UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛
Kuvien perusteella 170 cm - 175 cm
Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Plus möhömaha.
Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni 162 cm:n pituinen kaalimato. 🐛
Kuvien perusteella 170 cm - 175 cm
Kyllä se vaan on 162 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.
Jännää kun ihmiset joutuu täällä jo etukäteen pahoittelemaan mielipiteitään, johtuen just bullterrierifaneista, jotka hyökkää heti kimppuun räyhäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäbä, joka on videon ja biisin hardcorefani, kuvaili, että esityksen aikana sai jännittää esiintyjän puolesta.
Samaa mieltä. Esiintyjän puolesta jännittäminen syö esiintyjän ja katsojien välistä energiavirtaa.
Toisaalta muutkin, kuten esim PB olivat kuin täit tervassa lavalla, verrattuna videon menoon.
Tämä on muuten totta. Käärijän esitys sai jännittämään. Video oli niin hyvä, että live vedon onnistuminen vähän jopa pelotti. En ole koskaan ennen jännittänyt yhdenkään UMK ehdokkaan takia.
En minäkään! En pystynyt katsomaan esitystä. Katsoin vaan mieheni ilmeitä ja kyselin koko ajan "mitä se nyt tekee siellä". (Anteeksi pelkuruutenu)
Minulle saattaa käydä niin, etten pysty jännitykseltäni katsomaan Liverpoolin esitystä ennen kuin vasta seuraavana päivänä, kun olen jo lukenut IS:sta että Suomi voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Pb:n muusa sitä vasta on mutta sehän onkin jo joku 44v akka jolla menopaussi nurkan takana. Siinä uudessa Ylen umk-videossa tosi harppu kun piti olla vakavana hetki eikä voinut virnottamalla naamioida väsähtänyttä pärstävärkkiään. Meikkiäkin oli kilo.
Ihanan positiivinen kommentti! Kiitos panostuksestasi keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.
Käärijäkö yrittää olla seksikäs ja lipoo vielä kieltä, huh, onneksi en seuraa. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.
Minulle ne lipomiset on ihan ok, jos ne yhdistyy tuohon lavapersoonaan. Kuten siinä stoorissa, oli esiintymisasu päällä ja ehkä seksikkyyden korostaminen siinä kuuluu rooliin. Aika monet kuvat sillä on enemmänkin humoristisia tai tavallisia, kuin ns. seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vähemmistössä täällä mutta toivottavasti Käärijällä ei mene instassa överiksi nuo kielenlipomiset ja seksikkäänä esiintyminen. Lavalle/keikoille se sopii. Kun sen viehätyksestä niin suuri osa tulee siitä mukavan äijän roolista. On sillä ihan hyvännäköisiä kuvia ennestäänkin instassa ollut mutta.. en tiiä, kuten sanottu olen varmaan vähemmistössä/väärässä/ihan vaan tiukkapipo.
Jännää kun ihmiset joutuu täällä jo etukäteen pahoittelemaan mielipiteitään, johtuen just bullterrierifaneista, jotka hyökkää heti kimppuun räyhäämään.
Mitähän "mielipiteitä" ovat puheet möhömahasta, silmäpusseista, mustista silmänalusista?
Vierailija kirjoitti:
Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.
Sellaistakin huhua on liikkeellä, etä ruotsalainen Sascha-Jean Baptiste voisi kenties suunnitella Käärijän lavashow'n. Se on jo varmistettu, että Sveitsin lavashow tulee olemaan hänen käsialaansa ja Käärijähän oli eilen Tukholmassa yhteiskuvissa Sveitsin edustajan kanssa. Baptiste on tosi arvostettu Euroviisu- ja Mellokuvioissa. Hän on tehnyt tosi monien maiden euroviisulavashow't vuosien varrella ja tänäkin vuonna tekee monelle maalle. Myös Loreenin Tattoon lavaylöspano on hänen käsialaansa samoin kuin Eupforiankin oli. Tässä videolla tukku muita hänen tekeleitään:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Pb:n muusa sitä vasta on mutta sehän onkin jo joku 44v akka jolla menopaussi nurkan takana. Siinä uudessa Ylen umk-videossa tosi harppu kun piti olla vakavana hetki eikä voinut virnottamalla naamioida väsähtänyttä pärstävärkkiään. Meikkiäkin oli kilo.
