UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
En minäkään! En pystynyt katsomaan esitystä. Katsoin vaan mieheni ilmeitä ja kyselin koko ajan "mitä se nyt tekee siellä". (Anteeksi pelkuruutenu)
Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
Huonon esiintyjän merkki.
Vierailija kirjoitti:
Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛
Joillain eteläisillä heimoilla on ton pitunen ehtaa lihaa
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Onpas täällä huonotuulista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
Huonon esiintyjän merkki.
Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Rankka päivä ollut tämänkin kirjoittajalla tänään.
Vierailija kirjoitti:
Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛
Lyhyillä usein 🐛
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
Huonon esiintyjän merkki.
Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
Huonon esiintyjän merkki.
Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa
😂😂😂
Käärijä-hcfanin argumentoinnin taso, kun kyse kritiikistä. 🤣 -eri
Ihan kuin tähän ketjuun olisi tullut yhtäkkiä muutama tyyppi vain ja ainoastaan kiukuttelemaan. Iltakiukku.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä huonotuulista porukkaa.
Ajattelin just samaa, nyt on menny pina coladat väärään kurkkuun tänään jollain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Ootkohan sä nyt kattonu jotain eri ohjelmaa/instatiliä....
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tähän ketjuun olisi tullut yhtäkkiä muutama tyyppi vain ja ainoastaan kiukuttelemaan. Iltakiukku.
Varmaan ne samat jotka hyökkäsi sinne Käärijän ihasteluketjuihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Plus möhömaha.
Höpö höpö, ihana miehekäs kroppa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
Huonon esiintyjän merkki.
Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa
😂😂😂
Käärijä-hcfanin argumentoinnin taso, kun kyse kritiikistä. 🤣 -eri
Kritiikin pitäisi olla jotain rakentavampaa, ei pelkkää mutu-haukkumista. Tuollaisiin heittoihin ei voi vastata kuin samaa tasoa olevilla heitoilla.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.