Olen 185cm 36v mies ja alan dieetille kesää varten...Mikä olisi sopiva paino minulle? Nyt painan 96kg
Mihin painoon tähtäin? Mikä on optimipaino minulle naisen näkökulmasta ja ihanne tuon pituiselle miehelle? Mikä olisi paras tapailu/seurustelukumppanille?
Kommentit (36)
Mikä nyhverö kysyy vauvapalstalta eikä päätä itse? Mikään painonpudotus ei auta, jos olet tampio.
Sopusuhtainen paino pituudellesi on 17 kiloa.
80-85kg, riippuu onko lihasta vai ei.
75kg, jos et ole hirveä punttijannu.
Itse olen m40, pituus 179cm, paino 72kg. Hieman on talvirasvaa seassa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on lihasta nin että 90 kilosta ei ole tiputettavaa?
75kg on sopiva ja normaalipaino tuolla pituudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on lihasta nin että 90 kilosta ei ole tiputettavaa?
No mikäs siinä. Veikkaan vahvasti ettei ap:n tilanne ole tämä, kuten tuskin sinunkaan.
Vierailija kirjoitti:
pitääkö siis lihaksetkin dietata pois?
Painosi tulisi olla 78 - 82 kg jos pituutesi on 185 cm. Ei ainakaan yli 85 kiloa.
tähtää 6-7% rasvaprosenttiin, niin saanti uimarannalla on taattu
Dieetille? Salille pikemminkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näihin keskusteluihin ilmestyy aina hirveä määrä jengiä, jotka ovat 400 kiloa pelkkää lihasta, mutta ulkona näkee lähinnä vain pallon muotoisia tai luikeroita miehiä.
Mieheni on 185 cm pitkä ja painaa 72 kg. On kovassa tikissä mutta ei mikään painonnostaja. Hyvännäköinen kroppa, vatsalihakset erottuvat sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Painosi tulisi olla 78 - 82 kg jos pituutesi on 185 cm. Ei ainakaan yli 85 kiloa.
Mulla on 184cm pituudella ja 88kg painolla 8-9% rasvaprosentti, joten heittosi on kyllä täysin väärin. Riippuu henkilöstä
ei-ap
Paljonko rasvaprosentti. Jos on lihasta niin saa sota painoa ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näihin keskusteluihin ilmestyy aina hirveä määrä jengiä, jotka ovat 400 kiloa pelkkää lihasta, mutta ulkona näkee lähinnä vain pallon muotoisia tai luikeroita miehiä.
Tule katsomaan tänne, voin pyörähtää ulkona jos haluat niin näet vähän erimallista kuin yleensä...Itä-vantaa, tarkemmat tiedot jos kiinnostuit
Vierailija kirjoitti:
Paljonko rasvaprosentti. Jos on lihasta niin saa sota painoa ollakin.
Varmaan joku 16%
ap
90 kiloa - jos saat painon pysymään siinä.