UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Kyllä mä aidosti tykkään tästä Benjaminin kipaleesta. Keiraa en jaksa kuunnella, jotenkin ärsyttää.
Mä en ymmärrä miksi Robin olisi ennakkosuosikki, kun sen biisit ei oo ollu niin huudossa muutenkaan viime aikoina, paitsi tuo suomenkielinen duetto. Jotenkin vaan tuntuu, että Robin toimisi hänkin niin paljon paremmin suomeksi. Mutta joo, pakkohan tuolle biisille on mahis antaa.
Törmäsin tähän... Hmmmm. Ei nämä huonolta kuulosta.🤔 Jotain ihania helmiäkin joukossa. Ja "Suomi lähettää aina rockkia?" Eipä tuolta kovin montaa lopulta löytynyt.
Tosin olen elänyt siinä uskossa, että piti laulaa suomeksi aiemmin, niin tuolla jotain englanninkielisiäkin joukossa yhdessä vaiheessa ennen säännön muutosta.
Edelleen teräsbetoni.. laulu ihanaa😍
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin tähän... Hmmmm. Ei nämä huonolta kuulosta.🤔 Jotain ihania helmiäkin joukossa. Ja "Suomi lähettää aina rockkia?" Eipä tuolta kovin montaa lopulta löytynyt.
Tosin olen elänyt siinä uskossa, että piti laulaa suomeksi aiemmin, niin tuolla jotain englanninkielisiäkin joukossa yhdessä vaiheessa ennen säännön muutosta.
Edelleen teräsbetoni.. laulu ihanaa😍
Unohdin sitten liittää videon,lol, tässä:
Nyt kun viisuissa saa käyttää taustalaulunauhoja, niin eipä se livelaulaminenkaan enää ole niin tarkkaa. Viime UMK:ssa Cyan Kicksin laulajasta kuuli heti että ääni ei riitä, mutta kun etukäteen nauhoitettu taustalaulu oli ruuvattu tarpeeksi kovalle ja laulaja muisti piipittää mikkiin niin hiljaa että taustat peittivät tarpeeksi, niin ihan kelvollinen siitäkin tuli ja youtubessa jopa kehuttiin että amazing vocals.
Olishan se kuitenkin plussaa, että viisuedustaja pystyisi laulamaan biisinsä ihan omin avuin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun viisuissa saa käyttää taustalaulunauhoja, niin eipä se livelaulaminenkaan enää ole niin tarkkaa. Viime UMK:ssa Cyan Kicksin laulajasta kuuli heti että ääni ei riitä, mutta kun etukäteen nauhoitettu taustalaulu oli ruuvattu tarpeeksi kovalle ja laulaja muisti piipittää mikkiin niin hiljaa että taustat peittivät tarpeeksi, niin ihan kelvollinen siitäkin tuli ja youtubessa jopa kehuttiin että amazing vocals.
Olishan se kuitenkin plussaa, että viisuedustaja pystyisi laulamaan biisinsä ihan omin avuin.
Susanna lauloi kyllä puhtaiten heti Oliveran jälkeen viime vuonna, taustanauhoista huolimatta Lauri, Isaac ja Bess lauloivat aivan nuotin vierestä. Että ei se taustanauha kaikkea pelasta vaan kyllä kisassa silti erotellaan jyvät akanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Benjamin biisissä on myös melankolinen tunnelma
(vai olenko vain masentunut)
Minulla niin ällötti se sekstailu kukkien kanssa, etten ole kuunnellut sitä ähkimistä edes loppuun. Hirvee
Se kukkien hively oli minusta herkkää ja sensuellia. :D Mieti kuinka paljon rivompi video olisi voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Robin olisi ennakkosuosikki, kun sen biisit ei oo ollu niin huudossa muutenkaan viime aikoina, paitsi tuo suomenkielinen duetto. Jotenkin vaan tuntuu, että Robin toimisi hänkin niin paljon paremmin suomeksi. Mutta joo, pakkohan tuolle biisille on mahis antaa.
Seiskan haastattelussa Robini ylisti biisiä ihan sikana ja ovat olleet ihan jenkeissä asti sitä tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan haastattelussa Robini ylisti biisiä ihan sikana ja ovat olleet ihan jenkeissä asti sitä tekemässä.
Mä pahoin pelkään että tähän on ladattu nyt niin paljon odotusta ja hypeä vaan Robinin läsnäolon myötä että suuri riski lässähtämiselle. Toivon mukaan olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna lauloi kyllä puhtaiten heti Oliveran jälkeen viime vuonna, taustanauhoista huolimatta Lauri, Isaac ja Bess lauloivat aivan nuotin vierestä. Että ei se taustanauha kaikkea pelasta vaan kyllä kisassa silti erotellaan jyvät akanoista.
Ihan puhtaasti joo, mutta ääni on niin hento että kuulosti pahasti siltä, että ei vaan riittänyt varsinkaan kertsin laulamiseen. Tommi Läntinen ja Youngheartedin laulaja vetivät huomattavasti paremmin.
Lauri, Isaac ja Bess lurittelivat kyllä ihan päin honkia, siitä munkin sävelkorva on samaa mieltä.
Saapa nähdä onko 16.1. tällä kertaa yhtä hyvä julkaisupäivä Robinille kuin 11 vuotta sitten (FSO).
Harmi, kun tänne ei pääse tuoreeltaan keskiyöllä kommentoimaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun tänne ei pääse tuoreeltaan keskiyöllä kommentoimaan. 😄
Niinpä. Voi niitä aikoja kun palstailla pystyi vielä myöhempäänkin.
Kauhia kun miulla on nahkapimpukka aivan kosteena heti kun Robin lävähtää ruutuun
Haluan, että Haloo Helsinki osallistuu ensi vuonna UMK:hon jollain stadionluokan biisillä!
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsin tyypit on legendaarisen kauheita. Mutta kiva, jos vaihteeksi tykkäävät.
Jep, varsinkin William on tosi ärsyttävä!
Jos Robin ei heitä nyt Liverpoolissa top 10:en sijoittuvaa biisiä, niin sitten ei kukaan. Tässä on kiinni Suomen mahdollisuudet. Jännittää!
Funkahtava biisi kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti Robinin biisi on tarttuva!
Hermostuttaa tämä odottelu..