Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19381/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live-esitys ei ollut oikein selkeä kuten video. Oliko jo liikaa tapahtumaa?

Vierailija
19382/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.

Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.

Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.

Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.

Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.

Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.

Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella

 Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.

Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.

Jopa sulla on hermo pinnassa.

Olen eri, mutta onhan tuo nyt rasittavaa, kun yksi fanaattinen PB-trolli yrittää koko ajan ankeuttaa Käärijää. Miksei voi viisuissa vaan tsempata Käärijää ja vapaa-ajallaan käydä tyytyväisenä siellä PB-keikoilla?

Jep, kun kehtaakin sanoa pienen poikkipuolisen sanan Käärijästä, niin on automaattisesti PB fani.😂 Eihän maailmaan mahdu muita kuin Käärijän ja PB:n faneja.

Käärijä saa mammat niin kuumiksi, ettei edes 500 paloautoa riitä sammuttamaan sitä paloa. Sen kuumuuden oikein aistii tässä ketjussa ja se polttaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19383/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?

Vierailija
19384/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Vierailija
19385/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset eivät halua ruotsinkielisen voittavan. Siel ois kyl tarjolla hyviä ruotsinkielisiäkin kappaleita. Loreenia pidetään melko varmana voittajana.

Vierailija
19386/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?

Se oli kylläkin h-i-r-v-e-ä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19387/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live-esitys ei ollut oikein selkeä kuten video. Oliko jo liikaa tapahtumaa?

Viisuissa tulee olemaan monta esitystä, jossa ei tapahdu yhtään mitään.

Tai sitten "tapahtuma" on laulajan takana tai vieressä tanssahteleva tanssiryhmä.

Vierailija
19388/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19389/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän esitys on täysin erilainen kuin muitten maitten esitykset. Siksi se on kiinnostava ja jää mieleen. Miksi sitä pitäisi lähteä nyt paniikissa muuttelemaan mihinkään suuntaan?

Se oli kylläkin h-i-r-v-e-ä!

Millä mittarilla? Hyvin on uponnut yleisöön.

Vierailija
19390/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19391/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Last season eli aikansa elänyttä touhua jopa euroviisuissa.

Vierailija
19392/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.

Ihan on sama ketä fanitatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19393/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Ei se homo ainakaan ole, kun on puhunut ex-tyttöystävästään ja liekö tälläkin hetkellä joku tyttöystävä. Hetero varmaan, tai bi mahdollisesti.

Vierailija
19394/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Olen itse puvustaja ja tiedän, että asun vaihto käy vaikka 5 sekunnissa, jos tarve. Käärijän asusteet tuo haasteita, mutta ei ole mahdottomuus.

Last season eli aikansa elänyttä touhua jopa euroviisuissa.

Olet väärässä. Niinhän joku kirjoitti pottatukastakin mutta kuinkas sitten kävikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19395/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Ei heterouden raamit ole näin ahtaat

Vierailija
19396/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Olet varmaankin mies. Kerro lisää, mikä saa Käärijän vaikuttamaan ei-heterolta mielestäsi?

Vierailija
19397/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.

Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.

Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!

Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.

Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.

Ihan on sama ketä fanitatte.

Käärijää. Meistä suurin osa ei kuitenkaan kulje laput silmillä ja kaalimadot mielessä. On muutakin elämää.

Vierailija
19398/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Ei heterouden raamit ole näin ahtaat

Sitä paitsi, ketä tämä esitys ei kosiskele, ei ole niin väliksi sukupuolesta tai suuntautumisesta 😅😍

Vierailija
19399/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.

Ei heterouden raamit ole näin ahtaat

Sitä paitsi, ketä tämä esitys ei kosiskele, ei ole niin väliksi sukupuolesta tai suuntautumisesta 😅😍

Ei ainakaan minua. 🤢🤮

Vierailija
19400/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadot pyörimään taustalle, kun Käärijä esiintyy.

Ketju on lukittu.