UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.
Ei kiitos mitään prse edellä puuhun..eiku Suom-kuva edellä puuhun -virityksiä.
Hän on Käärijä Vantaalta ja osallistuu omana itsenään kisoihin, jossa etsitään uusia mieleenjääviä lauluja -ja laittaa Euroopan bailaamaan. Mitåän Suomi-kuvaa ole oikeastu olemassakaan.
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle näissä euroviisuissa aluksi ei oikein tuntunut ilmestyvän hyviä biisejä mutta koska ilmestyi Suomen ja Serbian biisit niin hitsi että meno alkoi paranemaan. Myöskin Itävalta on ihana :)
Juu tuo Serbiankin biisi on ihana! Ja esittäjä kanssa tosi symppis ja vaatimaton kun nähnyt pikku haastattelupätkiä.
Serbia ei ole hyvä. Ankea, synkkä, mitätön, lahjaton esittäjä,tosijuntti ja vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään
Aikuiset ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissäänAikuiset ihmiset...
Älä jaksa olla niin tosikko. Ei elämä oo niin vakavaa kuten Kärtsä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissäänAikuiset ihmiset...
Älä jaksa olla niin tosikko. Ei elämä oo niin vakavaa kuten Kärtsä sanoo.
Kärtsä on voinu sanoo noin, mutta se on apinoinut ton lauseen Portion Boysin biisistä Elämän ABC. Kunnia tosta lauseesta sille jolle kunnia kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vähän nyt saa kuumotella kuumaakin kuumempaa Käärijää t. Ei todellakaan teini enää 😋
Te, joita kuumottaa - onkohan teillä vaihtarit aluillaan (hedelmällisyys laskusuunnassa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
no nyt ne purkaukset on painunu jo sopivasti ketjussa... vaara ohi toistaiseksi.
Ehkä ne vois merkata vaikka jollain symbolilla, esim 💋, jotta fiksuina ja hillittyinä itseään pitävät aikuiset osaisivat skipata ja välttää kaikenlaiset liian jännittävät mielikuvat
For Club Annaliisa's only !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.
Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.
Pöntön katse.
Vaikka ihminen ei sellainen olekaan, miksi antaa noilla ilmeillään ja töpsötyksellään juntin ja pöntön ihmisen kuvan itsestään. Vai onko sittenkin oikeasti sellainen?
Ne ei istu esitykseen, vaan tekevät siitä jotenkin hyvin vastemielisen ja iljettävän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Mikäs puuveistos sinå olet? Sex and hugs and cha cha chaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääris on kuumis myös keskiikäisten mielestä ja semmonen lutunen niinkuin joku koiranpentu.
Joo siis tuo koiranpentumaisuus tulee monesti mieleen sen katseesta. :D Mun mielestä Käärijä myös näyttää ystävällisemmälle ja suloisemmalle tuolla mustalla tukalla ja parralla. Niissä vanhemmissa kuvissa ruskeilla hiuksilla ilman partaa tuli vähän sellainen pelimies-fiilis. Erityisesti niissä missä ei ole pottatukkaa, googlaamalla hakusanalla "käärijä tuuliviiri" löytyy semmoinen kuva jostain vanhan biisin kannesta. Kyllä hänelle toi pottamalli sopii paremmin.
Pöntön katse.
Vaikka ihminen ei sellainen olekaan, miksi antaa noilla ilmeillään ja töpsötyksellään juntin ja pöntön ihmisen kuvan itsestään. Vai onko sittenkin oikeasti sellainen?
Ne ei istu esitykseen, vaan tekevät siitä jotenkin hyvin vastemielisen ja iljettävän..
No voi niitä hioa vielä. Saas nähdä mitä sahausta ja siksakkia ja twerkkausta Loreenin on kehitettävä, jollei saa lupaa 1800 kg:n barbequegrillilleen
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään
"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joku näkee tuon söpön tontun jonain hottiksena? Ihan mahtavaa jos näin on, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua. :)
On. Todella kaukaa.
Vähän samaa kuin siinä, että jotkut rakastuvat rikollisiin ja alkavat kirjoitella heille vankilaan. Ovat varmoja että vain heidän rakkautensa pelastaa käpälälautaan joutuneen.
Ja edelleen, joidenkin kohdalle kumppaniksi valikoituu kerta toisensa jälkeen päihteiden käyttäjä tai huonosti kohteleva ihminen.
Voisi silloin miettiä, onko itsellä joku ihme hoivaamis- tai suojeluvietti aikuisia ihmisiä kohtaan kun vetää puoleensa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Meepäs neuvomaan noita kuolaavia viisugaytäkin! Niitä nimittäin riittää! Euroviisut nyt on semmoset. PikkuHeidit ja Carolat kasarille.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.
Vtut vie. Tuommoset päälleliimatut asetelmat vain ahdistaa artisteja ja vie keskittymistä omasta suorituksesta
Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.
Vierailija kirjoitti:
Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.
Lisää vielä että tarkemmin ajatellen luonteeltaan se ei kyllä ole "tavis" joten varmaan se erityisyys tulee siitä.
Mistähän syystä ketju on vajonnut taas näihin kuolaamisjuttuihin???
Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.