Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
32901/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 3 t semiin

Vierailija
32902/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään Prismassa Käärijä paitoja naisten vaatepuolella. Yhdissä paidoissa on Käärijän kuva ja toisenlaisissa paidoissa Pina Coladaa It's Crazy, It's Party teksteillä.

Onko teillä mitään Käärijä aiheista vaatetta olemassa?

Itse vilkaisin niitä, mutta en kehdannut kävellä naisten puolelle.

Onko ne edes mitenkään sukupuolitettuja paitoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32903/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti myös silmään siitä sauna/valkoiset markkinointibokserit videosta, jossa Bojan on Käärijän takana ilman paitaa, miten vakavana oli, kun Käärijä haisteli saamiansa boksereita ja muut bändin jäsenet naureskelivat sille paljon. Voi toki olla jostain käytännön asiasta/keskittyi muuhun tms., mutta mulle tuli mieleen, voiko siinäkin olla yritystä näyttää vähemmän innokkaalta, kun kuvaus on päällä, tai jännittää Kn läsnäoloa vähemmissä vaatteissa. Oli vain aika eri viba ku tuossa yllä olevassa kuvassa:D

Vierailija
32904/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten että tossa sauna videossa kun Jere sanoo että "saunaan mennään kyllä normisti alasti, mutta ei tällä kertaa, mennään sitten kun tulet Suomeen" niin Bojan taas vaihteeksi alkaa hihitellä, peittää kädellä silmänsä ja punastuu.

Jep. Jos Bojan olisi nainen, kukaan ei edes enää kyselisi mitään.

Vierailija
32905/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tuo youtube sitten suosittelee mulle 😂

Vierailija
32906/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten että tossa sauna videossa kun Jere sanoo että "saunaan mennään kyllä normisti alasti, mutta ei tällä kertaa, mennään sitten kun tulet Suomeen" niin Bojan taas vaihteeksi alkaa hihitellä, peittää kädellä silmänsä ja punastuu.

Ei tietenkään. :D "tuohan on täysin normaalia ei-ihastuneen heteron käytöstä" - mitä nyt tossakin videossa bändi kaverit vieressä sen sijaan ei reagoi yhtään mitenkään Kärtsän naku vitseihin.

Vierailija
32907/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bojan ei ymmärrä suomalaista saunakulttuurii. Kaikki on aina ihan järkyttyneitä suomalaisten alasti olosta saunassa

Vierailija
32908/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bojan ei ymmärrä suomalaista saunakulttuurii. Kaikki on aina ihan järkyttyneitä suomalaisten alasti olosta saunassa

Jännä että tuollainen reaktio tulee ainoalta henkilöltä joka itseasiassa tuntee Kärtsän. Bändikaverit ei häntä tunne läheskään yhtä hyvin ja silti he eivät reagoi mitenkään tämän sauna vitseihin. Heidän jos joidenkin luulisi häkeltyvän eikä Bojanin.

Vierailija
32909/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin tänään Prismassa Käärijä paitoja naisten vaatepuolella. Yhdissä paidoissa on Käärijän kuva ja toisenlaisissa paidoissa Pina Coladaa It's Crazy, It's Party teksteillä.

Ihan unisex-paitoja ne taitaa olla, väljän mallisia menee niin naisille kuin miehille. Varmaan naisten puolella siksi, että enemmän naiset ostelee sellaisia ja fanittaa Käärijää. Mutta miksei miehillekin :)

Vierailija
32910/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse en ole mikään näiden "shippaaja", ihan huvinvuoksi katselen kuten muutakin Käärijä-sisältöä, mutta mielestäni Bojan on kyllä ihan selvästi ihastunut. Muistan joskus töistä, kun pari toisiinsa ihastunutta työkaveria käyttäytyi vähän vastaavasti (tosin ujommin kuten moni suomalainen) ja kyllä sen huomasi kilometrin päähän. Käärijästä tuntuu tykkäävän vähän kaikki niin ei ole edes ihme jos mieskin häneen ihastuu, ja emme tiedä muutenkaan onko Bojan esim. biseksuaali.

Lisäksi nuo kaikki koskettelut videoilla ym. on helppo pistää tämän bromance-jutun piikkiin, niin ei herätä yhtä suurta ihmetystä kuin ilman somekontenttia.

