UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.
Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.
Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään
Mä uskon että artisteilla vaan taivas on vain rajana pärjäämisessä mikäli löytyy kykyä pysyä relevanttina ja kykyä rustata uusia mielenkiintoisia kappaleita, kykyä solmia suhteita, on jonkinlainen visio siitä mitä liikkeitä tekee seuraavana.
Pitää brändätä itsensä uudelleen viisujen jälkeen. Pitää osata uudistua. Siihen viisusuosioon ja biisiin ja tyyliin ei parane jäädä roikkumaan. Osa ei koskaan ylitä varmasti euroviisusuosiotaan ja moni jää ns yhden hitin ihmeeksi.
Måneskin osoitti että jos tietää mitä tekee voi pärjätä viisujen jälkeenkin.
Valitettavasti monen pop tähden ura ei ole muutenkaan kovin pitkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.
Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.
Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään
Mä uskon että artisteilla vaan taivas on vain rajana pärjäämisessä mikäli löytyy kykyä pysyä relevanttina ja kykyä rustata uusia mielenkiintoisia kappaleita, kykyä solmia suhteita, on jonkinlainen visio siitä mitä liikkeitä tekee seuraavana.
Pitää brändätä itsensä uudelleen viisujen jälkeen. Pitää osata uudistua. Siihen viisusuosioon ja biisiin ja tyyliin ei parane jäädä roikkumaan. Osa ei koskaan ylitä varmasti euroviisusuosiotaan ja moni jää ns yhden hitin ihmeeksi.
Måneskin osoitti että jos tietää mitä tekee voi pärjätä viisujen jälkeenkin.
Valitettavasti monen pop tähden ura ei ole muutenkaan kovin pitkä..
Näinhän se on. Viisuhuomio (tai mikä tahansa muu formaatti) on vain alusta, jolla saat katseet kerättyä itseesi. Mitä sillä tekee, lopulta päättää artisti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä näkee sen videon kun kuulemma happamalta näyttävä Loreen reagoi Käärijän biisin?
Nyt löytyi:
Luulin että oli liioittelua, mutta Loreen näyttää kyllä todella happamalta katsoessaan Suomen ja muidenkin maiden biisejä :D Muut Melodifestivalen-osallistujat näyttivät iloisilta ja kiinnostuneilta. Näköjään Loreen tavoittelee toista voittoa aivan veren maku suussa
Älytöntä panettelua. Hänen kasvojensa perusilme ja peruspiirteet ovat tuollaiset. Ainoa asia, mikä häntä Käärijän esityksessä ihmetytti oli se, ettei hän ymmärtänyt mitä Käärijä haluaa laulullaan viestiä.
Suomalaisten Loreen-jahti ja viikkojen, jopa kuukausien, itku Loreenista menee kyllä yli ymmärryksen. Jos haluaa pilata oman viisukeväänsä Loreenista nillittämällä niin please, pidä se henkilökohtaisena asianasi, kiitos!
Joo, hänellä nyt on sellaiset kasvonpirteet, että halutessaan hänet voi kuvitella ylimieliseksi, vaikka ei sanoisi yhtään mitään. En juurikaan välitä tämänvuotisesta biisistään, mutta en silti myöskään jaksa noita henkilöön meneviä dissauskommantteja täällä.
Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.
Eihän se suomalaisten ongelma ole. Suomalaiset äänestivät aikoinaan kuution viisuedustajaksi ja lavalle mahtuivat vain Etel, Darude ja Sebu kun kuutio ei päässyt liian painavana rikkomaan lavaa Israeliin.
Briteillä on vastuu muidenkin maiden edustajien hengestä ja terveydestä. Jos halliin ei voi ripustaa Loreenin prässiä niin sitten ei voi. Kukaan ei ota sitä riskiä, että rakenteet pettävät ja prässi putoaa ihmisten niskaan.
Kuvioita saa nykytekniikalla muillakin keinoilla. Kuvioissa ei ollut mitään niin uniikkia, että Loreenin esitys olisi niistä kiinni. Ja vielä kerran: ei ole suomalaisten asia väännellä täällä käsiä ja voihkia kuinka Loreen pärjää. Kyllä kymmenen miljoonan ihmisen maassa osataan muuttaa esitys turvalliseksi.
