Kevät ja haluan tuoksuja kotiini.
Ja viherkasveja. Huone tuoksuja, vessan raikastimia, hyvän hajuista käsitiski ainetta ym. Muita?
Kommentit (24)
Haluan joka vuodenaikana eri tuoksuja. Nyt talven lämpimät omenakanelit korvataan kukkaistuoksuilla. Kesällä jotain hedelmäisen raikasta. Syksyllä taas mausteisia tuoksuja
Mä tein just piiiiiitkästä aikaa vispipuuroa. Kyllä tuoksu puolukat hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan joka vuodenaikana eri tuoksuja. Nyt talven lämpimät omenakanelit korvataan kukkaistuoksuilla. Kesällä jotain hedelmäisen raikasta. Syksyllä taas mausteisia tuoksuja
Olen myös hajuvesi hullu. Ap
Tein kvinosslaattia, sitruunan mehu tuoksui hyvältä!
Tuore multa kun kylvin esikasvatussiemenet, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Hyvän tuoksuisen dödönkin löysin eilen. Ap
Mikä dödö!??
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä dödö!??
Paradiso
Osta pussillinen kanankakkaa, siinä tuoksuu kasvu ja kevät!
Osta tasetti, onko se sarjanarsissi toiselta nimeltään. Mulla kukkii komeasti ja ihmettelin, mikä haisee ihan raadolle ja huussin aluselle. No se, sai kyydin parvekkeelle. Siinä tuoksua!
Vierailija kirjoitti:
Osta tasetti, onko se sarjanarsissi toiselta nimeltään. Mulla kukkii komeasti ja ihmettelin, mikä haisee ihan raadolle ja huussin aluselle. No se, sai kyydin parvekkeelle. Siinä tuoksua!
Hyi Ap
Ap:n on pakko olla trolli. Kukaan ei voi kulkea ilman avustajaa tuollaisella kirjoitustaidolla.
Ritualsin Hibiscus Dream on ihana. Tuli lahjana suihkutettava huonetuoksu, ja menee kyllä jatkoon. Tämä on tosin private collection -tuote, joten ei välttämättä ole pysyvä tuote.
Muuten mulla on olohuoneessa Yozakura-tuoksutikut ja vessassa Ritual of Hammam -tikut.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n on pakko olla trolli. Kukaan ei voi kulkea ilman avustajaa tuollaisella kirjoitustaidolla.
Mikä oli väärin kirjoitettu? Ap
Poltan suitsukkeita joka ilta, eri tuoksuisia eri vuodenaikoina. En ole vielä pahanhajuisiin törmännyt.
Kohta menen suihkuun ja käytän ruusuntuoksuista suihkusaippuaa. Ap
Kutsu joku haiseva lärvä kylään, niin tulee kotoisat aromit asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu joku haiseva lärvä kylään, niin tulee kotoisat aromit asuntoon.
Nyt ei puhuttu sinun kodistasi ja hygieniatasostasi, ap rakastaa hyviä tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Kohta menen suihkuun ja käytän ruusuntuoksuista suihkusaippuaa. Ap
Mulla on Ritual of Ayurveda -suihkuöljyä. On myös pullo Ritual of Hammam-suihkuöljyä, mutta siinä on eukalyptusta ja se viilentää liikaa kun ulkona on koleaa.
T: tuo Rituals tyyppi ylempää