UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin näen, että Robin on tämän vuoden The Rasmus. Muita samoin ajattelevia?
Juu, en odota liikoja. Kyllä silleen surku Robinia kohtaan.
Kohta juontaa tv-ohjelmia kuin Saara Aalto.
Hohhoijaa, täällä suretaan jo valmiiksi ennen biisin julkistusta. :D
Suretaan? Jäikö äidinkielentunnit käymättä?
Sain arvosanoja 9 ja 10, usko tai älä. Tuo ei ole maailmassa kamalin asia, esim. Googlen 1. tulos: "suretaan" on otsikkotasolla asti.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000001895182.html
Onnea kaikille lahjakkaille esiintyjille.
Vierailija kirjoitti:
On pistänyt ajattelemaan, että lukeekohan nuo umk osallistujat tätä ketjua?
Jos lukee niin varmasti pistää mieltä matalaksi, kun täällä ei olla niin tsemppaavia vaan sanotaan niin ruman rehellisesti omat mielipiteet. Juu, itsekin syyllistyn tähän.
Minäkin olen miettinyt, että lukevatko. Minusta tämä ketju on aika kiltti verrattuna joidenkin televio-ohjelmien keskusteluihin. On täällä enemmän kehuttu kuin arvosteltu minusta.
Robin haastattelu
Toivon kovasti että portion boys on saanut aikaan jotain yhtä hyvää kuin vauhti kiihtyy. Olisi ihan mahtavaa jos olisi hyvä biisi ja suomen kielellä
Vierailija kirjoitti:
On pistänyt ajattelemaan, että lukeekohan nuo umk osallistujat tätä ketjua?
Jos lukee niin varmasti pistää mieltä matalaksi, kun täällä ei olla niin tsemppaavia vaan sanotaan niin ruman rehellisesti omat mielipiteet. Juu, itsekin syyllistyn tähän.
Liian yläarvoista porukkaa tälle palstalle
Vierailija kirjoitti:
Robin haastattelu
Robin itse on biisistä ihan innoissaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?
Vuotais vaikka
Vierailija kirjoitti:
Robinini biisi on floppi :((
😭
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Josko arvioitaisiin Robinin biisiä vasta siinä vaiheessa, kun ollaan kuultu se.
Ärsyttää suunnattomasti biisien dissaus ennen niiden kuulemista. Ja ylipäätänsä artistien parjaus. Parhaansa yrittävät. Paras biisi voittakoon!
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko jo?
En
Olen hieman hehkuttanut Robinia etukäteen, joten jos onkin surkea biisi, piiskaa tulee. :D
Miten Robin kestää, kun biisi floppasi heti alkuunsa?🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy
Tämän vuoden RamPamPam kävi itse kisassa mitä tahansa!
ei keiran kappaleesta ole vuoden ram pam pamiksi. jonkun aikaa voi olla pinnalla ja sitten vaipuu unholaan. UMK:ssa sijoitus max. neljäs
Aika saavutus silti, jos tää hänen eka julkaistu biisinsä. Niin ainakin ymmärsin. Siellä tuo nyt trendaa
se on totta! tosi hyvä ekaksi biisiksi
Vierailija kirjoitti:
Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D
ihmekös se on että homot tuosta innostuvat...
Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?