Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21261/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

  Itse asiassa juuri nyt pitää takoa, kun rauta on kuuma. Euroviisuesiintyjän elämänkaari on kovin lyhyt, se kestää karsintavoitosta viisuihin ja jatkuu vain, jos sijoitus on tarpeeksi hyvä. Antaa Käärijän nyt olla mediassa niin paljon kuin sielu sietää, tämähän sitä kuuminta hottista uutisaikaa juuri on. Eihän hän itse edes omasta mediatilastaan vastaa. Toimittajathan sen päättävät, uutisoivatko vai eivät.

Mutta jos sielu ei siedä.

Vaikutti eilisessä tapaamisessa siltä että oli epämukavuusalueellaan.

Vähän kiusallista katsottavaa. Mitenhän kestää mediapyörityksen Liverpoolissa.

Eilinen tapaaminen oli kylläkin lajissaan ainutlaatuinen, eihän tuollaiseen pysty valmistautumaan mitenkään, ei tuohon ollut mitään käsikirjoitusta. Liverpoolissa tuskin mennään ventovieraiden ihmisten koteihin kuvaamaan.

Vierailija
21262/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.

Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.

Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.

Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaan

Täällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21263/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.

Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.

Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.

Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaan

Täällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......

Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.

Vierailija
21264/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.

Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.

Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.

Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaan

Täällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......

Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.

Tuohon leikkiin en lähde mukaan. Leikkikää te, jotka koette tarvitsevanne sitä.

Todellisuus on tarpeeksi kiihottavaa.

Vierailija
21265/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.

Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.

Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.

Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaan

Täällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......

Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.

Tätä kuraa on jo Damiano-ketjussa riittävästi.

Vierailija
21266/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Yle Helsingin klippi eilisestä "hihanhausta" on kiva ja symppis 💛

https://www.instagram.com/reel/CpwcmPxqHBB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21267/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.

Vierailija
21268/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi pikkupojat oli söpöjä ja ihanaa kun saivat tavata fanituksensa kohteen. Äitikin veti hyvin ja mokkapalat epäilemättä hyviä... Mut ihan kun ois jäänyt vähän sivuosaan se, että vaikkei se mies asun kanssa ottanutkaan somekuvia tai ollut paistattelemassa mediassa, hänen ansiotahan on että Käärijä sai asunsa takaisin 😅 Thänk juu veri mats ny sullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21269/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:

https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…

Vierailija
21270/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:

https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…

Hyvä haastis.

Mutta mitä katto liveklippejä, Käärijän presenssi oli liikkuvampi ja eläväisempi pari vuotta-vuosi sitten . Ikä/mukavuudenhalu painaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21271/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.

Voi ei, sinne lavallehan kävelee puolityhjä ilmapallonkuori..joka sanoo suun avatessaan pfffhhhhhhh

Vierailija
21272/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:

https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…

Pyörremyrsky-efekti. Totta, sehän se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21273/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.

Voi, eikö nyt euroviisupyörityksessä nyt olisi tarpeeksi, en toivoisi mitään nopeasti tuotettua cheek-kuraa. Eihän hyvää musiikkia synny jos on koko ajan tuli persuksen alla ja dollarinkuvat silmissä (levy-yhtiöllä)

Vierailija
21274/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:

https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…

Ai kääryle on rumpali(kin) 😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21275/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.

Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.

Totta muuten. Olisi varmasti ollut mukavampi tavata rauhassa sunnuntai-iltana ja kun naapurin poikakin vielä odotti tapaavansa Kärtsän.

Höpsistä pussiin. Kivempi se on perheen muksuille, että saatiin kuvakin hienosti iltapäivälehtiin ja tehtiin uutinen asiasta. Ovat nyt mediajulkkiksia, mikäs sen reteempää. Minä ainakin suon sen heille mielelläni. Suloisia lapsia, ja Käärijälläkin hymy huulessa! Mainiota, mainiota!

Kärtsä oli kyllä ihanan kohtelias ja pitkäpinnainen vastatessaan toimittajien kysymyksiin. Olis varmaan halunnu tavata perheen privatisti ja lähtee sit, kun kiirettä piisaa.

Vierailija
21276/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.

Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.

Totta muuten. Olisi varmasti ollut mukavampi tavata rauhassa sunnuntai-iltana ja kun naapurin poikakin vielä odotti tapaavansa Kärtsän.

Höpsistä pussiin. Kivempi se on perheen muksuille, että saatiin kuvakin hienosti iltapäivälehtiin ja tehtiin uutinen asiasta. Ovat nyt mediajulkkiksia, mikäs sen reteempää. Minä ainakin suon sen heille mielelläni. Suloisia lapsia, ja Käärijälläkin hymy huulessa! Mainiota, mainiota!

Kärtsä oli kyllä ihanan kohtelias ja pitkäpinnainen vastatessaan toimittajien kysymyksiin. Olis varmaan halunnu tavata perheen privatisti ja lähtee sit, kun kiirettä piisaa.

Minä en olisi päästänyt iltapäivähaaskalintuja kotiini. En kyllä syytä tästä tätä Kirsiä, ne ryökäleet änkivät varmaan puoliväkisin, niin kun heillä on tapana. Esim. soittivat että ovat jo matkalla, ja sitten Kirsi ei kehdannut kieltäytyä.

Vierailija
21277/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.

Onneksi aikaa säästyy siinä, ettei miehenä tarvitse sährätä meikkien ja kampausten kanssa.

Vierailija
21278/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.

Vierailija
21279/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.

Ihmisten huomio ja energia menee nyt voittajaan ja uusiin kykyihin, ja tietysti muiden maiden karsintoihin ja voittajiin. Kyllä varmaan vielä huomio tasoittuu, kunhan tämä tilanne rauhoittuu.

Vierailija
21280/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.

Hänen musiikki jotenkin tylsää ja tasapaksua. Ääni kyllä hyvä. En usko että viihtyisin hänen keikallaan.

Ketju on lukittu.