UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaan
Täällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Vierailija kirjoitti:
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaanTäällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaanTäällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.
Tuohon leikkiin en lähde mukaan. Leikkikää te, jotka koette tarvitsevanne sitä.
Todellisuus on tarpeeksi kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaanTäällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Ja sitten Käärija katsoi Annaliisaa kulmainsa alta ja nuolaisi huuliaan.....Annaliisa tunsi, kuinka irtautuu ruumiistaan. Mutta voi ei, joku toikin Käärijälle vain pullon kylmää olutta lavalle.
Tätä kuraa on jo Damiano-ketjussa riittävästi.
Tää Yle Helsingin klippi eilisestä "hihanhausta" on kiva ja symppis 💛
https://www.instagram.com/reel/CpwcmPxqHBB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Kyllä noi pikkupojat oli söpöjä ja ihanaa kun saivat tavata fanituksensa kohteen. Äitikin veti hyvin ja mokkapalat epäilemättä hyviä... Mut ihan kun ois jäänyt vähän sivuosaan se, että vaikkei se mies asun kanssa ottanutkaan somekuvia tai ollut paistattelemassa mediassa, hänen ansiotahan on että Käärijä sai asunsa takaisin 😅 Thänk juu veri mats ny sullekin.
Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:
https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…
Vierailija kirjoitti:
Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:
https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…
Hyvä haastis.
Mutta mitä katto liveklippejä, Käärijän presenssi oli liikkuvampi ja eläväisempi pari vuotta-vuosi sitten . Ikä/mukavuudenhalu painaa?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Voi ei, sinne lavallehan kävelee puolityhjä ilmapallonkuori..joka sanoo suun avatessaan pfffhhhhhhh
Vierailija kirjoitti:
Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:
https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…
Pyörremyrsky-efekti. Totta, sehän se on!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Voi, eikö nyt euroviisupyörityksessä nyt olisi tarpeeksi, en toivoisi mitään nopeasti tuotettua cheek-kuraa. Eihän hyvää musiikkia synny jos on koko ajan tuli persuksen alla ja dollarinkuvat silmissä (levy-yhtiöllä)
Vierailija kirjoitti:
Kiva haastattelu parin vuoden takaa Käärijästä:
https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…
Ai kääryle on rumpali(kin) 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.
Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.
Totta muuten. Olisi varmasti ollut mukavampi tavata rauhassa sunnuntai-iltana ja kun naapurin poikakin vielä odotti tapaavansa Kärtsän.
Höpsistä pussiin. Kivempi se on perheen muksuille, että saatiin kuvakin hienosti iltapäivälehtiin ja tehtiin uutinen asiasta. Ovat nyt mediajulkkiksia, mikäs sen reteempää. Minä ainakin suon sen heille mielelläni. Suloisia lapsia, ja Käärijälläkin hymy huulessa! Mainiota, mainiota!
Kärtsä oli kyllä ihanan kohtelias ja pitkäpinnainen vastatessaan toimittajien kysymyksiin. Olis varmaan halunnu tavata perheen privatisti ja lähtee sit, kun kiirettä piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.
Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.
Totta muuten. Olisi varmasti ollut mukavampi tavata rauhassa sunnuntai-iltana ja kun naapurin poikakin vielä odotti tapaavansa Kärtsän.
Höpsistä pussiin. Kivempi se on perheen muksuille, että saatiin kuvakin hienosti iltapäivälehtiin ja tehtiin uutinen asiasta. Ovat nyt mediajulkkiksia, mikäs sen reteempää. Minä ainakin suon sen heille mielelläni. Suloisia lapsia, ja Käärijälläkin hymy huulessa! Mainiota, mainiota!
Kärtsä oli kyllä ihanan kohtelias ja pitkäpinnainen vastatessaan toimittajien kysymyksiin. Olis varmaan halunnu tavata perheen privatisti ja lähtee sit, kun kiirettä piisaa.
Minä en olisi päästänyt iltapäivähaaskalintuja kotiini. En kyllä syytä tästä tätä Kirsiä, ne ryökäleet änkivät varmaan puoliväkisin, niin kun heillä on tapana. Esim. soittivat että ovat jo matkalla, ja sitten Kirsi ei kehdannut kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Onneksi aikaa säästyy siinä, ettei miehenä tarvitse sährätä meikkien ja kampausten kanssa.
Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.
Ihmisten huomio ja energia menee nyt voittajaan ja uusiin kykyihin, ja tietysti muiden maiden karsintoihin ja voittajiin. Kyllä varmaan vielä huomio tasoittuu, kunhan tämä tilanne rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.
Hänen musiikki jotenkin tylsää ja tasapaksua. Ääni kyllä hyvä. En usko että viihtyisin hänen keikallaan.
Eilinen tapaaminen oli kylläkin lajissaan ainutlaatuinen, eihän tuollaiseen pysty valmistautumaan mitenkään, ei tuohon ollut mitään käsikirjoitusta. Liverpoolissa tuskin mennään ventovieraiden ihmisten koteihin kuvaamaan.