Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21201/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

Vierailija
21202/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Mietin myös tuota viisujen jälkeistä aikaa. Ymmärrän kyllä, että jos on tehnyt omaa juttua pienellä rahalla jo vuosia ja sitten osuu jackpot kohdalle, niin haluaa kääriä kaiken mikä lähtee irti kun pystyy. Toivottavasti Käärijä ei lähde ihan kaikkiin levy-yhtiöiden tms. ideoihin ja tempauksiin mukaan, tai kohta se on jo laulamassa sienistä ja poikien pussaamisesta Haberin vierellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21203/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

  Itse asiassa juuri nyt pitää takoa, kun rauta on kuuma. Euroviisuesiintyjän elämänkaari on kovin lyhyt, se kestää karsintavoitosta viisuihin ja jatkuu vain, jos sijoitus on tarpeeksi hyvä. Antaa Käärijän nyt olla mediassa niin paljon kuin sielu sietää, tämähän sitä kuuminta hottista uutisaikaa juuri on. Eihän hän itse edes omasta mediatilastaan vastaa. Toimittajathan sen päättävät, uutisoivatko vai eivät.

Vierailija
21204/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista että on paljon nyt julkisuudessa varsinkin kun meillä ei paljon uusia mielenkiintoisia julkkiksia ole.. mut itse olen sitä mieltä että on siinä riskikin että ihmisiä alkaa ärsyttää jos ihan joka risaus ja liike uutisoidaan. Keikkoja kyllä kannattaa painaa minkä ehtii ja jaksaa.

Vierailija
21205/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

  Itse asiassa juuri nyt pitää takoa, kun rauta on kuuma. Euroviisuesiintyjän elämänkaari on kovin lyhyt, se kestää karsintavoitosta viisuihin ja jatkuu vain, jos sijoitus on tarpeeksi hyvä. Antaa Käärijän nyt olla mediassa niin paljon kuin sielu sietää, tämähän sitä kuuminta hottista uutisaikaa juuri on. Eihän hän itse edes omasta mediatilastaan vastaa. Toimittajathan sen päättävät, uutisoivatko vai eivät.

Joo tietenkin pitää ja ahkerastihan hän on keikkaillut ja haastiksia antanutkin. Mutta naaman kuluminen on myös juttu, joka kannattaa ottaa huomioon pidemmällä aikavälillä ja ihmisillä voi mennä maku, jos naama on jatkuvasti joka paikassa ja sit vielä heille tulee kuva laskelmoiduista pr-tempuista. Ei varmaan kyllä vielä ja voi olla, että tämä otsikointi tästä laantuu.

Toivon, että täällä voi kans kriittisempään sävyyn keskustella fanituksesta huolimatta.  Ja mä en tätä pahalla sano, koska mä aidosti fanina toivon, että hänen uransa kantaa myös viisujen jälkeen. Siksi toivon, että medialla ei mopo lähde liikaa keulimaan ja Käärijä myös ei lähde ihan kaikkeen mukaan, tyyliin sinne Putoukseen näyttelijäksi tai johonkin älyttömään tosi tv -sarjaan.

Vierailija
21206/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista että on paljon nyt julkisuudessa varsinkin kun meillä ei paljon uusia mielenkiintoisia julkkiksia ole.. mut itse olen sitä mieltä että on siinä riskikin että ihmisiä alkaa ärsyttää jos ihan joka risaus ja liike uutisoidaan. Keikkoja kyllä kannattaa painaa minkä ehtii ja jaksaa.

Näin se on tehtävä ja sitten viisujen jälkeen oletan, että häntä pyydetään "Tanssii tähtien kanssa"-kilpailuun ym. Käärijä on muuten jo vuosia tehnyt instagramiin sketsejä, joten varmasti ura koko kansan viihdyttäjänä jatkuu jossain muodossa. Itse en tykkää räp-musiikista ollenkaan (tai ei se edes ole musiikkia), mutta tämä "Cha cha cha" on tosi valloittava biisi ja esitys, ja Käärijän persoona poikkeuksellisen mielenkiintoinen ja sympaattinen. Harva osaa olla erilaisissa tilanteissa noin luonteva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21207/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viera7ilija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Mietin myös tuota viisujen jälkeistä aikaa. Ymmärrän kyllä, että jos on tehnyt omaa juttua pienellä rahalla jo vuosia ja sitten osuu jackpot kohdalle, niin haluaa kääriä kaiken mikä lähtee irti kun pystyy. Toivottavasti Käärijä ei lähde ihan kaikkiin levy-yhtiöiden tms. ideoihin ja tempauksiin mukaan, tai kohta se on jo laulamassa sienistä ja poikien pussaamisesta Haberin vierellä.

