Ajokielto tulossa
Miten pian/hitaasti tulee ajokielto ja miten pitkä ajokielto? 6 vkoa meni, että tuli traficomista 2. ylinopeudesta ilmoitus. 3. Siis vielä tulematta ja ajokiellosta päätös.
Turhaa vouhkata, tilanne on nyt tämä. 80 alueella noin 100 km/h ajoin.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma noissa ajokielloissa on että ei tiedä milloin tulee ja kauanko kestää. Mun poika sai keväällä ajokielon yhdestä ylinopeudesta (40 km/h alueella 50) ja kahdesta kolarista: ulosajo mökkitiellä ja peräänajo talvella liukkaalla kelillä kaupungissa.
Ajokiellon piti kestää viisi viikkoa mutta sai todellisuudessa kortin takaisin vasta 7 viikon jälkeen, joutui turhaan ravaaman poliisilla.
Siis 7 vko 5 vkon sijaan?
Hyvä että tulee,.kun et osaa ajaa tieliikennelain mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tulee,.kun et osaa ajaa tieliikennelain mukaisesti.
Taidat itse olla kortiton jumalan armosta.
On luultavasti tapauskohtaisesti käsittelyajat.
Vierailija kirjoitti:
On luultavasti tapauskohtaisesti käsittelyajat.
2 kk meni 3. rikkeestä, että sain kuulemislapun.
Ap
Mun kaverilta otettiin kortti pois kun aurinko paistoi suoraan silmiin. Ajoi ryömintävauhtia ja töytäisi kahta lasta, jotka ryntäsivät suojatielle. Kortti pois puoleksi vuodeksi. Lapset eivät vahingoittuneet mitenkään ja olivat kunnossa. Kertoivat kuitenkin vanhemmilleen, jotka vaativat rangaistusta. Poliisikin totesi valvontakameroista että varovasti ajoi. Mietin mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä…pysäyttää auto tielle ja odottaa auringon laskevan?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverilta otettiin kortti pois kun aurinko paistoi suoraan silmiin. Ajoi ryömintävauhtia ja töytäisi kahta lasta, jotka ryntäsivät suojatielle. Kortti pois puoleksi vuodeksi. Lapset eivät vahingoittuneet mitenkään ja olivat kunnossa. Kertoivat kuitenkin vanhemmilleen, jotka vaativat rangaistusta. Poliisikin totesi valvontakameroista että varovasti ajoi. Mietin mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä…pysäyttää auto tielle ja odottaa auringon laskevan?
Aurinkolasit nenälle niin ei aurinko häikäise. Jos ei siltikään näe niin se on sitten seisautettava se ajaminen ja odotettava auringon siirtyvän sen verran että näkee taas. Ei sitä autoa voi oikein "tuurillakaan" ajaa. Päälleajo-oikeutta ei ole missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä hemmetti sokkona aja. Jos aurinko noin pahasti häikäisee eikä viitsi käyttää aurinkolaseja niin sitten ei ajeta.
Vierailija kirjoitti:
Hullu olet. Ajattelisitko samoin jos kaverisi olisi ollut rekan kuskina?
Kannattaa laittaa poliisille selvitys tapahtuneesta, kestää kuitenkin ennen kun syyttäjälle etenee, sitten vasta poliisi päättää lopullisen ajokiellon pituuden, tuttu sai 4kk törkeästä ylinopeudesta ja 50 päiväsakkoa.
Miksi olet kykenemätön ajamaan liikennesääntöjen mukaan? Liki 100 prosenttia kuskeista ei koskaan saa ajokieltoa ja harva edes eläissään 3 sakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kykenemätön ajamaan liikennesääntöjen mukaan? Liki 100 prosenttia kuskeista ei koskaan saa ajokieltoa ja harva edes eläissään 3 sakkoa.
Miksi olet kykenemätön lukemaan kokonaan aloittajan tekstiä?
Itsellä oli hopeareunus siinä ettei kameratolppa puhalluttanut, siitä se soppa olisi syntynyt. Ajelin sitten polkupyörällä puolisen vuotta ja silloinkin kevyessä iltapäiväkännissä. Tosin jo aamusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli hopeareunus siinä ettei kameratolppa puhalluttanut, siitä se soppa olisi syntynyt. Ajelin sitten polkupyörällä puolisen vuotta ja silloinkin kevyessä iltapäiväkännissä. Tosin jo aamusta alkaen.
Kehumisen paikka! Oksetus.
Kuulemispaperit tuli postissa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma noissa ajokielloissa on että ei tiedä milloin tulee ja kauanko kestää. Mun poika sai keväällä ajokielon yhdestä ylinopeudesta (40 km/h alueella 50) ja kahdesta kolarista: ulosajo mökkitiellä ja peräänajo talvella liukkaalla kelillä kaupungissa.
Ajokiellon piti kestää viisi viikkoa mutta sai todellisuudessa kortin takaisin vasta 7 viikon jälkeen, joutui turhaan ravaaman poliisilla.
Mikä tunari.
Kannattaisi lopettaa ajaminen.