UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän Käärijä pärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.
Joo, ja toivottavasti IL/IS älysivät lähteä, kun käytiin kahville ja mokkapaloille
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että Lxandra on joutunut perumaan Turun ja Tampereen keikkansa, jotka olisivat olleet tällä viikolla. Harmi, ettei hänelle sitten kai tullut kunnon nostetta UMK:sta. Hoiti homman kuitenkin mun mielestä ihan hyvin, ehkä vain on persoonana vähemmän räiskyvä kuin moni muu osallistuja.
Tuntemattoman artistin osa umk:ssa voi olla kova. Itse en esim muistanut enää ollenkaan jotain youngbloodia joka osallistui viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän Käärijä pärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.
Joo, ja toivottavasti IL/IS älysivät lähteä, kun käytiin kahville ja mokkapaloille
IL ja IS kutsuivat itse itsensä ottamalla yhteyttä tähän äippään joka ei kehdannut/halunnut kieltää. Luulen että pudas ainakin on tottunut vähän parempiin kakkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaanTäällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Mä kirjotin tämmöisiä teini-ikäisenä yhdestä kuumasta miesnäyttelijästä. :D No kohta Kärtsällekin on varmaan omat sivut tämmöselle materiaalille. Jos ei Suomessa, niin varmaan sitten ulkomailla. Käärijähän sano jossain haastiksessa, että on harkinnut (puolivitsillä varmaan mut) OnlyFans-tilin avaamista, sieltä sitä materiaalia sitten sais revittyäkin vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Ja muutotkin ollut vielä päällä. Tällä äijällä on melkonen meno päällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän Käärijä p ärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.
Hehän odotti kuulemma "enemmän kuin joulupukkia."
Oiski käyttäytynyt niinku pukki tässä laulussa "jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat, nyt tulee turpaan kaikille, myös isälle ja äidille" :D Lol (Joulupukki puree ja lyö)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Ja muutotkin ollut vielä päällä. Tällä äijällä on melkonen meno päällä.
Ja sit ku ottaa huomioon sen sairauden kuitenkin, kai siinäkin PITÄS olla jotain periaatteessa rajoittavia juttuja. Ei hyvää päivää!
Toivottavasti Käärijä nyt ihan oikeasti osaa ottaa myös aikaa lepäämiseen. Ymmärrän, että pitää takoa, kun rauta on kuumaa, mutta lepo on silti tärkeää terveydenkin kannalta. Sitä paitsi me halutaan nähdä viisuissa energinen ja hyvinvoiva esiintyjä, emme jo ennen viisuja uuvahtanutta artistia. Mä muistan, kun esiinnyin uupuneena, niin ohjaaja sanoi, että vaikka esitin energistä, mun silmistä näkyi tyhjyys ja väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon seuraillu Instassa kun aikoinani diggailin Sunrise Avenueta ja Samu Haberia ja opiskelin samalla saksaa, kun saksalaiset harcorefanit kirjoitti "fanfiction" otsikoilla tod kuumottavia "kertomuksiaan" Samusta ja hänen kuvitteellisista tyttö/jopa poikaystävistä Instan tukkoon.
Ja jatko-osia riitti. Ja kommenttikentässä kommentoitiin ihan, kuin tosielämän taoahtumia.
Aikuisetkin ihmiset, ihan pimeetä porukkaa.
Nykyäänhän ne on hävinny kun Samu jossain määrin ukkoontunut vuosien mittaanTäällä ei sentään vielä esiinny vastaavaa "novelli"kulttuiria......
Mä kirjotin tämmöisiä teini-ikäisenä yhdestä kuumasta miesnäyttelijästä. :D No kohta Kärtsällekin on varmaan omat sivut tämmöselle materiaalille. Jos ei Suomessa, niin varmaan sitten ulkomailla. Käärijähän sano jossain haastiksessa, että on harkinnut (puolivitsillä varmaan mut) OnlyFans-tilin avaamista, sieltä sitä materiaalia sitten sais revittyäkin vielä enemmän.
..ja tuohta. Pannaan kuolaajat maksamaan.
Kohta menee kaksi miljoonaa rikki ESC-kanvalla Kärtsällä. Nyt 1,9, miljoonaa katselukertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Ja muutotkin ollut vielä päällä. Tällä äijällä on melkonen meno päällä.
Ja sit ku ottaa huomioon sen sairauden kuitenkin, kai siinäkin PITÄS olla jotain periaatteessa rajoittavia juttuja. Ei hyvää päivää!
