Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
781/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira oli kolmas Voice of Finlandissa. Mun mielestä se oli paras.

Vierailija
782/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tässäkin nähdään että funk poppia on monen tasoista. On nuo Bruno Marsin ja Justin Timberlaken tarttuvat hitit, ja sitten on tuo Itävallan paikallaan junnaava renkutus. Toivotaan, että Robinin biisi on lähempänä ensiksi mainittujen tasoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalaiset sukujuuret tolla Keiralla on?

M a m u

Juu, mutta mistäpäin?

Vierailija
784/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinilta tulossa siis funkbiisi, jossa vaikutteita Bruno Marsilta ja Justin Timberlakelta. Jotain tämäntyyppistä siis:

Heti kun sanotaan sexy baby sexy lady tms seksi-skeidaa, niin ei kiinnosta.

Vaihtakaa jo seksi-levyä.

Vierailija
785/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin yllättynyt että tuo Peltosen kappale on jäänyt minulla kovaan soittoon. Ensi kuuntelemalta ei vakuuttanut yhtään puhumattakaan taas niin myötähäpeää aiheuttavasta musiikkivideosta... mutta kun palasin toistamiseen kuuntelemaan kappaleen niin prrskules jäin koukkuun. Mutta edelleen se liveshow voi olla taas se asia mihin tämäkin veisu tulee kaatumaan.

Keiran kappale taas ei oikein iskenyt minuun, mutta tunnistan kyllä että hänellä on kansainvälinen soundi ja melkein voisin odottaa että osaa vetää hyvän liveshown.

Vierailija
786/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiovideoiden ja itse biisivideoiden kommenttien ja niiden saamien tykkäysten mukaan Benjaminista on (ehkä jopa yllättäen) tykätty enemmän kuin Keirasta. Katsoin esim. tämän reaktiovideon Benkun biisistä, näiden tyyppien innostuneisuus on niin hauskaa ja ylitsepursuavaa. :D

Nämä Wiwibloggsin tyypit William ja Deban ovat kyllä legendaarisia. He (ja monet muut euroviisuvloggaajat) hehkuttavat paljon umk:ta sen hyvän laadun ja formaatin vuoksi. Erika Vikmanin Cicciolina sai aikaan samantyyppistä innostusta kuin Benjamin nyt, ja toissa vuonna tykkäsivät Blind Channelista tosi paljon. Viime vuonna mielipiteet menivät enemmän ristiin. William muistaakseni tykkäsi enemmän Bessistä kun taas Deban oli tosi innoissaan The Rasmuksesta

Kiinnostavaa kuulla, täytyy alkaa seuraamaan!

Vierailija
787/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osannutkaan odottaa, että Robinin biisi julkaistaan tulevana yönä. Mulla ei ole mitään odotuksia biisin suhteen.

Minä en enää muuta odotakaan kuin Robinia, muut biisit ei kiinnosta. Tässä alussa olivat jo kaikki kiinnostavat artistit.

Vierailija
788/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat odotukset portion boysilta. Tuliskohan jotain yhtä kovaa kuin vauhti kiihtyy?

Vierailija
789/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ohjelmaa, mut kävin kattomassa äsken. Laulaako ne siinä livenä? Jos laulaa, niin Keira läks viisuihin. Onhan sillä huippu ääni!

Vierailija
790/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osannutkaan odottaa, että Robinin biisi julkaistaan tulevana yönä. Mulla ei ole mitään odotuksia biisin suhteen.

Minä en enää muuta odotakaan kuin Robinia, muut biisit ei kiinnosta. Tässä alussa olivat jo kaikki kiinnostavat artistit.

Jos ihan rehellinen olen niin kaikki muut esittäjät kiinnostaa itseäni enemmän kuin Robin.

Syy on varmaan se, että Robin on kaikista tunnetuin ja eniten biisejä häneltä ollaan kuultu.

Parilta tulevalta artistilta mä en ole kuullut yhtäkään biisiä. Tietämättömyys lisää kiinnostavuutta.

Teille Robin faneille se on sitten onneksi että nämä ovat vain omat näkemykseni.

Vierailija
791/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjaminin biisi paranee mitä enemmän sitä kuuntelen. Ainaskin voisin kuvitella sitä biisiä yökerhoihin.

Vierailija
792/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa Keiran live kappaleesta "mercy"

Vierailija
793/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/42Lw_xtFnOk" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Varmaan tulossa joku järkyttävä lutkaluikautus, ei jatkoon!

Vierailija
794/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Keiran kappale ei ole riittävän hyvä hänen lauluäänelleen.

Vierailija
795/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjaminin biisi paranee mitä enemmän sitä kuuntelen. Ainaskin voisin kuvitella sitä biisiä yökerhoihin.

Pitäis avautua ekalla heti. 🙋

Vierailija
796/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos Robin muka nyt ois tehnyt jonkun hitin :D kun eii oo tullut niitä vuosiin... Uskon että Benjamin tulee voittaan Robinin näissä kisoissa.... Robinin biisi on varmaan vähä samaa kuin hänen Hard to Love eikä se ollut erityisen hyvä...

Vierailija
797/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kovasti suomenkielistä kappaletta euroviisuihin, enkä sellaista kansainväliseksi ja ei-suomalaiseksi tekeytymistä. Ei silläkään pärjää sen paremmin. Katsokaa nyt Saara Aaltoa, darudea, rasmusta

Vierailija
798/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ohjelmaa, mut kävin kattomassa äsken. Laulaako ne siinä livenä? Jos laulaa, niin Keira läks viisuihin. Onhan sillä huippu ääni!

Onneksi sinä et päätä, muuten jumbo-sija odottaisi

Vierailija
799/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Keira tempaista hitin tästä joka tapauksessa! Niin helposti se näköjään käy

Vierailija
800/34469 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Benjamin ei pääse jatkoon,orkidean nuolemiset ym.ei todellakaan näytä hyvältä isoilla lavoilla.

Ketju on lukittu.