UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ei ainakaan tyttöystävä haittaa, koska eihän se mikään este ole xD
Niinhän se sanonta kuuluu, se on vain hidaste... Joo joo, meen pois ja vitsillä sanoin ennen kuin joku vetää kilarit.
Periaatteessa, ei kai tuosta kilareita kukaan voi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ei ainakaan tyttöystävä haittaa, koska eihän se mikään este ole xD
Niinhän se sanonta kuuluu, se on vain hidaste... Joo joo, meen pois ja vitsillä sanoin ennen kuin joku vetää kilarit.
Periaatteessa, ei kai tuosta kilareita kukaan voi vetää.
No tämän palstan tuntien en menisi takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Ei silti sovi mun mielestä varatulle ihmiselle, oli sitten kuinka hahmo tahansa.
Suositun artistin puolisona saa nyt muutenkin varautua siihen realismiin, että aika todennäköisesti se puoliso jossain vaiheessa kiertueella pettää. Joku flirttailu nyt on aika pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Ei silti sovi mun mielestä varatulle ihmiselle, oli sitten kuinka hahmo tahansa.
Kai sen vain on pakko flirttailla, tietää että muuten fanit kylmenee. Varmaan tytykin tietää ja ymmärtää, että kaikki rahan takii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Ei silti sovi mun mielestä varatulle ihmiselle, oli sitten kuinka hahmo tahansa.
Se nyt tuskin on asia mikä on sinun moraalisi mukaan päätettävissä
Vierailija kirjoitti:
Suositun artistin puolisona saa nyt muutenkin varautua siihen realismiin, että aika todennäköisesti se puoliso jossain vaiheessa kiertueella pettää. Joku flirttailu nyt on aika pientä.
Ei hahmot pettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.
Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)
En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.
Musta tuntuu, että Robin taas vois yllättää seuraavaksi laittamalla samaparikengät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ei ainakaan tyttöystävä haittaa, koska eihän se mikään este ole xD
Niinhän se sanonta kuuluu, se on vain hidaste... Joo joo, meen pois ja vitsillä sanoin ennen kuin joku vetää kilarit.
Periaatteessa, ei kai tuosta kilareita kukaan voi vetää.
No tämän palstan tuntien en menisi takuuseen.
Niin juuri, miksen hän saisi flirttailla? Tässä ketjussa aiemmin vaadittiin lopettamaan, kun on varattu.
Mikä nyt sitten on flirttailua... Taisi olla vielä sinkku kun on viimeksi poskia sivellyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜
Tietysti on!!! Sinne vaan eturiviin heittämään testikatseita!
Yliksellä ainakin osalla tutka piipittää.
Joo, mutta yliksellä nyt väitetään kaikenlaista... :)
Voi teitä höppänät lapsikullat. On flirttiä ja on flirttiä. Siis on yhdenlaista ja sitten on toisenlaista. Se keikoilla ilmenevä faniflirtti on toisenlaista. Kysykää vaikka äidiltä/mummilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Ei silti sovi mun mielestä varatulle ihmiselle, oli sitten kuinka hahmo tahansa.
Kai sen vain on pakko flirttailla, tietää että muuten fanit kylmenee. Varmaan tytykin tietää ja ymmärtää, että kaikki rahan takii.
Joo kyllä Käärijä saa meiltä Anna-Liisoilta kenkää saman tien kun flirtti loppuu
Jaaha, ketjussa on nyt siirrytty puhumaan pahaa tyttöystävästä. Aiemmin on haukuttu mm. pituus, paino, laulutaito, kielitaito, sometykkäämiset.
Pahansuopuus on katoamaton luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sii6s onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜
Tietysti on!!! Sinne vaan eturiviin heittämään testikatseita!
Tässäkin Kärtsä viestii niin hienovaraisesti, että ois se vaan jees........
https://www.instagram.com/reel/CpPjqUysm4-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ja sit voit kokeilla tällastakin, jos ottas tulta....🔥
https://www.instagram.com/reel/CpZVGuKq842/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vain poikien rakkaus on kaunista ja kuumaa 😍🔥
Niin, näinhän se on. Ei se mikään ongelma ole, kiva, että sai asuja ja näin. Totesin vain, että harva noin olisi tehnyt jollekin toiselle.