Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19581/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Nuo pukutemput ovat todella vanhanaikaisia viisuissa. Ei kiitos pukutempulle tai peruukille. Niistä kumpikaan ei korosta biisin merkitystä. Rohkeuden voittaessa ja maailmanpelon häipyessä parasta korostusta on se, että Käärijä alkaa tanssia ensin omaa tanssiaan ja sitten uskaltautuu muiden mukaan.

Kilpailun teema on united by music. Sehän on Käärijän kappaleen yksi sanomista.

Käärijän kappaleen sanoma on että vegö pää täyteen niin uskallat oma itsesi. Valitettavasti.

Vierailija
19582/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Nuo pukutemput ovat todella vanhanaikaisia viisuissa. Ei kiitos pukutempulle tai peruukille. Niistä kumpikaan ei korosta biisin merkitystä. Rohkeuden voittaessa ja maailmanpelon häipyessä parasta korostusta on se, että Käärijä alkaa tanssia ensin omaa tanssiaan ja sitten uskaltautuu muiden mukaan.

Kilpailun teema on united by music. Sehän on Käärijän kappaleen yksi sanomista.

Käärijän kappaleen sanoma on että vegö pää täyteen niin uskallat oma itsesi. Valitettavasti.

vedä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19583/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijän live esitys ei ole mitään sirkusmaista pelleilyä.Moni on antanut ymmärtää,että jännittää mitä se tulee olemaan.

Vierailija
19584/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Varmaankin se pistetään täysin uusiksi, jos Baptiste tekee lavaylöspanon.

Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.

Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.

Vierailija
19585/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ois kiva nähdä näiden ulkonäköä haukkuvien omat kuvat että kuinkas vähän onkaan silmäpusseja ja mikä onkaan vatsamakkaroiden laita. On ihan käsittämätöntä, mille tasolle tämä arvostelu menee välillä.

Minä juuri tykkään siitä, että Käärijällä silmänaluset on luonnollisen väriset, elintasovatsaa vain vähän, ihonväri albiino lite, eikä muutenkaan pyri täydellisyyteen ulkonäössä. Käärijän vartaloo pitki valuu hikikarpalo... mikä on aika hyvä lähtökohta esiintymiselle.

Kroppa timmimmäksi ja liikkeet terävämmäksi. Minkäänlainen pehmeys ei kuulu tuohon esitykseen. Nyt sitä pehmeyttä on liikunnallisesti ja fyysisesti liikaa.

Ne lipomimiset. Jos herutusilme lipomisineen jakaa täällä mielipiteitä, se jakaa mielipiteitä myös Liverpoolissa.

Musiikkivideo oli hyvä. Nyt on vaara että livestä tulee pehmeän pojan karusellihumppa espanjalaistyyppisillä tanssijoilla.

Ei ole ihme jos siitä sekametelisopasta ei saa katsoja kiinni, että mitä tää on tai mitä sen pitäisi olla.

Jos Eurooppa jää live-esityksen jälkeen huuli pyöreänä miettimään että miten pitäisi esitykseen suhtautua, mikä oli esityksen focus, niin pisteitä ei tule. Next.

Kun selvästi inhoat Käärijää noin syvästi, ja ei kannata tulla pärpättämään mistään "asiallisesta kritiikistä", mikset vaan luovuta? Sinullehan on vain henk.koht. tappio jos Suomi ja Käärijä menestyy koska ns. väärin menestytty. Mene vaikka johonkin viisu- tai ruotsi-ketjuun Lortikkaa palvomaan.

Vierailija
19586/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se PB-fani esittää täällä Käärijän fania ja kiukuttelee 😂😂

Pistää niin vihaksi koko pb. Olisivat pysyneet pois umk:sta. Tai että yle ei olisi kelpuuttanut kun biisikin pelkkä huono vitsi.

PB ja biisi on helvetin hyvä, Ylekin huomasi tämän. Eihän muuten olisi yli 300 ehdokkaan joukosta valittu finaaliin. Kakkostila oli voitto. Parempi kuin ykkönen.

Kyllä! Ja kaikki laulavat mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19587/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Varmaankin se pistetään täysin uusiksi, jos Baptiste tekee lavaylöspanon.

Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.

Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.

Viime vuonna the Rasmuksen lavashow oli ihan erilainen finaalissa, samoin Saara Aallon v. 2018.

Vierailija
19588/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ois kiva nähdä näiden ulkonäköä haukkuvien omat kuvat että kuinkas vähän onkaan silmäpusseja ja mikä onkaan vatsamakkaroiden laita. On ihan käsittämätöntä, mille tasolle tämä arvostelu menee välillä.

Minä juuri tykkään siitä, että Käärijällä silmänaluset on luonnollisen väriset, elintasovatsaa vain vähän, ihonväri albiino lite, eikä muutenkaan pyri täydellisyyteen ulkonäössä. Käärijän vartaloo pitki valuu hikikarpalo... mikä on aika hyvä lähtökohta esiintymiselle.

