UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kosiskeli homoyleisöä ratsastamalla miehellä. Vai onko hän homo, ei ihan hetskulta vaikuta.
Ei se homo ainakaan ole, kun on puhunut ex-tyttöystävästään ja liekö tälläkin hetkellä joku tyttöystävä. Hetero varmaan, tai bi mahdollisesti.
Mä kerron nyt salaisuuden, joka saattaa järkyttää herkimpiä. Ihminen saattaa muuttua elämän varrella, heterosta saattaa tulla bi tai homosta hetero (/bi).
Käärijä on musta joka tapauksessa I-HA-NA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ole vaikka club la perseen fani mutta selvästi vihaat Käärijää ja hänen ihailijoitaan. Imk-aiheisessa ketjussakaan ei saisi kisan voittajaa mainitakaan. Painu muualle täältä kun noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?
En tiedä kenen makuun se show on muka täälläkään. 🤭
Taitaa olla täysikuu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla täysikuu tänään.
Olet siis Qhullu.
Vierailija kirjoitti:
Kaalimadot pyörimään taustalle, kun Käärijä esiintyy.
Mitäs sitten kun Kärtsä vaihtaakin kaalimatokostyymin johonkin toiseen....sitten siitä tiivistettyjen unelmien kohteesta tuleekin pala muovia 😂🤭
Loreenin veto on kieltämättä todella kova. Kaikki on tarkkaan ja huolellisesti suunniteltu. Kärtsä taas on ihana ja hänen kappaleessa on sitä jotakin, mutta UMK esitys oli kotikutoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?
En tiedä kenen makuun se show on muka täälläkään. 🤭
No mainitaan nyt ne reaktio-videot jotka oli ainakin jossain vaiheessa niin tärkeitä, niissä on tykänny junasta eikä lavatkaan haitanneet ketään. Jos jokin toimii niin miksi korjata ehjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalimadot pyörimään taustalle, kun Käärijä esiintyy.
Mitäs sitten kun Kärtsä vaihtaakin kaalimatokostyymin johonkin toiseen....sitten siitä tiivistettyjen unelmien kohteesta tuleekin pala muovia 😂🤭
Ihan vaan tiedoksi, että niitä on muunkin värisiä kuin vihreitä, jos et ole tätä asiaa huomannut. Tottakai esim. turkoosin asun kanssa sitten turkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Siis anteeksi (taas) tyhmyyteni, mutta missä tämä kuva on? Instatarinoissa? Se missä hiusvärit on päässä? Mitä mä en nyt taas tajuu 🙈
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Siis anteeksi (taas) tyhmyyteni, mutta missä tämä kuva on? Instatarinoissa? Se missä hiusvärit on päässä? Mitä mä en nyt taas tajuu 🙈
Just se. Tukka se on takana hiusvärinkin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalimadot pyörimään taustalle, kun Käärijä esiintyy.
Mitäs sitten kun Kärtsä vaihtaakin kaalimatokostyymin johonkin toiseen....sitten siitä tiivistettyjen unelmien kohteesta tuleekin pala muovia 😂🤭
Ihan vaan tiedoksi, että niitä on muunkin värisiä kuin vihreitä, jos et ole tätä asiaa huomannut. Tottakai esim. turkoosin asun kanssa sitten turkoosi.
Kaali ei oo turkoosia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset osaavat nämä euroviisuhommat paremmin kuin me. Ne miettii siellä mistä biisistä ja minkälaisesta esityksestä muut maat pitävät. Suomella nyt harvinaisen hyvä biisi ja persoonallinen esittäjä mutta se live-esitys ei ollut hyvä. Se voi olla suomalaisten makuun possujunineen ja eurolavoineen mutta tykkääkö muut siitä ?
En tiedä kenen makuun se show on muka täälläkään. 🤭
No mainitaan nyt ne reaktio-videot jotka oli ainakin jossain vaiheessa niin tärkeitä, niissä on tykänny junasta eikä lavatkaan haitanneet ketään. Jos jokin toimii niin miksi korjata ehjää?