Nimenomaan! T ENTINEN Sunriseavenue-fangirl

Vierailija
21208/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21209/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Vierailija
21210/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21211/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyroshow Cha cha cha:n tahtiin 🔥🔥🔥

Vierailija
21212/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.

Mulle tulee mielikuva kiltistä ihmisestä joka ei vaan kehtaa tässä kohtaa kieltäytyä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21213/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalehdet kyllä haistaa lööppipotentiaalin ja on heti ensimmäisenä hyötymässä. Tuli vähän mieleen viime kesän mursu ja siihen liittyvä mediasirkus. Mursuparka.

Vierailija
21214/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.

Mulle tulee mielikuva kiltistä ihmisestä joka ei vaan kehtaa tässä kohtaa kieltäytyä mistään.

Varmasti sekin vaikuttaa, että on tullut tosi nopeasti isoksi julkkikseksi. Vuoden alussa oot vaan joku Jere Vantaalta ja sit ootkin tämmöinen iso julkkis, jota revitään joka suuntaan ja ulkomaalaisetkin uppaa sun stooreja YouTubee. On pää varmaan aika pyörällä ja voi tulla suosittua semmoisinkiin juttuihin, mihin ei ehkä oikeasti haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21215/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Nyt pitäisi vaikka sen avovaimon pistää tähän jarruja päälle tähän hommaan. Hulluksi menee ja alkaa jo vaikuttaa ahneelta.

Laittaa varmaan vaan vettå myllyyn rahankiilto silmissä. The manager..

Vierailija
21216/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.

Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.

Vierailija
21217/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömät pennut, kinuamassa jo uutta vierailua 😠

Vierailija
21218/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.

Sain perheenäitin eilisestä (sunnuntai) ig-päivityksestä kuvan, että Käärijä olisi tulossa ihan näillä näppäimillä (eilisiltana) ja naapurin poikakin oli heillä Kärtsää odottamassa. Tämän jälkeen varmaan IL ja muu media iskenyt kyntensä kiinni ja sovittu, että tapaaminen on siirrettävä vasta huomiselle, jotta saadaan toimittajat ja kamerat mukaan! Oletan, että tästä syystä tapaaminen oli vasta tänään klo 17 eikä eilen.

Totta muuten. Olisi varmasti ollut mukavampi tavata rauhassa sunnuntai-iltana ja kun naapurin poikakin vielä odotti tapaavansa Kärtsän.

Vierailija
21219/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Ja niin, mä siis fanitan Käärijää ennen kuin joku tulee vihaajaksi haukkumaan, mutta toivoisin, että medialla ei lähde mopo aivan käsistä etenkään myöhemmin eikä kasvoja kuluteta loppuun tekemällä jatkuvia otsikoita.

Heh, kannattaa se syyttävä sormi osoittaa ihan lukioita päin. Mediahan tekee juttuja ilmiöistä joille löytyy kysyntää. Älkää klikkailko niitä otsikoita auki jos ette halua saada yliannostusta Käärijästä. Hänestä ei kirjoiteta juttuja jos lukijoita ei löydy.

Vierailija
21220/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan hakenu itse sen ja laittanu stooreihin. Kommentoi Käärijähahmossaan että olipahan sirkus. Tais lähteä Iltalehden kanssa vähän mopo käsistä.

Nyt langat omiin käsiin median suhteen ja paastoa kotimaisiin klikkiotsikoihin menosta! Kärtsän omilla somekanavilla on riittävän suuri näkyvyys, niihin vain fiiliksen mukaan omia kotikutoisia tarinoita, niinkuin ennenkin

Samaa mieltä.. siellä oli IL lisäksi IS ja Ylekin. Huh. Voi olla omaa tulkintaa mutta ihan kuin olis ollut stoorissa vähän ahdistuneen oloinenkin. Iltapskat vähemmälle ja omia rentoja iloisia juttuja.

Saman laitoin merkille. Vähän ahdistuneelta vaikutti silmät, vaikka 'yritti" puheenparrella paikata.

Nyt Kärtsä formulalakana -lomalle pariksi päiväksi!

Ketju on lukittu.