Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20921/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Vierailija
20922/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20923/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Vierailija
20924/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaanpas vuotta 2006. Silloin pidettiin varmana, että Ruotsin Carola, entinen viisuvoittaja, voittaa koko kisan. Puoli Suomea häpesi "kaameaa örkkibändiä", joka saa nolla pistettä ja uhattiin muuttaa pois maasta, jos se viisut voittaa. No kaikki tietää, miten silloin kävi.

Mä voin ihan rehellisesti sanoa ja uskon, että tänä vuonna Suomella on oikeasti mahdollisuus voittaa viisut. En ole pettynyt, jos niin ei käy, mutta minusta siihen on olemassa ainekset. Uniikki, omalla kielellä ja hyvällä tavalla mieleenpainuva kappale, jota on helppo laulaa mukana ja vie ajatuksia pois maailman murheista. Karismaattinen, persoonnallinen ja monen mielestä seksikäs esiintyjä, joka on valloittanut jo nyt ihmisten sydämiä, kun uppaillaan Käärijän stoorejakin YouTubeen ulkomaalaisten toimesta. Vedonlyönneissä toisena edelleen, lisäksi näyttökerrat kovia ja kommenteissa hehkutetaan, kuinka tätä on pakko kuunnella monta kertaa päivässä ja miten ikoninen esitys on jo nyt. Joo, suurin osa tietty kuulee kappaleet ekaa kertaa viisuissa, mutta tämähän jää nimenomaan mieleen ja päähän jo ekalla kerralla. Juryssakkn muuttui se kriteeri, että nyt painaa esityksen mieleenpainuvuus ja Suomellahan tämä toteutuu.

Joskus sitä vain aistii, että ilmassa on jotakin poikkeuksellista. Tiedän, että tämän toteaminen ärsyttää, koska media on hehkuttanut Suomen ennakkosuosikin asemaa silloinkin kun siihen ei ole oikeasti ole ollut aihetta. Minä kuitenkin uskon, että se on nyt oikeasti mahdollista, että ensi vuonna kisat on täällä. Se, joka kuuseen kurkottaa, voi kaiken saavuttaa. :) Ja vaikka ei sitä latvaaa saavutettaisinkaan, niin siinä latvan vieressäkin on oikein hyvä paikka eikä sitäkään tartte missään nimessä hävetä.

Vierailija
20925/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Viimeisimpänä tåä uskomaton saaga, kun uniikki vihreä tilaustyö nahka-asu tippuu motarille ja päätyy kahdelle pikkupojalle, jotka tänään odottavat innoissaan suurta supersankariaan omalle kotiovelleen! 💚

Vierailija
20926/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpas vuotta 2006. Silloin pidettiin varmana, että Ruotsin Carola, entinen viisuvoittaja, voittaa koko kisan. Puoli Suomea häpesi "kaameaa örkkibändiä", joka saa nolla pistettä ja uhattiin muuttaa pois maasta, jos se viisut voittaa. No kaikki tietää, miten silloin kävi.

Mä voin ihan rehellisesti sanoa ja uskon, että tänä vuonna Suomella on oikeasti mahdollisuus voittaa viisut. En ole pettynyt, jos niin ei käy, mutta minusta siihen on olemassa ainekset. Uniikki, omalla kielellä ja hyvällä tavalla mieleenpainuva kappale, jota on helppo laulaa mukana ja vie ajatuksia pois maailman murheista. Karismaattinen, persoonnallinen ja monen mielestä seksikäs esiintyjä, joka on valloittanut jo nyt ihmisten sydämiä, kun uppaillaan Käärijän stoorejakin YouTubeen ulkomaalaisten toimesta. Vedonlyönneissä toisena edelleen, lisäksi näyttökerrat kovia ja kommenteissa hehkutetaan, kuinka tätä on pakko kuunnella monta kertaa päivässä ja miten ikoninen esitys on jo nyt. Joo, suurin osa tietty kuulee kappaleet ekaa kertaa viisuissa, mutta tämähän jää nimenomaan mieleen ja päähän jo ekalla kerralla. Juryssakkn muuttui se kriteeri, että nyt painaa esityksen mieleenpainuvuus ja Suomellahan tämä toteutuu.

