Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21061/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin myös UMK on kattavasti esillä!

Vierailija
21062/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Tämä! Loreen vaikuttaa liian vakavalta ja ilottomalta. Esitys on ankea eikä siitä jää hyvä fiilis. En näe häntä sympaattisena, iloisena ja lähestyttävänä ihmisenä. Käärijällä on kaikki nämä piirteet. Toivotaan että nämä toimivat hänen hyväkseen äänestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21063/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Tämä! Loreen vaikuttaa liian vakavalta ja ilottomalta. Esitys on ankea eikä siitä jää hyvä fiilis. En näe häntä sympaattisena, iloisena ja lähestyttävänä ihmisenä. Käärijällä on kaikki nämä piirteet. Toivotaan että nämä toimivat hänen hyväkseen äänestyksessä.

Loreen on muuttunut kiukuttelevaksi diivaksi.

Vierailija
21064/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, nyt se alkaa. Lortikka on helisemässä plagiaattinsa kanssa:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/5e2f0711-3a51-44de-8f7d-852e96b6573b

Vierailija
21065/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Iltalehtikin tarttunut kopiointikohuun, kun vuonna 2005 julkaistun alkuperäisen biisin esittäjäkin on kommentoinut asiaa:

- Mitä voin sanoa? Hän käytti melkeinpä saman idean kuin minä. Rehellisesti, jos minä inspiroin häntä niin, että hän päätti mennä lähes samalla esityksellä kuin minä, niin onnea matkaan! Mitä muuta voin sanoa? Se on hassua, koska se näyttää lähes identtiseltä.

Vierailija
21066/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, nyt se alkaa. Lortikka on helisemässä plagiaattinsa kanssa:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/5e2f0711-3a51-44de-8f7d-852e96b6573b

Jiiiiii-- Haaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21067/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina vuonna voitto Ukrainan plagiaatilla, tässä olisi nolo asetelma.

Vierailija
21068/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, nyt se alkaa. Lortikka on helisemässä plagiaattinsa kanssa:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/5e2f0711-3a51-44de-8f7d-852e96b6573b

Joo ja joku kommentoija väitti heti huomanneensa että oli kuullut biisin aiemminkin. V plenu on vuodelta 2005 ja ukrainaksi laulettu, että pieni ihme jo tämäkin muistaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21069/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni ei ainakaan tyttöystävä haittaa, koska eihän se mikään este ole xD

Vierailija
21070/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.

Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)

En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21071/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän rippikoulupojan ja avoimen flirttailun ja koskettelun välillä on paljon muitakin. Mutta tästäkin piti vetää ääriesimerkki.

Vierailija
21072/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on tuottanut minulle paljon iloa. Hän on Komea ja elämäniloinen nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21073/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.

Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)

En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.

No, kuvitellaanpa, että joku melko tuntematon trubaduuri, joka pukeutuu vähän erikoisiin vaatteisiin, kadottaisi esiintymisasunsta ja pyytäisi tilalle uutta. Ei kukaan sitä tekisi ilmaiseksi, tuskin edes rahastakaan noin nopealla aikataululla ellei ole mojova summa. Mutta tässä ihasteltiin ihmisten "hyväntahtoisuutta", vaikka oli ihan selvää, etteivät he toimisi noin, jos kyseessä olisi joku muu.

Vierailija
21074/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itteeni ei ainakaan tyttöystävä haittaa, koska eihän se mikään este ole xD

Niinhän se sanonta kuuluu, se on vain hidaste... Joo joo, meen pois ja vitsillä sanoin ennen kuin joku vetää kilarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21075/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko enää mitään mahdollisuutta, että hän on bi. Kaverin puolesta kyselen 😜

Tietysti on!!! Sinne vaan eturiviin heittämään testikatseita!

Yliksellä ainakin osalla tutka piipittää.

Vierailija
21076/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.

Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)

En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.

