UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijä on sellainen ihminen, jonka pitää saada 'aikaa käydä läpi ja sulatella' asiat, muuten ei jaksa. Ite samanlainen.
Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢
Käärijä saisi tulla mun makuuhuoneeseen käärimään tiedätte kyllä mitä :D <3
Tän ketjun muiden fanittajien kanssa pitäs perustaa joku oma yksityinen ryhmä, missä voitais kuolata yhdessä. XD
Vierailija kirjoitti:
Tuo boleron luovutus on nyt YouTubessakin ja siellä on kommentti:
"look, i dont understand the finnish, ok? Did i watch whole video for Kaarija's cute face and gentle and humble personality? f to the yeah.Look at him, he should be protected by UNESCO"
Ihana :D
Ihana kommentti :) sellaiselta, joka ei edes osaa suomea, mutta Käärijän symppis olemus tulee silti "läpi".
Aika hauskaa, kun tuolla ig-kommenteissa on about 15-vuotiaita faneja jotka sanoo Käärijää kuumaksi. Toisaalta eivät he väärässäkään ole T. 19v
Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.
Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)
No kato nyt vaikka sitä live-esitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)
No kato nyt vaikka sitä live-esitystä!
Makuja on monia, onneksi. Minusta kääris on hyvä esiintyjä, mutta mieluummin tyyliin Prince tai Tim Minchin, eli hyvä, mutta lähinnä ammatillisesti. Tosin ehkä hänellä on vielä vähän matkaa noihin jälkimmäisiin, mutta trendi on nousujohteinen. Pitäisi nyt vähän taukoa, tai viisuihin mennessä ei hänestä ole jäljellä kuin märkä rätti.
Vierailija kirjoitti:
Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.
Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cpxc9UbIJBH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Noniin, Käärijän uusi julkaisu. Väsymys kolkuttaa ovella.
Tuo eilinen hallitsematon toimittajamylly oli viimeinen pisara, sen huomasi heti sen jälkeen Stoorysta silmien ilmeestä.
Enemmän kiinnittää huomiota se, että kieli on nyt vaihtunut englanniksi!
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun muiden fanittajien kanssa pitäs perustaa joku oma yksityinen ryhmä, missä voitais kuolata yhdessä. XD
Mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)
Olen sitä itseltänikin monta kertaa kysynyt, miksi näen/koen hänet hottiksena. Vieläpä erittäin sellaisena. Kaikkea ei näemmä voi selittää
Myös monet homomiehet näkevät hänet erittäin hottiksena, tässä reaktio parhaasta päästä😅
Misu Angelique kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia
Ottaisin suihin(!) 👄
Ymmärrän, mutta moment ei ehkä oo ihan paras mahdollinen jos burn out kurkkiii niskassa........Annappa ukon nyt levähtää
Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!
Ihasteluketjuja yritettiin jo, mut ne pilasivat alapeukuttalaimat, joten ehkä yksityinen ryhmä ois parempi. Siellä vois jutella sellaisiakin, mitä tänne ei viitti laittaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!
Ihasteluketjuja yritettiin jo, mut ne pilasivat alapeukuttalaimat, joten ehkä yksityinen ryhmä ois parempi. Siellä vois jutella sellaisiakin, mitä tänne ei viitti laittaa. :D
*alapeukuttajalaumat, tarkoitin
Tuo boleron luovutus on nyt YouTubessakin ja siellä on kommentti:
"look, i dont understand the finnish, ok? Did i watch whole video for Kaarija's cute face and gentle and humble personality? f to the yeah.Look at him, he should be protected by UNESCO"
Ihana :D