Kroppa timmimmäksi ja liikkeet terävämmäksi. Minkäänlainen pehmeys ei kuulu tuohon esitykseen. Nyt sitä pehmeyttä on liikunnallisesti ja fyysisesti liikaa.

Ne lipomimiset. Jos herutusilme lipomisineen jakaa täällä mielipiteitä, se jakaa mielipiteitä myös Liverpoolissa.

Musiikkivideo oli hyvä. Nyt on vaara että livestä tulee pehmeän pojan karusellihumppa espanjalaistyyppisillä tanssijoilla.

Ei ole ihme jos siitä sekametelisopasta ei saa katsoja kiinni, että mitä tää on tai mitä sen pitäisi olla.

Jos Eurooppa jää live-esityksen jälkeen huuli pyöreänä miettimään että miten pitäisi esitykseen suhtautua, mikä oli esityksen focus, niin pisteitä ei tule. Next.

Kun selvästi inhoat Käärijää noin syvästi, ja ei kannata tulla pärpättämään mistään "asiallisesta kritiikistä", mikset vaan luovuta? Sinullehan on vain henk.koht. tappio jos Suomi ja Käärijä menestyy koska ns. väärin menestytty. Mene vaikka johonkin viisu- tai ruotsi-ketjuun Lortikkaa palvomaan.

Olet ymmärtänyt väärin. Tännehän sitä pitää tulla pärpättämään jos haluaa keskustella kriittisestikin. Ei tämä ole pelkästään Käärijän kehumisketju. Jos ei jostain pidä, ei se autoaattisesti tarjoita sitä että inhoaa.

Käärijä, hänen biisinsä ei herätä minussa mitään tunteita. Näen esityksen epäkohdat paremmin kun en ihannoi Käärijää tyyppinä, en katso häntä rakastuneen ihmisen tavoin niinkuin ehkä sinä.

Arvioin vain esityksen ja parannettavaa siinä on.

Loreen on karmea. Viro on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19589/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se PB-fani esittää täällä Käärijän fania ja kiukuttelee 😂😂

Pistää niin vihaksi koko pb. Olisivat pysyneet pois umk:sta. Tai että yle ei olisi kelpuuttanut kun biisikin pelkkä huono vitsi.

PB ja biisi on helvetin hyvä, Ylekin huomasi tämän. Eihän muuten olisi yli 300 ehdokkaan joukosta valittu finaaliin. Kakkostila oli voitto. Parempi kuin ykkönen.

Kyllä! Ja kaikki laulavat mukana.

Kohuillaan ja persepäisine faneineen, jotka eivät osaa hävitä, täysi virhe päästää mukaan. Ja nuo mitään reilua valintaa 300:n joukosta läpi käyneet. Kun ihmisillä on niin huono maku, on noilla sen verran nimeä että vain ilmoittivat Ylelle tulevansa.

Vierailija
19590/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19591/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se PB-fani esittää täällä Käärijän fania ja kiukuttelee 😂😂

Pistää niin vihaksi koko pb. Olisivat pysyneet pois umk:sta. Tai että yle ei olisi kelpuuttanut kun biisikin pelkkä huono vitsi.

PB ja biisi on helvetin hyvä, Ylekin huomasi tämän. Eihän muuten olisi yli 300 ehdokkaan joukosta valittu finaaliin. Kakkostila oli voitto. Parempi kuin ykkönen.

Kyllä! Ja kaikki laulavat mukana.

Kohuillaan ja persepäisine faneineen, jotka eivät osaa hävitä, täysi virhe päästää mukaan. Ja nuo mitään reilua valintaa 300:n joukosta läpi käyneet. Kun ihmisillä on niin huono maku, on noilla sen verran nimeä että vain ilmoittivat Ylelle tulevansa.

Foliohattu, ja niin tukevasti paikoillaan.

Vierailija
19592/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selvästi inhoat Käärijää noin syvästi, ja ei kannata tulla pärpättämään mistään "asiallisesta kritiikistä", mikset vaan luovuta? Sinullehan on vain henk.koht. tappio jos Suomi ja Käärijä menestyy koska ns. väärin menestytty. Mene vaikka johonkin viisu- tai ruotsi-ketjuun Lortikkaa palvomaan.

Olet ymmärtänyt väärin. Tännehän sitä pitää tulla pärpättämään jos haluaa keskustella kriittisestikin. Ei tämä ole pelkästään Käärijän kehumisketju. Jos ei jostain pidä, ei se autoaattisesti tarjoita sitä että inhoaa.

Käärijä, hänen biisinsä ei herätä minussa mitään tunteita. Näen esityksen epäkohdat paremmin kun en ihannoi Käärijää tyyppinä, en katso häntä rakastuneen ihmisen tavoin niinkuin ehkä sinä.

Arvioin vain esityksen ja parannettavaa siinä on.

Loreen on karmea. Viro on parempi.