No, kuvitellaanpa, että joku melko tuntematon trubaduuri, joka pukeutuu vähän erikoisiin vaatteisiin, kadottaisi esiintymisasunsta ja pyytäisi tilalle uutta. Ei kukaan sitä tekisi ilmaiseksi, tuskin edes rahastakaan noin nopealla aikataululla ellei ole mojova summa. Mutta tässä ihasteltiin ihmisten "hyväntahtoisuutta", vaikka oli ihan selvää, etteivät he toimisi noin, jos kyseessä olisi joku muu.

Ihan varmasti kyseisen trubaruudin fanit, jotka keikalle ovat tulossa niin saattaisivat tehdä. Käärijä on iso ilmiö juuri nyt joo, joten se kiinnostaa laajasti eri ihmisiä. En ymmärrä miksi tästäkin pitää vääntää jotain ongelmaa?

Vierailija
21077/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.

Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)

En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.

No, kuvitellaanpa, että joku melko tuntematon trubaduuri, joka pukeutuu vähän erikoisiin vaatteisiin, kadottaisi esiintymisasunsta ja pyytäisi tilalle uutta. Ei kukaan sitä tekisi ilmaiseksi, tuskin edes rahastakaan noin nopealla aikataululla ellei ole mojova summa. Mutta tässä ihasteltiin ihmisten "hyväntahtoisuutta", vaikka oli ihan selvää, etteivät he toimisi noin, jos kyseessä olisi joku muu.

Ihan varmasti kyseisen trubaruudin fanit, jotka keikalle ovat tulossa niin saattaisivat tehdä. Käärijä on iso ilmiö juuri nyt joo, joten se kiinnostaa laajasti eri ihmisiä. En ymmärrä miksi tästäkin pitää vääntää jotain ongelmaa?

En minä ole tässä mitään ongelmaa vääntämässä. Kunhan totesin asian.

Vierailija
21078/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos Käärijä ei olisi nyt noin kuuma nimi, niin ei hänelle olisi tullut kuin ehkä yksi esiintymisasu jos sitäkään. Ketään olisi kiinnostanut jonkun randomin esiintymisasu. Olen kyyninen p*ska, mutta näin se asia vaan on.

Totta kai tähän vaikuttaa se, että tuosta asu ehti jo brändäytyä ikoniseksi kun suosio nousi. Onhan se niin erikoinenkin. Ei ketään kiinnostanut mitä Benjaminilla tai Robinilla oli päällä (kaikki tiesti jo, että Robin laittaa eri pari kengät jalkaan, että on hänellekin muodostunut jo se oma juttunsa)

En nyt tiedä mitä pessimismiä tuon ymmärtäminen on, ihan perusjuttuja.

No, kuvitellaanpa, että joku melko tuntematon trubaduuri, joka pukeutuu vähän erikoisiin vaatteisiin, kadottaisi esiintymisasunsta ja pyytäisi tilalle uutta. Ei kukaan sitä tekisi ilmaiseksi, tuskin edes rahastakaan noin nopealla aikataululla ellei ole mojova summa. Mutta tässä ihasteltiin ihmisten "hyväntahtoisuutta", vaikka oli ihan selvää, etteivät he toimisi noin, jos kyseessä olisi joku muu.

Ihan varmasti kyseisen trubaruudin fanit, jotka keikalle ovat tulossa niin saattaisivat tehdä. Käärijä on iso ilmiö juuri nyt joo, joten se kiinnostaa laajasti eri ihmisiä. En ymmärrä miksi tästäkin pitää vääntää jotain ongelmaa?

En minä ole tässä mitään ongelmaa vääntämässä. Kunhan totesin asian.

Harvoin ihmiset tosissaan autenttisen hyväntahtoisuuttaan tekevät yhtään mitään. Yleensä hyväntekeväisyyskohteetkin valitaan sen perusteella, kuinka paljon sympatiaa nämä kohteet herättävät. Esim. syöpälapset, nyt ukrainalaiset jne. Suuri uutinen.

Vierailija
21079/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.

Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.

Vierailija
21080/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina vuonna voitto Ukrainan plagiaatilla, tässä olisi nolo asetelma.

Se voidaan nähdä myös kunnianosoituksena.

Taitava koukku.

Ketju on lukittu.