Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
861/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lxandra näyttää siltä kuin lintu olisi tullut kynimään otsatukan

Vierailija
862/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/42Lw_xtFnOk" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä Benjamin biisissä on myös melankolinen tunnelma

(vai olenko vain masentunut)

Vierailija
864/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaivaannuttaa, kun osa suomalaisista kommentoi ehdokasbiiseihin, että ihan hyvä biisi mutta ei tällä viisuja voiteta, ja että ei sinne mitään suomenkielistä voi laittaa koska ei suomen kielellä viisuja voiteta.

Moni on UMK:n tason nousun ja yhden viisuonnistumisen (2021) myötä tainnut unohtaa, että vielä ihan muutamia vuosia sitten ainoa asia jota saatiin jännittää oli se, että ollaanko oman semifinaalimme viimeisiä vai toisiksi viimeisiä. Finaaliin ei ollut mitään asiaa. Ja vaikka The Rasmus olikin floppi, niin se on kuitenkin meidän neljänneksi paras sijoitus nykyviisuissa. Siis oikeasti: finaalissa viiden huonoimman joukossa oleminen on meidän tulosten parhaimmistoa.

Joten mitä jos pysyttäisiin kuitenkin realistisina. Ei Suomi viisuja tule voittamaan, eikä tarvitsekaan. Pääasia on mielestäni se, että löydettäisiin tekemiseen hyvä draivi, saataisiin laadukkaita ehdokasbiisejä, ja että UMK ja viisut olisi kaikenlaisille artisteille mieleinen ja houkutteleva konsepti. Nyt ollaan jo hyvällä polulla. Näin voitaisiin pikku hiljaa napata parempia sijoituksia itse viisuissakin ja saada karistettua surkean viisumaan mainetta. Ehkä sitten joskus kauempana tulevaisuudessa viisuvoitto voisi olla mahdollista.

Vierailija
865/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?

Vuorokausi vaihtuu vain klo 24.00.

Vierailija
866/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjaminin kappale on todella hyvä 9/10.

Benjamin esiintyjänä karismaattinen, osaa tanssiakin erityisen hyvin ja ulkonäköäkin riittää 8/10.

Benjaminin laulutaito 7/10. Tämä on se minun kannaltani ratkaiseva tekijä, eli miten vetää kappaleen livenä. 

Eli liveveto ratkaisee.

Vierailija
867/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä Benjamin biisissä on myös melankolinen tunnelma

(vai olenko vain masentunut)

Minulla niin ällötti se sekstailu kukkien kanssa, etten ole kuunnellut sitä ähkimistä edes loppuun. Hirvee

Vierailija
868/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee, että pitää valvoa puoleenyöhön ja yli, että nää biisit kuulee. Tai sitten pitäisi odottaa aamuun, mutta houkutus on liian suuri. Miksei klo 22 vaikka vois?

Vuorokausi vaihtuu vain klo 24.00.

Niin? Kyllä youtubessa, areenassa ja spotifyssä voi julkaista muulloinkin kuin klo 24.

Vierailija
869/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman vaivaannuttaa, kun osa suomalaisista kommentoi ehdokasbiiseihin, että ihan hyvä biisi mutta ei tällä viisuja voiteta, ja että ei sinne mitään suomenkielistä voi laittaa koska ei suomen kielellä viisuja voiteta.

Moni on UMK:n tason nousun ja yhden viisuonnistumisen (2021) myötä tainnut unohtaa, että vielä ihan muutamia vuosia sitten ainoa asia jota saatiin jännittää oli se, että ollaanko oman semifinaalimme viimeisiä vai toisiksi viimeisiä. Finaaliin ei ollut mitään asiaa. Ja vaikka The Rasmus olikin floppi, niin se on kuitenkin meidän neljänneksi paras sijoitus nykyviisuissa. Siis oikeasti: finaalissa viiden huonoimman joukossa oleminen on meidän tulosten parhaimmistoa.

Joten mitä jos pysyttäisiin kuitenkin realistisina. Ei Suomi viisuja tule voittamaan, eikä tarvitsekaan. Pääasia on mielestäni se, että löydettäisiin tekemiseen hyvä draivi, saataisiin laadukkaita ehdokasbiisejä, ja että UMK ja viisut olisi kaikenlaisille artisteille mieleinen ja houkutteleva konsepti. Nyt ollaan jo hyvällä polulla. Näin voitaisiin pikku hiljaa napata parempia sijoituksia itse viisuissakin ja saada karistettua surkean viisumaan mainetta. Ehkä sitten joskus kauempana tulevaisuudessa viisuvoitto voisi olla mahdollista.

Puhut ristiriitaisia kun sanot vaivaantuvasi muiden mahdottomista odotuksista ja pettymyksestä kun ne ei toteutu, ja samaan aikaan haukut hyvin menestyneen The Rasmuksen ihan samalla tavalla.

Vierailija
870/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ristiriitaisia kun sanot vaivaantuvasi muiden mahdottomista odotuksista ja pettymyksestä kun ne ei toteutu, ja samaan aikaan haukut hyvin menestyneen The Rasmuksen ihan samalla tavalla.

Lähinnä tarkoitin sitä, että moni odotti The Rasmuksen pärjäävän paljon paremmin. Ihan yleisesti tuosta puhuttiin floppina, vaikka se kokonaiskuvassa onkin Suomelle hyvä tulos.

Vierailija
871/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa sanoi Pentti vaan

Vierailija
872/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos suomen pitää esittää viisuissa ei-suomalaista, niin miksi suomi sitten edes osallistuisi viisuihin. Eikä silläkään pitkälle pötki, kun esitys ei vain ole hyvä. Ei ole kielestä kiinni.

Vierailija
873/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kuumaa unta viime yönä Benjaminista..

Vierailija
874/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa sanoi Pentti vaan

Ketjun kommentoijista tuli mieleen Juliet Jonesin sydän biisillä veijari ja pyhimys

Piti se nyt käydä välillä kuunteleen. 🥴

Vierailija
875/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innolla odotan Robinin videota, vaaleanpunaista simpukkaani samalla antaumuksella hieroen. ROBINNNN!!1

Vierailija
876/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin kuumaa unta viime yönä Benjaminista..

Minäkin :-)

Vierailija
877/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä innolla odotan Robinin videota, vaaleanpunaista simpukkaani samalla antaumuksella hieroen. ROBINNNN!!1

Benjamin on mun mielestä kuumempi kuin Robin.

Vierailija
878/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit voisi sitten päättää ihan alkuunsa.

Vierailija
879/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit voisi sitten päättää ihan alkuunsa.

Näinpä. Läähättäjät vois mennä ihan omaan ketjuunsa.

Vierailija
880/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin on mun mielestä kuumempi kuin Robin.

niin on :)

Ketju on lukittu.