UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.
Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.
Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.
Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.
Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.
Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.
Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella
Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.
Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.
Jopa sulla on hermo pinnassa.
Olen eri, mutta onhan tuo nyt rasittavaa, kun yksi fanaattinen PB-trolli yrittää koko ajan ankeuttaa Käärijää. Miksei voi viisuissa vaan tsempata Käärijää ja vapaa-ajallaan käydä tyytyväisenä siellä PB-keikoilla?
Jep, kun kehtaakin sanoa pienen poikkipuolisen sanan Käärijästä, niin on automaattisesti PB fani.😂 Eihän maailmaan mahdu muita kuin Käärijän ja PB:n faneja.
Käärijä saa mammat niin kuumiksi, ettei edes 500 paloautoa riitä sammuttamaan sitä paloa. Sen kuumuuden oikein aistii tässä ketjussa ja se polttaa kaiken.
Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ruotsalaiset eivät halua ruotsinkielisen voittavan. Siel ois kyl tarjolla hyviä ruotsinkielisiäkin kappaleita. Loreenia pidetään melko varmana voittajana.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?
Se oli kylläkin h-i-r-v-e-ä!
Vierailija kirjoitti:
Live-esitys ei ollut oikein selkeä kuten video. Oliko jo liikaa tapahtumaa?
Viisuissa tulee olemaan monta esitystä, jossa ei tapahdu yhtään mitään.
Tai sitten "tapahtuma" on laulajan takana tai vieressä tanssahteleva tanssiryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?
Se oli kylläkin h-i-r-v-e-ä!
Millä mittarilla? Hyvin on uponnut yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.
Last season eli aikansa elänyttä touhua jopa euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ihan on sama ketä fanitatte.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ei se homo ainakaan ole, kun on puhunut ex-tyttöystävästään ja liekö tälläkin hetkellä joku tyttöystävä. Hetero varmaan, tai bi mahdollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.
Last season eli aikansa elänyttä touhua jopa euroviisuissa.
Olet väärässä. Niinhän joku kirjoitti pottatukastakin mutta kuinkas sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ei heterouden raamit ole näin ahtaat
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Olet varmaankin mies. Kerro lisää, mikä saa Käärijän vaikuttamaan ei-heterolta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ihan on sama ketä fanitatte.
Käärijää. Meistä suurin osa ei kuitenkaan kulje laput silmillä ja kaalimadot mielessä. On muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ei heterouden raamit ole näin ahtaat
Sitä paitsi, ketä tämä esitys ei kosiskele, ei ole niin väliksi sukupuolesta tai suuntautumisesta 😅😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ei heterouden raamit ole näin ahtaat
Sitä paitsi, ketä tämä esitys ei kosiskele, ei ole niin väliksi sukupuolesta tai suuntautumisesta 😅😍
Ei ainakaan minua. 🤢🤮
Kaalimadot pyörimään taustalle, kun Käärijä esiintyy.
Live-esitys ei ollut oikein selkeä kuten video. Oliko jo liikaa tapahtumaa?