Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
801/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kovasti suomenkielistä kappaletta euroviisuihin, enkä sellaista kansainväliseksi ja ei-suomalaiseksi tekeytymistä. Ei silläkään pärjää sen paremmin. Katsokaa nyt Saara Aaltoa, darudea, rasmusta

Se voisi olla sitten Kuumaa. 🙂

Vierailija
802/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy

Joo, varmaan hiihtokeskuksissa hiihtolomilla porukka bailaa tän tahtiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK on p......ä. Kiinnostus euroviisuihin on kadonnut sen jälkeen kun siirryttiin nyky malliseen, kiitos YLE.

Nämä "laulajat "josta "kukaan ei ole kuullut"/kiinnostunut, laitetaan laulamaan kappaleita joista mikää ei aiheuta muuta kuin myötä häpeää meille Suomalaisille. Kukaan ei jatkoon.

Vierailija
804/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D

Joka vuosi liputtavat suomen kielistä laulua, mutta lopulta, kun muiden maiden esiintyjät tulee, ei ole innoissaan Suomesta

Olipa aivokuollut kommentti. Ihmekö tuo, jos eivät intoile, kun suomalaiset päättävät lähettää jotain ihan muuta kuin mitä ulkomailla hypetetään. Hyviä suomenkielisiä lauluja liputetaan, ja niiden ulkomaiset fanit tykkäävät niistä yhä viisuviikollakin - niitä ei vain valitettavasti ole tullut valittua viisulavalle. 

Vierailija
805/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta euriviisuihin suomiräppiä

Vierailija
806/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy

Tämän vuoden RamPamPam kävi itse kisassa mitä tahansa!

Vierailija
807/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkaistaanko tänä yönä robinin biisi?

Toivottavasti! En malta odottaa. Toivottavasti ei joudu pettymään kuten The Rasmuksen kohdalla.

Vierailija
808/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei keiran kappaleesta ole vuoden ram pam pamiksi. jonkun aikaa voi olla pinnalla ja sitten vaipuu unholaan. UMK:ssa sijoitus max. neljäs

Vierailija
809/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiran ääni on kyllä todella hyvä, jos siis kuulostaa livenä osapuilleen samalta. Harmittaa vähän, että itse biisi oli aika kädenlämpöinen :/ Kaikkea hyvää kuitenkin hänen uralleen!

Vierailija
810/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin näen, että Robin on tämän vuoden The Rasmus. Muita samoin ajattelevia?

Vierailija
811/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D

Joka vuosi liputtavat suomen kielistä laulua, mutta lopulta, kun muiden maiden esiintyjät tulee, ei ole innoissaan Suomesta

Olipa aivokuollut kommentti. Ihmekö tuo, jos eivät intoile, kun suomalaiset päättävät lähettää jotain ihan muuta kuin mitä ulkomailla hypetetään. Hyviä suomenkielisiä lauluja liputetaan, ja niiden ulkomaiset fanit tykkäävät niistä yhä viisuviikollakin - niitä ei vain valitettavasti ole tullut valittua viisulavalle. 

Ulkomailla muutenkin on tapana kehua kaikkea, kuin että sanottaisiin rehellisesti asioista.

Eri

Vierailija
812/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei keiran kappaleesta ole vuoden ram pam pamiksi. jonkun aikaa voi olla pinnalla ja sitten vaipuu unholaan. UMK:ssa sijoitus max. neljäs

Aika saavutus silti, jos tää hänen eka julkaistu biisinsä. Niin ainakin ymmärsin. Siellä tuo nyt trendaa

Vierailija
813/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin näen, että Robin on tämän vuoden The Rasmus. Muita samoin ajattelevia?

Miten ois ensin ees se biisi?

Vierailija
814/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en odota liikoja. Kyllä silleen surku Robinia kohtaan.

Kohta juontaa tv-ohjelmia kuin Saara Aalto.

Vierailija
815/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakko asennoitumiset ovat mielestäni identtiset. Eri asia on sitten se biisi.

Vierailija
816/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku laittaa sen Keiran videon tänne?

Vierailija
817/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira on minusta asetettu rooliin niin biisissä kuin videossa, joka ei näytä hänelle luonnolliselta, ainakaan vielä tässä vaiheessa elämää. Hän vaikuttaa "kiltimmältä" kuin noita seksikkyyteen pyrkiviä kliseisiä maneereita käyttävä nainen, ei vaan näytä luonnolliselta. Jos huokuisi aidosti tuollaista, kuten esim. Erika, niin olisi enemmän ok. Olisipa oma aito itsensä edes livenä.

Vierailija
818/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakko asennoitumiset ovat mielestäni identtiset. Eri asia on sitten se biisi.

Totta kai se ennalta tunnetuin on aina tietyllä tavalla samankaltaisessa asetelmassa.

Vierailija
819/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, täällä suretaan jo valmiiksi ennen biisin julkistusta. :D

Vierailija
820/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, täällä suretaan jo valmiiksi ennen biisin julkistusta. :D

Pessimisti ei pety!

Ketju on lukittu.