UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijän instastooreissa oli kuva Warnerin promootiomanageri Emil Tiukkasesta, kun UMK-/euroviisutiimin kampaaja-maskeeraaja on luomassa hänelle upouutta pottakampausta. Kuvatekstinä: täs on mun promo. Eiköhän se ole juurikin tämä Emil, joka on Käärijän kieli- ja media-apuna euroviisutaipaleen ajan. Ennen töitään promomanagerina, mediaspesialistina ja kiertuemanagerina, hän on toiminut tanssijana ja tanssiopettajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreivi Dracula, nälkäisenä puremaan kulmahampaansa neidon kaulaan.......
Kreivi Dracula voisi tulla nykyaikaan ja purra vaikka Benjaminia.
Ai niin sori, tietystikin niin. Hampaat kiinni punaiseen lateksiin
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muuten on, että tuo hiusmalli, jota varmaan liki jokainen ysärillä lapsuuttaan/nuoruuttaan viettänyt pitää nykyään aika kamalana, voikin olla suorastaan hot sellaisen ihmisen päässä, joka on itsekin siihen päätynyt ihan vitsin vuoksi? Tulee mieleen yksi toinenkin kotimainen artisti, jolla potta taitaa olla ihan sen taannoisen trendikkyyden takia. Tämän henkilön päässä se ei näytä ollenkaan yhtä hyvältä vaan antaa lähinnä sellaisen sleazyn vaikutelman. Ja tuo kieli. Olen aiemminkin ihmetellyt, miten joku kykenee tuohon lipomiseen aiheuttamatta yhtään myötähäpeää? Kärtsä on kyllä ihmemies :D
Totta, Käärijälle se sopii harvinaisen hyvin. Aiemmin hänellä oli luonnollista väriään pottatukka, mutta kyllä tuo musta väri sen voittaa. Ehkäpä potta on ensi kesän trendimalli miehillä. :D
Nyt on Cha Cha Cha musiikkivideo tullut myös Euroviisujen omalle tubekanavalle. Hyvä juttu, saa vielä lisää näkyvyyttä ja siitä löytyy tekstityskin ulkomaalaisille. Moni on kommenteissa pohtinutkin mistä biisi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän instastooreissa oli kuva Warnerin promootiomanageri Emil Tiukkasesta, kun UMK-/euroviisutiimin kampaaja-maskeeraaja on luomassa hänelle upouutta pottakampausta. Kuvatekstinä: täs on mun promo. Eiköhän se ole juurikin tämä Emil, joka on Käärijän kieli- ja media-apuna euroviisutaipaleen ajan. Ennen töitään promomanagerina, mediaspesialistina ja kiertuemanagerina, hän on toiminut tanssijana ja tanssiopettajana.
Sehän olikin ihan videoklippi. Samanhenkiseltä kikattelijalta vaikuttaa tuo Emil kuin Käärijä
Oletteko miettineet kuinka Käärijän biisi kannustaa lapsia/teinejä ja muitakin dokaamiseen, koska suomalaisista monet on ujoja/estoisia, jopa näyttelijöistäkin jotkut sanovat olevansa ujoja. Itsekin olen ollut, mutta en koskaan turvautunut alkoholiin vaan olen kehittänyt itseni itsevarmaksi selvinpäin. Kun en vielä ollut kehittynyt, niin voin hyvin kuvitella Käärijän biisin kannustavan juomaan, se saa kaiken kuulostamaan helpolta kunhan vaan tarttuu tuoppiin. Tiedän että joku vähättelee, mutta biisihän saa alkoholin kuulostamaan ratkaisulta ja jos joillakin on "heikko" olo, niin tuota luukuttamalla se alkaa koko ajan kuulostaa kivemmalta ottaa häppää. Itse en onneksi ole kivikasvoinen ollut koskaan niin kuin biisissä ("muutama pina colada on jo takana, silti mul on vielä naamataulu vakava"), vaan aina olen ollut suomalaiseksi todella hymyileväinen ja nauravainen. Tällainen heitto nyt, en jaksa varmaan asiasta vääntää, jos joku siihen ryhtyy. Miettikää hieman ennen nopeaa tunnepitoista ja puolustuskannalla olevaa vastareaktiota tähän. :D Taas yksi esimerkki tänään uutisissa: "Kirsi, 23, on ollut pian kahdeksan kuukautta selvin päin. Alkoholi astui Kirsin elämään ensimmäisen kerran, kun hän oli vasta 12-vuotias. Vuosien aikana juomiseen kannusti muun muassa se, että alkoholi teki hänestä uskaliaan ja rohkeamman. Tällä oli myös kääntöpuolensa. Kirsi löysi itsensä vaarallisista tilanteista. Kun Kirsi lopetti juomisen, hän oivalsi, mikä hänet oli tilanteeseen ajanut."
Vierailija kirjoitti:
Kakkosmiehenä Tiukkanen 🤭
Käärijä ja Tiukkanen 😄
Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.
Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.
Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.
Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.
Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.
Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.
Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella.
Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet kuinka Käärijän biisi kannustaa lapsia/teinejä ja muitakin dokaamiseen, koska suomalaisista monet on ujoja/estoisia, jopa näyttelijöistäkin jotkut sanovat olevansa ujoja. Itsekin olen ollut, mutta en koskaan turvautunut alkoholiin vaan olen kehittänyt itseni itsevarmaksi selvinpäin. Kun en vielä ollut kehittynyt, niin voin hyvin kuvitella Käärijän biisin kannustavan juomaan, se saa kaiken kuulostamaan helpolta kunhan vaan tarttuu tuoppiin. Tiedän että joku vähättelee, mutta biisihän saa alkoholin kuulostamaan ratkaisulta ja jos joillakin on "heikko" olo, niin tuota luukuttamalla se alkaa koko ajan kuulostaa kivemmalta ottaa häppää. Itse en onneksi ole kivikasvoinen ollut koskaan niin kuin biisissä ("muutama pina colada on jo takana, silti mul on vielä naamataulu vakava"), vaan aina olen ollut suomalaiseksi todella hymyileväinen ja nauravainen. Tällainen heitto nyt, en jaksa varmaan asiasta vääntää, jos joku siihen ryhtyy. Miettikää hieman ennen nopeaa tunnepitoista ja puolustuskannalla olevaa vastareaktiota tähän. :D Taas yksi esimerkki tänään uutisissa: "Kirsi, 23, on ollut pian kahdeksan kuukautta selvin päin. Alkoholi astui Kirsin elämään ensimmäisen kerran, kun hän oli vasta 12-vuotias. Vuosien aikana juomiseen kannusti muun muassa se, että alkoholi teki hänestä uskaliaan ja rohkeamman. Tällä oli myös kääntöpuolensa. Kirsi löysi itsensä vaarallisista tilanteista. Kun Kirsi lopetti juomisen, hän oivalsi, mikä hänet oli tilanteeseen ajanut."
Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".
Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".
Voi hitto kun kaikki biisit yllyttää johonkin. Mitå tässä voi enää kuunnella. Ei, paras sitoa itsensä keittiön tuoliin ja laittaa korvatulpat korviin ja sukkahousut päähån.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihan huikean hauska reaktio Cha Cha Chahan "ei-viisufaneilta" (on jo yli viikon vanha mutta ei ole ollut täällä):
Nyt kun näin tämän ja reagoivat nimenomaan tuohon umk-esitykseen, ehkä en olekaan enää huolissaan. Olen ollut aiemmin vahvasti pro musavideo, mutta ehkä tuo possujuna onkin ihan toimiva. Suurin osahan näkee esityksen finaalissa ensimmäistä kertaa ja kyllä tuo esitys jää varmasti mieleen :) Nyt pitää vaan toivoa, ettei viisulavalle tulevat mahdolliset muutokset ei heikennä esitystä vaan viilaa sen entistä paremmaksi. Mutta on hyvä jo näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.
Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.
Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.
Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.
Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.
Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.
Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella.
Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.
Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.
Huhhuh kun lukee noita hehkutuskommentteja...,💯
Vierailija kirjoitti:
Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".
Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".
Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".
Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".
Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".
Niin minäkin luulin. Livessä siinä kohdassa biisiä tanssijat nostaa Käärijän ilmaan, niin senkin puolesta sopisi jos siinä olisi laulettu nousemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri maiden euroviisubiisejä olen käynyt läpi. Musiikkivideoissa on hyviä, loistavia ja vähemmän hyviä. Ja siinä porukassa Käärijänkin musiikkivideo on ok.
Mutta - Liverpoolissa ovat kaikki samalla viivalla.
Musiikkivideot on silloin menneen talven lumia.
Live ratkaisee. Se voi joko kohottaa esityksen musiikkivideon tasoiseksi tai vielä ylemmäs.
Tai olla pettymys, jos odotti musiikkivideon kaltaista esitystä.
Käärijän live ei ollut mikään vahva esitys.
Ne, jotka häntä äänestivät antoivat äänensä musiikkivideon perusteella
Liverpoolissa ollaankin sitten 100% liven varassa.
Kerro nyt vielä miten hyvin pb:n keikat vetää ja käyt niistä jokaisessa. Luoja että jaksaa olla rasittavaa jankkausta.
Jopa sulla on hermo pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauletaanko Käärijän biisissä "pidän kaksin käsin kiinni juomista".
Vai "pidän kaksin käsin kiinni tuolista".
Tuli mieleen, että itse luulin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen, että Käärijä laulaa: "...mut tänään nousee mies, tänään nousee mie-eees!", ja vasta jälkeenpäin huomasin lukea videon lyriikat, jossa olikin: "tänään oon se mies".
Niin minäkin luulin. Livessä siinä kohdassa biisiä tanssijat nostaa Käärijän ilmaan, niin senkin puolesta sopisi jos siinä olisi laulettu nousemisesta.
Voi olla että muistan väärin, mutta muistelen että siinä kohdassa kun tanssijat nostavat Kääryleen ilmaan, myös tämä viittomakielen tulkki viittoi ylöspäin?
Käärijä, Kärtsä, Kääryle...:D ihana hahmo. On varmaan tämän vuoden googlatuin suomalainen.
Tämä instastoori: alkaa tosissaan kaivata sitä sutinaa Kärtsärin kanssa
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3053198662384732464?utm_s…