Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21221/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

Heh, kannattaa se syyttävä sormi osoittaa ihan lukioita päin. Mediahan tekee juttuja ilmiöistä joille löytyy kysyntää. Älkää klikkailko niitä otsikoita auki jos ette halua saada yliannostusta Käärijästä. Hänestä ei kirjoiteta juttuja jos lukijoita ei löydy.

No itse en pahemmin noita lehtiä lue, niin ei tule klikkailtua. Eikä tässä ole kyse niinkään minusta, vaan yritin ajatella asiaa vähän laajemminkin, siis niiden ihmisten kannalta, jotka ei ole niin Käärijä-huumassa kuin me täällä. Enkä ole tässä Käärijää asiasta syyttänyt, vaan nimenomaan osoitin toiveeni ennen kaikkea median suuntaan. Toki tänne on tullut ihan hyviä kommentteja siitä, että nyt Käärijänkin kannattaa ottaa lankoja enemmän omaan käsiin median suhteen ja keskittyä enemmän siihen oma somesisältönsä tuottamiseen, kun sieltä mäkin häntä eniten seuraan.

Vierailija
21222/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21223/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

Vierailija
21224/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyroshow Cha cha cha:n tahtiin 🔥🔥🔥

Hieno.

Vierailija
21225/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.

Kyllähän se tiesi että toimittajat siellä odottaa... pojut oli eilen peruneet futisharkat kun odottivat Kärtsää niin kyllä toi on looginen selitys että boleron haku siirrettiin että media ehtii mukaan. En usko että olisi muuten perunut eilistä.

Vierailija
21226/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten näissä on se, että tyyppiä tuntemattomat pääsee ILän kommenttikenttiin näihin kommentoimaan näitä mielipiteitåän. Ettå "Siinä taas uusi tyrkky" yms.

Kyllä oma Insta/Tiktokki on Kärtsän omin foorumi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21227/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

Vierailija
21228/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

Ai niinku Erika Vikmanin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21229/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.

Vierailija
21230/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

Live-lähetyksessä kävi kyllä ilmi, että tosi nopeasti ne toimittajat oli keksineet lähteä paikalle. Käärijä oli myös selvästi yllättynyt siitä pienimuotoisesta lehdistötilaisuudessa, mutta hienosti selvisi tilanteessa.

Kyllähän se tiesi että toimittajat siellä odottaa... pojut oli eilen peruneet futisharkat kun odottivat Kärtsää niin kyllä toi on looginen selitys että boleron haku siirrettiin että media ehtii mukaan. En usko että olisi muuten perunut eilistä.

Kuopion keikka oli la/su yönä, kai sekin nyt jotakin vaikutti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21231/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

Ja Erika nyt tuskin mitään uhka on, koska Kärtsä ei taida olla ihan hänen miesmakuunsa. Taitaa Erika katsella vähän vanhempia rock-äijiä ja iskelmätähtiä.

Vierailija
21232/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

Ja Erika nyt tuskin mitään uhka on, koska Kärtsä ei taida olla ihan hänen miesmakuunsa. Taitaa Erika katsella vähän vanhempia rock-äijiä ja iskelmätähtiä.

Yhäkin, ei Erika Vikman. Yksityishenkilöitä joten en todella ala heidän nimiään laittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21233/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.

Onko tämä sitten seuraava kohu? Käärijä tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvista instassa?

Vierailija
21234/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsellut UMK:n lähetyksiä, joten ihmettelin ihmettelemästä päästyäni, miten tuo Keira on niin suorastaan törkeän hyvän näköinen, melkein vetää vertoja länsinaapurin afrotaustaisille. 

Selitys on näköjään perin simppeli: hän on ruotsinkielinen, mikä selvisi minulle just äskön, kun hän aloitti vierailunsa Eftär Niiussa!  ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21235/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän me saatais teille ihan omat elämät, ettei koko elämä olisi keskustelupalstoilla muiden elämän setvisiä ja telkkarin humpuuki ohjelmia.

Vierailija
21236/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.

Ei pistä jarruja niin kauan kuin rahaa tulee. Pitäähän ne rouvan turkikset, timantit ja skumpat maksaa.

Vierailija
21237/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää peitellå vähäpukeisten naisten tykkäämisillään vaan sitä, ettå tykkää pojista.

Vierailija
21238/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelläkin on video tästä boleron luovutuksesta. Ja Hesarissa kans juttua Maikkarilla Käärijä taas haastattelee satunnaisia ihmisiä Vantaalla ja kyselee, mitä mieltä on Suomen edustajasta.

Vierailija
21239/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää peitellå vähäpukeisten naisten tykkäämisillään vaan sitä, ettå tykkää pojista.

Kyllä Ylis tietää.

Vierailija
21240/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten Käärijä tykkäilee Instassa suhteellisen vähäpukeisten naisten kuvista. VOIVAT toki olla vain ystäviä ja kuvista on tykätty ajattelematta sen enempää mutta en itse sietäisi moista mieheltäni. :)

Anyways, onnea Kärtsälle viisuihin!

No Erika Vikmania ei lasketa. Se on sen digattava, josta sai kipinän hakea koko UMKhon

En puhunut Erika Vikmanista enkä muistakaan julkisuudessa esiintyneistä henkilöistä.

Onko tämä sitten seuraava kohu? Käärijä tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvista instassa?

No sanohan se jo siinå valheenpaljastuskoneessa, että onhan niitå (naisia) nyt kiva katella :) (mitå lähettelevät sen postin tukkoon)

Ketju on lukittu.