Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19341/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä instastoori: alkaa tosissaan kaivata sitä sutinaa Kärtsärin kanssa

https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3053198662384732464?utm_s…

Vierailija
19342/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän instastooreissa oli kuva Warnerin promootiomanageri Emil Tiukkasesta, kun UMK-/euroviisutiimin kampaaja-maskeeraaja on luomassa hänelle upouutta pottakampausta. Kuvatekstinä: täs on mun promo. Eiköhän se ole juurikin tämä Emil, joka on Käärijän kieli- ja media-apuna euroviisutaipaleen ajan. Ennen töitään promomanagerina, mediaspesialistina ja kiertuemanagerina, hän on toiminut tanssijana ja tanssiopettajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19343/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreivi Dracula, nälkäisenä puremaan kulmahampaansa neidon kaulaan.......

Kreivi Dracula voisi tulla nykyaikaan ja purra vaikka Benjaminia.

Ai niin sori, tietystikin niin. Hampaat kiinni punaiseen lateksiin

Vierailija
19344/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muuten on, että tuo hiusmalli, jota varmaan liki jokainen ysärillä lapsuuttaan/nuoruuttaan viettänyt pitää nykyään aika kamalana, voikin olla suorastaan hot sellaisen ihmisen päässä, joka on itsekin siihen päätynyt ihan vitsin vuoksi? Tulee mieleen yksi toinenkin kotimainen artisti, jolla potta taitaa olla ihan sen taannoisen trendikkyyden takia. Tämän henkilön päässä se ei näytä ollenkaan yhtä hyvältä vaan antaa lähinnä sellaisen sleazyn vaikutelman. Ja tuo kieli. Olen aiemminkin ihmetellyt, miten joku kykenee tuohon lipomiseen aiheuttamatta yhtään myötähäpeää? Kärtsä on kyllä ihmemies :D 

Totta, Käärijälle se sopii harvinaisen hyvin. Aiemmin hänellä oli luonnollista väriään pottatukka, mutta kyllä tuo musta väri sen voittaa. Ehkäpä potta on ensi kesän trendimalli miehillä. :D

Vierailija
19345/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Cha Cha Cha musiikkivideo tullut myös Euroviisujen omalle tubekanavalle. Hyvä juttu, saa vielä lisää näkyvyyttä ja siitä löytyy tekstityskin ulkomaalaisille. Moni on kommenteissa pohtinutkin mistä biisi kertoo.

Vierailija
19346/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän instastooreissa oli kuva Warnerin promootiomanageri Emil Tiukkasesta, kun UMK-/euroviisutiimin kampaaja-maskeeraaja on luomassa hänelle upouutta pottakampausta. Kuvatekstinä: täs on mun promo. Eiköhän se ole juurikin tämä Emil, joka on Käärijän kieli- ja media-apuna euroviisutaipaleen ajan. Ennen töitään promomanagerina, mediaspesialistina ja kiertuemanagerina, hän on toiminut tanssijana ja tanssiopettajana.

Sehän olikin ihan videoklippi. Samanhenkiseltä kikattelijalta vaikuttaa tuo Emil kuin Käärijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19347/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosmiehenä Tiukkanen 🤭

Vierailija
19348/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet kuinka Käärijän biisi kannustaa lapsia/teinejä ja muitakin dokaamiseen, koska suomalaisista monet on ujoja/estoisia, jopa näyttelijöistäkin jotkut sanovat olevansa ujoja. Itsekin olen ollut, mutta en koskaan turvautunut alkoholiin vaan olen kehittänyt itseni itsevarmaksi selvinpäin. Kun en vielä ollut kehittynyt, niin voin hyvin kuvitella Käärijän biisin kannustavan juomaan, se saa kaiken kuulostamaan helpolta kunhan vaan tarttuu tuoppiin. Tiedän että joku vähättelee, mutta biisihän saa alkoholin kuulostamaan ratkaisulta ja jos joillakin on "heikko" olo, niin tuota luukuttamalla se alkaa koko ajan kuulostaa kivemmalta ottaa häppää. Itse en onneksi ole kivikasvoinen ollut koskaan niin kuin biisissä ("muutama pina colada on jo takana, silti mul on vielä naamataulu vakava"), vaan aina olen ollut suomalaiseksi todella hymyileväinen ja nauravainen. Tällainen heitto nyt, en jaksa varmaan asiasta vääntää, jos joku siihen ryhtyy. Miettikää hieman ennen nopeaa tunnepitoista ja puolustuskannalla olevaa vastareaktiota tähän. :D Taas yksi esimerkki tänään uutisissa: "Kirsi, 23, on ollut pian kahdeksan kuukautta selvin päin. Alkoholi astui Kirsin elämään ensimmäisen kerran, kun hän oli vasta 12-vuotias. Vuosien aikana juomiseen kannusti muun muassa se, että alkoholi teki hänestä uskaliaan ja rohkeamman. Tällä oli myös kääntöpuolensa. Kirsi löysi itsensä vaarallisista tilanteista. Kun Kirsi lopetti juomisen, hän oivalsi, mikä hänet oli tilanteeseen ajanut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19349/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosmiehenä Tiukkanen 🤭

Käärijä ja Tiukkanen 😄

Vierailija
19350/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.

Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.

Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.

Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.

Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.

Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.

Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella.

Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19351/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet kuinka Käärijän biisi kannustaa lapsia/teinejä ja muitakin dokaamiseen, koska suomalaisista monet on ujoja/estoisia, jopa näyttelijöistäkin jotkut sanovat olevansa ujoja. Itsekin olen ollut, mutta en koskaan turvautunut alkoholiin vaan olen kehittänyt itseni itsevarmaksi selvinpäin. Kun en vielä ollut kehittynyt, niin voin hyvin kuvitella Käärijän biisin kannustavan juomaan, se saa kaiken kuulostamaan helpolta kunhan vaan tarttuu tuoppiin. Tiedän että joku vähättelee, mutta biisihän saa alkoholin kuulostamaan ratkaisulta ja jos joillakin on "heikko" olo, niin tuota luukuttamalla se alkaa koko ajan kuulostaa kivemmalta ottaa häppää. Itse en onneksi ole kivikasvoinen ollut koskaan niin kuin biisissä ("muutama pina colada on jo takana, silti mul on vielä naamataulu vakava"), vaan aina olen ollut suomalaiseksi todella hymyileväinen ja nauravainen. Tällainen heitto nyt, en jaksa varmaan asiasta vääntää, jos joku siihen ryhtyy. Miettikää hieman ennen nopeaa tunnepitoista ja puolustuskannalla olevaa vastareaktiota tähän. :D Taas yksi esimerkki tänään uutisissa: "Kirsi, 23, on ollut pian kahdeksan kuukautta selvin päin. Alkoholi astui Kirsin elämään ensimmäisen kerran, kun hän oli vasta 12-vuotias. Vuosien aikana juomiseen kannusti muun muassa se, että alkoholi teki hänestä uskaliaan ja rohkeamman. Tällä oli myös kääntöpuolensa. Kirsi löysi itsensä vaarallisista tilanteista. Kun Kirsi lopetti juomisen, hän oivalsi, mikä hänet oli tilanteeseen ajanut."

Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".

Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".

Vierailija
19352/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto kun kaikki biisit yllyttää johonkin. Mitå tässä voi enää kuunnella. Ei, paras sitoa itsensä keittiön tuoliin ja laittaa korvatulpat korviin ja sukkahousut päähån.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19353/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan huikean hauska reaktio Cha Cha Chahan "ei-viisufaneilta" (on jo yli viikon vanha mutta ei ole ollut täällä):

Nyt kun näin tämän ja reagoivat nimenomaan tuohon umk-esitykseen, ehkä en olekaan enää huolissaan. Olen ollut aiemmin vahvasti pro musavideo, mutta ehkä tuo possujuna onkin ihan toimiva. Suurin osahan näkee esityksen finaalissa ensimmäistä kertaa ja kyllä tuo esitys jää varmasti mieleen :) Nyt pitää vaan toivoa, ettei viisulavalle tulevat mahdolliset muutokset ei heikennä esitystä vaan viilaa sen entistä paremmaksi. Mutta on hyvä jo näinkin.

Vierailija
19354/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.

Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.

Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.

Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.

Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.

Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.

Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella.

Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.

Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19355/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun lukee noita hehkutuskommentteja...,💯

Vierailija
19356/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".

Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".

Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".

Vierailija
19357/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".

Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".

Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".

Niin minäkin luulin. Livessä siinä kohdassa biisiä tanssijat nostaa Käärijän ilmaan, niin senkin puolesta sopisi jos siinä olisi laulettu nousemisesta.

Vierailija
19358/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.

Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.

Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.

Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.

Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.

Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.

Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella

 Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.

Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.

Jopa sulla on hermo pinnassa.

Vierailija
19359/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".

Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".

Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".

Niin minäkin luulin. Livessä siinä kohdassa biisiä tanssijat nostaa Käärijän ilmaan, niin senkin puolesta sopisi jos siinä olisi laulettu nousemisesta.

Voi olla että muistan väärin, mutta muistelen että siinä kohdassa kun tanssijat nostavat Kääryleen ilmaan, myös tämä viittomakielen tulkki viittoi ylöspäin?

Vierailija
19360/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä, Kärtsä, Kääryle...:D ihana hahmo. On varmaan tämän vuoden googlatuin suomalainen.

Ketju on lukittu.