UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
Vierailija kirjoitti:
Pyroshow Cha cha cha:n tahtiin 🔥🔥🔥
Hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.
Kyllähän se tiesi että toimittajat siellä odottaa... pojut oli eilen peruneet futisharkat kun odottivat Kärtsää niin kyllä toi on looginen selitys että boleron haku siirrettiin että media ehtii mukaan. En usko että olisi muuten perunut eilistä.
Ja sitten näissä on se, että tyyppiä tuntemattomat pääsee ILän kommenttikenttiin näihin kommentoimaan näitä mielipiteitåän. Ettå "Siinä taas uusi tyrkky" yms.
Kyllä oma Insta/Tiktokki on Kärtsän omin foorumi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
Ai niinku Erika Vikmanin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.
Kyllähän se tiesi että toimittajat siellä odottaa... pojut oli eilen peruneet futisharkat kun odottivat Kärtsää niin kyllä toi on looginen selitys että boleron haku siirrettiin että media ehtii mukaan. En usko että olisi muuten perunut eilistä.
Kuopion keikka oli la/su yönä, kai sekin nyt jotakin vaikutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
Ja Erika nyt tuskin mitään uhka on, koska Kärtsä ei taida olla ihan hänen miesmakuunsa. Taitaa Erika katsella vähän vanhempia rock-äijiä ja iskelmätähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
Ja Erika nyt tuskin mitään uhka on, koska Kärtsä ei taida olla ihan hänen miesmakuunsa. Taitaa Erika katsella vähän vanhempia rock-äijiä ja iskelmätähtiä.
Yhäkin, ei Erika Vikman. Yksityishenkilöitä joten en todella ala heidän nimiään laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.
Onko tämä sitten seuraava kohu? Käärijä tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvista instassa?
En katsellut UMK:n lähetyksiä, joten ihmettelin ihmettelemästä päästyäni, miten tuo Keira on niin suorastaan törkeän hyvän näköinen, melkein vetää vertoja länsinaapurin afrotaustaisille.
Selitys on näköjään perin simppeli: hän on ruotsinkielinen, mikä selvisi minulle just äskön, kun hän aloitti vierailunsa Eftär Niiussa! ; )
Mitenhän me saatais teille ihan omat elämät, ettei koko elämä olisi keskustelupalstoilla muiden elämän setvisiä ja telkkarin humpuuki ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.
Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin
Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.
Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.
Ei pistä jarruja niin kauan kuin rahaa tulee. Pitäähän ne rouvan turkikset, timantit ja skumpat maksaa.
Yrittää peitellå vähäpukeisten naisten tykkäämisillään vaan sitä, ettå tykkää pojista.
Ylelläkin on video tästä boleron luovutuksesta. Ja Hesarissa kans juttua Maikkarilla Käärijä taas haastattelee satunnaisia ihmisiä Vantaalla ja kyselee, mitä mieltä on Suomen edustajasta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää peitellå vähäpukeisten naisten tykkäämisillään vaan sitä, ettå tykkää pojista.
Kyllä Ylis tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)
Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!
No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon
En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.
Onko tämä sitten seuraava kohu? Käärijä tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvista instassa?
No sanohan se jo siinå valheenpaljastuskoneessa, että onhan niitå (naisia) nyt kiva katella :) (mitå lähettelevät sen postin tukkoon)
No itse en pahemmin noita lehtiä lue, niin ei tule klikkailtua. Eikä tässä ole kyse niinkään minusta, vaan yritin ajatella asiaa vähän laajemminkin, siis niiden ihmisten kannalta, jotka ei ole niin Käärijä-huumassa kuin me täällä. Enkä ole tässä Käärijää asiasta syyttänyt, vaan nimenomaan osoitin toiveeni ennen kaikkea median suuntaan. Toki tänne on tullut ihan hyviä kommentteja siitä, että nyt Käärijänkin kannattaa ottaa lankoja enemmän omaan käsiin median suhteen ja keskittyä enemmän siihen oma somesisältönsä tuottamiseen, kun sieltä mäkin häntä eniten seuraan.