Ihanan positiivinen kommentti! Kiitos panostuksestasi keskusteluun
Mutta totta.
Bongasin Kärtsän broidin tosta Ruotsin "enkkuvideolta". Vähän hammasrivistöä pilkotti. Hyvä, Kärtsän broidi, kun katsot sen kouhon perään ! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Plus möhömaha.
Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?
Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄
Vierailija kirjoitti:
Käärijässä ja Cha Cha Cha-viisussa minua ainakin viehättää se, että se on täysin suomalaisvoimin tehty ja esitetty biisi ja vieläpä suomen kielellä.
Kuvitelkaapa sellainen tilanne, että Suomella olisi voittaja-ainesta oleva viisubiisi, jonka olisi säveltänyt kreikkalainen Papagiorgopulopospoulos, sanoittanut eestiläinen Rysäraivosmus, ja sen esittäisi ruotsalainen Pelle Svensson ja tanssijat olisivat brasilialainen Los Bimbos-ryhmästä. Ja kukaan heistä ei olisi edes käynyt Suomessa paitsi Pelle Svensson laulamassa UMK-karsinnoissa.
Onhan se äidinkieli monilla ilmaisuvoimaisin ja kuulijallekin sydämen kieli. Mutta muuten toi sun ajatus ei ihan voisi toteutus, kun UMK:n säännöissäkin edellytettiin jonkin verran kotimaisuutta.
"Myös vähintään yhdellä kappaleen tekijöistä ja pääsolist(e)illa on oltava Suomen kansalaisuus tai pysyvä asuinpaikka Suomessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin näin Käärijän live-esityksen niin ajattelin,että se ei sittenkään voita kun esitys oli musta varsinainen sirkus.Ajattelin jo,et oispa Benjamin vähän parempi laulaja tai Robinilla koukuttavampi biisi. No onneksi voitti mutta kai ne parantaa ja selkeyttää esitystä Liverpooliin.
Sellaistakin huhua on liikkeellä, etä ruotsalainen Sascha-Jean Baptiste voisi kenties suunnitella Käärijän lavashow'n. Se on jo varmistettu, että Sveitsin lavashow tulee olemaan hänen käsialaansa ja Käärijähän oli eilen Tukholmassa yhteiskuvissa Sveitsin edustajan kanssa. Baptiste on tosi arvostettu Euroviisu- ja Mellokuvioissa. Hän on tehnyt tosi monien maiden euroviisulavashow't vuosien varrella ja tänäkin vuonna tekee monelle maalle. Myös Loreenin Tattoon lavaylöspano on hänen käsialaansa samoin kuin Eupforiankin oli. Tässä videolla tukku muita hänen tekeleitään:
Joo, joku Fuegon tyylinen sopisi Käärijälle kuin nenä päähän.
No ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Pb:n muusa sitä vasta on mutta sehän onkin jo joku 44v akka jolla menopaussi nurkan takana. Siinä uudessa Ylen umk-videossa tosi harppu kun piti olla vakavana hetki eikä voinut virnottamalla naamioida väsähtänyttä pärstävärkkiään. Meikkiäkin oli kilo.
Ihanan positiivinen kommentti! Kiitos panostuksestasi keskusteluun
Mutta totta.
Huohhh....(luulin Käärijä-fanikunnan henkisestä tasosta enemmän)
Kärtsä siis sellaiseen voileipägrilliin myös konttaamaan ja sitten verrataan kumman grilliesitys on parempi, Loreenin vai Käärijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on elähtänyt, väsyneen ja vanhannäköinen. Aina.
Hävettää kun menee mustine silmäpusseineen ja juonteineen edustamaan. 🙈
Plus möhömaha.
Eikö sana "kehopositiivisuus" soita mitään kelloa?
Jos kyseessä olisi muuten samanikäinen möhis nainen, niin ei todellakaan puhuttaisi ymmärtäväisesti. Jos laittaa tuollaisen asun, niin pitää olla treenattu. Itsekritiikkiä pitäisi olla. 😄
Käärijä on ihan riittävän treenattu tuohon asuun. Mieluummin hänen kroppaansa katselee kuin esim. Måneskinin laihaa laulajaa.
Voih eikö olekaan enää safe space, jossa sallittua vain ylistää Käärijää. 😂