UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy
Joo, varmaan hiihtokeskuksissa hiihtolomilla porukka bailaa tän tahtiin!
UMK on p......ä. Kiinnostus euroviisuihin on kadonnut sen jälkeen kun siirryttiin nyky malliseen, kiitos YLE.
Nämä "laulajat "josta "kukaan ei ole kuullut"/kiinnostunut, laitetaan laulamaan kappaleita joista mikää ei aiheuta muuta kuin myötä häpeää meille Suomalaisille. Kukaan ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D
Joka vuosi liputtavat suomen kielistä laulua, mutta lopulta, kun muiden maiden esiintyjät tulee, ei ole innoissaan Suomesta
Olipa aivokuollut kommentti. Ihmekö tuo, jos eivät intoile, kun suomalaiset päättävät lähettää jotain ihan muuta kuin mitä ulkomailla hypetetään. Hyviä suomenkielisiä lauluja liputetaan, ja niiden ulkomaiset fanit tykkäävät niistä yhä viisuviikollakin - niitä ei vain valitettavasti ole tullut valittua viisulavalle.
Mun puolesta euriviisuihin suomiräppiä
Vierailija kirjoitti:
Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy
Tämän vuoden RamPamPam kävi itse kisassa mitä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaanko tänä yönä robinin biisi?
Toivottavasti! En malta odottaa. Toivottavasti ei joudu pettymään kuten The Rasmuksen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei keiran kappaleesta ole vuoden ram pam pamiksi. jonkun aikaa voi olla pinnalla ja sitten vaipuu unholaan. UMK:ssa sijoitus max. neljäs
Keiran ääni on kyllä todella hyvä, jos siis kuulostaa livenä osapuilleen samalta. Harmittaa vähän, että itse biisi oli aika kädenlämpöinen :/ Kaikkea hyvää kuitenkin hänen uralleen!
Mä jotenkin näen, että Robin on tämän vuoden The Rasmus. Muita samoin ajattelevia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D
Joka vuosi liputtavat suomen kielistä laulua, mutta lopulta, kun muiden maiden esiintyjät tulee, ei ole innoissaan Suomesta
Olipa aivokuollut kommentti. Ihmekö tuo, jos eivät intoile, kun suomalaiset päättävät lähettää jotain ihan muuta kuin mitä ulkomailla hypetetään. Hyviä suomenkielisiä lauluja liputetaan, ja niiden ulkomaiset fanit tykkäävät niistä yhä viisuviikollakin - niitä ei vain valitettavasti ole tullut valittua viisulavalle.
Ulkomailla muutenkin on tapana kehua kaikkea, kuin että sanottaisiin rehellisesti asioista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei keiran kappaleesta ole vuoden ram pam pamiksi. jonkun aikaa voi olla pinnalla ja sitten vaipuu unholaan. UMK:ssa sijoitus max. neljäs
Aika saavutus silti, jos tää hänen eka julkaistu biisinsä. Niin ainakin ymmärsin. Siellä tuo nyt trendaa
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin näen, että Robin on tämän vuoden The Rasmus. Muita samoin ajattelevia?
Miten ois ensin ees se biisi?
Vierailija kirjoitti:
Juu, en odota liikoja. Kyllä silleen surku Robinia kohtaan.
Kohta juontaa tv-ohjelmia kuin Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakko asennoitumiset ovat mielestäni identtiset. Eri asia on sitten se biisi.
Voisko joku laittaa sen Keiran videon tänne?
Keira on minusta asetettu rooliin niin biisissä kuin videossa, joka ei näytä hänelle luonnolliselta, ainakaan vielä tässä vaiheessa elämää. Hän vaikuttaa "kiltimmältä" kuin noita seksikkyyteen pyrkiviä kliseisiä maneereita käyttävä nainen, ei vaan näytä luonnolliselta. Jos huokuisi aidosti tuollaista, kuten esim. Erika, niin olisi enemmän ok. Olisipa oma aito itsensä edes livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakko asennoitumiset ovat mielestäni identtiset. Eri asia on sitten se biisi.
Totta kai se ennalta tunnetuin on aina tietyllä tavalla samankaltaisessa asetelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, täällä suretaan jo valmiiksi ennen biisin julkistusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, täällä suretaan jo valmiiksi ennen biisin julkistusta. :D
Pessimisti ei pety!
Se voisi olla sitten Kuumaa. 🙂