Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19461/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Käärijällä nyt mitään möhömahaa ole. Ihan normi kiva kroppa, kelpaahan tuolla olla ilman paitaakin. Ehkä hänen ei sen sairautensa vuoksikaan olisi järkevää tavoitella super treenattua kroppaa, jos pitää miettiä syömisiä ja juomisia tarkemmin

Vierailija
19462/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?

Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄

Kyllå todellakin. Tai sitten voi laittaa Turhapuron verkkopaidan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19463/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?

Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄

Naiset ei taida olla ihan niin hulluina treenattujen kroppien perään kuin saattaisi luulla.

Vierailija
19464/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijällä nyt mitään möhömahaa ole. Ihan normi kiva kroppa, kelpaahan tuolla olla ilman paitaakin. Ehkä hänen ei sen sairautensa vuoksikaan olisi järkevää tavoitella super treenattua kroppaa, jos pitää miettiä syömisiä ja juomisia tarkemmin

Höpö höpö. Ei se treenaamista estä. Johan toi itsekin myönsi Urheilucastissa että laiminlyöny peruskuntokauden. Ja yhessä stoorissa puputti suklaalevyä.

Vierailija
19465/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?

Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄

Itse asiassa Käärijällä ja Erika Vikmanilla on yhteistä sekin että molemmat uskaltaa näyttää itseään vaikka molemmilla on vähän vatsaa eivätkä ole täydellisiä. Eikä tarvii ollakaan.

Vierailija
19466/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?

Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄

Naiset ei taida olla ihan niin hulluina treenattujen kroppien perään kuin saattaisi luulla.

Lähteenä pullukat naiset. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19467/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatun kropan omistajat taitavat viettää melko paljon aikaa peilien edessä ihailemassa omaa komeuttaan. Ei kiinnosta sellaiset tyypit ollenkaan.

Vierailija
19468/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?

Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄

Naiset ei taida olla ihan niin hulluina treenattujen kroppien perään kuin saattaisi luulla.

Lähteenä pullukat naiset. :DD

Näin ja lisäksi möhömahamiehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19469/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omassa elämässä vaadi miehiltä lihaksia erottuvaksi, koska tykkään itsekin vain pyöräilystä, luonnossa lenkkeilystä jne., en kuntosalista. Mutta esiintyjiltä vaadin enemmän, esteettistä silmää särkee ei-timmi kroppa, kun on tarkoituksellisesti "seksikäs" asu. Sorry not sorry.

Vierailija
19470/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä siis sellaiseen voileipägrilliin myös konttaamaan ja sitten verrataan kumman grilliesitys on parempi, Loreenin vai Käärijän.

Loreenia ei vois laittaa eurolavalle kun se sais siitä tikkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19471/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omassa elämässä vaadi miehiltä lihaksia erottuvaksi, koska tykkään itsekin vain pyöräilystä, luonnossa lenkkeilystä jne., en kuntosalista. Mutta esiintyjiltä vaadin enemmän, esteettistä silmää särkee ei-timmi kroppa, kun on tarkoituksellisesti "seksikäs" asu. Sorry not sorry.

Kyllå!

Vierailija
19472/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.

Sellaistakin huhua on liikkeellä, etä ruotsalainen Sascha-Jean Baptiste voisi kenties suunnitella Käärijän lavashow'n. Se on jo varmistettu, että Sveitsin lavashow tulee olemaan hänen käsialaansa ja Käärijähän oli eilen Tukholmassa yhteiskuvissa Sveitsin edustajan kanssa. Baptiste on tosi arvostettu Euroviisu- ja Mellokuvioissa. Hän on tehnyt tosi monien maiden euroviisulavashow't vuosien varrella ja tänäkin vuonna tekee monelle maalle. Myös Loreenin Tattoon lavaylöspano on hänen käsialaansa samoin kuin Eupforiankin oli. Tässä videolla tukku muita hänen tekeleitään:

Toivottavasti näin on. Käärijän liveveto kaipaa lisää potkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19473/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Vierailija
19474/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19475/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CUAAMk0IHTK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä on astetta timmimpi kondis (syksy 2021)

Vierailija
19476/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Pb:n muusa sitä vasta on mutta sehän onkin jo joku 44v akka jolla menopaussi nurkan takana. Siinä uudessa Ylen umk-videossa tosi harppu kun piti olla vakavana hetki eikä voinut virnottamalla naamioida väsähtänyttä pärstävärkkiään. Meikkiäkin oli kilo.

Ihanan positiivinen kommentti! Kiitos panostuksestasi keskusteluun

Mutta totta.

Huohhh....(luulin Käärijä-fanikunnan henkisestä tasosta enemmän)

Mulla on luulot jo karisseet, valitettavasti. Jokaisella artistilla, bändillä jne. on epäasiallisesti käyttäytyviä faneja. Täytyy vaan keskittyä asiallisiin kommentteihin ja ohittaa tuollaiset.

Vierailija
19477/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CUAAMk0IHTK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä on astetta timmimpi kondis (syksy 2021)

Sehän on paidaton riehuja. Kappaleen ensimmäiset sanat on "viddu mä oon huonossa kunnossa". Eli ei ota ulkonäköään liian vakavasti. Eikä ole kyllä varaakaan, kun se on aika keskinkertainen. Viehätys pitää rakentaa persoonalla.

Vierailija
19478/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Vierailija
19479/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Minua ei jännittänyt oikeastaan kenenkään puolesta tämän vuoden umk:ssa. Kärtsä varsinkin oli kuin syntynyt lavalle. Portion Boysilla esitys oli sekava kuin seinäkello, muilla oli aika hallitut esiintymiset.

Vierailija
19480/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Ketju on lukittu.