Joskus sitä vain aistii, että ilmassa on jotakin poikkeuksellista. Tiedän, että tämän toteaminen ärsyttää, koska media on hehkuttanut Suomen ennakkosuosikin asemaa silloinkin kun siihen ei ole oikeasti ole ollut aihetta. Minä kuitenkin uskon, että se on nyt oikeasti mahdollista, että ensi vuonna kisat on täällä. Se, joka kuuseen kurkottaa, voi kaiken saavuttaa. :) Ja vaikka ei sitä latvaaa saavutettaisinkaan, niin siinä latvan vieressäkin on oikein hyvä paikka eikä sitäkään tartte missään nimessä hävetä.

Hienosti kuvailtu! Ilmassa todellakin on "jotain poikkeuksellista". Sen tuntee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20927/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

Vierailija
20928/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20929/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Tämä, "symppismatskua"..Siinä on muuten Käärijän salaisuus!

Vierailija
20930/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Viimeisimpänä tåä uskomaton saaga, kun uniikki vihreä tilaustyö nahka-asu tippuu motarille ja päätyy kahdelle pikkupojalle, jotka tänään odottavat innoissaan suurta supersankariaan omalle kotiovelleen! 💚

Kökkö pr-temppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20931/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Vierailija
20932/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Tämä, "symppismatskua"..Siinä on muuten Käärijän salaisuus!

Käärijää on helppo lähestyä, Loreen on tähti, joka selkeästi pitää huolen omasta tilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20933/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpas vuotta 2006. Silloin pidettiin varmana, että Ruotsin Carola, entinen viisuvoittaja, voittaa koko kisan. Puoli Suomea häpesi "kaameaa örkkibändiä", joka saa nolla pistettä ja uhattiin muuttaa pois maasta, jos se viisut voittaa. No kaikki tietää, miten silloin kävi.

Mä voin ihan rehellisesti sanoa ja uskon, että tänä vuonna Suomella on oikeasti mahdollisuus voittaa viisut. En ole pettynyt, jos niin ei käy, mutta minusta siihen on olemassa ainekset. Uniikki, omalla kielellä ja hyvällä tavalla mieleenpainuva kappale, jota on helppo laulaa mukana ja vie ajatuksia pois maailman murheista. Karismaattinen, persoonnallinen ja monen mielestä seksikäs esiintyjä, joka on valloittanut jo nyt ihmisten sydämiä, kun uppaillaan Käärijän stoorejakin YouTubeen ulkomaalaisten toimesta. Vedonlyönneissä toisena edelleen, lisäksi näyttökerrat kovia ja kommenteissa hehkutetaan, kuinka tätä on pakko kuunnella monta kertaa päivässä ja miten ikoninen esitys on jo nyt. Joo, suurin osa tietty kuulee kappaleet ekaa kertaa viisuissa, mutta tämähän jää nimenomaan mieleen ja päähän jo ekalla kerralla. Juryssakkn muuttui se kriteeri, että nyt painaa esityksen mieleenpainuvuus ja Suomellahan tämä toteutuu.

Joskus sitä vain aistii, että ilmassa on jotakin poikkeuksellista. Tiedän, että tämän toteaminen ärsyttää, koska media on hehkuttanut Suomen ennakkosuosikin asemaa silloinkin kun siihen ei ole oikeasti ole ollut aihetta. Minä kuitenkin uskon, että se on nyt oikeasti mahdollista, että ensi vuonna kisat on täällä. Se, joka kuuseen kurkottaa, voi kaiken saavuttaa. :) Ja vaikka ei sitä latvaaa saavutettaisinkaan, niin siinä latvan vieressäkin on oikein hyvä paikka eikä sitäkään tartte missään nimessä hävetä.

