Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21021/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Siinä ei ole yhtikäs mitään eroa. Ja saat kuulla kunniasi jatkossakin. Tuo "julkisuuden henkilön on kestettävä jäkäjää" ei enää päde jos koskaan pätenytkään. Siitä todisteena JaloTiinan keissi.

Sinä et tiedä kunniasta mitään :D

Käärijä on kupla, fanien luoma illusioo. Ei ole mitään, mille pohjaa suosiotaan. Huoleton Hessu Hopo. Jota fanitetaan hullun kiilto silmissä, etenkin jos joku uskaltaa arvostella teidän kultamussukkaanne. Käyttäydyt mustasukkaisen tyttöystävän tavoin :D

Pidä hyvänäsi. Ai niin, Käärijällä on jo tyttöystävä.

Niin pidänkin. Ja tyttöystävänsä ei voisi minua vähempää kiinnostaa, oli sellainen tai ei. Sallin sinun tyhmän seksiaivo-ihmisen (Artistia ei muka voi ihailla/kannattaa ilman että haluaa seurustella tämän kanssa? Voi kiesus.) nyt nauttia tästä "voitostasi". Pääasia että häivyt ja vaikenet. Adjö.

Vierailija
21022/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kukaan ei varmaan ylläty siitä, että Ruotsissa/muualla Euroopassa kaikki ihmiset eivät seuraa UMK:a tai muita viisukarsintoja, tai edes niitä itse viisuja.

Kyllä niitä kuitenkin vähän katsellaan, esim. Suomen viraalilistalla näkyy olevan Mer av Dig.

Tämä on muuten ainoa, joka jäi Mellosta sen verran mieleen että osaan hyräillä sitä. No ehkä myös "six feet undeeeeeer", mutta siitä muistuu mieleen vain ne kolme sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21023/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun CCC tuli ulos, ihastuin siihen heti. Äänestin Käärijää monta kertaa ja olin ylpeä, että Suomi oli saanut niin mukavan edustajan hyvän biisin lisäksi.

Sitten tulivat Sofin paljastukset ja nyt nämä paljastukset naisystävästä enkä enää tiedä, mitä ajattelisin. Tuntuu, että viisukeväästä meni hohto. Työskentelen U:sta paenneiden parissa, joten kaikki myötämielisyys V:n valtiota kohtaan saa minussa suuttumuksen pintaan.

Toivoisin, että naisystävä tulisi julkisuuteen ja ottaisi reilusti kantaa. Jos hän on luopunut kansalaisuudestaan ja tuomitsee julkisesti V:n hallinnon, viisukevät on ehkä vielä pelastettavissa. Mutta jos näin ei tapahdu, tästä jää vain paha maku suuhun ja toivon, että Käärijä ei menesty Liverpoolissa.

Otapa kuule yhteyttä asianomaisiin itseensä, ei asia etene täällä valittamalla. Ja kun nimettömänä tietenkin kirjoittelet ei näistä höpinöistä jää lukijoille kuin paha maku suuhun, ei muuta.

Vierailija
21024/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Eräänkin "miesliikkeen" mielestä ei voisi mitenkään olla tyttöystävää, eikä kelpaa kenellekään, koska on niin lyhyt!

Eikä ole myöskään korkeakoulutettu laatikkoleukakirurgi. Tosin eipä tuo vissiin olekaan suomalaisille kelvannut. :) Nyt varmaan harmittaa.

Vierailija
21025/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Siinä ei ole yhtikäs mitään eroa. Ja saat kuulla kunniasi jatkossakin. Tuo "julkisuuden henkilön on kestettävä jäkäjää" ei enää päde jos koskaan pätenytkään. Siitä todisteena JaloTiinan keissi.

Sinä et tiedä kunniasta mitään :D

Käärijä on kupla, fanien luoma illusioo. Ei ole mitään, mille pohjaa suosiotaan. Huoleton Hessu Hopo. Jota fanitetaan hullun kiilto silmissä, etenkin jos joku uskaltaa arvostella teidän kultamussukkaanne. Käyttäydyt mustasukkaisen tyttöystävän tavoin :D

Pidä hyvänäsi. Ai niin, Käärijällä on jo tyttöystävä.

