UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
En ymmärrä miks Käre on laitettu vikaksi. Kären lavarakennelma on tosi helppo käsiteltävä jos vertaa lortikan grilliin jonka esiintuomisessa on kutistettunakin työ ja tuska.
Kären show'ssa on konfetteja eikä niitä ehtis siivoamaan lavalta.
Laitanpa popparit nyt paukkumaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!
Ja tartun Fantan Etelän hedelmät juomaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!
Myös irtonamujakin on tähän iltaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!
Ja keskityn euroviisuihin niinku...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin omistautunut tälle ketjulle, kuin euroviisu -ketjulle. Sen kerran kun kirjoitin ihan asiallisesti euroviisu -ketjuun niin viestini poistettiin. Toistamiseen kun asiallinen viestini poistettiin niin sain tarpeekseni koko ketjusta.
Täällä on jotenkin parempi ilmapiiri.
Kun euroviisut alkaa niin taidanpa vain keskittyä ohjelmaan niin keskittyminen euroviisujen seuraamiseen ei häiriinny.
Keskittyminen on joko palstailussa tai euroviisujen seuraamisessa. Tuun sitten huomenissa kertomaan fiilikseni ekasta semistä.
Erikoinen kokemus. Minusta mielipiteet on kyllä lytätty ensisijaisesti juuri tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Käre on laitettu vikaksi. Kären lavarakennelma on tosi helppo käsiteltävä jos vertaa lortikan grilliin jonka esiintuomisessa on kutistettunakin työ ja tuska.
Kären show'ssa on konfetteja eikä niitä ehtis siivoamaan lavalta.
Ei ole konfetteja.
Vierailija kirjoitti:
Ja tartun Fantan Etelän hedelmät juomaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!Myös irtonamujakin on tähän iltaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!
Kivan kuuloista. Oon vähän kateellinen😃
Huhhuh mitkä lantionliikkeet Bojanilla tuossa Jokeroutin instastooryssa. Stooryn ylläreunassa lukee 10......😳🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000009573931.html
Bojan Käärijän kainaloon nukkumaan ja katsomaan yhdessä Salkkareita
Ei Käärijä uskaltaisi puhua noin, jos hänen puoleltaan jutussa olisi jotain syvempää meneillään.
Mä en nyt puhu hänestä, vaan ihan yleisellä tasolla kysyn, kuinka monesti on myöhemmin tarinoitu näitä "en halunnut myöntää itsellenikään" 😏 Vaikka Ansku ja Ellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tartun Fantan Etelän hedelmät juomaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!Myös irtonamujakin on tähän iltaan niinku Cha cha cha cha cha cha chaa!
Popparit epäonnistu. Mikroni on liian pieni niiden poppareiden valmistukseen. Poppari pussi ei pyöri mikrossa. Nyt kiristää nuppia. Hemmetti kun pitää olla iso mikro, jotta saa poppareita syödä 😫
Tuntuu kuin mikään ei onnistu. Toivottavasti Käärijä pääsee sentään finaaliin.
Tyydyn karkkiin ja limuun ja grillisipsien pohjiin.
Nyt se alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popparit epäonnistu. Mikroni on liian pieni niiden poppareiden valmistukseen. Poppari pussi ei pyöri mikrossa. Nyt kiristää nuppia. Hemmetti kun pitää olla iso mikro, jotta saa poppareita syödä 😫
Nyt se alkaa!
Mäpä hain täyden pussin grillisipsejä, turkinpippureita ja makuvettä. 😝
Mutta pääseekö Bojanin bändi finaaliiin jos kaikki äänestää Lukea?
Vierailija kirjoitti:
Mutta pääseekö Bojanin bändi finaaliiin jos kaikki äänestää Lukea?
Ei me voida äänestää Sloveniaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se alkaa!
Mäpä hain täyden pussin grillisipsejä, turkinpippureita ja makuvettä. 😝
Kiva!
Mun pitää mennä poppareita syömään porukoitteni luokse tulevana lauantaina euroviisujen ajaksi.
Aika räjähtävä aloitus tälle semille!
Nyt keskityn vain ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000009573931.html
Bojan Käärijän kainaloon nukkumaan ja katsomaan yhdessä Salkkareita
Ei Käärijä uskaltaisi puhua noin, jos hänen puoleltaan jutussa olisi jotain syvempää meneillään.
Mä en nyt puhu hänestä, vaan ihan yleisellä tasolla kysyn, kuinka monesti on myöhemmin tarinoitu näitä "en halunnut myöntää itsellenikään" 😏 Vaikka Ansku ja Ellu.
Mulle vaan tuli mieleen, ettei Käärijä välitä ollenkaan niin paljon. Ja toisaalta, pitäähän sen nähdä, että toinen on ihastunut ja menee höpöttämään tuollaisia. Joo oot oikeassa, tuollaistakin tapahtuu, että ei halua itselleenkään myöntää.
Helsingin rautatieaseman lyhdynkannattajat puettiin Käärijän boleroihin ja hauskoihin pimeässä hohtaviin dildoihin!
Ainoon oikeen cha cha chaan teki muua Irwin.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain kiinnostaa vielä Käärijän pituus - tematiikka niin tässä klipissä vähän kättä pidempää.
Katri on ilmoittanut olevansa 168 ja tässä uudessa klipissä kummatki vierekkäin. Katrilla jalassa lenkkarit, Käärijällä ne omat paksjpohjakenkänsä.
https://www.instagram.com/reel/CsA9lMWJ9DJ/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Eikös Katri ole 151 cm? Joskus heistä oli tanssija-Anskun kanssa yhteinen juttu ja siinä sanottiin että molemmat n. 150 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain kiinnostaa vielä Käärijän pituus - tematiikka niin tässä klipissä vähän kättä pidempää.
Katri on ilmoittanut olevansa 168 ja tässä uudessa klipissä kummatki vierekkäin. Katrilla jalassa lenkkarit, Käärijällä ne omat paksjpohjakenkänsä.
https://www.instagram.com/reel/CsA9lMWJ9DJ/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Eikös Katri ole 151 cm? Joskus heistä oli tanssija-Anskun kanssa yhteinen juttu ja siinä sanottiin että molemmat n. 150 cm.
Korjaus, n. 160 cm, ei 150.
Mä oon jotenkin omistautunut tälle ketjulle, kuin euroviisu -ketjulle. Sen kerran kun kirjoitin ihan asiallisesti euroviisu -ketjuun niin viestini poistettiin. Toistamiseen kun asiallinen viestini poistettiin niin sain tarpeekseni koko ketjusta.
Täällä on jotenkin parempi ilmapiiri.
Kun euroviisut alkaa niin taidanpa vain keskittyä ohjelmaan niin keskittyminen euroviisujen seuraamiseen ei häiriinny.
Keskittyminen on joko palstailussa tai euroviisujen seuraamisessa. Tuun sitten huomenissa kertomaan fiilikseni ekasta semistä.