Toden totta. Mitäs sitä turhaan sormeaan nostaa? Kyllähän noita läpimurtoja on aina uusi nurkan takana odottamassa. Muuttokin tietty kestää päivätolkulla kun on kamaa parin kartanollisen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainitsi eilen klo 17 jälkeen, että pitää tästä lähteä vielä studioon uuden musan tekoon. Tekeekö hän siis paraikaa albumia? Huh. Siihen päälle vielä keikat, pre-partyt ulkomailla, haastattelut, dokumentin teko ja muut kissanristiäiset. Ja toki pitää myös suunnitella ja harjoitella Liverpoolin lavashowta ja siihen päälle ilmeisesti englanninkielen treenamistakin. Toivottavasti saisi pidettyä edes yhden vapaapäivän viikossa.
Ja muutotkin ollut vielä päällä. Tällä äijällä on melkonen meno päällä.
Ja sit ku ottaa huomioon sen sairauden kuitenkin, kai siinäkin PITÄS olla jotain periaatteessa rajoittavia juttuja. Ei hyvää päivää!
Toden totta. Mitäs sitä turhaan sormeaan nostaa? Kyllähän noita läpimurtoja on aina uusi nurkan takana odottamassa. Muuttokin tietty kestää päivätolkulla kun on kamaa parin kartanollisen verran.
No ehkä tuo kommentti nyt oli vähän turhan kauhisteleva, mutta mun mun mielestä on tärkeää silti antaa aikaa levolle ihan jo sen terveydenkin kannalta. Mä oon muuttanut myös yksiöistä ja tiedän, että sekin on jo stressaavaa ja kuormittavaa. Sitä tavaraa on yllättävän paljon ihan jo pienessäkin asunnossa.
Ai, kun pääsisin takaisin parin kuukauden päähän.
Hetkeen, kun avaan Cha Cha Chaa linkin ensimmäistä kertaa, että no kuunnellaanpa nyt tämä sitten. Ja kun avaan ensimmäiset Käärijä-haastattelut.
Onko tuostakin entisestä elämästa vasta noin vähän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun pääsisin takaisin parin kuukauden päähän.
Hetkeen, kun avaan Cha Cha Chaa linkin ensimmäistä kertaa, että no kuunnellaanpa nyt tämä sitten. Ja kun avaan ensimmäiset Käärijä-haastattelut.
Onko tuostakin entisestä elämästa vasta noin vähän aikaa?
Mä vähän kaipaan tota aikaa. :D En kuluttanut silloin liikaa vapaa-aikaani Käärijä-materiaalin tuijottamiseen....
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun pääsisin takaisin parin kuukauden päähän.
Hetkeen, kun avaan Cha Cha Chaa linkin ensimmäistä kertaa, että no kuunnellaanpa nyt tämä sitten. Ja kun avaan ensimmäiset Käärijä-haastattelut.
Onko tuostakin entisestä elämästa vasta noin vähän aikaa?
Entinen elämä, indeed. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun pääsisin takaisin parin kuukauden päähän.
Hetkeen, kun avaan Cha Cha Chaa linkin ensimmäistä kertaa, että no kuunnellaanpa nyt tämä sitten. Ja kun avaan ensimmäiset Käärijä-haastattelut.
Onko tuostakin entisestä elämästa vasta noin vähän aikaa?
Mä vähän kaipaan tota aikaa. :D En kuluttanut silloin liikaa vapaa-aikaani Käärijä-materiaalin tuijottamiseen....
Mä en kaipaa takaisin. Niin paljon työtä (tai aikaa) tähän pisteeseen, että pahin pakkomielle on jo takana. Mä en jaksaisi tätä uudestaan. Oon ollut ihan loppu. LOPPU!
Joo, alkaa kyllästymään ja olemaan muut mielenkiinnon kohteet. Mikä on ihan terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun pääsisin takaisin parin kuukauden päähän.
Hetkeen, kun avaan Cha Cha Chaa linkin ensimmäistä kertaa, että no kuunnellaanpa nyt tämä sitten. Ja kun avaan ensimmäiset Käärijä-haastattelut.
Onko tuostakin entisestä elämästa vasta noin vähän aikaa?
Mä vähän kaipaan tota aikaa. :D En kuluttanut silloin liikaa vapaa-aikaani Käärijä-materiaalin tuijottamiseen....
Mä en kaipaa takaisin. Niin paljon työtä (tai aikaa) tähän pisteeseen, että pahin pakkomielle on jo takana. Mä en jaksaisi tätä uudestaan. Oon ollut ihan loppu. LOPPU!
Kiitos, tämä antoi toivoa. :D
https://www.instagram.com/p/Cpxc9UbIJBH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Noniin, Käärijän uusi julkaisu. Väsymys kolkuttaa ovella.
Tuo eilinen hallitsematon toimittajamylly oli viimeinen pisara, sen huomasi heti sen jälkeen Stoorysta silmien ilmeestä.
Hyvinhän Käärijä pärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.