Niin pidänkin. Ja tyttöystävänsä ei voisi minua vähempää kiinnostaa, oli sellainen tai ei. Sallin sinun tyhmän seksiaivo-ihmisen (Artistia ei muka voi ihailla/kannattaa ilman että haluaa seurustella tämän kanssa? Voi kiesus.) nyt nauttia tästä "voitostasi". Pääasia että häivyt ja vaikenet. Adjö.

Hej vaan sun heiluvilles:D

Vierailija
21026/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Hyvin kirjoitettu. Kyllä suomenvenäläisten someprofiileissa tälläkin hetkellä oleva Venäjän lippu kertoo paljon, eivät todellakaan pidä matalaa profiilia. Juuri siitä tässä keskustelussa on nyt kysymys.

Se on kuitenkin heidän synnyinmaansa, josta ovat syystä tai toisesta lähteneet tai joutuneet lähtemään. Ei kai syntyperäänsä ole pakko kieltää? Tai tietysti aavee-palstan aktivisteille ei kannata kertoa, koska heiltä menee hermot ja he alkavat nähdä näkyjä vähemmästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21027/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kukaan ei varmaan ylläty siitä, että Ruotsissa/muualla Euroopassa kaikki ihmiset eivät seuraa UMK:a tai muita viisukarsintoja, tai edes niitä itse viisuja.

Kyllä niitä kuitenkin vähän katsellaan, esim. Suomen viraalilistalla näkyy olevan Mer av Dig.

Tämä on muuten ainoa, joka jäi Mellosta sen verran mieleen että osaan hyräillä sitä. No ehkä myös "six feet undeeeeeer", mutta siitä muistuu mieleen vain ne kolme sanaa.

Minulla soi päässä koko hiton kappale alusta loppuun, joka sana, jos annan sille tilaisuuden. Olen tosin myös varmaan vastuussa Mer av Dign sijoittumisesta Suomen viraalilistalle. Kappale soi monta päivää melkein ripiitillä.

Vierailija
21028/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Tällaiset vuodatukset eivät kuulu tähän ketjuun ollenkaan. Suomen edustaja ei ole venäläinen, koko Venäjä-kortin käyttö on lähinnä kummallista ja tarkoitushakuista. Euroviisut pidetään Liverpoolissa.

Israelin mukana olo on kuitenkin sinullekin ihan ok?

Olen suomalainen, joten minulle henkilökohtaisesti ei tule oksu suuhun palestiinalaisten takia. Eivätkä he edes osallistu viisuihin. Ukrainalaisia taas on Suomessa paljon ja tunnen 100 kertaa suurempaa myötätuntoa heitä kohtaan, koska muistuttavat enemmän suomalaisia. Palestiinalaiset riehukoon miten paljon haluavat, ja saavat varmasti myötätuntoa muilta arabeilta. Lisäksi Israelin toimet ovat kuin hyttysen pissa valtameressä Venäjän sekoiluihin verrattuna. Mutta kuten hyvä Pietarin trolli, sinulta tuo whataboutism sujuu kuin toinen luonto.

Toivottavasti meille ei käy niin, että Venäjän tape**tua muutama sata tuhatta suomalaista, Suomen euroviisuporukka saa viereiseen pöytään jonkun toisen tiimin venäläisvahvistuksen, jonka vieressä pitäisi sitten yrittää esittää "united by music"-iloa.

Varsinkin jos se vahvistus käyttäytyy röyhkeästi kuin maailman omistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21029/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Tällaiset vuodatukset eivät kuulu tähän ketjuun ollenkaan. Suomen edustaja ei ole venäläinen, koko Venäjä-kortin käyttö on lähinnä kummallista ja tarkoitushakuista. Euroviisut pidetään Liverpoolissa.

Israelin mukana olo on kuitenkin sinullekin ihan ok?

Olen suomalainen, joten minulle henkilökohtaisesti ei tule oksu suuhun palestiinalaisten takia. Eivätkä he edes osallistu viisuihin. Ukrainalaisia taas on Suomessa paljon ja tunnen 100 kertaa suurempaa myötätuntoa heitä kohtaan, koska muistuttavat enemmän suomalaisia. Palestiinalaiset riehukoon miten paljon haluavat, ja saavat varmasti myötätuntoa muilta arabeilta. Lisäksi Israelin toimet ovat kuin hyttysen pissa valtameressä Venäjän sekoiluihin verrattuna. Mutta kuten hyvä Pietarin trolli, sinulta tuo whataboutism sujuu kuin toinen luonto.