Tyhmyyttä ei kynnetä eikä kylvetä... Itselleni joku Kuumaa on ihan sama, ei herätä tunteita. Siksi ei mulla niistä mitään sanottavaa ole ollut eikä ole. Biisistäkään en muista muuta kuin jotain aaa-aaa ja ooo-ooo. Ei mikään pakko olla äänessä toisin kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19593/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Siihen on kuule konsti miten yksi voi lisätä peukkuja niin paljon kuin tahtoo mutta sitä en sulle kerro.

Vierailija
19594/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Siihen on kuule konsti miten yksi voi lisätä peukkuja niin paljon kuin tahtoo mutta sitä en sulle kerro.

Onko peukkujen lukumäärällä jollekin jotain merkitystä?! Itselleni ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19595/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Siihen on kuule konsti miten yksi voi lisätä peukkuja niin paljon kuin tahtoo mutta sitä en sulle kerro.

Ai VPN? Menee IP-osoitteen mukaan, että peukutus lasketaan aina uudeksi.

Ei nyt mikään maailmanhistorian suurin salaisuus kuitenkaan...

Vierailija
19596/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa miksi Käärijä kävi Ruotsissa?

Ilmeisesti lavashow'n suunnittelun takia.

Vierailija
19597/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ois kiva nähdä näiden ulkonäköä haukkuvien omat kuvat että kuinkas vähän onkaan silmäpusseja ja mikä onkaan vatsamakkaroiden laita. On ihan käsittämätöntä, mille tasolle tämä arvostelu menee välillä.

Minä juuri tykkään siitä, että Käärijällä silmänaluset on luonnollisen väriset, elintasovatsaa vain vähän, ihonväri albiino lite, eikä muutenkaan pyri täydellisyyteen ulkonäössä. Käärijän vartaloo pitki valuu hikikarpalo... mikä on aika hyvä lähtökohta esiintymiselle.

Kroppa timmimmäksi ja liikkeet terävämmäksi. Minkäänlainen pehmeys ei kuulu tuohon esitykseen. Nyt sitä pehmeyttä on liikunnallisesti ja fyysisesti liikaa.

Ne lipomimiset. Jos herutusilme lipomisineen jakaa täällä mielipiteitä, se jakaa mielipiteitä myös Liverpoolissa.

Musiikkivideo oli hyvä. Nyt on vaara että livestä tulee pehmeän pojan karusellihumppa espanjalaistyyppisillä tanssijoilla.

Ei ole ihme jos siitä sekametelisopasta ei saa katsoja kiinni, että mitä tää on tai mitä sen pitäisi olla.

Jos Eurooppa jää live-esityksen jälkeen huuli pyöreänä miettimään että miten pitäisi esitykseen suhtautua, mikä oli esityksen focus, niin pisteitä ei tule. Next.

Eipä tuo viime vuotinen Moldovan porukkakaan ollut järin timmissä kunnossa eikä lavashow ollut viimeisen päälle siloteltu, mutta yleisö tykkäsi siitä huolimatta.

Vierailija
19598/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Siihen on kuule konsti miten yksi voi lisätä peukkuja niin paljon kuin tahtoo mutta sitä en sulle kerro.

Ai VPN? Menee IP-osoitteen mukaan, että peukutus lasketaan aina uudeksi.

Ei nyt mikään maailmanhistorian suurin salaisuus kuitenkaan...

Ai sä säädät jonkun vpn:n kanssa? En kyllä itse viitsi kun helpompikin konsti on käden käänteessä. Heh.

Vierailija
19599/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuketju on joo asiallinen muttei siellä laiteta nuolia samaan tapaan kuin täällä. Siellä ei kannusteta tai innostuta toisten mielipiteistä samalla tavalla kuin täällä. Tulee mieleen,että siel on vanhempia ihmisiä enemmän. Hyiä ketjuja kuitenkin molemmat.Olen lukenut euroviisuketjua välillä.

Täällä kyllä savustetaan ulos, jos on väärät mielipiteet. Miten muuten niitä peukkuja ja alapeukkuja löytyy jonkun tietyn asian yhteydessä paljonkin, mutta muutoin ei? Kuin ihmisten määrä yllättäen lisääntyisi ja laskisi.

Siihen on kuule konsti miten yksi voi lisätä peukkuja niin paljon kuin tahtoo mutta sitä en sulle kerro.

Ai VPN? Menee IP-osoitteen mukaan, että peukutus lasketaan aina uudeksi.

Ei nyt mikään maailmanhistorian suurin salaisuus kuitenkaan...

Ai sä säädät jonkun vpn:n kanssa? En kyllä itse viitsi kun helpompikin konsti on käden käänteessä. Heh.

No kerropas.

Vierailija
19600/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon peukkuja ja tykkäyksiä Käärijän biisi on saanut samoilta "peukuttajilta".

Kaikki on mahdolllista, kun osaa homman.

Onko Käärijä sittenkin kupla? Satoja/tuhansia/miljoonia kertoja samalta "tiimiltä" kerännyt?

Jossain tuolla porukka tekee työtä kolmessa vuorossa pitääkäseen Käärijän pinnalla, lisätäkseen näkyvyyttä Euroopassa.

Ketju on lukittu.