UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/42Lw_xtFnOk" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>
Olenko ainoa jonka mielestä Benjamin biisissä on myös melankolinen tunnelma
(vai olenko vain masentunut)
Hieman vaivaannuttaa, kun osa suomalaisista kommentoi ehdokasbiiseihin, että ihan hyvä biisi mutta ei tällä viisuja voiteta, ja että ei sinne mitään suomenkielistä voi laittaa koska ei suomen kielellä viisuja voiteta.
Moni on UMK:n tason nousun ja yhden viisuonnistumisen (2021) myötä tainnut unohtaa, että vielä ihan muutamia vuosia sitten ainoa asia jota saatiin jännittää oli se, että ollaanko oman semifinaalimme viimeisiä vai toisiksi viimeisiä. Finaaliin ei ollut mitään asiaa. Ja vaikka The Rasmus olikin floppi, niin se on kuitenkin meidän neljänneksi paras sijoitus nykyviisuissa. Siis oikeasti: finaalissa viiden huonoimman joukossa oleminen on meidän tulosten parhaimmistoa.
Joten mitä jos pysyttäisiin kuitenkin realistisina. Ei Suomi viisuja tule voittamaan, eikä tarvitsekaan. Pääasia on mielestäni se, että löydettäisiin tekemiseen hyvä draivi, saataisiin laadukkaita ehdokasbiisejä, ja että UMK ja viisut olisi kaikenlaisille artisteille mieleinen ja houkutteleva konsepti. Nyt ollaan jo hyvällä polulla. Näin voitaisiin pikku hiljaa napata parempia sijoituksia itse viisuissakin ja saada karistettua surkean viisumaan mainetta. Ehkä sitten joskus kauempana tulevaisuudessa viisuvoitto voisi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?
Vuorokausi vaihtuu vain klo 24.00.
Benjaminin kappale on todella hyvä 9/10.
Benjamin esiintyjänä karismaattinen, osaa tanssiakin erityisen hyvin ja ulkonäköäkin riittää 8/10.
Benjaminin laulutaito 7/10. Tämä on se minun kannaltani ratkaiseva tekijä, eli miten vetää kappaleen livenä.
Eli liveveto ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Benjamin biisissä on myös melankolinen tunnelma
(vai olenko vain masentunut)
Minulla niin ällötti se sekstailu kukkien kanssa, etten ole kuunnellut sitä ähkimistä edes loppuun. Hirvee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?
Vuorokausi vaihtuu vain klo 24.00.
Niin? Kyllä youtubessa, areenassa ja spotifyssä voi julkaista muulloinkin kuin klo 24.
Vierailija kirjoitti:
Hieman vaivaannuttaa, kun osa suomalaisista kommentoi ehdokasbiiseihin, että ihan hyvä biisi mutta ei tällä viisuja voiteta, ja että ei sinne mitään suomenkielistä voi laittaa koska ei suomen kielellä viisuja voiteta.
Moni on UMK:n tason nousun ja yhden viisuonnistumisen (2021) myötä tainnut unohtaa, että vielä ihan muutamia vuosia sitten ainoa asia jota saatiin jännittää oli se, että ollaanko oman semifinaalimme viimeisiä vai toisiksi viimeisiä. Finaaliin ei ollut mitään asiaa. Ja vaikka The Rasmus olikin floppi, niin se on kuitenkin meidän neljänneksi paras sijoitus nykyviisuissa. Siis oikeasti: finaalissa viiden huonoimman joukossa oleminen on meidän tulosten parhaimmistoa.
Joten mitä jos pysyttäisiin kuitenkin realistisina. Ei Suomi viisuja tule voittamaan, eikä tarvitsekaan. Pääasia on mielestäni se, että löydettäisiin tekemiseen hyvä draivi, saataisiin laadukkaita ehdokasbiisejä, ja että UMK ja viisut olisi kaikenlaisille artisteille mieleinen ja houkutteleva konsepti. Nyt ollaan jo hyvällä polulla. Näin voitaisiin pikku hiljaa napata parempia sijoituksia itse viisuissakin ja saada karistettua surkean viisumaan mainetta. Ehkä sitten joskus kauempana tulevaisuudessa viisuvoitto voisi olla mahdollista.
Puhut ristiriitaisia kun sanot vaivaantuvasi muiden mahdottomista odotuksista ja pettymyksestä kun ne ei toteutu, ja samaan aikaan haukut hyvin menestyneen The Rasmuksen ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ristiriitaisia kun sanot vaivaantuvasi muiden mahdottomista odotuksista ja pettymyksestä kun ne ei toteutu, ja samaan aikaan haukut hyvin menestyneen The Rasmuksen ihan samalla tavalla.
Lähinnä tarkoitin sitä, että moni odotti The Rasmuksen pärjäävän paljon paremmin. Ihan yleisesti tuosta puhuttiin floppina, vaikka se kokonaiskuvassa onkin Suomelle hyvä tulos.
Siis jos suomen pitää esittää viisuissa ei-suomalaista, niin miksi suomi sitten edes osallistuisi viisuihin. Eikä silläkään pitkälle pötki, kun esitys ei vain ole hyvä. Ei ole kielestä kiinni.
Minä näin kuumaa unta viime yönä Benjaminista..
Vierailija kirjoitti:
Paskaa sanoi Pentti vaan
Ketjun kommentoijista tuli mieleen Juliet Jonesin sydän biisillä veijari ja pyhimys
Piti se nyt käydä välillä kuunteleen. 🥴
Mä innolla odotan Robinin videota, vaaleanpunaista simpukkaani samalla antaumuksella hieroen. ROBINNNN!!1
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kuumaa unta viime yönä Benjaminista..
Minäkin :-)
Vierailija kirjoitti:
Mä innolla odotan Robinin videota, vaaleanpunaista simpukkaani samalla antaumuksella hieroen. ROBINNNN!!1
Benjamin on mun mielestä kuumempi kuin Robin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit voisi sitten päättää ihan alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit voisi sitten päättää ihan alkuunsa.
Näinpä. Läähättäjät vois mennä ihan omaan ketjuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin on mun mielestä kuumempi kuin Robin.
niin on :)
Lxandra näyttää siltä kuin lintu olisi tullut kynimään otsatukan