Toivottavasti meille ei käy niin, että Venäjän tape**tua muutama sata tuhatta suomalaista, Suomen euroviisuporukka saa viereiseen pöytään jonkun toisen tiimin venäläisvahvistuksen, jonka vieressä pitäisi sitten yrittää esittää "united by music"-iloa.

Vai ei tule oksu suuhun, kun palestiinalaiset eivät edes osallistu euroviisuihin 😂 Israelin "toimet" ovat kestäneet kymmeniä vuosia, mutta ei siellä suurempaa hätää ole.

Vierailija
21030/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko UMK-ketjuun pesiytynyt Igoreita? Kummallista kirjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21031/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin joku, joka väittää hallitsevansa maailmanpolitiikan ja etenkin Ukrainan tilanteen, mutta kirjoituksista päätellen historian tuntemus ei ole vahvin alue. Hän ei ilmeisesti hyväksy vieläkään Käärijän valintaa viisuihin ja sotkee nyt sitten mukaan venäjävihaa.

Vierailija
21032/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kaljatölkkiin. Onko kukaan esiintyjä koskaan UMK ketjujen historiassa saanut aikaan tällaista keskustelun polveilua ja levotonta poukkoilua?

On se kova 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21033/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Eräänkin "miesliikkeen" mielestä ei voisi mitenkään olla tyttöystävää, eikä kelpaa kenellekään, koska on niin lyhyt!

Nimenomaan, ainahan tuollaisilla hauskoilla supliikkimiehillä on naiset, ei riipu pituudesta

Vierailija
21034/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyy pliiiiiis johonkin Ukraina/maailmanpolitiikka -ketjuun. Ja voitte tarvitessa lainata vienosti "viitateen erääseenkin nimeämättömään artistiin", jos polte sisällänne kasvaa liian suureksi.

Kiiitos, siskot ja veljet.

Tässä ketjussa jatkamme keskustelua viisujen musiikkillisesta nykyhetkestä/ ajoittaista kuolaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21035/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Eräänkin "miesliikkeen" mielestä ei voisi mitenkään olla tyttöystävää, eikä kelpaa kenellekään, koska on niin lyhyt!

Nimenomaan, ainahan tuollaisilla hauskoilla supliikkimiehillä on naiset, ei riipu pituudesta

Voi niillä tietysti olla miehetkin, no vientiä on kuitenkin.

Vierailija
21036/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monellekin muuten uutta, että lähes kaikilla esiintyjillä stage persona vs. person eroavat toisistaan? Harva vetää koko arkielämäänsä samalla intensiteetillä ja ehkä provosoivastikin kuin sen tunnin tai parin rypistyksen lavalla. Kärtsällä ero tulee esiin jo silloin kun vertaa lavallashowta ja isolle yleisölle suunnattua somea jossa kuitenkin vaikuttaa hyvin maanläheiseltä ja tavalliselta tyypiltä.

Ymmärrän myös sen, että parisuhdestatuksesta moni on mieluummin hiljaa ja vetää jo sillä rajaa oman elämän ja julkisuuden välille. Tuo on jännä ilmiö,että fanitus (tai miksi sitä haluaakin kutsua) olisi jotenkin riippuvaista artistin "saatavuudesta". Teini-iässä varmasti isompi juttu toki. Mun isoimmat "fanituksen" kohteet ovat pääosin joko naimisissa olevia ja/tai perheellisiä miehiä, mutta fanitus tulee ihan niiden musiikillisten tuotosten pohjalta. Yhdellä heistä on tapana pitkin keikkaa käydä yleisön seassa laulamassa/halailemassa ja se on oikeasti aika ihana kädenojennus kuulijakunnalle. Toki yleisö on pääosin ns. aikuista ja osaa joitain poikkeuksia lukuunottamatta käyttäytyä.

