Miten juhlit Vappua?
Oletko menossa laulamaan, grillaamaan vai veneilemään?
Kommentit (29)
Sääennuste lupaa lämmintä ja aurinkoista, joten menen kävelemään kaupungille ja katselemaan juhlatunnelmaa. Käyn varmaan avaamassa kotimaisen terassikauden. Vapunpäivänä käyn Ullanlinnanmäellä juomassa skumppaa ja kiertelen kaupungilla.
Eli samaa kuin lähes joka vappu, ellei ole oltu reissussa tai satanut vettä kaatamalla.
Simaa jo on, vaimo varmaan tekee perunasalaattia makkaran kyytipojaksi.
Juon pullon viinaa ja kuuntelen työväenlauluja.
En tunne yhtään Vappua, Valpun olen joskus tavannut.
Yhtä tarpeellinen kuin kesä/talviaika
Laitan terassin kesäkuntoon ja grillataan, saunotaan sekä nautitaan kuohuvaa.
En mitenkään enää. Turha juhla ja ei jaksa, kun niin monta vappua takana.
Vietän valkoista vapua trollaten palstalla.
Suomalaisen työn muistojuhla. Juon bissee ja rokkaan.
Nukun. En pukeudu. Olen kotona.
En vastaa kuin valituille henkilöille sähköisesti tai puhelimitse, jos siis sattuu huvittamaan.
Ihanaa.
Oon itekseni aaton kotona, käyn lenkillä jos jaksan. Oon nenä vinossa kun tutut laittavat hauskaa vappua -viestejä. Pahimmassa tapauksessa joku pususelfie kullan kanssa tai kuvia katetusta juhlapöydästä. Miks pitää kettuilla kun tietävät että olen yksin.
Olen koko vapun töissä ja hoidan juoppohulluja ja heidän tapaturmiaan.
Päivällä menen alumnina hengailemaan ainejärjestön vapputapahtumaan, minkä jälkeen menen seuraamaan professorin uittoa torille. Illemmalla menen Valkeisenlammelle, jossa on yleensä tosi paljon porukkaa vappuna. Sen jälkeen voi tapahtua ihan mitä vaan.
Syömällä nakkeja ja perunasalaattia.
Vappupäivänä meen kaupungille käveleen että saan tuuletettua ylioppilaslätsää.;) Vesipullo ja karkkia mukaan niin ei tartte jonotella mihinkään.
En mitenkään. Juon pari lasillista simaa, siinä ainoa asia, josta huomaan vapun, hah!
Olen laittanut simaa käymään, mutta muita suunnitelmia ei vielä ole.