitystä. Mielestäni kieltään roikottava aikuinen näyttää hölmöltä. Eihän hän mikään koira ole!

En minäkääm ole ihan varma siitä lipomisesta esityksessä tai ylipäätään, mutta se tämänpäiväinen video oli kyllä aika...kuuma...

Vierailija
19560/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ois kiva nähdä näiden ulkonäköä haukkuvien omat kuvat että kuinkas vähän onkaan silmäpusseja ja mikä onkaan vatsamakkaroiden laita. On ihan käsittämätöntä, mille tasolle tämä arvostelu menee välillä.

Minä juuri tykkään siitä, että Käärijällä silmänaluset on luonnollisen väriset, elintasovatsaa vain vähän, ihonväri albiino lite, eikä muutenkaan pyri täydellisyyteen ulkonäössä. Käärijän vartaloo pitki valuu hikikarpalo... mikä on aika hyvä lähtökohta esiintymiselle.

Ketju on lukittu.