Aina ne partneritkaan eivät ole julkisuudesta kiinnostuneita vaan haluavat tyyliin käydä ruokaostoksilla ja hammaslääkärissä ilman pelkoa siitä, että ventovieraat ryhtyvät osoittelemaan. Jos Kärtsän avo on venäläistä syntyperää, en ihmettele jos ei suoranaisesti tyrkytä naamaansa esille. Tämän hetken asenneilmapiirissä en ihmettelisi, jos vaikka arveluttaisi kaiken maailman hurupäiden edesottamukset. Vanhempiaan on aika hankala valita.

Minä fanitan myös muutamia artisteja, jotka ovat naimissa ja avoimia suhteestaan. Ei se "saatavuus" ole mulle mikään juttu, itse asiassa kunnioitan sitä, miten hienosti suhtautuvat kumppaninsa ja ovat kasvaneet ihmisinä heidän kanssaan.

Mut myönnän, jostain syystä tässä tapauksessa vaan ehdin ihastua myös itse persoonaan (vaikka tiedän järjellä, että se on hahmo) ja kyllä, oon tuntenut itseni ihan teini-ikäiseksi, vaikka olen ihan aikuinen ihminen.... Mutta kyllä, fanitan silti jatkossakin tyyppiä, koska on niin kova artisti ja esiintyjä. Ja kyllähän mä sen arvasin, mutta no, ihminen on hämmentävä olento eikä aina mahda tunteilleen mitään.

Vierailija
21037/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Tällaiset vuodatukset eivät kuulu tähän ketjuun ollenkaan. Suomen edustaja ei ole venäläinen, koko Venäjä-kortin käyttö on lähinnä kummallista ja tarkoitushakuista. Euroviisut pidetään Liverpoolissa.

Israelin mukana olo on kuitenkin sinullekin ihan ok?

Olen suomalainen, joten minulle henkilökohtaisesti ei tule oksu suuhun palestiinalaisten takia. Eivätkä he edes osallistu viisuihin. Ukrainalaisia taas on Suomessa paljon ja tunnen 100 kertaa suurempaa myötätuntoa heitä kohtaan, koska muistuttavat enemmän suomalaisia. Palestiinalaiset riehukoon miten paljon haluavat, ja saavat varmasti myötätuntoa muilta arabeilta. Lisäksi Israelin toimet ovat kuin hyttysen pissa valtameressä Venäjän sekoiluihin verrattuna. Mutta kuten hyvä Pietarin trolli, sinulta tuo whataboutism sujuu kuin toinen luonto.

Toivottavasti meille ei käy niin, että Venäjän tape**tua muutama sata tuhatta suomalaista, Suomen euroviisuporukka saa viereiseen pöytään jonkun toisen tiimin venäläisvahvistuksen, jonka vieressä pitäisi sitten yrittää esittää "united by music"-iloa.

Vai ei tule oksu suuhun, kun palestiinalaiset eivät edes osallistu euroviisuihin 😂 Israelin "toimet" ovat kestäneet kymmeniä vuosia, mutta ei siellä suurempaa hätää ole.

Mene nyt Natalia jo tsajulle ja kaalipiirakalle. Sillä on melko suuri merkitys, että nämä on juuri Ukrainan kisat. Ja Ukraina on Eurooppaa. Taitaa olla tuo Cha cha chakin ihan kutsu teille kansanm*rhaajille vedellä tsa-tsa-tsajut huiviin.

Ihan on tämän Natalian juuret supisuomalaisessa maalaistalossa.

Vierailija
21038/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tyttis haluaa olla mukana keikoilla. Mut itsekin vähän katoin kulmia kohotellen, että nuoret naiset ihan kuumana yleisössä ja tyttis istuu takana katsomassa. Ehkä voisi olla yleisön seassa tai sitten bäkkärillä?

Vierailija
21039/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Savon sanomista hauskan jutun tytöistä, jotka ompelivat Käärijälle uuden esiintymispuvun. Ihanaa, että on tällaisia positiivisia ihmisiä!

Vierailija
21040/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kaljatölkkiin. Onko kukaan esiintyjä koskaan UMK ketjujen historiassa saanut aikaan tällaista keskustelun polveilua ja levotonta poukkoilua?

On se kova 🔥

Ei taida olla. Oon seurannut viisuja vuosia eikä koskaan oo Suomen viisuedustaja herättänyt näin paljon tunteita ja kiinnostusta.

Ketju on lukittu.