UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.
Vierailija kirjoitti:
No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.
Tai ei ihan perinteisin asetelma.
Varmaan käyttävät Jessica-Annaliisojen palavia katseita pikanttina lisämausteena illanvietossa...'I have a treasure in my hands' - efekti.
Nainenhan perinteisesti haluaa eniten sitä mitä muut naiset. Laumapopulaation sääntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.
Tai ei ihan perinteisin asetelma.
Varmaan käyttävät Jessica-Annaliisojen palavia katseita pikanttina lisämausteena illanvietossa...'I have a treasure in my hands' - efekti.
Nainenhan perinteisesti haluaa eniten sitä mitä muut naiset. Laumapopulaation sääntö.
Varokaa lääppijänaiset kuitenkin, ettei kukaan myrkytä teidän kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.
Tai ei ihan perinteisin asetelma.
Varmaan käyttävät Jessica-Annaliisojen palavia katseita pikanttina lisämausteena illanvietossa...'I have a treasure in my hands' - efekti.
Nainenhan perinteisesti haluaa eniten sitä mitä muut naiset. Laumapopulaation sääntö.
Varokaa lääppijänaiset kuitenkin, ettei kukaan myrkytä teidän kalsareita.
Aiisssss ......😂😂😂😂🤣💡💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kaljatölkkiin. Onko kukaan esiintyjä koskaan UMK ketjujen historiassa saanut aikaan tällaista keskustelun polveilua ja levotonta poukkoilua?
On se kova 🔥
Ei taida olla. Oon seurannut viisuja vuosia eikä koskaan oo Suomen viisuedustaja herättänyt näin paljon tunteita ja kiinnostusta.
Ja Kateutta isolla K:lla.
Haluan Käärijän vihreän boleron.
Kuopioon on Helsingistä useamman tunnin ajomatka. Itse myönnän, etten puolisona jaksaisi lähteä noin kauas keikan takia, vaan tekisin mielummin omia juttuja lähiympäristössä. Tai no, pääseehän sinne lentäenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.
Tai ei ihan perinteisin asetelma.
Varmaan käyttävät Jessica-Annaliisojen palavia katseita pikanttina lisämausteena illanvietossa...'I have a treasure in my hands' - efekti.
Nainenhan perinteisesti haluaa eniten sitä mitä muut naiset. Laumapopulaation sääntö.
Varokaa lääppijänaiset kuitenkin, ettei kukaan myrkytä teidän kalsareita.
entä jos ne kalsarit on myrkytetty ulkoapäin? Kun kansaa kaatuu tarpeeksi, jää lääppiminen luonnostaan vähemmälle.
Loreen on taas osoittanut todellisen luonteensa varmistettuaan voittonsa Ruotsissa. Kyykyttänyt ja pilkannut DJ:tä ja lopulta vaan häipynyt lavalta. Ei selvästi häntä itseäänkään innosta tuo muilta kopioitu viisu.
Vaikeempi se on tietysti kotoa vahtia.
Siis onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷
Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D
Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.
Eräänkin "miesliikkeen" mielestä ei voisi mitenkään olla tyttöystävää, eikä kelpaa kenellekään, koska on niin lyhyt!
Nimenomaan, ainahan tuollaisilla hauskoilla supliikkimiehillä on naiset, ei riipu pituudesta
Kun hänen tyty on venäläistaustainen niin varmasti kipakka ja tulinen pakkaus. Pitää omastaan kiinni.
Siinä suomalaiset misut jää kakkoseksi.
Venäläistaustaiset naiset ovat miehelleen omistautuvia. Mieheltä ei tule mitään puuttuman.
Vastavuoroisesti haluavat, että mies kohtelee heitä hyvin, antaa lahjoja jne osoittaa siten arvostusta ja kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuopioon on Helsingistä useamman tunnin ajomatka. Itse myönnän, etten puolisona jaksaisi lähteä noin kauas keikan takia, vaan tekisin mielummin omia juttuja lähiympäristössä. Tai no, pääseehän sinne lentäenkin.
Autolla ovat olleet siellä. Ovat vielä niin nuori pari, että haluavat käyttää kaiken mahdollisen ajan yhdessäoloon.
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Voiko Käärijä voittaa viisut? Ruotsalainen asiantuntija pamauttaa julki suoran mielipiteensä vain yksi asia voi koitua Suomen kohtaloksi https://www.is.fi/viihde/art-2000009448468.html
Vierailija kirjoitti:
Siis onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜
Tietysti on!!! Sinne vaan eturiviin heittämään testikatseita!
Vierailija kirjoitti:
Voiko Käärijä voittaa viisut? Ruotsalainen asiantuntija pamauttaa julki suoran mielipiteensä vain yksi asia voi koitua Suomen kohtaloksi https://www.is.fi/viihde/art-2000009448468.html
Kerrankin samaa mieltä tuon toimittajan kanssa. Voittoon tarvittaisiin sekä yleisön, että juryjen äänet ja etenkin jälkimmäisten saaminen on Suomelle haaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜
Tietysti on!!! Sinne vaan eturiviin heittämään testikatseita!
Aina on toivoa 🙏🏻😍
Vierailija kirjoitti:
Voiko Käärijä voittaa viisut? Ruotsalainen asiantuntija pamauttaa julki suoran mielipiteensä vain yksi asia voi koitua Suomen kohtaloksi https://www.is.fi/viihde/art-2000009448468.html
Olipa taas ruotsalaista vidduilua.
Ja Kateutta isolla K:lla.