Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19501/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Tämä se ongelma juuri onkin. Esityksen pitää sytyttää heti. Se että ystäväsi ei tykännyt heti siitä vaan vasta myöhemmin, ei ole hyvä asia. Esityksestä pitää hioa sellainen, että se vetoaa aivan heti, muuten porukka saattaa lähteä jääkaapille.

Ongelma oli siis se, että kumpikin oli videon faneja. Siispä siinä tuli liikaa vertailua video vs esitys. Ilman videon näkemistä olisin tykännyt tanssijoista varmaan myös heti. Nyt kesti aikaa tottua koska silmä oli tottunut videoon.

Vierailija
19502/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin hämmästynyt kuinka luonteva, pidettävä ja karismaattunen isojen lavojen esiintyjä Käärijä on. Hänestä lähtee luontaista positiivista energiaa mikä valaisee huoneen ja hänessä on jotain pidettävää. Tykkään. Odotukset ei olleet korkealla, luulin että esitys olisi huonompi kuin video. Ei ollut, nykyisin katson enemmän esitystä

Ai, mä näin jonkun vihreän pisteen pinkin meren takana ja sitten valkoisen joulutorttutaikinan, joka löntsäsi katsojasta poispäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19503/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tähän ketjuun olisi tullut yhtäkkiä muutama tyyppi vain ja ainoastaan kiukuttelemaan. Iltakiukku.

Siltä vaikuttaa. 

Vierailija
19504/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän rusketusta pitää saada pintaan. Selkä näyttää liian traaniselta tuossa kustomoidussa vihreässä hihakkeessa ja vetää väärällä tavalla huomion

Vierailija
19505/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Vierailija
19506/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CUAAMk0IHTK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä on astetta timmimpi kondis (syksy 2021)

Sehän on paidaton riehuja. Kappaleen ensimmäiset sanat on "viddu mä oon huonossa kunnossa". Eli ei ota ulkonäköään liian vakavasti. Eikä ole kyllä varaakaan, kun se on aika keskinkertainen. Viehätys pitää rakentaa persoonalla.

En mä ainakaan mitään kukkakeppiä jaksaisi paidattomana katsoa. Kärtsä on just sopivasti lihaksikas. 🔥 Ihan hiton seksikäs, kun katsoo keikkavideoita ja instastooreja keikoilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19507/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

😂🤣🙌

Lipomiset on just hyvä ja en näe niitä suuseksiin liittyviksi. Niitäkin aluksi inhosin mutta nämä sopii hiukan provosoivallekin Kärtsä-hahmolle.

No mihin ne sitten liittyvät, kärpästen pyydystämiseen ilmasta?

Tosin kärpäsiähän tuo Käärijä kohta ympärilleen kerääkin, kun samat nahkahousut ja vihreä ilmapallonkuori käytössä jo toista viikkoa putkeen...

Jossei olis niin v tun tyhmä ja puutteessa, olisit huomioinut että kieli vilahti aina kun sanoituksissa mainittiin juoma.

Vierailija
19508/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs teen kokeellisen luupin tosta Kärtsän Rammstain lipomisstoorista...lopputulos saattaa olla "mielenkiintoinen"....🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19509/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Ja Käärijän ittensä pitää sähkhöistyä, ukko oli todella flegmaattisen oloinen.

 Ei tule ihan ensimmäisenä mieleen kutsua Käärijää flegmaattiseksi.

No ei :D Tuolla heitterillä menee ihan naurettaviksi nuo haukut.

Vierailija
19510/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

😂🤣🙌

Lipomiset on just hyvä ja en näe niitä suuseksiin liittyviksi. Niitäkin aluksi inhosin mutta nämä sopii hiukan provosoivallekin Kärtsä-hahmolle.

No mihin ne sitten liittyvät, kärpästen pyydystämiseen ilmasta?

Tosin kärpäsiähän tuo Käärijä kohta ympärilleen kerääkin, kun samat nahkahousut ja vihreä ilmapallonkuori käytössä jo toista viikkoa putkeen...

Jossei olis niin v tun tyhmä ja puutteessa, olisit huomioinut että kieli vilahti aina kun sanoituksissa mainittiin juoma.

Ai, kerrotko missä kohdassa tossa uudessa IG stoorissa mainitaan "juoma". Lipslips!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19511/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän rusketusta pitää saada pintaan. Selkä näyttää liian traaniselta tuossa kustomoidussa vihreässä hihakkeessa ja vetää väärällä tavalla huomion

En ole samaa mieltä, mutta yläpeukku kielikuvasta. Traaninen joulutorttutaikina todellakin. Mutta juu, vähän häikäisee tuo valkoinen pinta, kun siihen vielä oikein valoja kohdistetaan.

Vierailija
19512/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän rusketusta pitää saada pintaan. Selkä näyttää liian traaniselta tuossa kustomoidussa vihreässä hihakkeessa ja vetää väärällä tavalla huomion

Käärijä käy juuri ennen semifinaalia suihkurusketuksessa ja käy kuin Frendien Rossille x-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19513/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

😂🤣🙌

Lipomiset on just hyvä ja en näe niitä suuseksiin liittyviksi. Niitäkin aluksi inhosin mutta nämä sopii hiukan provosoivallekin Kärtsä-hahmolle.

