Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21341/34469 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.

Vierailija
21342/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.

Ei kiitos mitään prse edellä puuhun..eiku Suom-kuva edellä puuhun -virityksiä.

Hän on Käärijä Vantaalta ja osallistuu omana itsenään kisoihin, jossa etsitään uusia mieleenjääviä lauluja -ja laittaa Euroopan bailaamaan. Mitåän Suomi-kuvaa ole oikeastu olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21343/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aivan loppu, loppu

Mut en haluaisi vielä luovuttaa

Mä oon aivan loppu, loppu

On se kyllä rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

Nyt mun on pakko saada välikuolaus

Hei, anna mulle minsa hei,

mä lupaan, että tää muija

on kohta täysissä järjissään

Vierailija
21344/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle näissä euroviisuissa aluksi ei oikein tuntunut ilmestyvän hyviä biisejä mutta koska ilmestyi Suomen ja Serbian biisit niin hitsi että meno alkoi paranemaan. Myöskin Itävalta on ihana :)

Juu tuo Serbiankin biisi on ihana! Ja esittäjä kanssa tosi symppis ja vaatimaton kun nähnyt pikku haastattelupätkiä.

Serbia ei ole hyvä. Ankea, synkkä, mitätön, lahjaton esittäjä,tosijuntti ja vaatimaton.

Vierailija
21345/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan loppu, loppu

Mut en haluaisi vielä luovuttaa

Mä oon aivan loppu, loppu

On se kyllä rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

Nyt mun on pakko saada välikuolaus

Hei, anna mulle minsa hei,

mä lupaan, että tää muija

on kohta täysissä järjissään

Aikuiset ihmiset...

Vierailija
21346/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan loppu, loppu

Mut en haluaisi vielä luovuttaa

Mä oon aivan loppu, loppu

On se kyllä rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

Nyt mun on pakko saada välikuolaus

Hei, anna mulle minsa hei,

mä lupaan, että tää muija

on kohta täysissä järjissään

Aikuiset ihmiset...

Älä jaksa olla niin tosikko. Ei elämä oo niin vakavaa kuten Kärtsä sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21347/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

Vierailija
21348/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan loppu, loppu

Mut en haluaisi vielä luovuttaa

Mä oon aivan loppu, loppu

On se kyllä rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

Nyt mun on pakko saada välikuolaus

Hei, anna mulle minsa hei,

mä lupaan, että tää muija

on kohta täysissä järjissään

Aikuiset ihmiset...

Älä jaksa olla niin tosikko. Ei elämä oo niin vakavaa kuten Kärtsä sanoo.

Kärtsä on voinu sanoo noin, mutta se on apinoinut ton lauseen Portion Boysin biisistä Elämän ABC. Kunnia tosta lauseesta sille jolle kunnia kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21349/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vähän nyt saa kuumotella kuumaakin kuumempaa Käärijää t. Ei todellakaan teini enää 😋

Te, joita kuumottaa - onkohan teillä vaihtarit  aluillaan (hedelmällisyys laskusuunnassa)?

Vierailija
21350/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

no nyt ne purkaukset on painunu jo sopivasti ketjussa... vaara ohi toistaiseksi.

Ehkä ne vois merkata vaikka jollain symbolilla, esim 💋, jotta fiksuina ja hillittyinä itseään pitävät aikuiset osaisivat skipata ja välttää kaikenlaiset liian jännittävät mielikuvat

For Club Annaliisa's only !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21351/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.

Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.

Pöntön katse.

Vaikka ihminen ei sellainen olekaan, miksi antaa noilla ilmeillään ja töpsötyksellään juntin ja pöntön ihmisen kuvan itsestään. Vai onko sittenkin oikeasti sellainen?

Ne ei istu esitykseen, vaan tekevät siitä jotenkin hyvin vastemielisen ja iljettävän..

Vierailija
21352/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

Mikäs puuveistos sinå olet? Sex and hugs and cha cha chaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21353/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.

Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.

Pöntön katse.

Vaikka ihminen ei sellainen olekaan, miksi antaa noilla ilmeillään ja töpsötyksellään juntin ja pöntön ihmisen kuvan itsestään. Vai onko sittenkin oikeasti sellainen?

Ne ei istu esitykseen, vaan tekevät siitä jotenkin hyvin vastemielisen ja iljettävän..

No voi niitä hioa vielä. Saas nähdä mitä sahausta ja siksakkia ja twerkkausta Loreenin on kehitettävä, jollei saa lupaa 1800 kg:n barbequegrillilleen

Vierailija
21354/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan loppu, loppu

Mut en haluaisi vielä luovuttaa

Mä oon aivan loppu, loppu

On se kyllä rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

Nyt mun on pakko saada välikuolaus

Hei, anna mulle minsa hei,

mä lupaan, että tää muija

on kohta täysissä järjissään

"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21355/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)

 On. Todella kaukaa.

Vähän samaa kuin siinä, että jotkut rakastuvat rikollisiin ja alkavat kirjoitella heille vankilaan. Ovat varmoja että vain heidän rakkautensa pelastaa käpälälautaan joutuneen.

Ja edelleen, joidenkin kohdalle kumppaniksi valikoituu kerta toisensa jälkeen päihteiden käyttäjä tai huonosti kohteleva ihminen.

Voisi silloin miettiä, onko itsellä joku ihme hoivaamis- tai suojeluvietti aikuisia ihmisiä kohtaan kun vetää puoleensa ongelmia.

Vierailija
21356/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

Meepäs neuvomaan noita kuolaavia viisugaytäkin! Niitä nimittäin riittää! Euroviisut nyt on semmoset. PikkuHeidit ja Carolat kasarille.

Vierailija
21357/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.

Vtut vie. Tuommoset päälleliimatut asetelmat vain ahdistaa artisteja ja vie keskittymistä omasta suorituksesta

Vierailija
21358/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.

Vierailija
21359/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.

Lisää vielä että tarkemmin ajatellen luonteeltaan se ei kyllä ole "tavis" joten varmaan se erityisyys tulee siitä.

Vierailija
21360/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä ketju on vajonnut taas näihin kuolaamisjuttuihin???

Ketju on lukittu.