Joo ei olekaan, ja niin tietysti on. Onhan tuo nyt kuitenkin ihan varteenotettava ja mielenkiintoinen käänne tässä Loreen hypessä. Itse ainakin ajattelen, että jos tuollaisia vaikeasti ratkottavia esteitä on Loreenin ei pitäisikään saada sitä grilliänsä lavalle tungettua, jonkin lisäajan turvin. On muutkin joutuneet samoista syistä muokkaamaan esityksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä näkee sen videon kun kuulemma happamalta näyttävä Loreen reagoi Käärijän biisin?
Nyt löytyi:
Luulin että oli liioittelua, mutta Loreen näyttää kyllä todella happamalta katsoessaan Suomen ja muidenkin maiden biisejä :D Muut Melodifestivalen-osallistujat näyttivät iloisilta ja kiinnostuneilta. Näköjään Loreen tavoittelee toista voittoa aivan veren maku suussa
Älytöntä panettelua. Hänen kasvojensa perusilme ja peruspiirteet ovat tuollaiset. Ainoa asia, mikä häntä Käärijän esityksessä ihmetytti oli se, ettei hän ymmärtänyt mitä Käärijä haluaa laulullaan viestiä.
Suomalaisten Loreen-jahti ja viikkojen, jopa kuukausien, itku Loreenista menee kyllä yli ymmärryksen. Jos haluaa pilata oman viisukeväänsä Loreenista nillittämällä niin please, pidä se henkilökohtaisena asianasi, kiitos!
Joo, hänellä nyt on sellaiset kasvonpirteet, että halutessaan hänet voi kuvitella ylimieliseksi, vaikka ei sanoisi yhtään mitään. En juurikaan välitä tämänvuotisesta biisistään, mutta en silti myöskään jaksa noita henkilöön meneviä dissauskommantteja täällä.
Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.
Eihän se suomalaisten ongelma ole. Suomalaiset äänestivät aikoinaan kuution viisuedustajaksi ja lavalle mahtuivat vain Etel, Darude ja Sebu kun kuutio ei päässyt liian painavana rikkomaan lavaa Israeliin.
Briteillä on vastuu muidenkin maiden edustajien hengestä ja terveydestä. Jos halliin ei voi ripustaa Loreenin prässiä niin sitten ei voi. Kukaan ei ota sitä riskiä, että rakenteet pettävät ja prässi putoaa ihmisten niskaan.
Kuvioita saa nykytekniikalla muillakin keinoilla. Kuvioissa ei ollut mitään niin uniikkia, että Loreenin esitys olisi niistä kiinni. Ja vielä kerran: ei ole suomalaisten asia väännellä täällä käsiä ja voihkia kuinka Loreen pärjää. Kyllä kymmenen miljoonan ihmisen maassa osataan muuttaa esitys turvalliseksi.
Häh, sanoinko jossain, että olisi suomalaisten ongelma tai joku ylitsepääsenmätön ongelma ylipäänsä? Mitä ihmettä oikein sekoilet? :-D
Ihan täysin ymmärrän, miksi "prässiä" ei ehkä voi sinne Liverpoolin kattoon ripustaa. Eikä täällä tietääkseni kukaan vääntele käsiä tai voihki nyt tämän takia muuta kuin sun mielikuvituksessasi. Miksi teet mun kommentista isomman asian kuin se onkaan? Meneekö sulla noin tunteisiin aina, kun joku mainitsee sanan Loreen, vai mikä on ongelma?