Kohteliaisuuttaan ihmiset eivät lähde sörkkimään joka asiaa show'ssa. Noi reagoijat on pisara meressä siihen massaan nähden, joka katsoo sitten itse Liverpool-show'n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ole vaikka club la perseen fani mutta selvästi vihaat Käärijää ja hänen ihailijoitaan. Imk-aiheisessa ketjussakaan ei saisi kisan voittajaa mainitakaan. Painu muualle täältä kun noin ahdistaa.
Mä olen täällä, koska tykkään Käärijästä ja hän on minun suosikkini. Käärijän biisi on yksi euroviisuhistorian parhaista. En silti hyväksi sun kaltaisten agressiivisesti toisiin kommentoijiin suhtautuvaa kirjoittelijaa. Käsi sydämellä, onko sinusta esim. yllä oleva kommenttisi asiallinen? Etkö näe mitään vikaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ole vaikka club la perseen fani mutta selvästi vihaat Käärijää ja hänen ihailijoitaan. Imk-aiheisessa ketjussakaan ei saisi kisan voittajaa mainitakaan. Painu muualle täältä kun noin ahdistaa.
Mä olen täällä, koska tykkään Käärijästä ja hän on minun suosikkini. Käärijän biisi on yksi euroviisuhistorian parhaista. En silti hyväksi sun kaltaisten agressiivisesti toisiin kommentoijiin suhtautuvaa kirjoittelijaa. Käsi sydämellä, onko sinusta esim. yllä oleva kommenttisi asiallinen? Etkö näe mitään vikaa siinä.
Minä en mitään sydäntäni hipelöi sinun takiasi. Sanon mitä sanon. Jos ei miellytä niin alapeukuta tai mene muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti,että Käärijä sai pisteet musiikkivideon perusteella. Se on kyllä totta vaikkei innokkaimmat Käärijäfanit halua uskoa. Video oli huippuhyvä. Umk esitys hieman tyylitön eikä teknisestikään erityisen hyvä. Käärijän ääni ei kuulunut tarpeeksi hyvin. Ja olihan siinä muitakin puutteita tai parantamisen varaa. Uskon että parantavat esitystä Liverpoolissa. Kappale itsessään on viisujen parhaita.
Olen samaa mieltä kanssasi. Käärijän UMK esitys tuntui kiireessä tehdyltä kompromissilta, lopputulos ei ollut kauhean hyvä. Toivon, että se videon loppupään asu ja peruukki otettaisiin mukaan. Asujen vaihto on toki ongelma, mutta siinä kohtaa voisi käyttää tanssijoita apuna ja esteenä. Vai onko niin, ettei live esitystä saa enää niin radikaalisti muuttaa?! En muista sääntöjä. Ylellä on aina ollut (ei millään pahalla) ongelmia äänen kanssa, mutta luotan siihen, että Liverpoolissa se toimii.
Sä voit pistää sen peruukin vaikka omaan päähäsi!
Vaikea uskoa, että kukaan kirjoittelee tosissaan mistään vaatteiden vaihdoista ja peruukeista muka vaihtoehtoina.
Käärijä fani taas lempi puuhissaan eli vinoilemassa muiden kommenteille. Hauku nyt vielä PB faniksi tuon lisäksi.
Ole vaikka club la perseen fani mutta selvästi vihaat Käärijää ja hänen ihailijoitaan. Imk-aiheisessa ketjussakaan ei saisi kisan voittajaa mainitakaan. Painu muualle täältä kun noin ahdistaa.
Mä olen täällä, koska tykkään Käärijästä ja hän on minun suosikkini. Käärijän biisi on yksi euroviisuhistorian parhaista. En silti hyväksi sun kaltaisten agressiivisesti toisiin kommentoijiin suhtautuvaa kirjoittelijaa. Käsi sydämellä, onko sinusta esim. yllä oleva kommenttisi asiallinen? Etkö näe mitään vikaa siinä.
Minä en mitään sydäntäni hipelöi sinun takiasi. Sanon mitä sanon. Jos ei miellytä niin alapeukuta tai mene muualle.
Elä sitten vihassasi. Ei se mua liikuta. Keskityn jatkossa ihanaan Käärijään.💚
Huono miesmaku sinulla.