Hienosti kuvailtu! Ilmassa todellakin on "jotain poikkeuksellista". Sen tuntee

Samaa mieltä. Kyllä Suomi on tänä vuonna aidosti kärkikamppailussa mukana eikä se ole vain omien iltalehtiemme puhetta. Ruotsin lisäksi ei oikein muita haastajia ole. On ihan mahdollista voittaa Loreen, kun eivät vedonlyönnitkään kerro kaikkea ja äänestäjät saattavat haluta jotain uutta vanhan viisuvoittajan sijaan. Lisäksi vielä Käärijän oma mahtava asenne: lähdetään voittamaan viisut.

Vierailija
20934/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Keitähän nuo julkkisten puolisot tai seurustelukumppanit oikeasti kiinnostaa? Viihdetoimituksia? Osa puolisoista tulee mielellään kuviin ja haastatteluihin mukaan, mutta eivät kaikki ja sekin pitää hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20935/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.

Ruotsihan esiintyy kas kummaa seminsä viimeisenä ettei grilliä tarvitse kiirehtiä purkamaan. 😠

Plus että tuo esiintymisjärjestys on ollut jo pitkään tiedossa mutta Loro ei edes voittanut melloja kuin vasta lauantaina. Eli grillille raivattiin tilaa jo etukäteen. Että on härskiä.

Vierailija
20936/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)

Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.

On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.

Samoin Käärijä.

Käärijä on siitå vinkeå, että se tuottaa tai tulee luonnostaan koko ajan uutta symppismatskua stooreihin ja someen. Sillå on jo addiktoitunut ulkomainen fanikunta.

Loreen taas on kuin kivettynyt mausoleumiinsa

Viimeisimpänä tåä uskomaton saaga, kun uniikki vihreä tilaustyö nahka-asu tippuu motarille ja päätyy kahdelle pikkupojalle, jotka tänään odottavat innoissaan suurta supersankariaan omalle kotiovelleen! 💚

Niinpä. Onneksi löytyi rehellinen löytäjä.

Kyllä Käärijälle sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
20937/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Keitähän nuo julkkisten puolisot tai seurustelukumppanit oikeasti kiinnostaa? Viihdetoimituksia? Osa puolisoista tulee mielellään kuviin ja haastatteluihin mukaan, mutta eivät kaikki ja sekin pitää hyväksyä.

Ei minuakaan kiinnosta mikä on on jonkun fanittamani artistin kumppanin kengännumero ja lempiväri.

Mutta se kiinnostaa, että hånellä ylipäätään on kumppani, joka seuraa joka tapahtumaan mukana kiinteästi.

Vierailija
20938/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.

Ruotsihan esiintyy kas kummaa seminsä viimeisenä ettei grilliä tarvitse kiirehtiä purkamaan. 😠

Plus että tuo esiintymisjärjestys on ollut jo pitkään tiedossa mutta Loro ei edes voittanut melloja kuin vasta lauantaina. Eli grillille raivattiin tilaa jo etukäteen. Että on härskiä.

Ei Euroviisujen lopullista esiintymisjärjestystä ole vielä päätetty. Semifinalistit on vain arvottu kahteen semiin joko ensimmäiselle tai jälkimmäiselle puoliskolle.

Vierailija
20939/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Ei kai YLE kustanna artistien kumppaneita Euroviisuihin. Jos tyttöystävä lähtee Liverpooliin, hän on siellä yksityishenkilönä, eikä osana delegaatiota.

Vierailija
20940/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos r yssä nähdään Liverpoolissa Suomen delegaation mukana mun verorahoilla, lupaan että jokainen viisufani tietää siitä ennen viisuiltaa. Siihen ei suhtauduta muualla yhtä sallivasti vaikka Suomi hyysääkin täällä asuvia r yssiä.

Kuulehan, siellä yleisössä ja taustavoimissaon taatusti paljon venäläisjuurisia, jotka on lähtenyt länteen elääkseen normaalia muistuttavaa elämää lånnen arvojen mukaan - sen sijaan, että mätånevät jossain kellarissa mielipiteidensä takia.

Ketju on lukittu.