Mä ymmärrän kyllä vähän tätä Loreen-närkästystä, vaikka ehkä joissakin kommenteissa ampuu yli. Tai siis niin, johtuu varmaan siitä, kun Ruotsi on jo voittanut monta kertaa viisut ja vielä Loreenilla, joten tämä jotenkin tuntuu niin laskemoivalta ja liian varmalta vedolta. Ja kun kerrankin meillä voisi olla oikeasti mahdollisuus voittaa viisut, niin ymmärrän mä sen ajatuksen, että taas Ruotsi vie ja vielä aiemmalla voittajallaan ja Suomi jää jälleen yhden viisuvoiton maaksi. Itse mielummin näkisin vaikka Serbian tai Norjan voittavan, niissä on sentään jotain persoonnallisuutta. Toki voi olla, että Suomi ei voita viisuja, oli Loreen mukana tai ei, mutta on mun myönnettävä et olis se aika traumatisoivaa, jos Kärtsä jäis kakkoseksi ja Loreen vie taas voiton. Mutta no, kyllähän siitäkin yli pääsee ja olisi tuokin yksi parhaimpia sijoituksia Suomelle koskaan viisuhistoriassa.
Söpöt Kärtsärin boleron löytäneet pikkupojat instassa <3
Vierailija kirjoitti:
mutta on mun myönnettävä et olis se aika traumatisoivaa, jos Kärtsä jäis kakkoseksi ja Loreen vie taas voiton. .
Mutta mietipä miten euforista olisi jos Suomi voittaisi viisut kun Ruotsi on ylivoimainen ennakkosuosikki.
Kohuvideo Ruotsin viisusuosikki Loreenista leviää – käyttäytyi erikoisesti Melodifestivalenin jatkobileissä
Ruotsalaislehti Expressenin mukaan Loreen juhli voittoaan vauhdikkaissa tunnelmissa Melodifestivalenin virallisissa jatkobileissä Tukholmassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Expressen julkaisi verkkosivuillaan sunnuntaina kiusallissävyisen videon Loreenista jatkojuhlissa. Videolla laulaja seisoo lavalla yleisön edessä, joka pyytää Loreenia esittämään voittokappaleensa Tattoo vielä kerran.
Toinen versio tapahtuneesta on julkaistu myös Tiktokissa.
– Rakastan teitä ja arvostan teitä, mutta pyydän, minun on saatava drinkki, Loreen selittää.
Tämän jälkeen laulaja kääntyy takanaan olevaa dj:tä kohti ja pyytää tätä soittamaan ”oikean kappaleen”.
– En aio laulaa sitä. Soita se oikea kappale! Soita se oikea kappale! Haluan nähdä heidän tanssivan ennen kuin poistun lavalta.
Dj:llä tuntuu hieman kestävän ennen kuin saa Tattoo-kappaleen soimaan, mikä saa Loreenin ärsyyntymään.
– Googlaatko kappalettani? Loreen ärähtää dj:lle.
Sitten kappale alkaa viimein soida, mutta Loreen jatkaa käskyttämistään.
– Laita se kovemmalle. Laita se kovemmalle. Laita se kovemmalle.
Tämän jälkeen Loreen jättää mikrofonin dj:lle ja poistuu lavalta hymyillen.
www.iltalehti.fi/musiikki/a/25fa41c1-3886-4efc-9340-ccdcedac3335
Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.
Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.
Vierailija kirjoitti:
Kohuvideo Ruotsin viisusuosikki Loreenista leviää – käyttäytyi erikoisesti Melodifestivalenin jatkobileissä
Ruotsalaislehti Expressenin mukaan Loreen juhli voittoaan vauhdikkaissa tunnelmissa Melodifestivalenin virallisissa jatkobileissä Tukholmassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Expressen julkaisi verkkosivuillaan sunnuntaina kiusallissävyisen videon Loreenista jatkojuhlissa. Videolla laulaja seisoo lavalla yleisön edessä, joka pyytää Loreenia esittämään voittokappaleensa Tattoo vielä kerran.
Toinen versio tapahtuneesta on julkaistu myös Tiktokissa.
– Rakastan teitä ja arvostan teitä, mutta pyydän, minun on saatava drinkki, Loreen selittää.
Tämän jälkeen laulaja kääntyy takanaan olevaa dj:tä kohti ja pyytää tätä soittamaan ”oikean kappaleen”.
– En aio laulaa sitä. Soita se oikea kappale! Soita se oikea kappale! Haluan nähdä heidän tanssivan ennen kuin poistun lavalta.
