Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19481/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Ja Käärijän ittensä pitää sähkhöistyä, ukko oli todella flegmaattisen oloinen.

Vierailija
19482/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Nykylapsille opetetaan tunteiden sanottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19483/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Vierailija
19484/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Minuakin jännitti etukäteen. Onneksi pelko oli turha. Käärijän esitys oli mahtava ja laulu kulki hyvin. Ne irvistelevät cha cha tanssijat olivat mielettömiä heti ensi näkemältä!

Vierailija
19485/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Ja Käärijän ittensä pitää sähkhöistyä, ukko oli todella flegmaattisen oloinen.

Ylen kamerat saa kaiken näyttämään flegmaattiselta.

Vierailija
19486/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Nehän just edustaa. Ainakin minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19487/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

Vierailija
19488/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä siis sellaiseen voileipägrilliin myös konttaamaan ja sitten verrataan kumman grilliesitys on parempi, Loreenin vai Käärijän.

Loreenia ei vois laittaa eurolavalle kun se sais siitä tikkuja

Saa nähdä, millaisia mixejä tulee, jos huhut pitää paikkansa ja kummankin lavashow'n tekee sama henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19489/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

Ja Käärijän ittensä pitää sähkhöistyä, ukko oli todella flegmaattisen oloinen.

 Ei tule ihan ensimmäisenä mieleen kutsua Käärijää flegmaattiseksi.

Vierailija
19490/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki niinku kuuntelis lasten kinastelua. Täällä vain astetta lapsellisempaa vielä.

Nykylapsille opetetaan tunteiden sanottamista.

Emojeita voisivat käyttää niin ei tarttis muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19491/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Minuakin jännitti etukäteen. Onneksi pelko oli turha. Käärijän esitys oli mahtava ja laulu kulki hyvin. Ne irvistelevät cha cha tanssijat olivat mielettömiä heti ensi näkemältä!

Mua jännitti esityksen aikanakin, merkki siitä, ettei artistin oma voima kantanut aivan täysin.

Vierailija
19492/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Kieltämättä vieno lentosuukko jättäisi vähemmän Rivo-Riitta-fiilikset. ;) Toisaalta onhan se lipominen melko aggressiivinen ele, eli ehkä menee kappaleen alun  muun riehumisen ohessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19493/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Nämä reaktiovideoiden tekijät tykkäävät näytellä omaa naamaansa. Tuskin he edes katsovat mitään esityksiä vaan oikeasti seuraavat kännykästä naamaansa ja sitä, että onko nyt oikea filtteri käytössä.

Vierailija
19494/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

😂🤣🙌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19495/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Vierailija
19496/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Minuakin jännitti etukäteen. Onneksi pelko oli turha. Käärijän esitys oli mahtava ja laulu kulki hyvin. Ne irvistelevät cha cha tanssijat olivat mielettömiä heti ensi näkemältä!

Mua jännitti esityksen aikanakin, merkki siitä, ettei artistin oma voima kantanut aivan täysin.

Tai merkki siitä että kuulijan/katsojan odotukset oman suosikin sijoituksesta ovat korkealla.

Vierailija
19497/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.

Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.

Mitä muuta se lipominen on kuin huumoria? Itse en ainakaan en voisi suhtautua siihen muuten kuin hauskana läppänä, joka toimii pieninä annoksina.

Se lipominen on kutsu suuseksiä kaipaaville Anna-Liisoille

Mielenkiintoista. T: Anna-Liisa

😂🤣🙌

Lipomiset on just hyvä ja en näe niitä suuseksiin liittyviksi. Niitäkin aluksi inhosin mutta nämä sopii hiukan provosoivallekin Kärtsä-hahmolle.

Vierailija
19498/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hämmästynyt kuinka luonteva, pidettävä ja karismaattunen isojen lavojen esiintyjä Käärijä on. Hänestä lähtee luontaista positiivista energiaa mikä valaisee huoneen ja hänessä on jotain pidettävää. Tykkään. Odotukset ei olleet korkealla, luulin että esitys olisi huonompi kuin video. Ei ollut, nykyisin katson enemmän esitystä

Vierailija
19499/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?

Katsele vähän ulkomaalaisten reaktiovideoita ja palaa asiaan sitten.

Käärijän esityksestä voi silti hioa paremman ja näin ollaan varmaan tekemässä.

En itse näe siinä juuri mitään hiottavaa ja huom.olin aluksi hyvin kriittinen videoon verrattuna.

Käärijän asu on jo niin ikoninen että toivon että ei muuteta.

Myöskin ystäväni aluksi ei lämmennyt Cha Cha Cha tanssijoille mutta jälkikäteen kumpikin tykkää kohtauksesta jossa Käärijä vetelee naruista ja Cha Cha Cha tanssijat vetää tanssia pinkeissä asuissaan.

Lopun kohtauksen missä näyttää kun Kärtsä vetäisi tanssijoita turpaan voisi ehkä miettiä uudelleen :D mutta sekin menis sellaisenaan, samaten kaipaan jotain isompaa muutosta esim valoilla tai muilla tehosteilla biisin muutoksen kohdalla mutta en näe tarpeen esim sille että Käärijä laittaisi peruukin päähän a la video.

Suurin ongelma olisi liiallinen esitykseen asioiden ämppäys tehden esityksestä sekavan mitä on tehty useita kertoja.

Käärijän esitys on crazy ja party sananmukaisesti. Rakastan sen euron lavoja Loreenin kalliin lavan sijaan, siinä on semmonen rento huumorimeininki sortumatta siihen että esitys olis pelkkä läppäveto.

Koreografiat joita voi tanssia mukana on hauskoja ja pointsit koreografille.

Mikä tässä muka on niin paskaa, monet kehuu esitystä reaktiovideoillaan...

Tämä se ongelma juuri onkin. Esityksen pitää sytyttää heti. Se että ystäväsi ei tykännyt heti siitä vaan vasta myöhemmin, ei ole hyvä asia. Esityksestä pitää hioa sellainen, että se vetoaa aivan heti, muuten porukka saattaa lähteä jääkaapille.

Vierailija
19500/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CUAAMk0IHTK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä on astetta timmimpi kondis (syksy 2021)

Nykynen parempi.

Ketju on lukittu.