UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Joo, perustakaa Käärijälle oma ihasteluketju ja kaikki kuolaamiset sinne, kiitos!
Relaa! Kirjoita väliin vaikka jotain vaikka muuta musajuttua. Kyllä meidän Käärijä-tyttöjen "Välikuolaamiset" sinne taaemmas silmistä painuu......Ainakin vähäksi aikaa 😂💋
" Välikuolaaminen" Lol. Uudet sanat biisiin
Cha Cha Cha on nyt rikkonut Spotifyssä 8 miljoonan kuuntelun rajapyykin!
Lisäksi biisi on noussut tänään viraalilistoille IRLANNISSA (sija 11.) ja PORTUGALISSA (sija 15.).
Koko maailman viraalilistalla sinnittelee edelleen, nyt noussut taas hieman laskettuaan jonkin aikaa, tänään sijalla 17.
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
No kyllä vähän nyt saa kuumotella kuumaakin kuumempaa Käärijää t. Ei todellakaan teini enää 😋
Vierailija kirjoitti:
" Välikuolaaminen" Lol. Uudet sanat biisiin
Voi ei 😂 Tää oli tän päivän paras.
Norjan ja Ruotsin viisujen useampi kommentoi, että tämä vuosi on pohjoismaiden taistelu ja erityisesti Suomen, Norjan ja Ruotsin. Tulee olemaan kuulemma eeppinen kamppailu.
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Pitäähän sitä meidän jonnekin energiaa purkaa, ettei Käärijän posti täyty kokonaan kiihkeistä annaliisoista.
Mäkin kaipaan sitä umk-aikaa, kun Käärijästä ei ensin tiennyt mitään ja sitten tuli Cha cha cha. Tosin en edes ekalla kuuntelulla edes pitänyt siitä, mutta luin jostain että Käärijä ihailee Rammsteinia ja annoin kappaleelle uuden mahdollisuuden. Sittenhän se iskikin. Ihminen joka tykkää Rammsteinista ei voi olla paha.
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa on keritty jo veikata UMK:n tuloksetkin:
1. Robin
2. Lxandra
3. Benjamin
4. Portion Boys
5. Kuumaa
6. Keira Lundström
7. Käärijä
Lähdin fiilistelemään ihan ketjun alkupäätä. Käärijää veikattiin vikaksi. :D
Kihii....kiva se käännekohta ketjussa, kun random nobody Käärijä räjäyttikin tajunnat :)
Vierailija kirjoitti:
Norjan ja Ruotsin viisujen useampi kommentoi, että tämä vuosi on pohjoismaiden taistelu ja erityisesti Suomen, Norjan ja Ruotsin. Tulee olemaan kuulemma eeppinen kamppailu.
Dramaattiset naiset ja söppänä Käärijä <3
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on nyt rikkonut Spotifyssä 8 miljoonan kuuntelun rajapyykin!
Lisäksi biisi on noussut tänään viraalilistoille IRLANNISSA (sija 11.) ja PORTUGALISSA (sija 15.).
Koko maailman viraalilistalla sinnittelee edelleen, nyt noussut taas hieman laskettuaan jonkin aikaa, tänään sijalla 17.
Muuten Cha Cha Cha on Israelin viraalilistan ykkönen!
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tulee mielikuva, että tyyppi haisee tuhkakupilta.
Tuleeko vieläkin tämä mielikuva? XD Tämä kommentti siis vähän ennen Cha Cha Cha:n julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tulee mielikuva, että tyyppi haisee tuhkakupilta.
Tuleeko vieläkin tämä mielikuva? XD Tämä kommentti siis vähän ennen Cha Cha Cha:n julkaisua.
Eikös se nuuskaa ainakin niin voihan vähän haistakin.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ MITÄ MITÄ TAPAHTUU
SUOMI ON VOITTAMASSA EUROVIISUT
(Ainakin yleisöäänet)
Ja minä luulin, että tämä vuosi olisi geneeristen tylsien biisien vuosi, ja sitten tulee jotakin parempaa ja omaperäisempää kuin ikinä. Ei ole tuntunut tältä since Lordi.
Tää käännekohta on ketjussa on paras. Edelleen tuntuu tältä, vaikka en tätä kommenttia kirjoittanut.
Mulle näissä euroviisuissa aluksi ei oikein tuntunut ilmestyvän hyviä biisejä mutta koska ilmestyi Suomen ja Serbian biisit niin hitsi että meno alkoi paranemaan. Myöskin Itävalta on ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle näissä euroviisuissa aluksi ei oikein tuntunut ilmestyvän hyviä biisejä mutta koska ilmestyi Suomen ja Serbian biisit niin hitsi että meno alkoi paranemaan. Myöskin Itävalta on ihana :)
Juu tuo Serbiankin biisi on ihana! Ja esittäjä kanssa tosi symppis ja vaatimaton kun nähnyt pikku haastattelupätkiä.
Tää ketju on UMK voittajan kotipesä! Ja saahan tänne luonnollisesti jotain musiikkiinkin/muiden kisaajien nykypuuhiin/viisuihin liittyvää kirjoitella