Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21301/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo boleron luovutus on nyt YouTubessakin ja siellä on kommentti:

"look, i dont understand the finnish, ok? Did i watch whole video for Kaarija's cute face and gentle and humble personality? f to the yeah.Look at him, he should be protected by UNESCO"

Ihana :D

Vierailija
21302/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on sellainen ihminen, jonka pitää saada 'aikaa käydä läpi ja sulatella' asiat, muuten ei jaksa. Ite samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21303/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢

Vierailija
21304/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä saisi tulla mun makuuhuoneeseen käärimään tiedätte kyllä mitä :D <3

Vierailija
21305/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun muiden fanittajien kanssa pitäs perustaa joku oma yksityinen ryhmä, missä voitais kuolata yhdessä. XD

Vierailija
21306/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo boleron luovutus on nyt YouTubessakin ja siellä on kommentti:

"look, i dont understand the finnish, ok? Did i watch whole video for Kaarija's cute face and gentle and humble personality? f to the yeah.Look at him, he should be protected by UNESCO"

Ihana :D

Ihana kommentti :) sellaiselta, joka ei edes osaa suomea, mutta Käärijän symppis olemus tulee silti "läpi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21307/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa, kun tuolla ig-kommenteissa on about 15-vuotiaita faneja jotka sanoo Käärijää kuumaksi. Toisaalta eivät he väärässäkään ole T. 19v

Vierailija
21308/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21309/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)

Vierailija
21310/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)

No kato nyt vaikka sitä live-esitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21311/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)

No kato nyt vaikka sitä live-esitystä!

Makuja on monia, onneksi. Minusta kääris on hyvä esiintyjä, mutta mieluummin tyyliin Prince tai Tim Minchin, eli hyvä, mutta lähinnä ammatillisesti. Tosin ehkä hänellä on vielä vähän matkaa noihin jälkimmäisiin, mutta trendi on nousujohteinen. Pitäisi nyt vähän taukoa, tai viisuihin mennessä ei hänestä ole jäljellä kuin märkä rätti.

Vierailija
21312/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.

Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21313/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Cpxc9UbIJBH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Noniin, Käärijän uusi julkaisu. Väsymys kolkuttaa ovella.

Tuo eilinen hallitsematon toimittajamylly oli viimeinen pisara, sen huomasi heti sen jälkeen Stoorysta silmien ilmeestä.

Enemmän kiinnittää huomiota se, että kieli on nyt vaihtunut englanniksi!

Vierailija
21314/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun muiden fanittajien kanssa pitäs perustaa joku oma yksityinen ryhmä, missä voitais kuolata yhdessä. XD

Mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21315/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)

Olen sitä itseltänikin monta kertaa kysynyt, miksi näen/koen hänet hottiksena. Vieläpä erittäin sellaisena. Kaikkea ei näemmä voi selittää

Vierailija
21316/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monet homomiehet näkevät hänet erittäin hottiksena, tässä reaktio parhaasta päästä😅

Vierailija
21317/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misu Angelique kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia

Ottaisin suihin(!) 👄

Ymmärrän, mutta moment ei ehkä oo ihan paras mahdollinen jos burn out kurkkiii niskassa........Annappa ukon nyt levähtää

Vierailija
21318/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!

Vierailija
21319/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!

Ihasteluketjuja yritettiin jo, mut ne pilasivat alapeukuttalaimat, joten ehkä yksityinen ryhmä ois parempi. Siellä vois jutella sellaisiakin, mitä tänne ei viitti laittaa. :D

Vierailija
21320/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!

Ihasteluketjuja yritettiin jo, mut ne pilasivat alapeukuttalaimat, joten ehkä yksityinen ryhmä ois parempi. Siellä vois jutella sellaisiakin, mitä tänne ei viitti laittaa. :D

*alapeukuttajalaumat, tarkoitin

Ketju on lukittu.