Vierailija
32911/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on yltiöflirtti kaikkien kanssa ja halailee. mitä etelämmäksi mennään ja Slovenia alkaa lähestyä jo välimerta niin sitä enemmän iholla ollaan, näin kärjistys Toki samanlaista pilkettä silmäkulmassa ja intoa kuin Käärijän kanssa ei joka ihmisen kanssa näe 😄 mutta joidenkin kaverien kans näin on

Vierailija
32912/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on yltiöflirtti kaikkien kanssa ja halailee. mitä etelämmäksi mennään ja Slovenia alkaa lähestyä jo välimerta niin sitä enemmän iholla ollaan, näin kärjistys Toki samanlaista pilkettä silmäkulmassa ja intoa kuin Käärijän kanssa ei joka ihmisen kanssa näe 😄 mutta joidenkin kaverien kans näin on

Kenen muun kanssa punastelee?

Vierailija
32913/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ottaa päikkärit, mutta uni ei tullut.

Vähän päälle neljä tuntia tuli viime yönä nukuttua ja tuli töissäkin puolitoista tuntia ylitöitäkin tehtyä, eikä ruokapaussiakaan ollut töissä.

Sitten kaiken tämän päälle pitäisi jaksaa katsoa euroviisuja. Huh huh, rankka ilta tulossa ja mielen päällä pina colada. Järkevämpää olisi mun nukkua, mutta tätä päivää olen niiiin odottanut. Vieläpä Käärijä esiintyy viimeisenä 😫

Vierailija
32914/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, muille on yltiöflirtti. Ei ole sellainen Jeren kanssa vaan herttainen ja symppis. Bojan on aina muiden kanssa se "pomo", eniten äänessä ja johtaa tilannetta. Käärijän kanssa tilanne ihan päinvastoin.

Vierailija
32915/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan unisex-paitoja ne taitaa olla, väljän mallisia menee niin naisille kuin miehille. Varmaan naisten puolella siksi, että enemmän naiset ostelee sellaisia ja fanittaa Käärijää. Mutta miksei miehillekin :)

Kotikisakatsomoon sopisi sellainen paita.

Itse sitten voisin ensikerralla ostaa sen pina colada paidan, jos vain Käärijä pääsee finaaliin.

Toivottavasti ei ole liian kalliita paitoja.

Vierailija
32916/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle neljä tuntia tuli viime yönä nukuttua ja tuli töissäkin puolitoista tuntia ylitöitäkin tehtyä, eikä ruokapaussiakaan ollut töissä.

Sitten kaiken tämän päälle pitäisi jaksaa katsoa euroviisuja. Huh huh, rankka ilta tulossa ja mielen päällä pina colada. Järkevämpää olisi mun nukkua, mutta tätä päivää olen niiiin odottanut. Vieläpä Käärijä esiintyy viimeisenä 😫

En ymmärrä miks Käre on laitettu vikaksi. Kären lavarakennelma on tosi helppo käsiteltävä jos vertaa lortikan grilliin jonka esiintuomisessa on kutistettunakin työ ja tuska.

Vierailija
32917/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miks Käre on laitettu vikaksi. Kären lavarakennelma on tosi helppo käsiteltävä jos vertaa lortikan grilliin jonka esiintuomisessa on kutistettunakin työ ja tuska.

Onkohan esitykset aikataulutettuja, niin että joku tietäisi mihin aikaan Käärijä esiintyy?

Voisi laittaa herätyksen siihen aikaan.

Vierailija
32918/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä-otsatukan voi myös tatuoida halutessaan:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12019991/Balding-man-gets-FR…

Tuolla tuskin on kuitenkaan käärijä ihanteena.

Vierailija
32919/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan esitykset aikataulutettuja, niin että joku tietäisi mihin aikaan Käärijä esiintyy?

Voisi laittaa herätyksen siihen aikaan.

Ei kai mitään tarkkaa tietoa ole. Mutta ennen Käärijää on 14 esitystä, joista jokainen 3 min ja päälle vielä alku/välipöhinät ja puheet. Ei ainakaan ennen 22.45 esiinny.

Vierailija
32920/34469 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairasta homokarnevaalia suomeen jos voittaa

Ketju on lukittu.