Dj:llä tuntuu hieman kestävän ennen kuin saa Tattoo-kappaleen soimaan, mikä saa Loreenin ärsyyntymään.
– Googlaatko kappalettani? Loreen ärähtää dj:lle.
Sitten kappale alkaa viimein soida, mutta Loreen jatkaa käskyttämistään.
– Laita se kovemmalle. Laita se kovemmalle. Laita se kovemmalle.
Tämän jälkeen Loreen jättää mikrofonin dj:lle ja poistuu lavalta hymyillen.
www.iltalehti.fi/musiikki/a/25fa41c1-3886-4efc-9340-ccdcedac3335
Kopea akka tuo Loro. Miksei puhu ruotsia vai eikö osaa? Taustansa tietäen ei kyllä yllätä ettei hallitse asuinmaansa virallista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän kyllä vähän tätä Loreen-närkästystä, vaikka ehkä joissakin kommenteissa ampuu yli. Tai siis niin, johtuu varmaan siitä, kun Ruotsi on jo voittanut monta kertaa viisut ja vielä Loreenilla, joten tämä jotenkin tuntuu niin laskemoivalta ja liian varmalta vedolta. Ja kun kerrankin meillä voisi olla oikeasti mahdollisuus voittaa viisut, niin ymmärrän mä sen ajatuksen, että taas Ruotsi vie ja vielä aiemmalla voittajallaan ja Suomi jää jälleen yhden viisuvoiton maaksi. Itse mielummin näkisin vaikka Serbian tai Norjan voittavan, niissä on sentään jotain persoonnallisuutta. Toki voi olla, että Suomi ei voita viisuja, oli Loreen mukana tai ei, mutta on mun myönnettävä et olis se aika traumatisoivaa, jos Kärtsä jäis kakkoseksi ja Loreen vie taas voiton. Mutta no, kyllähän siitäkin yli pääsee ja olisi tuokin yksi parhaimpia sijoituksia Suomelle koskaan viisuhistoriassa.
Pitkälti samoja ajatuksia. Eikä edes pelkästään Suomen kannalta, vaan ihan muidenkin. Kun onhan tuo aivan selvä homma, että Ruotsin menestyksen takana on paljon Ruotsi lisää mukana, ei vain sitä että se objektiivisesti vain yksiselitteisesti olisi selkeästi paras. Onhan tuo nyt aika kyllästyttävää, että koko Euroopan(+ muiden) maista Ruotsi niin todennäköisesti ja usein käärii sen voiton. Olen lähes sitä mieltä, että mieluummin näkisin Suomen sijoittuvan kolmoseksi, kuin kakkoseksi jos Ruotsi voittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Söpöt Kärtsärin boleron löytäneet pikkupojat instassa <3
Mini-Käärijä ja Pikku-Käärijä 😄
Mäkin ymmärrän ärsytyksen Ruotsia kohtaan. Onhan se hemmetin epäreilua, että saa raadeilta pisteitä vaan koska on Ruotsi! Viime vuotisesta kappaleesta tykkäsin ja sille toivoin jopa voittoa, sori mutta Loreenin kappale ei vaan ole yhtä hyvä ja jättää muutenkin kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä näkee sen videon kun kuulemma happamalta näyttävä Loreen reagoi Käärijän biisin?
Nyt löytyi:
Luulin että oli liioittelua, mutta Loreen näyttää kyllä todella happamalta katsoessaan Suomen ja muidenkin maiden biisejä :D Muut Melodifestivalen-osallistujat näyttivät iloisilta ja kiinnostuneilta. Näköjään Loreen tavoittelee toista voittoa aivan veren maku suussa
Älytöntä panettelua. Hänen kasvojensa perusilme ja peruspiirteet ovat tuollaiset. Ainoa asia, mikä häntä Käärijän esityksessä ihmetytti oli se, ettei hän ymmärtänyt mitä Käärijä haluaa laulullaan viestiä.
Suomalaisten Loreen-jahti ja viikkojen, jopa kuukausien, itku Loreenista menee kyllä yli ymmärryksen. Jos haluaa pilata oman viisukeväänsä Loreenista nillittämällä niin please, pidä se henkilökohtaisena asianasi, kiitos!