No mihin ne sitten liittyvät, kärpästen pyydystämiseen ilmasta?

Tosin kärpäsiähän tuo Käärijä kohta ympärilleen kerääkin, kun samat nahkahousut ja vihreä ilmapallonkuori käytössä jo toista viikkoa putkeen...

Jossei olis niin v tun tyhmä ja puutteessa, olisit huomioinut että kieli vilahti aina kun sanoituksissa mainittiin juoma.

Ai, kerrotko missä kohdassa tossa uudessa IG stoorissa mainitaan "juoma". Lipslips!

Minä puhunkin umk-finaalin esityksestä. Mutta pakkohan sitä on näemmä siirrellä maalitolppia kun ei muuten pärjää. Surkea olet. >D

Vierailija
19514/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Tämä se ongelma juuri onkin. Esityksen pitää sytyttää heti. Se että ystäväsi ei tykännyt heti siitä vaan vasta myöhemmin, ei ole hyvä asia. Esityksestä pitää hioa sellainen, että se vetoaa aivan heti, muuten porukka saattaa lähteä jääkaapille.

No ei varmana kukaan lähde Käärijän aikana jääkaapille :D Kaikilla on suut loksahtaneet auki heti esityksen alussa reaktiovideoillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19515/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies äsken raivosi, että meidän 6-vuotias laulaa, että pidän juomista kii cha cha chq chaa. Olen pitänyt itse kuulokkeita, joten minults lapsi ei ole voinut oppia sanoja. Positiivista, 6-vuotias laulaa erittäin nuotilleen tämän. Mitä olemme mieltä?

Vierailija
19516/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies äsken raivosi, että meidän 6-vuotias laulaa, että pidän juomista kii cha cha chq chaa. Olen pitänyt itse kuulokkeita, joten minults lapsi ei ole voinut oppia sanoja. Positiivista, 6-vuotias laulaa erittäin nuotilleen tämän. Mitä olemme mieltä?

Miehesi on kireä. Rankka viikko ja pitkii päivii takana?

Vierailija
19517/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että bändi jota fanitin ihan yli kaiken teininä, teki uransa alkupuolella todella paljon biisejä, joissa laulettiin joko ihan suoraan tai vähän piilotellummin sanankääntein h**meista. No ei tullut minusta niiden käyttäjää kuitenkaan. Bändi on edelleen loistava, itse asiassa paranee vanhetessaan. Lyriikat ovat kehittyneet niiden kirjoittajan mukana. Sinänsä ihan hauskaa näin "aikuisena", kun biisit seurailevat omaakin kehityskaarta. 

Juomalauluja on täällä ja muualla tehty maailman sivu, ja kyllähän ne esim. aikoinaan opiskelijabileissä oli kovaa valuuttaa. Meidän tiedekunnalla oli oma laulukirja, jossa oli melkoinen liuta tuttuja kappaleita väännetty enemmän tai vähemmän viinasta ja sen juomisesta kertovaksi.

Sanottakoon vielä, että ko. bändi on Suede. Varmaan aika monelle tuttu?

Oijoijoi, on tuttu! <3 Oli mun ylivoimainen suosikkibändi ja Brett (huumeista huolimatta) suuri kaukorakkauteni aina siihen asti, kun jäivät pitkälle tauolle. Nyt kun ovat palanneet ja Brettkin karismaattisesti seestynyt, en jaksa enää ihan samalla tavalla fanittaa, mutta 3 ekaa albumia on kovassa kuuntelussa edelleen. En oo edes kokeillut mitään huumeita elämässäni.

Vierailija
19518/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies äsken raivosi, että meidän 6-vuotias laulaa, että pidän juomista kii cha cha chq chaa. Olen pitänyt itse kuulokkeita, joten minults lapsi ei ole voinut oppia sanoja. Positiivista, 6-vuotias laulaa erittäin nuotilleen tämän. Mitä olemme mieltä?

Ihan mahtavaa, että lapsi oppii, että juomista pitää pitää kaksin käsin kiinni. Mieti paljonko siivoamista tällä opilla säästyy! Miehes kyllä on ihmenipo.

Vierailija
19519/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Vierailija
19520/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Joku kiukuttelee, kun oma suosikkinsa ei voittanut.

Kyllä se on tuo Kärtsän ns. tosi fani, joka täällä kiukuttelee. Ei kestä sitä, kun kaikki eivät tykkää livevedosta. Itse olen Kärtsän fani, mutta kestän myös hänen kohdistuvan kritiikin ja muunlaiset mielipiteet. Kärtsä on aivan ihana ja kappale todella koukuttava, mutta osa hänen faneistaan on jo liian fanaattisia.

Sinusta joku silmäpussien ja möhömahaksi haukkuminen on asiallista?

Ketju on lukittu.