Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19421/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Vierailija
19422/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

En minäkään! En pystynyt katsomaan esitystä. Katsoin vaan mieheni ilmeitä ja kyselin koko ajan "mitä se nyt tekee siellä". (Anteeksi pelkuruutenu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19423/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛

Vierailija
19424/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Huonon esiintyjän merkki.

Vierailija
19425/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛

Joillain eteläisillä heimoilla on ton pitunen ehtaa lihaa

Vierailija
19426/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19427/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä huonotuulista porukkaa.

Vierailija
19428/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Huonon esiintyjän merkki.

Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19429/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Rankka päivä ollut tämänkin kirjoittajalla tänään.

Vierailija
19430/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛

Lyhyillä usein 🐛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19431/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Vierailija
19432/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19433/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Huonon esiintyjän merkki.

Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa

😂😂😂

Vierailija
19434/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Huonon esiintyjän merkki.

Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa

😂😂😂

Käärijä-hcfanin argumentoinnin taso, kun kyse kritiikistä. 🤣 -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19435/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tähän ketjuun olisi tullut yhtäkkiä muutama tyyppi vain ja ainoastaan kiukuttelemaan. Iltakiukku.

Vierailija
19436/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä huonotuulista porukkaa.

Ajattelin just samaa, nyt on menny pina coladat väärään kurkkuun tänään jollain

Vierailija
19437/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Ootkohan sä nyt kattonu jotain eri ohjelmaa/instatiliä....

Vierailija
19438/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tähän ketjuun olisi tullut yhtäkkiä muutama tyyppi vain ja ainoastaan kiukuttelemaan. Iltakiukku.

Varmaan ne samat jotka hyökkäsi sinne Käärijän ihasteluketjuihin...

Vierailija
19439/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.

Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈

Plus möhömaha.

Höpö höpö, ihana miehekäs kroppa 😍

Vierailija
19440/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.

Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.

Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.

Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.

Huonon esiintyjän merkki.

Valitettavasti totta. Sanon tämän Käärijän perusluonteen ja stoorijutustelujen suurena ystävånä. Lavapresenssi oli tahmeaa

😂😂😂

Käärijä-hcfanin argumentoinnin taso, kun kyse kritiikistä. 🤣 -eri

Kritiikin pitäisi olla jotain rakentavampaa, ei pelkkää mutu-haukkumista. Tuollaisiin heittoihin ei voi vastata kuin samaa tasoa olevilla heitoilla.

Ketju on lukittu.