Joo, hänellä nyt on sellaiset kasvonpirteet, että halutessaan hänet voi kuvitella ylimieliseksi, vaikka ei sanoisi yhtään mitään. En juurikaan välitä tämänvuotisesta biisistään, mutta en silti myöskään jaksa noita henkilöön meneviä dissauskommantteja täällä.
Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.
Eihän se suomalaisten ongelma ole. Suomalaiset äänestivät aikoinaan kuution viisuedustajaksi ja lavalle mahtuivat vain Etel, Darude ja Sebu kun kuutio ei päässyt liian painavana rikkomaan lavaa Israeliin.
Briteillä on vastuu muidenkin maiden edustajien hengestä ja terveydestä. Jos halliin ei voi ripustaa Loreenin prässiä niin sitten ei voi. Kukaan ei ota sitä riskiä, että rakenteet pettävät ja prässi putoaa ihmisten niskaan.
Kuvioita saa nykytekniikalla muillakin keinoilla. Kuvioissa ei ollut mitään niin uniikkia, että Loreenin esitys olisi niistä kiinni. Ja vielä kerran: ei ole suomalaisten asia väännellä täällä käsiä ja voihkia kuinka Loreen pärjää. Kyllä kymmenen miljoonan ihmisen maassa osataan muuttaa esitys turvalliseksi.
Velkam tyy the hydraulik press tsänel. Miten tästä tulee mieleen sen euroviisuleffan hamsteripyörä?
Oottako nähneet jo tämän?!
Kyseessä siis Käärijä x Bomfunk MC's - Cha Cha Cha / Freestyler MASHUP
Vääryys ettei Puolan Jann ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin esityksen ainoa mieleenpainuva juttu oli se kasviprässi.
Minulla tulee mieleen aika hampurilaisketjussa ja hampurilaispihvien painelu sille tarkoitetulla työkalulla, että kypsyvät nopeammin. Loreen on tuossa välissä kuin se pihvi, jonka päälle voi hampurilaispihvityökalu painaa. Ei nyt vaikuta voittokonseptilta.
Vierailija kirjoitti:
Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.
Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.
Taisin nähdä tämän. Porukka kirjaimellisesti juoksi painavien lavasteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vääryys ettei Puolan Jann ole mukana.
Tämä artisti on kyllä cool! En välttämättä tykännyt juuri siitä Euroviisubiisistä niin paljon, mutta Youtubesta löytyi parin viikon takaa häneltä livesessio, jossa esitti muita kappaleitaan. Tykästyin kyllä! Toivottavasti pääsee vielä myöhemmin edustamaan viisuja.
Aika monia viisufaneja ympäri Euroopan tuntuu kyllä ketuttavan ajatus siitä, että Loreen voittaisi biisillä, joka on melko suora uusinta vanhasta voittobiisitään, mutta siihen nähden aika keskinkertainen. Biisiä on sitten yritetty isolla rahalla (lavasteet) kasvattaa todellista kokoaan isommaksi. Heitä myös tympii se, että ei olla uskallettu kokeilla mitään uutta, vaan kaikki on samaa vanhaa ja lavashowta myöden tulee tunne, että tämä on nähty ennenkin (lisäuutuutena nyt tuo grilli roikkumassa pään päällä).
Ylipäänsä Ruotsia kohtaan alkaa olla hieman antipatioita, koska joka vuosi sieltä tulee suunnilleen samanlainen geneerinen popesitys, ja riippumatta sen laadusta ainakin juryltä tulee aina hyvät pisteet. Varmaan mukana on ripaus kateuttakin, mutta ihmisiä alkaa myös ihan oikeasti kyllästyttää. Että ymmärrän kyllä ainakin itse tuon tunteen, mieluummin sitä häviäisi ihan mille tahansa muulle esitykselle.
Tässä yksi kriittisempi reaktio esimerkiksi (noilla kavereilla tosin on aika omanlaisensa maku aina, Käärijän esityksestäkin taisi vain toinen pitää, ja siitäkin vain alkuosasta):